Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το μήνυμα για νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Θα ξαναστείλω την ταυτότητα μου (με λατινικούς χαρακτήρες και όχι χειρόγραφη).

Μάλλον θα αδειάσω και το λογαριασμό (πάλι) μέχρι να δούμε τι θα γίνει με τους Τόμυδες και την ΕΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, Doubt είπε

Μόλις μου ήρθε κι εμένα το μήνυμα για νέο έγγραφο ταυτοποίησης. Θα ξαναστείλω την ταυτότητα μου (με λατινικούς χαρακτήρες και όχι χειρόγραφη).

Μάλλον θα αδειάσω και το λογαριασμό (πάλι) μέχρι να δούμε τι θα γίνει με τους Τόμυδες και την ΕΕ.

Τα ίδια και σε μένα. Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Πριν λίγο καιρό μου ζητησαν ξανά και έκανα πάλι τη διαδικασία (με ταυτότητα). Τωρα ξανά. Δεν είναι καθόλου σοβαροί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει παρει σβαρνα ολους τους πελατες της και στενει αυτοματοποιημενα email και ειδοποιησεις... για ταυτοποιηση. Μου λεει για δίπλωμα οδηγησης χωρις να εχω δωσει ποτε κατι τετοιο. Αντε να δουμε ποσο θα το τραβηξει.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα μου ήρθε σήμερα για ταυτοποίηση. Εν τω μεταξύ το λογαριασμό τον άνοιξα πριν 3 εβδομάδες με ταυτότητα. Την παλεύουν εκεί στη revolut? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, spartak1 είπε

Τα ίδια και σε μένα. Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. Πριν λίγο καιρό μου ζητησαν ξανά και έκανα πάλι τη διαδικασία (με ταυτότητα). Τωρα ξανά. Δεν είναι καθόλου σοβαροί

Εντάξει τι να κανουν και αυτοι, εδω μια ολόκληρη χωρα, τωρα βγαίνουμε, τωρα δεν βγαίνουμε, τρελοκομείο οι Άγγλοι

2 ώρες πριν, geont είπε

Καλησπερα σε ολους!

Μια γρηγορη ερωτηση... Εχω λογαριασμο paypal (uk) εχω περασει τον τραπεζικο μου λογαριασμο και καρτα απο την tsb. Εχω στο συγκεκριμενο λογαριασμο ενα μικρο ποσο σε ευρω (paypal balance),

Εχω ανοιξει λογαριασμο στη revolut χρησιμοποιωντας το ελληνικο μου κινητο (δεν ξερω γιατι εγινε αυτο εχω δυο καρτες σιμ στη συσκευη και η πρωτη ειναι αγγλικη). Θελω αν μπορειτε να μου πειτε πως μπορω να μεταφερω τα λιγα ευρω απο το paypal balance κατευθειαν στη revolut (προσοχη δεν εχω ακομα την καρτα, προσπαθω να βαλω χρηματα ωστε να την αποκτησω.) Τι πρεπει να κανω?

Ευχαριστω

Για να παρεις τα χρηματα απο το ππ, πρέπει να συνδέσεις το ιβαν της ρεβο στο ππ και μετά να τα κατεβάσεις στην ρεβο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε

Εντάξει τι να κανουν και αυτοι, εδω μια ολόκληρη χωρα, τωρα βγαίνουμε, τωρα δεν βγαίνουμε, τρελοκομείο οι Άγγλοι

Ναι μονο που υποτίθεται, ότι εξαιτίας αυτού, πριν μερικούς μήνες μας βάλαν να κάνουμε ξανά ταυτοποίηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και απο μενα!την καρτα την εχω απο περσυ ανοιγμενη με ελληνικη χειρογραφη ταυτοτητα και ΕΥΤΗΧΩΣ δεν μου εχουν ζητησει καμια ταυτοποιηση ξανα ακομα..το αγορι μου ομως που μολις χθες παρελαβε τη καρτα και τον ανοιξε τον λογαριασμο πριν 2 βδομαδες με ταυτοτητα φετινη,του στειλαν για ταυτοποιηση...να παω για αδεισμα ρεβο και ψαξιμο για n26;;επειδη ειδα που λεγατε για τα διπλωματα και τις χειρογραφες μια χαρα ταξιδευεις και με τα 2..το διπλωμα μου ζητηθηκε μαζι με τη χειρογραφη ταυτοτηταοθ ως εξτρα επιβεβαιωση στο ταξιδι μου στο λονδινο και στη τουρκια(απριλιο)και δεν ειχα κανενα θεμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, spartak1 είπε

Ναι μονο που υποτίθεται, ότι εξαιτίας αυτού, πριν μερικούς μήνες μας βάλαν να κάνουμε ξανά ταυτοποίηση.

Το ιδιο εγινε και σε μενα και μαλιστα αναφερουν στο μαιλ οτι σας ειδοποιήσαμε τον Μάρτη, πρέπει να τους τα εχω στείλει 4-5 φορές, τα χάνουν, δεν ξερω :) :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ίδια και σε εμένα. Είχα κανει ταυτοποιήση πέρσι με την ταυτότητα (λατινικά-όχι χειρόγραφη) και σήμερα μου ξαναζήτησαν ταυτοποίηση. Ανέβασα πάλι την ίδια ταυτότητα και φωτογραφια και θα περιμενω,γράφουν, έως 72ωρες για τον ελεγχο. Ωστοσο μέχρι τότε μου εχουν ανενεργες τις κάρτες, φυσική και άυλη!!! Από ότι φαίνεται θα το λάβουν όλοι αυτο το μήνυμα γιατί δεν έχουν την ικανότητα να ελέγξουν ποιος είχε ταυτοποιήσει πρόσφατα το λογαριασμό του. Όσοι δεν το έχουν λάβει, λογικά θα το λάβουν στις επόμενες μέρες. Απλά το email τους θα βρίσκεται σε άλλο batch αρχείο. (Δεν μπορούν να σταλούν σε όλους ταυτόχρονα). Πάντως δεν δείχνει και πολλή σοβαρότητα η όλη κατάσταση. Αν ήμουν εξωτερικό και είχα ανάγκη την κάρτα, τι θα έκανα;

Επεξ/σία από runner69
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε εμένα γράφουν στο αυτοματοποιημένο email οτι παγώνει ο λογαριασμός αλλά όλα δουλεύουν όπως πρέπει, ομοίως και οι κάρτες. 

Λίγο τραγικό να ζητούν τέτοια στοιχεία Παρασκευή βράδυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα το ίδιο

Επίσης λαμβάνω εδώ και δυο μήνες ενα μήνυμα που μου λέει οτι το top up απο την κάρτα μου στη ρεβολουτ απέτυχε με ωρα παντα 4:02 αυτό κάθε 7-10 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει τοπ απ,τι γίνεται; προσπαθεί μόνη της να κάνει τοπ απ χωρίς την άδεια μου και επειδή δεν έχει λεφτά αποτυγχάνει;αν είναι έτσι είναι επικυνδυνοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το ιδιο εγινε και σε μενα και μαλιστα αναφερουν στο μαιλ οτι σας ειδοποιήσαμε τον Μάρτη, πρέπει να τους τα εχω στείλει 4-5 φορές, τα χάνουν, δεν ξερω :) :)

Και εμένα το ίδιο.... Εν τω μεταξύ δεν μου είχε έρθει τέτοιο email...
Κάπου στο email που έστειλαν πριν λίγο κάπου αναφέρει

Αναφορά σε κείμενο

At this point we would have to restrict your account, and reopen it once you’ve submitted a new piece of ID.

Πως μπορώ να τσεκάρω αν είναι μπλοκαρισμένος ο λογαριασμός; Τα λεφτά που έχω μέσα τα βλέπω κανονικά.

Να πω πως έστειλα την ίδια ταυτότητα με την οποία είχα ανοίξει και τον λογαρισμό κάπου στον προηγούμενο Νοέμβριο. Είναι και με λατινικούς χαρακτήρες.

EDIT: 
 

5 λεπτά πριν, Hapatingo είπε

Και σε εμένα γράφουν στο αυτοματοποιημένο email οτι παγώνει ο λογαριασμός αλλά όλα δουλεύουν όπως πρέπει, ομοίως και οι κάρτες. 

Λίγο τραγικό να ζητούν τέτοια στοιχεία Παρασκευή βράδυ!

 

2 λεπτά πριν, revyien είπε

Και εμένα το ίδιο

Επίσης λαμβάνω εδώ και δυο μήνες ενα μήνυμα που μου λέει οτι το top up απο την κάρτα μου στη ρεβολουτ απέτυχε με ωρα παντα 4:02 αυτό κάθε 7-10 μέρες, χωρίς να έχω δοκιμάσει τοπ απ,τι γίνεται; προσπαθεί μόνη της να κάνει τοπ απ χωρίς την άδεια μου και επειδή δεν έχει λεφτά αποτυγχάνει;αν είναι έτσι είναι επικυνδυνοι

Αν ισχύει πως δουλεύουν όλα κανονικά, πάω αύριο να σηκώσω ό,τι έχει απομείνει μέσα..
Πραγματικά ευτυχώς που δεν μου έτυχε όταν ήμουν εξωτερικό.

Επεξ/σία από soiramk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μαιλ ειναι το παρακατω

Nikolaos, γεια σας.
Τον Μάρτιο, σας αποστείλαμε ορισμένα email, με τα οποία σας ζητούσαμε να ανεβάσετε ορισμένα έγγραφα ταυτοποίησης στον λογαριασμό σας, με τη μορφή διαβατηρίου ή δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Αυτό το κάναμε προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό τον λογαριασμό σας σε περίπτωση μη συμφωνίας για το Brexit.

Υπήρξαν βέβαια κάποιες εξελίξεις στο θέμα του Brexit και παρόλο που κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος τι πρόκειται να συμβεί, εμείς πρέπει να προετοιμαστούμε για το πιθανό ενδεχόμενο το Ηνωμένο Βασίλειο να αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία.

Σε περίπτωση που αυτό συμβεί και εσείς δεν έχετε ανεβάσει τον σωστό τύπο ταυτότητας στον λογαριασμό σας, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και θα χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και να τον ξανανοίξουμε μόλις υποβάλετε ένα νέο έγγραφο ταυτοποίησης.
Σημείωση: Δυστυχώς, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίπλωμα οδήγησης.
Γιατί το ζητάμε αυτό;
 
Αυτήν τη στιγμή, όλοι οι λογαριασμοί των πελατών μας στην ΕΕ έχουν καταστεί δυνατοί βάσει της Άδειας περί ηλεκτρονικού χρήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η άδεια αυτή μεταφέρθηκε (ή «διαβιβάστηκε») σε όλη την Ευρώπη, αλλά εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς μεταβατική συμφωνία, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υπηρεσία αυτή.

Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να σας μεταφέρουμε στον αδειοδοτημένο μας Οργανισμό Ηλεκτρονικού Χρήματος στην ΕΕ. Παρ΄ όλα αυτά, για κανονιστικούς λόγους, η ευρωπαϊκή μας οντότητα δεν μπορεί να κάνει δεκτό το δίπλωμα οδήγησης ως έγγραφο επαλήθευσης της ταυτότητας.

Η ομάδα Revolut
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τι μαιλ ειναι το παρακατω

Nikolaos, γεια σας.
Τον Μάρτιο, σας αποστείλαμε ορισμένα email, με τα οποία σας ζητούσαμε να ανεβάσετε ορισμένα έγγραφα ταυτοποίησης στον λογαριασμό σας, με τη μορφή διαβατηρίου ή δελτίου αστυνομικής ταυτότητας. Αυτό το κάναμε προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό τον λογαριασμό σας σε περίπτωση μη συμφωνίας για το Brexit.

Υπήρξαν βέβαια κάποιες εξελίξεις στο θέμα του Brexit και παρόλο που κανείς δεν είναι απόλυτα σίγουρος τι πρόκειται να συμβεί, εμείς πρέπει να προετοιμαστούμε για το πιθανό ενδεχόμενο το Ηνωμένο Βασίλειο να αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς συμφωνία.

Σε περίπτωση που αυτό συμβεί και εσείς δεν έχετε ανεβάσει τον σωστό τύπο ταυτότητας στον λογαριασμό σας, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και θα χρειαστεί να κλείσουμε τον λογαριασμό σας και να τον ξανανοίξουμε μόλις υποβάλετε ένα νέο έγγραφο ταυτοποίησης.
 
Σημείωση: Δυστυχώς, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δίπλωμα οδήγησης.
Γιατί το ζητάμε αυτό;
 
Αυτήν τη στιγμή, όλοι οι λογαριασμοί των πελατών μας στην ΕΕ έχουν καταστεί δυνατοί βάσει της Άδειας περί ηλεκτρονικού χρήματος στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η άδεια αυτή μεταφέρθηκε (ή «διαβιβάστηκε») σε όλη την Ευρώπη, αλλά εάν το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρήσει από την ΕΕ χωρίς μεταβατική συμφωνία, δεν θα μπορούμε να συνεχίσουμε να παρέχουμε την υπηρεσία αυτή.

Ως εκ τούτου, ίσως χρειαστεί να σας μεταφέρουμε στον αδειοδοτημένο μας Οργανισμό Ηλεκτρονικού Χρήματος στην ΕΕ. Παρ΄ όλα αυτά, για κανονιστικούς λόγους, η ευρωπαϊκή μας οντότητα δεν μπορεί να κάνει δεκτό το δίπλωμα οδήγησης ως έγγραφο επαλήθευσης της ταυτότητας.

Η ομάδα Revolut

Εμένα πάντως μου έβγαλε το μήνυμα της ταυτοποίησης και στην εφαρμογη, εκτός από το email

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...