Προς το περιεχόμενο

Revolut: Οδηγός επιβίωσης [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συνημμένο έχω ένα ενημερωτικό δελτίο το οποίο εκδόθηκε στις 9 Αυγούστου 2018 από την αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής επιτροπής στην Ελλάδα σχετικά με τις διασυνοριακές πληρωμές, μεταφορά χρημάτων και επιταγές.

Αφορά τις μεταφορές ποσών μεταξύ τραπεζικών λογαριασμών που τηρούνται σε διαφορετικές χώρες της ΕΕ, αναλήψεις μετρητων από ΑΤΜ σε χώρες της ΕΕ, πληρωμές με κάρτες σε όλη την ΕΕ και συναλλαγές άμεσης χρέωσης.

Enimerotiko Deltio.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, turbat0s είπε

Ποιό είναι το ρεζουμέ από το δελτίο που αφορά τη revo?

Αυτό που καταλαβάινω είναι πως η extra χρέωση για αναλήψεις από ΑΤΜ με κάρτες ξένων τραπεζών που έχουν βάλει ορισμένες Ελληνικές τράπεζες από τέλη Ιουλίου είναι παράνομο. Διάβασε το και εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ είναι ότι οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που μνημονεύονται στο δελτίο δεν δεσμεύουν ουσιαστικά τις τράπεζες και γι' αυτό τους καταπατούν με μεγάλη άνεση.

Εναπόκεινται στον καταναλωτή να τους γνωρίζει και να εμπλακεί σε χρονοβόρες διαδικασίες προκειμένου να βρεί το δίκιο του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει και ο συνήγορος του καταναλωτή και ο τραπεζικός διαμεσολαβητής.

https://hobis.gr/

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, George! said:

Σε αυτό μπορεί να απαντήσει κάποιος;

Παραγγέλνεις καινούργια και ζητάς στο chat να σου επιστραφεί το πόσο της αποστολής 5.99

Υπάρχουν αναφορές ότι στους απλούς χρήστες είναι μόνο VISA. Εάν είσαι απλός χρήστης και θες MasterCard θα πρέπει να πληρώσεις το premium πακέτο 7.99 το οποίο θα το διακόψεις εντός 14 ημερών ώστε να σου μείνει η κάρτα. Τα 7.99 δεν επιστρέφονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Hapatingo είπε

Παραγγέλνεις καινούργια και ζητάς στο chat να σου επιστραφεί το πόσο της αποστολής 5.99

Υπάρχουν αναφορές ότι στους απλούς χρήστες είναι μόνο VISA. Εάν είσαι απλός χρήστης και θες MasterCard θα πρέπει να πληρώσεις το premium πακέτο 7.99 το οποίο θα το διακόψεις εντός 14 ημερών ώστε να σου μείνει η κάρτα. Τα 7.99 δεν επιστρέφονται.

Την διάβασα αυτή την απάντηση και σε προηγούμενη σελίδα και είναι απολύτως κατανοητή. Αλλά να κάνω πιο συγκεκριμένο το ερώτημα, αν δεν επιλέξω να βγάλω καινούρια φυσική κάρτα, δημιουργείται αυτόματα η virtual; και αν ναι, τα χρήματα που υπάρχουν στην παλιά μεταφέρονται αυτόματα στην καινούρια;

Επεξ/σία από George!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο λογαριασμός είναι ένας, όσες κάρτες και αν έχεις. Η μια κάρτα έχει όσα και η άλλη. Ουσιαστικά οι κάρτες συνδέονται αυτόματα στο λογαριασμό, παλιά η πρώτη φυσική και η πρώτη virtual κάρτες ήταν δωρεάν, δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμα. Αυτόματα όχι δεν θα δημιουργηθεί καινούργια κάρτα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το ξαναγράψω και εδω μιας και δεν γνώριζα ότι υπάρχει το ανάλογο θέμα,

σήμερα αποφάσισα να ανοίξω έναν λογαριασμό Revolut, να σημειώσω ότι κατοικώ στο εξωτερικό. Κατέβασα την εφαρμογή έκανα εγγραφή και έβαλα 10€ στον λογαριασμό, στην συνέχεια μου ζήτησε επιβεβαίωση οπότε επέλεξα ότι έχω ελληνικά έγγραφα, επέλεξα ταυτότητα και έβγαλα τις φωτογραφίες. Συνεχώς όμως μου τις απορρίπτει, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών και έχουν μόνο Chat το οποίο μου λέει να περιμένω μια μέρα μέχρι να με εξυπηρετήσει κάποιος. Δοκίμασα να γράψω στην Community και τα Posts μου δεν τα δημοσίευσαν ακόμα γιατί πρέπει να τα ελέγξουν πρώτα. Προσπάθησα και στο Twitter τίποτα, μην τα πολυλογώ, θέλω να κλείσω τον λογαριασμό και δεν μπορώ αφού δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση. Τι να κάνω? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Plapoutas είπε

θέλω να κλείσω τον λογαριασμό και δεν μπορώ αφού δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση. Τι να κάνω? 

Μόνο αυτοί μπορούν να σου κλείσουν το λογαριασμό, οπότε απλά αναμένεις απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Hapatingo είπε

Υπάρχουν αναφορές ότι στους απλούς χρήστες είναι μόνο VISA. Εάν είσαι απλός χρήστης και θες MasterCard θα πρέπει να πληρώσεις το premium πακέτο 7.99 το οποίο θα το διακόψεις εντός 14 ημερών ώστε να σου μείνει η κάρτα. Τα 7.99 δεν επιστρέφονται.

Σκέφτομαι να το κάνω και εγώ αυτό για να μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μέσω Google Pay. Διαβάζω πως έχει ενεργοποιηθεί σε Mastercard κάρτες μόνο προς το παρόν (φίλος που δοκιμάσαμε πρόσφατα την δέχθηκε κανονικά). Έχουμε καμιά αίσθηση πότε θα γίνει μαζικό rollout της υποστήριξης Google Pay;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Thanasis159 είπε

Σκέφτομαι να το κάνω και εγώ αυτό για να μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μέσω Google Pay. Διαβάζω πως έχει ενεργοποιηθεί σε Mastercard κάρτες μόνο προς το παρόν (φίλος που δοκιμάσαμε πρόσφατα την δέχθηκε κανονικά). Έχουμε καμιά αίσθηση πότε θα γίνει μαζικό rollout της υποστήριξης Google Pay;

Δηλαδή οι "απλές" revolut κάρτες είναι Visa? 
Η δικιά μου ειναι mastercard χωρίς να εχω πληρώσει κάτι παραπάνω ή extra.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...