Προς το περιεχόμενο

Εχουν γινει πολυ ενοχλητικες (κλήσεις για προσφορές)...


vounisios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και σε όλα τα τόπικς με ακολουθεί και με σχολιάζει με ανυπόστατες οτινανιές αλλά δεν έχει επιχειρήματα επί του θέματος. Φέρτε λίγο ξύδι στο παιδί χαχαχα

5 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

ΥΓ. Καθε νοημων ανθρωπος καταλαβαινει οτι αυτα τα ευφανταστα σεναριο για γυμνασιοπαιδα, προφανως και δεν θα αποδωσουν ποτε, παρα το οσα ισχυριζονται οι συγγραφεις τους. Διοτι απλουστατα μιλαμε για τηλεφωνικα κεντρα που τις περισσοτερες φορες ο ενας δεν γνωριζει ουτε το ονομα του διπλανου του, συνεπως αν ο Χ τυπακος φαντασιωνεται οτι με το να την κοπανας στο τηλεφωνο καταφερνεις κατι περισσοτερο απο την προσκαιρη αυτοικανοποιηση των ορμων σου, πλαναται. Σαν χιουμορ, μετριο κατα τ'αλλα.

CRM, αν ξέρεις.

Υ.Γ.: Τιμή σου κάνω που παίρνεις απάντηση.

Επεξ/σία από randomcat
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Στο ενα τοπικ την βγαζει εξω και την κοπαναει στις τηλεφωνητριες ή -αν ειναι τυχερες αυτες- απλως τους κανει πεσιμο,..

Not bad 👌

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καταγγελια προυποθετει ενασχοληση,δηλαδη θα πρεπει να δω ποιο τηλ. με παιρνει,να συμπληρωσω φορμες κτλ και δεν ξερω αν εχει νοημα με τις εκατονταδες εταιρειες πωλησεων

Ομολογω οτι δεν εχω το σθενος να το κανω,και με δεδομενο οτι κατα κυριο λογο το σπιτι το εχω μονο για βραδυνο υπνο,η πικρα ειναι οταν καμια φορα ειμαι αρρωστος και βαρανε αλυπητα τα τηλεφωνα για πασης φυσεως πακετα,ενιοτε απο εταιρειες οπου ειμαι ηδη συνδρομητης.

Δεν ειμαι ποτε αγενης,προσπαθω να σεβομαι την αναγκη του αλλου που προφανως δεν ειχε ως ονειρο της ζωης του να κανει αυτη τη δουλεια,αλλα δεν μπορω να ειμαι και χαρουμενος με αυτο το σκηνικο.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, randomcat said:

Και σε όλα τα τόπικς με ακολουθεί και με σχολιάζει με ανυπόστατες οτινανιές αλλά δεν έχει επιχειρήματα επί του θέματος. Φέρτε λίγο ξύδι στο παιδί χαχαχα

CRM, αν ξέρεις.

Υ.Γ.: Τιμή σου κάνω που παίρνεις απάντηση.

Το οτι σταχυολογησα τα "αστεια" (αυτο εξελαβε το οπως επιθυμεις) ενος συγκεκριμενου τυπου που απο δω σπαει δοντια υπαλληλων κι απο κει τις τιναζει πανω στο ακουστικο, δεν προυποθετει κατι περισσοτερο απο κοινη νοημοσυνη & αφου πρωτα διαβασω τα τα 5-6 τοπ topics του μπλα μπλα για σημερα. Φανταζομαι οποιος μπαινει μπλα μπλα ,εχει δει τα ιδια ποστ με μενα, χωρις να χρειαζεται να..."ακολουθει" τον "αστειο" τυπο της παρεας.

Σε οτι αφορα το CRM ευχαριστω για την πληροφορια, αλλα η φαντασια σου συνεχιζει να μην επαρκει για να μας πεισεις οτι οι διαφημιστικες εταιρειων στις οποιες δεν εισαι πελατης διατηρουν καρτελα σε CRM στην οποια καταγραφουν οτι την τιναζεις και την πεφτεις σε υπαλληλους. Αν ηταν ετσι οπως τα λες, θα ειχε απαλλαγει ολη η Ελλαδα με αντιστοιχους τροπους, βριζοντας ας πουμε, οπως κανουν οι περισσοτεροι. Συνεπως σε ευχαριστουμε που προσφερεις εσυ με επιχειρηματα στα τοπικ, πλην ομως, δειξε μας ενα τοιχο-τοιχο μη μας πετυχεις με τις ιστοριες γυμνασιου.

ΥΓ. I know οτι ειναι τιμη μου. Αντι για απαντηση θα μπορουσα να μετραω δοντια αυτη τη στιγμη. Η τιναγματα.

ΥΓ2. Οπως ειπα και προηγουμενως η ουσιαστικη απαντηση δοθηκε απο τον Getta Robo, οποτε μην ανησυχεις για το ποιος δινει ουσιαστικες απαντησεις και ποιος προσπαθει με χιουμορ Σεφερλη να πεισει οτι βρηκε αποτελεσματικοτερο τροπο απο το Αρ.11...

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, YourTrueLegend είπε

Το οτι σταχυολογησα τα αστεια (αυτο εξελαβε το οπως επιθυμεις) ενος συγκεκριμενου τυπου που απο δω σπαει δοντια υπαλληλων κι απο κει τις τιναζει πανω στο ακουστικο για να τον ακουν αλλες υπαλληλοι, δεν προυποθετει κατι περισσοτερο απο κοινη νοημοσυνη & να πεσω στα 5-6 τοπ topics του μπλα μπλα για σημερα. Φανταζομαι οποιος μπαινει μπλα μπλα ,εχει δει τα ιδια ποστ με μενα, χωρις να σε ...ακολουθει.

Σε οτι αφορα το CRM ευχαριστω για την πληροφορια, αλλα η φαντασια σου συνεχιζει να μην επαρκει για να μας πεισεις οτι οι διαφημιστικες εταιρειων στις οποιες δεν εισαι πελατης διατηρουν καρτελα σε CRM στην οποια καταγραφουν οτι την τιναζεις και την πεφτεις σε υπαλληλους. Αν ηταν ετσι οπως τα λες, θα ειχε απαλλαγει ολη η Ελλαδα με αντιστοιχους τροπους, βριζοντας ας πουμε, οπως κανουν οι περισσοτεροι. Συνεπως σε ευχαριστουμε που προσφερεις εσυ με επιχειρηματα στα τοπικ, πλην ομως, δειξε μας ενα τοιχο-τοιχο μη μας πετυχεις με τις ιστοριες γυμνασιου.

ΥΓ. I know οτι ειναι τιμη μου. Αντι για απαντηση θα μπορουσα να μετραω δοντια αυτη τη στιγμη. Η τιναγματα.

Πρώτον,  ο τύπος αυτός ήμουν εγώ, αλλά για κάποιον λόγο ενώ το έχεις κάνει 100% προφανές μιας και σχολιάζεις αμέσως μετά τα posts μου νομίζεις ότι έτσι παραμένεις passive-aggressive.

Δεύτερον, δεν έσπασα τα δόντια κανενός - ίσως στην φαντασία σου - αλλά απλά έγραψα τι μου πέρασε ως σκέψη ενώ ο υπάλληλος μου έλεγε το εξωφρενικό ότι το router δεν ήταν μεταχειρισμένο και ότι οι κινέζοι στα εργοστάσια έχουν email [email protected]. Έπειτα, αμύνομαι στα ενοχλητικά τηλεφωνήματα με διασκεδαστικό τρόπο για εμένα - δεν με ενδιαφέρει να κάνω το κομμάτι μου με τις τηλεφωνήτριες.

Τρίτον, αυτά που λέω καταγράφονται σε CRM και το γνωρίζω από φίλες και γνωστές που δουλεύουν σε τηλ. κέντρα. Και όπως και να 'χει για εμένα λειτουργεί αυτός ο τρόπος. Δεν ενδιαφέρει κανέναν το τι πιστεύεις εσύ. Ο καθένας είναι ελεύθερος να δοκιμάσει να σπάσει πλάκα αντί να χάσει το χρόνο του με άλλες διαδικασίες, και να δει τα αποτελέσματα ο ίδιος. Στην χειρότερη; Θα έχει σπάσει πλάκα.

Και τέλος, c' mon ρε μαν, μπες να γράψεις κάτι για το thread μια φορά και όχι για εμένα. Το ξέρω ότι έφαγες μπανάκι εξ' αιτίας μου, αλλά καλύτερα ξυδάκι και περασμένα ξεχασμένα. Καλή η προσοχή που μου δίνεις, αλλά μην το κάνεις τόσο προφανές πια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, randomcat είπε

Και σε όλα τα τόπικς με ακολουθεί και με σχολιάζει με ανυπόστατες οτινανιές αλλά δεν έχει επιχειρήματα επί του θέματος. Φέρτε λίγο ξύδι στο παιδί χαχαχα

CRM, αν ξέρεις.

Υ.Γ.: Τιμή σου κάνω που παίρνεις απάντηση.

Καλησπέρα,

Επειδή για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα έτυχε να εργάζομαι στον ίδιο χώρο που λειτουργούσε τηλεφωνικό κέντρο, αυτό που έχω να πω είναι ότι εφόσον οι συγκεκριμένοι άνθρωποι στις περισσότερες αν όχι σε όλες τις εταιρίες εργάζονται με σκοπό να πιάσουν κάποιον αριθμό πελατών,πωλήσεων,εγγραφών σε υπηρεσία, όπως θέλει ας το πει κάποιος προκειμένου να πληρωθούν κάτι παραπάνω (ένας κάποιος μισθός υπάρχει σχεδόν πάντα). Κατά συνέπεια τους συμφέρει να κάνουν όσο περισσότερες κλήσεις γίνονται, οι οποίες γίνονται εννοείται από κάποιο σύστημα. Τώρα να ενημερώσουν σε κάποιο CRM για πιθανό πελάτη να το δεχτώ, να ενημερώσουν ότι κάποιος τους την πέφτει ή κάνει άλλα διάφορα, ψιλοδύσκολο. Δεν κερδίζει κάτι έτσι ούτε η τηλεφωνήτρια που θα χάσει χρόνο, ούτε η εταιρεία που θα χάσει ένα νούμερο για να καλέσει. Αυτό που όντως γίνεται είναι ότι τα λογισμικά του είδους που χρησιμοποιούνται στα callcenter συνήθως έχουν κάποια λειτουργία Do not call, οπότε για αυτού του είδους τους πελάτες, ή αν κάποιος πει ότι δεν θέλει να τον ξανακαλέσουν μπαίνει στην "εσωτερική" λίστα του εκάστοτε call center.

Και για να μην είμαι εντελώς off topic εφόσον η ερώτηση ήταν πως μπορείς να απαλλαγείς, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ με μια είσοδο στο μητρώο 11. Πρακτικά, μερικά callcenter τα γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια όλα και συνεχίζουν να παίρνουν σε ότι νούμερο πέσει στα χέρια τους ρισκάροντας μηνύσεις etc. Οπότε ή δεν σηκώνεις το τηλέφωνο ή το σηκώνεις και προσπαθείς ευγενικά όσο γίνεται να απαλλαγείς. Βέβαια τώρα με το GDPR έχει βελτιωθεί η κατάσταση, με τα πρόστιμα που ρισκάρουν να αρπάξουν πλέον είναι πολύ πιο συνεργάσιμοι αν τους πεις "μην με ξαναενοχλήσετε αλλιώς..."

Επεξ/σία από Nak3re
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, randomcat είπε

Γιατί χαλιέσαι εσύ και άλλοι με τόση ταλαιπωρία ενώ υπάρχουν αρκετοί εύκολοι, απλοί και διασκεδαστικοί τρόποι;

Π.χ. αρκεί να την βγάλεις έξω και να την κοπανάς στο ακουστικό και να της λες "σ' αρέσει αυτό που ακούς μωρό μου;".

Δεν θα σε ξαναενοχλήσουν για αρκετό διάστημα. Και την επόμενη φορά, repeat. Μέχρι που θα σταματήσουν να σε καλούν. Εγώ είναι στιγμές που εύχομαι να με καλούν για να σπάσω λίγη πλάκα και εσείς δεν θέλετε;;;

Οταν θελω να σπασω πλακα περνω Ινδους scammers που κανουν  οτι ειναι η Microsoft, η Apple, η κυβερνηση κλπ απο ψευτικο αμερικανικο νουμερο. Δεν χρειαζομαι την Cosmote😂😂.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Comic maniak είπε

Εμενα πριν λιγο καιρο με επερναν συνεχεια απο την Cosmote. Ειχαν μηνες και δεν σταματουσαν να με ενοχλουν. Τους εξηγουσα οτι δεν θελω το πακετο και οτι δεν  υπαρχει περιπτωση να το βαλω γιατι απλα βαζω καρτα 10€ καθε μηνα και ουτε τα μισα λεπτα μου δεν χαλαω. Οταν ειχα εξεταστικη συνεχιζαν να περνουν και φυσικα δεν αντεξα αλλο. Τα ακουσε η τηλεφωνητρια,κοσμια παντα,και της ειπα οτι θα επρεπε να ντρεπονται διοτι δεν γινεται να γραφω την επομενη μερα και να περνω κλησεις σε ωρες κοινης ησυχιας οταν διαβαζω ουτε οταν κοιμαμαι. Μου αρεσει που ειχα κανει αιτηση να μην με περνουν κιολας.

Αποτελεσμα; 

Πηρα κατευθειαν τηλεφωνο την Cosmote,τους εξηγησα οτι με επερναν και αν αρνιομουν το πακετο γινοντουσαν αγενεις(μια μου φωναζε και τα ειχε παρει πολυ ασχημα) και τους ειπα οτι δεν ειχα χρονο για βλακειες επειδη αυτοι δεν καταλαβαιναν. Τελος,απειλησα οτι αμα συνεχισει το θεμα θα προβω σε μηνυση και στους τηλεφωνητες και στην εταιρεια(οχι οτι θα τους πειραζε κιολας). Απο τοτε ομως δεν εχω ξαναλαβει τετοιο τηλεφωνημα. Πρεπει να καταλαβαν οτι αν συνεχιζαν δεν θα κατεληγε καλα το θεμα,μαλλον σε δικηγορο θα κατεληγε😂😂.

Τον ίδιο χρόνο σχεδόν μου ήρθε μήνυμα το πρωί στο κινητό για να αλλάξω το πακέτο του σταθερού μου.

Λίγα λεπτά μετά χτυπάει το σταθερό και μου πρότειναν για κάποιο πακέτο και μετά μου λένε αν επιθυμώ να έρχονται οι λογαριασμοί ηλεκτρονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, randomcat είπε

Τρίτον, αυτά που λέω καταγράφονται σε CRM και το γνωρίζω από φίλες και γνωστές που δουλεύουν σε τηλ. κέντρα.

Γράφεις παπαριές. Το πεδίο "αρνητικός" επιλέγουν και τέλος.
 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vagos789 είπε

Η καταγγελια προυποθετει ενασχοληση,δηλαδη θα πρεπει να δω ποιο τηλ. με παιρνει,να συμπληρωσω φορμες κτλ και δεν ξερω αν εχει νοημα με τις εκατονταδες εταιρειες πωλησεων

Ομολογω οτι δεν εχω το σθενος να το κανω,και με δεδομενο οτι κατα κυριο λογο το σπιτι το εχω μονο για βραδυνο υπνο,η πικρα ειναι οταν καμια φορα ειμαι αρρωστος και βαρανε αλυπητα τα τηλεφωνα για πασης φυσεως πακετα,ενιοτε απο εταιρειες οπου ειμαι ηδη συνδρομητης.

Δεν ειμαι ποτε αγενης,προσπαθω να σεβομαι την αναγκη του αλλου που προφανως δεν ειχε ως ονειρο της ζωης του να κανει αυτη τη δουλεια,αλλα δεν μπορω να ειμαι και χαρουμενος με αυτο το σκηνικο.

Πες να σου βάλουν το σταθερό στο άρθρο 11 και θα ηρεμήσεις, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα με το σταθερό, εννοείται οτι κάποια στιγμή θα καλέσουν και κάποιοι στο σταθερό αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο ούτε μας ενοχλεί σε τέτοια αραιή συχνότητα. Για το κινητό βάζεις call blocker.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, randomcat είπε

Ο καθένας είναι ελεύθερος να δοκιμάσει να σπάσει πλάκα αντί να χάσει το χρόνο του με άλλες διαδικασίες, και να δει τα αποτελέσματα ο ίδιος. Στην χειρότερη; Θα έχει σπάσει πλάκα.

"Περίεργη" αίσθηση του χιούμορ και της πλάκας έχεις. Πρόσεξε μην μπλέξεις μόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Nak3re είπε

Καλησπέρα,

Επειδή για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα έτυχε να εργάζομαι στον ίδιο χώρο που λειτουργούσε τηλεφωνικό κέντρο, αυτό που έχω να πω είναι ότι εφόσον οι συγκεκριμένοι άνθρωποι στις περισσότερες αν όχι σε όλες τις εταιρίες εργάζονται με σκοπό να πιάσουν κάποιον αριθμό πελατών,πωλήσεων,εγγραφών σε υπηρεσία, όπως θέλει ας το πει κάποιος προκειμένου να πληρωθούν κάτι παραπάνω (ένας κάποιος μισθός υπάρχει σχεδόν πάντα). Κατά συνέπεια τους συμφέρει να κάνουν όσο περισσότερες κλήσεις γίνονται, οι οποίες γίνονται εννοείται από κάποιο σύστημα. Τώρα να ενημερώσουν σε κάποιο CRM για πιθανό πελάτη να το δεχτώ, να ενημερώσουν ότι κάποιος τους την πέφτει ή κάνει άλλα διάφορα, ψιλοδύσκολο. Δεν κερδίζει κάτι έτσι ούτε η τηλεφωνήτρια που θα χάσει χρόνο, ούτε η εταιρεία που θα χάσει ένα νούμερο για να καλέσει. Αυτό που όντως γίνεται είναι ότι τα λογισμικά του είδους που χρησιμοποιούνται στα callcenter συνήθως έχουν κάποια λειτουργία Do not call, οπότε για αυτού του είδους τους πελάτες, ή αν κάποιος πει ότι δεν θέλει να τον ξανακαλέσουν μπαίνει στην "εσωτερική" λίστα του εκάστοτε call center.

Και για να μην είμαι εντελώς off topic εφόσον η ερώτηση ήταν πως μπορείς να απαλλαγείς, ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ με μια είσοδο στο μητρώο 11. Πρακτικά, μερικά callcenter τα γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια όλα και συνεχίζουν να παίρνουν σε ότι νούμερο πέσει στα χέρια τους ρισκάροντας μηνύσεις etc. Οπότε ή δεν σηκώνεις το τηλέφωνο ή το σηκώνεις και προσπαθείς ευγενικά όσο γίνεται να απαλλαγείς. Βέβαια τώρα με το GDPR έχει βελτιωθεί η κατάσταση, με τα πρόστιμα που ρισκάρουν να αρπάξουν πλέον είναι πολύ πιο συνεργάσιμοι αν τους πεις "μην με ξαναενοχλήσετε αλλιώς..."

Πολυ καλη η απαντηση σου φιλε μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, l337 είπε

Γνωρίζω πολύ καλύτερα από σένα τα τηλεφωνικά κέντρα που έχουμε εδώ καθώς και τα περισσότερα crm και ivr λόγω δουλειάς τα τελευταία 15+ χρόνια μέσα και έξω από αυτά.
Και κυρίως δεν αναφέρω ανυπόστατες εμεπειρίες που κάπου άκουσα, κάποιος μου είπε, η αδερφή της εξαδέρφης του μπατζανάκη μου κλπ.

Σοβαρέψου.

Και εγώ μπορώ να ισχυριστώ ότι ξέρω κάτι καλύτερα από εσένα, ή ότι δουλεύω πάνω σε κάτι xx+ χρόνια, και ότι εκεί που δουλεύω έχει αυτό και εκείνο. Και; Τι μας τα λες - ποιον ενδιαφέρει και τι αποδεικνύει ακριβώς; Σπατάλη κειμένου. Και αν δουλεύεις κοντά σε τηλεφωνικά κέντρα, είναι όλα τα τηλεφωνικά κέντρα και τα προγράμματα CRM το ίδιο; Όχι, δεν είναι.

Γι' αυτό και εγώ δεν έγραψα για το τι κάνουν με CRM στις εταιρείες που έχω δουλέψει εγώ. Ούτε και έκανα τρομερούς ισχυρισμούς. Είπα απλά ότι έχω φίλες σε ISPs και εταιρείες τηλεφωνίας και μου έχουν πει τις εμπειρίες τους με πελάτες και με το τι γράφεται στις καρτέλες τους και στα δικά τους CRMs. Έχουν την ίδια ακριβώς αξία με τους δικούς σου ισχυρισμούς. Δηλαδή καμία. Και έπειτα, είναι ειρωνικό το να λες σε κάποιον συμφορουμίτη να σοβαρευτεί από τη στιγμή που δεν προσφέρεις κάτι στο thread πέρα από το να επιδίδεσαι σε griefing.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Πες να σου βάλουν το σταθερό στο άρθρο 11 και θα ηρεμήσεις, εμείς δεν έχουμε πρόβλημα με το σταθερό, εννοείται οτι κάποια στιγμή θα καλέσουν και κάποιοι στο σταθερό αλλά δεν είναι συχνό φαινόμενο ούτε μας ενοχλεί σε τέτοια αραιή συχνότητα. Για το κινητό βάζεις call blocker.

Στο μητρωο του αρθρου 11 εδω και 2.5 χρονια, με εχουν παρει τουλαχιστον 30 φορες για προωθηση τηλεπικ. εταιριες.

Ευτυχως εχει το σταθερο μου ενα πανασονικ 5ετιαςσχεδον,  block list και γειωνω το 20% απο τις ενοχλητικες αυτες κλησεις την επομενη φορα που δοκιμαζουν να ξαναενοχλησουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...