Προς το περιεχόμενο

[powerline] TP-LINK TL-WPA9610 Kit v1 53€ @cosmodata [ΑΚΥΡΑ]


questionmark

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.skroutz.gr/s/12134627/TP-LINK-TL-WPA9610-Kit-v1.html

στα 53€,1-3 ημερες διαθεσιμοτητα

 

Επεξ/σία από questionmark
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

@Lefteris235 λογικά και κατανοητά αυτά που λες, αλλά πάνω σε αυτό τη γκρι περιοχή πατάνε πολλά καταστήματα, ωστε να κάνουν τζάμπα διαφήμιση και το χειρότερο να συλλλέγουν προσωπικά δεδομένα για ιδία ε

Αυτό το post νομίζω πως πρέπει να μπει σε banner στο site της Cosmodata. Είναι κρίμα να πάει χαμένο!!!

Εγώ πάτνως σε γκρίζες περιτπώσεις, βάζω πάντα και κάτι άλλο στην παρραγγελία, ώστε με την ακύρωση του ενός προιόντος ακυρώνω όλη την παραγγελία, να φανεί ότι με χάσαν από πελάτη. Τώρα σε αυτούς ί

Και εμένα μου φαίνεται λάθος τιμή. Επειδή επιπρόσθετα την cosmod δεν την εχω και σε πολύ εκτίμηση, δε θα μου κανει εντυπωση αν ειναι και εσκεμμένο λαθος για συλλογη emails για newsletters/spam

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε η ώρα για τα άκυρα ...

 

εντός ολίγου περιμένω το κλασσικό τηλεφωνο με τις δικαιολογίες....

Ηρθε επισεις η ώρα να τους χαλάσω το καλοκαίρι  😛 😛

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, isay είπε

Καταγγελία;

Κάτι θα σκεφτώ... :)

 

Μόνο κ μόνο επειδή έχω στο παρελθόν αλλά 2 άκυρα από αυτούς.... ;)

Αν γίνει και τρίτο,κακό γ αυτους (πέρα από την δυσφήμιση που θα ρίξω γιατί τις άλλες 2 φορές δεν ασχολήθηκα)

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα καταστήματα έχουν στους όρους τους (που αποδέχεσαι όταν κάνεις την παραγγελία) ότι εξαιρούνται λάθη στις τιμές.

Και λογικό είναι, καθώς άνθρωποι καταχωρούν τις τιμές και λάθη γίνονται.

Το να κυνηγάμε τα καταστήματα ως εγκληματίες γιατί γίνονται λάθη με ξεπερνάει.

Αν φυσικά ένα κατάστημα το κάνει επαναλαμβανόμενα γιατί έχει άλλους σκοπούς εννοείται οτι τότε συζητάμε σε διαφορετική βάση.

Το θέμα είναι ότι μερικοί θεωρούν το κατάστημα υποχρεωμένο να τους στείλει το προϊόν αν και γνωρίζουν ότι πρόκειται για λάθος τιμή, επειδή το παρήγγειλαν.

Και το amazon έχει πάρα πολλές φορές ακυρώσει παραγγελίες για τον ίδιο λόγο. Δεν το θεωρώ λόγο να σταυρώνουμε τα μαγαζιά για ανθρώπινα λάθη.

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν γίνεται συστηματικά όμως,ξεφευγει από το ανθρώπινο λάθος...και πάει στο πονηρό λάθος πλέον....

 

Πχ εγώ για παράδειγμα,έχω ήδη 2 άκυρα από τους συγκεκριμενους,οποτε.... τουλάχιστον κράξιμο θα πέσει.

 

Τεσπά δεν θέλω να φορτώνω το τοπικ ούτε να κάνουμε με κανέναν αντιπαράθεση,όλα καλα :)

 

 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.