Προς το περιεχόμενο

[powerline] TP-LINK TL-WPA9610 Kit v1 53€ @cosmodata [ΑΚΥΡΑ]


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, stelios18120 είπε

Όταν γίνεται συστηματικά όμως,ξεφευγει από το ανθρώπινο λάθος...και πάει στο πονηρό λάθος πλέον....

Πχ εγώ για παράδειγμα,έχω ήδη 2 άκυρα από τους συγκεκριμενους,οποτε.... τουλάχιστον κράξιμο θα πέσει.

Τεσπά δεν θέλω να φορτώνω το τοπικ ούτε να κάνουμε με κανέναν αντιπαράθεση,όλα καλα :)

 

Από την στιγμή που έχεις την εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί χαλιέσαι και 3η φορά ? Αρκετοί την είδαμε χθες την "προσφορά", είδαμε και το κατάστημα και προσπεράσαμε γιατί δεν έχουμε σκοπό να γεμίσουμε εκ νέου τις λίστες με email και δεδομένα που ψάχνουν να μαζέψουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@Lefteris235 λογικά και κατανοητά αυτά που λες, αλλά πάνω σε αυτό τη γκρι περιοχή πατάνε πολλά καταστήματα, ωστε να κάνουν τζάμπα διαφήμιση και το χειρότερο να συλλλέγουν προσωπικά δεδομένα για ιδία εκμετάλλευση. Το κατάστημα, η εταιρεία, ο ιδιώτης, το κράτος, κλπ ΠΡΕΠΕΙ να ελεγχει αυτό που γράφει και προσωπικά (και ανεξάρτητα από την παρουσα περιπτωση) δεν δέχομαι την έννοια "ανθρωπινο λάθος" (κι ας κάνω κι εγω). Αν αυριο εγώ στη δουλειά μου γράφω κάτι λάθος, μπορει η εταιρεία μου να ζημειωθεί και κατά περιπτωση μπορει να κινδυνέψουν και άνθρωποι. Το οτι τελικά δεν θα πεθάνει κάποιος, δε σημαίνει οτι η εταιρεία δεν πρεπει να φάει προστιματάρα (κι ας με απολύσει). 

Άρα εχουμε μια περιοχή, οπου στη μια πλευρά ειναι το σκόπιμο σφάλμα, στη μέση το "δεν έγινε και τιποτα σοβαρο" και στην άλλη πλευρατο ανθρώπινο σφάλμα που ειναι επιζήμιο. Για μενα ο νομοθέτης θα επρεπε να ορίσει δικαίωμα στον αγοραστή να επιλέξει. Εκει θα εβλεπες πως ξαφνικά θα εξαφανιζονταν τα σκοπιμα λάθη.

Ενα τελευταίο για το amazon. Πριν χρόνια που ήμουν Αγγλία, αντιμετώπισα αναλογο θέμα με πωλητη το ιδιο το amazon. Το είδος ειχε λάθος τιμή (μισή τιμή από λάθος περασμένη έκπτωση), κυριολεκτικά για 15 λεπτα, αλλά έτυχε να το δω και να βάλω παραγγελία. Το amazon μου εστειλε customer email, λεγοντας μου οτι ήταν λάθος τιμή αλλά θα εκτελεστεί κανονικα, όπως και έγινε. 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Από την στιγμή που έχεις την εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί χαλιέσαι και 3η φορά ? Αρκετοί την είδαμε χθες την "προσφορά", είδαμε και το κατάστημα και προσπεράσαμε γιατί δεν έχουμε σκοπό να γεμίσουμε εκ νέου τις λίστες με email και δεδομένα που ψάχνουν να μαζέψουν.

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες.

 

Έπρεπε να προσπεράσω,αλλα δεν μου αρέσει σαν άνθρωπος να αφήνω κάτι "λαμόγια" να δρουν ανενόχλητοι με τέτοιες αθέμιτες πρακτικές και να τσιμπάνε τσάμπα διαφήμιση και προσωπικά δεδομένα εις βάρος άλλων σωστών καταστημάτων που πάνε να βγάλουν λίγα χρήματα και δεν κοροϊδεύουν τους πελάτες

(ναι υπάρχουν και τετοια στην Ελλάδα,λίγα αλλά ευτυχως υπαρχουν) 

 

Βαρέθηκα πια στην Ελλάδα τον ωχαδερφισμό και το,έλα μωρέ δεν βαριέσαι,δεν έγινε και κατι,ένα αντικείμενο τεχνολογίας είναι.σιγα τι έκαναν οι άνθρωποι,ανθρώπινο λάθος κτλπ. Οκ για μια φορά,αλλά όταν γίνεται συστηματικά...κάτι πρέπει να γίνει πλεον..  (και δεν λέω για τους συγκεκριμένους μόνο,και πόσα άλλα καταστήματα όλα αυτά τα χρόνια,έχουν κάνει τα ίδια και τα ίδια )

Oκ δεν θα τους κάνω τίποτα νομικό ή καταγγελία και τέτοια,αλλά θα τους βάλω χέρι αν με καλεσουν ως εκεί που δεν παίρνει και τέλος από εμένα και όσους ξερω,με έχασαν/τους έχασαν σαν πελάτη-ες. Αν τους αρέσει κάτι τέτοιο και νομίζουν ότι έχουν όφελος,ας συνεχίζουν....

 

Ps

μόλις μίλησα με το κατάστημα,είναι σε στάδιο συγκέντρωσης προϊόντος,και μόλις είναι οκ,θα μου έρθει μηνυμα για παραλαβή....

Αναμένω το άκυρο τους δηλαδή 😛

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stelios18120 είπε

...

μόλις μίλησα με το κατάστημα,είναι σε στάδιο συγκέντρωσης προϊόντος,και μόλις είναι οκ,θα μου έρθει μηνυμα για παραλαβή....

...

Μαντεύω τι θα λεει το τηλεφώνημα που θα σου κάνουν 

-Ο προμηθευτής μας ενημέρωσε οτι δεν εχει διαθεσιμότητα και δεν μπορει να μας στείλει. Μήπως θέλετε να αγοράσετε κάτι αλλο;

Το οτι το είδος θα είναι διαθεσιμο σε αλλα καταστήματα ... λεπτομέρειες. Τους απαντάς οχι και αν δεν εχει κάνει εγγραφή στο newsletter, στο πρώτο διαφημιστικό email που θα σου στειλουν, απευθείας καταγγελία. Αν μερικοι κάνουν το αναλογο, χωρίς να κάτσουν στον ωχαδερφισμό και τους σκάσει το προστιμο, μια χαρά θα το κόψουν το κόλπο. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, isay said:

@Lefteris235

Ενα τελευταίο για το amazon. Πριν χρόνια που ήμουν Αγγλία, αντιμετώπισα αναλογο θέμα με πωλητη το ιδιο το amazon. Το είδος ειχε λάθος τιμή (μισή τιμή από λάθος περασμένη έκπτωση), κυριολεκτικά για 15 λεπτα, αλλά έτυχε να το δω και να βάλω παραγγελία. Το amazon μου εστειλε customer email, λεγοντας μου οτι ήταν λάθος τιμή αλλά θα εκτελεστεί κανονικα, όπως και έγινε. 

Δεν ισχύει πάντα αυτό, τρως και άκυρο από το Amazon αλλά ειναι για χοντρά λάθη που τα εκμεταλλεύτηκαν μιλούνια πελατών, δεν είναι φάση μισή τιμή και άκυρο που είναι το σύνηθες για τις ελληνικές παράγκες (και σου δίνουν και κουπόνι για επόμενη αγορά ειδικά αν παραπονεθείς, εδώ ούτε τα έξοδα μεταφοράς δε κάνουν δώρο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, akishellas1979 είπε

οτι να ναι ...

Επειδή απαντησες ακριβώς κάτω απο μένα, η αναρτηση σου, αφορουσε κάτι που εγραψα εγω; Αν ναι, μπορεις να το διευκρινήσεις;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Κ εγω εκανα παραγγελια τωρα αν θα παω σε καταγγελια αν δεν μου το φερουν  το θεωρω καραγκιοζιστικο μιας που κανει μπαμ η τιμη . Αποψη μου βεβαια οπως κ η τρεχοντες συνεχεια για καταγγελια σε λαθος προσφορα  αποψη τους .

 Επισης μου κανει εντυπωσει ποσο μαχωμενοι εινια μερικοι με καταγγελιες κτλ κ σκεφτομαι ποσο μαχωμενοι ειναι κ στα καθημερινα δρωμενα ... Τελοσπαντων ο καθενας κρινει κ οτι δινει περνει . 

 Ευχομαι να τα δωσει σε οσους εκαναν μηπως σωθειτε κ ξεπερασετε την καταγγελια που βλεπω να περιμενετε σε καθε λαθος προσφορα πισω απο ενα πληκτρολογιο να επωφελειθειτε . 

  Α κ ουτε εχω σχεση με αυτους ουτε εχω καποιον να δουλευει σε αντιστοιχα καταστηματα διοτι θεωρω οτι τους εκμεταλευοντε με τα λεφτα που τους δινουν . 

  Εντελει καλα μας κανουν ...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, akishellas1979 είπε

  Κ εγω εκανα παραγγελια τωρα αν θα παω σε καταγγελια αν δεν μου το φερουν  το θεωρω καραγκιοζιστικο μιας που κανει μπαμ η τιμη . Αποψη μου βεβαια οπως κ η τρεχοντες συνεχεια για καταγγελια σε λαθος προσφορα  αποψη τους .

 Επισης μου κανει εντυπωσει ποσο μαχωμενοι εινια μερικοι με καταγγελιες κτλ κ σκεφτομαι ποσο μαχωμενοι ειναι κ στα καθημερινα δρωμενα ... Τελοσπαντων ο καθενας κρινει κ οτι δινει περνει . 

 Ευχομαι να τα δωσει σε οσους εκαναν μηπως σωθειτε κ ξεπερασετε την καταγγελια που βλεπω να περιμενετε σε καθε λαθος προσφορα πισω απο ενα πληκτρολογιο να επωφελειθειτε . 

  Α κ ουτε εχω σχεση με αυτους ουτε εχω καποιον να δουλευει σε αντιστοιχα καταστηματα διοτι θεωρω οτι τους εκμεταλευοντε με τα λεφτα που τους δινουν . 

  Εντελει καλα μας κανουν …

Αυτά και αν είναι ότι "να 'ναι", ο ορισμός!

Καταλαβαίνεις σίγουρα την διαφορά της λάθος τιμής από το marketing του κ@λου συγκεκριμένων μαγαζιών μέσω επαναλαμβανομένων συχνά πυκνά "λάθος τιμών"? Αν πρόσεξες ο μαγκάκος δεν έφτιαξε την λάθος τιμή αλλά απλώς εξαφάνισε το προϊόν από τον κατάλογο του "έξυπνη" κίνηση για τη σειρά εξαντλήθηκε κλπ! 

Και φυσικά καλά μας κάνουν αν τους αφήνουμε να το κάνουν!

Τώρα το αν σωνόμαστε με ένα powerline, το είναι καραγκιοζιλίκι να απαιτείς με τα μέσα που διαθέττεις να μην σε δουλεύει ο κάθε πονηρίδης, το ο καθένας ότι δίνει παίρνει προσαρμοσμένο στην εν λόγω περίπτωση, νομίζω ότι είναι πολύ πιο εποικοδομητικό να προσποιηθούμε ότι δεν τα διαβάσαμε ποτέ γιατί αλλιώς η συζήτηση πάει σε άλλα κανάλια...

Επεξ/σία από zacharis1955
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Cosmodata το καλυτερο!!!!!!  μαγαζι !!!!της αθηνας!!!! και ολης της ελλαδας ....δεν ειναι κουτοπονηροι!!!  ουτε ψευτες!!!! ειναι 100% !!!!!! επαγγελματιες!!!! σου προωθουνε τα καλυτερα προιοντα και ο λογος τους εγγυηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τι να πρωτο πω!!! ολοι οι αλλοι ειναι γυφτοι!!!! μπροστα τους!!!! γνωριζουν την τεχνολογια στα δαχτυλα οσο για της τιμες!!! αλλα σου λενε αλλα πληρωνεις στο ''ταμειο'' ακομα πιο φθηνα!!!!!!! ....ειναι super!!!!!! ... ;) :) :) 

 

Επεξ/σία από bilios40
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, bilios40 είπε

Cosmodata το καλυτερο!!!!!!  μαγαζι !!!!της αθηνας!!!! και ολης της ελλαδας ....δεν ειναι κουτοπονηροι!!!  ουτε ψευτες!!!! ειναι 100% !!!!!! επαγγελματιες!!!! σου προωθουνε τα καλυτερα προιοντα και ο λογος τους εγγυηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! τι να πρωτο πω!!! ολοι οι αλλοι ειναι γυφτοι!!!! μπροστα τους!!!! γνωριζουν την τεχνολογια στα δαχτυλα οσο για της τιμες!!! αλλα σου λενε αλλα πληρωνεις στο ''ταμειο'' ακομα πιο φθηνα!!!!!!! ....ειναι super!!!!!! ... ;) :) :) 

Αυτό το post νομίζω πως πρέπει να μπει σε banner στο site της Cosmodata. Είναι κρίμα να πάει χαμένο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, akishellas1979 είπε

  Κ εγω εκανα παραγγελια τωρα αν θα παω σε καταγγελια αν δεν μου το φερουν  το θεωρω καραγκιοζιστικο μιας που κανει μπαμ η τιμη . Αποψη μου βεβαια οπως κ η τρεχοντες συνεχεια για καταγγελια σε λαθος προσφορα  αποψη τους .

 Επισης μου κανει εντυπωσει ποσο μαχωμενοι εινια μερικοι με καταγγελιες κτλ κ σκεφτομαι ποσο μαχωμενοι ειναι κ στα καθημερινα δρωμενα ... Τελοσπαντων ο καθενας κρινει κ οτι δινει περνει . 

 Ευχομαι να τα δωσει σε οσους εκαναν μηπως σωθειτε κ ξεπερασετε την καταγγελια που βλεπω να περιμενετε σε καθε λαθος προσφορα πισω απο ενα πληκτρολογιο να επωφελειθειτε . 

  Α κ ουτε εχω σχεση με αυτους ουτε εχω καποιον να δουλευει σε αντιστοιχα καταστηματα διοτι θεωρω οτι τους εκμεταλευοντε με τα λεφτα που τους δινουν . 

  Εντελει καλα μας κανουν ...

 

18 ώρες πριν, isay είπε

Επειδή απαντησες ακριβώς κάτω απο μένα, η αναρτηση σου, αφορουσε κάτι που εγραψα εγω; Αν ναι, μπορεις να το διευκρινήσεις;

 

19 ώρες πριν, akishellas1979 είπε

οτι να ναι ...

Και πάλι απάντησες κάτω απο το ερώτημα μου, αλλά δεν διευκρινίζεις αν απάντας στα γραφόμενα μου ή γενικότερα για το θέμα. Να ξέρω για να δω αν πρεπει να σου απαντησω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, k_dinos είπε

Περιμένετε να φάτε πρώτα το άκυρο, και μετά συνεχίστε το κράξιμο. 

Έτσι για τυπικούς λόγους, να δούμε τι δικαιολογία θα πουν αυτή τη φορά 

Δικαιολογία που τους καλύπτει 100%. Δεν υπάρχει τελικά διαθεσιμότητα από τον προμηθευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...