Προς το περιεχόμενο

Μάχη στα 1300cc


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν θες να ευχαριστηθεις οδηγηση και να κανεις ανετα ταξιδια εχοντας την αισθηση οτι οδηγας αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας πας σε φιεστα.πολυ καλοστημενο αυτοκινητο και φοβερη αναρτηση που αποσβενει τις κακοτεχνιες των ελληνικων δρομων.σε κανενα αλλο μικρο αυτοκινητο δεν ειχα τετοια ανεση σε ταξιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος του coltακι στα 1336 κυβικά στο κινητήρα, 95αλογα όλο μαμά του 2009. Το δυπορτο/τριπορτο. Τα πατάει ολα ακόμα και κάτι 1600. Τα δυπορτα είναι πιο σβέλτα απ' τα πενταπορτα. Είναι σβέλτο αμαξάκι και αν το πας τάπα οπως έκανα εγώ πίνει για πλάκα : ( παιζει ρόλο που είναι  και ελαφρύ κάτω  από τονο περίπου 960  κιλά  νομίζω. ςπισης 200ριζει στην ευθεία με σωστά λάστιχα αλλά αυτό είναι  φθορά  στη μηχανή. Η ταχύτητα δεν πρέπει να ναι ο  σκοπός αλλά το ταξίδι. Για να κάνεις απόσταση με το κολτακι λοιπόν είναι λίγο κουραστικό. Κουνάει λίγο όπως όλα τα μικρά. Για γκάζι υπάρχει και το μεγάλο αδερφάκι το τούρμπο στα 1500cc που τώρα το λένε rallart. Απο μέσα είναι απλό και συμαζεμμενο. Ο Σαρακάκης είναι μια χαρά σου βρίσκει ό,τι ανταλλακτικό θέλεις σε τιμές φυσικά να κοπανιεσαι από κάτω..και τα σερβίς του είναι σε πολύ καλές τιμές, νορμάλ. Καλό είναι και το swiftακι.

Σημείωση: μη σας ξεγελανε τα 1300cc ως προς τα τέλη κυκλοφορίας. Ο,τι είναι πάνω από 1300 όπως το colt τέλη ίδια με αυτά των 1400 πληρώνεις όπως εγώ κάπου 230~250€. Τόσο πιάνεται το κολτ.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Agraf είπε

Κάτοχος του coltακι στα 1336 κυβικά στο κινητήρα, 95αλογα όλο μαμά του 2009. Το δυπορτο/τριπορτο. Τα πατάει ολα ακόμα και κάτι 1600. Τα δυπορτα είναι πιο σβέλτα απ' τα πενταπορτα. Είναι σβέλτο αμαξάκι...

Εγω τοτε που το ειχα κανει t drive δεν αντιληφθηκα καμια σβελταδα-νευρο.. και μιλαω για αυτο που λες εσυ δηλαδη το f/l

Για μενα σβελτο ειναι αμεση αποκριση του γκαζιου απο την στιγμη που θα το πατησεις και καλες ρεπριζ.  Δηλαδη ζωηραδα στα χαμηλο-μεσαια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Εγω τοτε που το ειχα κανει t drive δεν αντιληφθηκα καμια σβελταδα-νευρο.. και μιλαω για αυτο που λες εσυ δηλαδη το f/l

Για μενα σβελτο ειναι αμεση αποκριση του γκαζιου απο την στιγμη που θα το πατησεις και καλες ρεπριζ.  Δηλαδη ζωηραδα στα χαμηλο-μεσαια!!!

Δυστυχώς δεν κάνει στα χαμηλό μεσαία.. πρέπει να το στροφαρεις από τις 3, 3.5 χιλιάδες στροφές και πάνω. Είναι όλα πολυστροφα. Τα παλιά αμάξια με ντιζα στο γκάζι είχαν άμεση απόκριση στις χαμηλές : ) το κολτακι αποδίδει όλους τους ίππους του στις 3~4 Χιλ. στροφές. Δεν αρκεί νομίζω το τεστ drive για να δεις ένα αμάξι ως προς αυτό.

επισης το κολτακι υστερεί σε ανάρτηση. Δεν εχει ανάρτηση πίσω είναι πάνω στον άξονα και θέλει δύο αναρτήσεις με "γόνατο". Γενικότερα λεφτά τρώει αν κανείς θέλει να το πειράξει (ελατήρια, φίλτρο, εξάτμιση, κεφαλή κτλπ)

Επίσης η παραγωγή του νομίζω σταμάτησε.. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2018 στις 11:38 ΠΜ, Agraf είπε

Δυστυχώς δεν κάνει στα χαμηλό μεσαία.. πρέπει να το στροφαρεις από τις 3, 3.5 χιλιάδες στροφές και πάνω. Είναι όλα πολυστροφα. Τα παλιά αμάξια με ντιζα στο γκάζι είχαν άμεση απόκριση στις χαμηλές : ) το κολτακι αποδίδει όλους τους ίππους του στις 3~4 Χιλ. στροφές. Δεν αρκεί νομίζω το τεστ drive για να δεις ένα αμάξι ως προς αυτό.

επισης το κολτακι υστερεί σε ανάρτηση. Δεν εχει ανάρτηση πίσω είναι πάνω στον άξονα και θέλει δύο αναρτήσεις με "γόνατο". Γενικότερα λεφτά τρώει αν κανείς θέλει να το πειράξει (ελατήρια, φίλτρο, εξάτμιση, κεφαλή κτλπ)

Επίσης η παραγωγή του νομίζω σταμάτησε.. 

Τι εννοεις δεν εχει αναρτηση πισω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοώ αυτό που λέω δεν είναι ανάρτηση ανεξάρτητη. Είναι και φασιστοάμαξο. Honda - mitsubishi.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/8/2018 στις 1:05 ΠΜ, ΣπύRosS.K99 είπε

Καλησπέρα, βρίσκομαι στην αναζήτηση αυτοκινήτου και μετά από πολλή ψάξιμο έχω καταλήξει στις εξής επιλογές: Suzuki Swift,  Mitsubishi Colt ( το τελευταίο), Toyota Yaris (προτιμώ το facelift), Ford Fiesta (titanium, trend) και τέλος το Mazda2. Ψάχνω για ένα αυτοκίνητο μέχρι 1350cc λόγω φορολογίας - οικονομίας μέχρι 5 χιλιάδες ευρώ, να είναι λίγο σβέλτο, ''καλό'' σε χώρους για την κατηγορία να μπορείς να κάνεις και ένα ταξιδάκι. Ακόμα θα ήθελα να είναι όσο γίνεται οικονομικό αλλά και εμφανίσιμο (πράγμα υποκειμενικό). Συγνώμη αν σας κούρασα, ναι το ξέρω ίσως ζητάω πολλά απλά θα ήθελα να κάνω την καλύτερη δυνατή επιλογή. Περιμένω την γνώμη σας!

Suzuki Swift 1.3 έχουμε στην οικογένεια και έχει ένα και φίλος και τα δύο έχουν θέμα στο σασμάν. Δεν θα το πρότεινα με τίποτα, αν και κατα τα άλλα είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. 

Για μένα όλα τα 1.3 είναι στο μεταίχμιο και σχετικά αδύναμα. Δεν τα απολαμβάνεις σε καμία περίπτωση και πάντα θα ζητάς λίγο ακόμη. Από 100 άλογα και πάνω είσαι εντάξει για όλες τις περιπτώσεις. Ιδανικά 110-120. Οτιδήποτε κάτω από 100 ίππους καταντάει βαρετό σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, ειδικά με τα οικονομικά κιβώτια με τις πιο μακριές σχέσεις που τους βάζουν.  

Επεξ/σία από Rzarector
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...