Προς το περιεχόμενο

Διάβασμα σε Kindle η tablet???


Alexis407

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, παιδιά έχω ένα ερώτημα, διαβάζω αρκετά κ αγοράζω συνέχεια βιβλία με αποτέλεσμα να μην έχω χώρο στο σπίτι για να τα αποθηκεύσω, έχω γεμίσει βιβλία, σκέφτομαι να αγοράσω kindle η ταμπλετ κ να αγοράζω e-book.

Θα λύσω το πρόβλημα μου; κ ποίο υπερτερεί από τα δύο.... Μόνο για διάβασμα θέλω..... 

Να πω ότι είμαι άσχετος από τεχνολογία μόνο smartphone χρησιμοποιώ.. 

Ευχαριστώ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού το θες μόνο για διάβασμα, τότε κοιτάς μόνο για ebook reader

Τώρα αν θα είναι kindle ή κάποιο άλλο, εσύ θα αποφασίσεις

Πέρνα και από εδώ μια βόλτα 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Alexis407 είπε

Θα λύσω το πρόβλημα μου;

Προχώρα το. Ένα tablet/book reader 8 ιντσών με άνω των 4 Ah μπαταρία νομίζω ότι είναι η χρυσή τομή σε άνεση και φορητότητα. Μικρότερο θα σε κουράζει κάπως στο διάβασμα, μεγαλύτερο θα σε δυσκολεύει στη μεταφορά και θα σου τρώει τη μπαταρία πιο γρήγορα. Το 8άρι είναι άνετο στο διάβασμα και χωράει σε μια μεγάλη τσέπη ή ένα τσαντάκι πλάτης μαζί με power bank και λοιπά συμπράγκαλα. Απαλλάσσεσαι από το κουβάλημα του βιβλίου, έχεις ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα όσα θες, είναι πιο ξεκούραστο στο κράτημα από το βιβλίο, λύνεις το θέμα του διαβάσματος τη νύχτα όταν δεν υπάρχει φως (ύπαιθρος, ΚΤΕΛ, καράβια κλπ) ή όταν υπάρχει κι άλλος στο δωμάτιο που θέλει να κοιμηθεί και τον ενοχλεί η λάμπα. Επίσης θα σου βγάλει και τα λεφτά του καθώς μπορείς να βρεις online αρκετά δωρεάν βιβλία (ή να κατεβάσεις κι άλλα, ξέρεις πώς... ;) ).

Στα μείον, μερικοί θεωρούν πιο κουραστικό το διάβασμα σε οθόνη. Ανάλογα με τον άνθρωπο...

12 ώρες πριν, Alexis407 είπε

κ ποίο υπερτερεί από τα δύο.... Μόνο για διάβασμα θέλω.....