Προς το περιεχόμενο

Αλγόριθμος - solver για παιχνίδι


Lanike71

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για σκότωμα χρόνου:

Έχω υλοποιήσει ένα απλό solver για το εξής παιχνίδι https://play.google.com/store/apps/details?id=pixibots.games.cryptica.lite&hl=en_US

Είναι στην αρχική του μορφή, που βρίσκει τη λύση μόνο με απλά σταθερά εμπόδια και όχι με τις κινούμενες πέτρες. Η λύση χρησιμοποιεί Bfs αλλά όταν η λύση ξεπερνά τις 17-18 κινήσεις ο αλγόριθμος αργεί πολύ. Σκέφτηκα για τον Α* αλλά διαισθητικά θεωρώ ότι η F(n) δε μπορεί να είναι κατάλληλη για να του δείξει το δρόμο, καθώς θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα τα εμπόδια για να οδηγηθούν στους στόχους. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα, ούτε στο χαρτί.

Αν έχει κανείς καμία ιδέα, ας την πει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...