Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα Αστυνομίας


Rzarector

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Rzarector είπε

Εντάξει, τότε ας πετάξουμε και τα Xsara και να κυκλοφορούν όλοι οι αστυνομικοί με τα πόδια και να δίνουν απλά σήμα στα μπλόκα...

Σε αστικό περιβάλλον που χώνεται κάποιος μέσα σε στενό με Colt CZT, ή Clio RS, ή Mini Cooper S, και χάνεται αμέσως για που θα δώσεις μπλόκο? Για 100 πιθανούς δρόμους που μπορεί να καταλήξει σε πέντε λεπτά? Ή έχεις την εντύπωση ότι το Xsara μπορεί να ακολουθήσει τα παραπάνω μέσα σε πόλη έστω και για λίγο? 

Ε τότε σύμφωνα με αυτά που λές θα πρέπει να υπάρχουν παντού οχήματα για κάθε περίσταση, μικρά, μεγάλα, τεθωρακισμένα. Είναι οικονομικά και χρηστικά παράλογο. Εάν σου ξέφυγε στην πόλη ξέφυγε και κάπου εκεί τελειώνει η καταδίωξη και ξεκινά η αστυνομική έρευνα. Δεν έχει νόημα το να καταδιώκεις κάποιον που σου ξέφυγε σε ένα υπόγειο. Εάν συνεχίσει να τρέχει, θα βγει εκτός στενών και τον ανακόπτεις εκεί. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 48
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Είναι παραπλάνηση για να νομίζουν "οι κακοί" ότι μπορούν να ξεφύγουν. Κάτω απ το σαβαραλιασμένο περίβλημα κρύβεται αυτοκίνητο με ίδια specs με αυτό που κέρδισε ο Loeb και η Citroen πρωταθλήματα. Εννοε

ω ρε τι τρολλαρισμα πεφτει εδωμεσα... φυσικα και δε χρειαζεται γρηγορα αυτοκινητα για να πιασεις ενα οποιοηποτε μεσα σε μια πολη με στενα οπως η αθηνα. θα εξαφανιστει λεει το clio RS... πιο

Ναι φίλε δεν περνάει τίποτα από την Ελληνική αστυνομία ..... μαρτυριες λένε ότι έκαναν μπλόκο και εκτροπή  στην μαραθώνιος και έκαψαν τον κόσμο  Πραγματική ιστορία την οποία είδα  στο

ω ρε τι τρολλαρισμα πεφτει εδωμεσα...

φυσικα και δε χρειαζεται γρηγορα αυτοκινητα για να πιασεις ενα οποιοηποτε μεσα σε μια πολη με στενα οπως η αθηνα.

θα εξαφανιστει λεει το clio RS... πιο πιθανο να τρακαρει σε κανα στοπ 2 στενα πιο κατω και να ρθουν με τα παπια οι ζηταδες γελωντας

  • Like 1
  • Haha 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Ε τότε σύμφωνα με αυτά που λές θα πρέπει να υπάρχουν παντού οχήματα για κάθε περίσταση, μικρά, μεγάλα, τεθωρακισμένα. Είναι οικονομικά και χρηστικά παράλογο. Εάν σου ξέφυγε στην πόλη ξέφυγε και κάπου εκεί τελειώνει η καταδίωξη και ξεκινά η αστυνομική έρευνα. Δεν έχει νόημα το να καταδιώκεις κάποιον που σου ξέφυγε σε ένα υπόγειο. Εάν συνεχίσει να τρέχει, θα βγει εκτός στενών και τον ανακόπτεις εκεί. 

Μα αν χάσεις κάποιον τότε που ξέρεις από που θα βγει για να τον ανακόψεις όπως λες? Δεν είπα ότι θα πρέπει να υπάρχουν παντού οχήματα, απλώς ότι η εικόνα που δίνει η αστυνομία σήμερα με τα Xsara είναι εικόνα ανέχειας και αδυναμίας. 

10 λεπτά πριν, l337 είπε

Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που είναι πιο σχετικοί από εσένα σε τέτοιες επιχειρήσεις και γνωρίζουν πως θα διαχειριστούν τέτοιες καταστάσεις κινδύνου. Η πραγματική ζωή εκεί έξω δεν είναι video game ούτε ταινία και με το παραμικρό λάθος υπάρχουν απώλειες. just saying..

Just saying...absolutely nothing...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα οχήματα της ΕΛΑΣ είναι κακοσυντηρημένα, αυτό οφείλεται στην κακή οικονομική κατάσταση της χώρας και δε μπορούν να κάνουν τα προβλεπόμενα σέρβις. Σε πολλές περιπτώσεις οι ίδιοι οι αστυνομικοί πληρώνουν από την τσέπη τους τη συντήρηση του οχήματος, συνήθως ελαστικά που παίζουν ρόλο στην ασφάλειά τους. Από την άλλη βέβαια υπάρχουν και τα ταγάρια που στα @@ τους επειδή δεν είναι δικό τους.

Το πρόβλημα της κακής συντήρησης είναι ότι 1ον δε μπορούν να τα πιέσουν για να πάνε σε ένα περιστατικό γρήγορα γιατί μπορεί να σπάσουν (έχει γίνει) και 2ον μπορεί να μην ξεκινήσουν καν λόγω βλάβης. 

Στην καταδίωξη δε χρειάζεται απαραίτητα γρήγορο όχημα, αρκεί να μπορεί να ακολουθεί, χρειάζεται όμως να είναι καλοσυντηρημενο γι αυτό και στην τροχαία Εθνικών Οδών και Άμεση Δράση έχουν τον τελευταίο στόλο που είναι τα i30, Octavia, κάποια από τα οποία μάλιστα έχουν και 1ο στάδιο βελτίωσης. Τα χρέπια τα έχουν για μέσα στην πόλη και απλά να πηγαίνουν σε περιστατικά όπως ατυχήματα.

Tα ferrari, lambo που έχουν στην Ιταλία δε τα χουν αποκλειστικά για καταδιώξεις αλλά για μεταφορές ανθρωπίνων οργάνων και εννίοτε θα βγούν σε κάποια πολύ δύσκολη καταδίωξη.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Μα αν χάσεις κάποιον τότε που ξέρεις από που θα βγει για να τον ανακόψεις όπως λες? Δεν είπα ότι θα πρέπει να υπάρχουν παντού οχήματα, απλώς ότι η εικόνα που δίνει η αστυνομία σήμερα με τα Xsara είναι εικόνα ανέχειας και αδυναμίας. 

Ε, δεν είναι κυνηγητό  ένας vs ενός αστυνομικού οχήματος, και εάν τον χάσει, χάθηκε Ξέρεις το όχημα και την περιοχή που χάθηκε. Εάν ξαναβγεί με το ίδιο όχημα και συνεχίσει να τρέχει όλο και κάποιος θα τον δεί ή σε κάποιο μπλόκο θα πέσει. Εάν αλλάξει όχημα και βγει σαν κύριος ( ή βγει με το ίδιο όχημα σαν κύριος την επόμενη μέρα), τότε δεν έχει νόημα η καταδίωξη. Θα συνεχίσεις με κανονική έρευνα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Tα οχήματα της ΕΛΑΣ είναι κακοσυντηρημένα, αυτό οφείλεται στην κακή οικονομική κατάσταση της χώρας και δε μπορούν να κάνουν τα προβλεπόμενα σέρβις. Σε πολλές περιπτώσεις οι ίδιοι οι αστυνομικοί πληρώνουν από την τσέπη τους τη συντήρηση του οχήματος, συνήθως ελαστικά που παίζουν ρόλο στην ασφάλειά τους. Από την άλλη βέβαια υπάρχουν και τα ταγάρια που στα @@ τους επειδή δεν είναι δικό τους.

Το πρόβλημα της κακής συντήρησης είναι ότι 1ον δε μπορούν να τα πιέσουν για να πάνε σε ένα περιστατικό γρήγορα γιατί μπορεί να σπάσουν (έχει γίνει) και 2ον μπορεί να μην ξεκινήσουν καν λόγω βλάβης. 

Στην καταδίωξη δε χρειάζεται απαραίτητα γρήγορο όχημα, αρκεί να μπορεί να ακολουθεί, χρειάζεται όμως να είναι καλοσυντηρημενο γι αυτό και στην τροχαία Εθνικών Οδών και Άμεση Δράση έχουν τον τελευταίο στόλο που είναι τα i30, Octavia, κάποια από τα οποία μάλιστα έχουν και 1ο στάδιο βελτίωσης. Τα χρέπια τα έχουν για μέσα στην πόλη και απλά να πηγαίνουν σε περιστατικά όπως ατυχήματα.

Tα ferrari, lambo που έχουν στην Ιταλία δε τα χουν αποκλειστικά για καταδιώξεις αλλά για μεταφορές ανθρωπίνων οργάνων και εννίοτε θα βγούν σε κάποια πολύ δύσκολη καταδίωξη.

Αυτό είπα και εγώ φίλε μου, ότι τα Xsara δεν είναι καν σε θέση να ακολουθήσουν. Όντως βλέπω και Octavia και i30 αλλά πολύ λιγότερα. Στατιστικά ήλπιζα να μας πει κάποιος πόσα είναι τα Xsara. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πιθανό σε καταδίωξη να βγάλει ζημιά το Renault, παρά ένα Xsara 20ετίας, λολ

Πέραν της πλάκας, με τι λεφτά να ανανεωθεί ο στόλος;

Αν και βλέπω πολλά i30, αλλά και 308 έχω πετύχει πολλά, σε καλή κατάσταση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αστυνομικος ιππότης της ασφάλτου εχει παρέλθει οριστικά

Υπάρχουν άπειρα μέσα απο την αστυνομία για να σταματήσει ενα αυτοκίνητο

Αν αρχίσουν και καταδιώκουν αυτοκίνητα μεσα στις πόλεις και τις εθνικές(τελείως ή ανεγκεφαλο ειδικά στις εθνικές και τους κλειστούς δρόμους) ενα μόνο ειναι το σίγουρο, να  θρηνήσουμε ανυποψίαστα θύματα

Το παν ειναι να μην καταλάβει ο εγκληματίας οτι εχει εντοπιστεί και να μπλοκαριστεί

Αν αρχίσουν οι μαγικές εκατέρωθεν άστα να πάνε

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, l337 είπε

Όσο για τον στόλο "έτρεχε" διαγωνισμός.

Καλά. πρέπει να βρήκαν προδιαγραφές από διαγωνισμούς από την μεταπολίτευση και απλά τους μετέφράσαν από την καθαρεύουσα. (είναι του 2018 ο διαγωνισμός). Οι περισσότερες λεπτομέρειες είτε είναι standard εδώ και 20 χρόνια, είτε είναι υποχρεωτικές από τους κανονισμούς. 

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ A’ ΥΠΟΕΙΔΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΥΠΟΥ SUV

2 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2.2.1 Πετρελαιοκινητήρας, τετράχρονος, υδρόψυκτος, άμεσου ψεκασμού (common rail), κυβισμού της τάξεως των 1600 κυβικών εκατοστών και άνω. Γίνονται αποδεκτά, η ύπαρξη υπερσυμπιεστή (TURBO) και συστήματα που συνδυάζουν την υβριδική τεχνολογία με πετρελαιοκινητήρες.

2.2.2 Απαιτούμενη ισχύς κινητήρα τουλάχιστον 84 kW.

Οι τροχοί (σώτρα) να είναι κατασκευασμένοι από χάλυβα με τάσι ή ελαφρύ κράμα αλουμινίου μεγάλης αντοχής                 (δλδ τι θα ήταν? ξύλινοι?)

Στο θάλαμο των επιβατών να υπάρχουν τοποθετημένα ένα ή δύο φωτιστικά.

2.11.8 Να φέρει στο μπροστινό τμήμα άγκιστρο ή άλλη κατάλληλη διάταξη για την ασφαλή και χωρίς φθορά ρυμούλκηση σε περίπτωση ακινητοποίησής του.

2.11.9 Να φέρει υποχρεωτικά σύστημα θέρμανσης (καλοριφέρ) και εργοστασιακή συσκευή ψύξης Clima με ανάλογη θερμαντική και ψυκτική ικανότητα και με ρυθμιζόμενη παροχή αέρα. Να υπάρχει σύστημα διοχέτευσης αέρα προς το αλεξήνεμο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Whargoul είπε

Καλά. πρέπει να βρήκαν προδιαγραφές από διαγωνισμούς από την μεταπολίτευση και απλά τους μετέφράσαν από την καθαρεύουσα. (είναι του 2018 ο διαγωνισμός). Οι περισσότερες λεπτομέρειες είτε είναι standard εδώ και 20 χρόνια, είτε είναι υποχρεωτικές από τους κανονισμούς. 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ A’ ΥΠΟΕΙΔΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΥΠΟΥ SUV

2 ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2.2.1 Πετρελαιοκινητήρας, τετράχρονος, υδρόψυκτος, άμεσου ψεκασμού (common rail), κυβισμού της τάξεως των 1600 κυβικών εκατοστών και άνω. Γίνονται αποδεκτά, η ύπαρξη υπερσυμπιεστή (TURBO) και συστήματα που συνδυάζουν την υβριδική τεχνολογία με πετρελαιοκινητήρες.

2.2.2 Απαιτούμενη ισχύς κινητήρα τουλάχιστον 84 kW.

Οι τροχοί (σώτρα) να είναι κατασκευασμένοι από χάλυβα με τάσι ή ελαφρύ κράμα αλουμινίου μεγάλης αντοχής                 (δλδ τι θα ήταν? ξύλινοι?)

Στο θάλαμο των επιβατών να υπάρχουν τοποθετημένα ένα ή δύο φωτιστικά.

2.11.8 Να φέρει στο μπροστινό τμήμα άγκιστρο ή άλλη κατάλληλη διάταξη για την ασφαλή και χωρίς φθορά ρυμούλκηση σε περίπτωση ακινητοποίησής του.

2.11.9 Να φέρει υποχρεωτικά σύστημα θέρμανσης (καλοριφέρ) και εργοστασιακή συσκευή ψύξης Clima με ανάλογη θερμαντική και ψυκτική ικανότητα και με ρυθμιζόμενη παροχή αέρα. Να υπάρχει σύστημα διοχέτευσης αέρα προς το αλεξήνεμο

Δεν διαφωνώ. Από την άλλη, ίσως υποχρεούνται να τα γράψουν. Σε κάθε περίπτωση, δε γνωρίζω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, l337 είπε

Δεν διαφωνώ. Από την άλλη, ίσως υποχρεούνται να τα γράψουν. Σε κάθε περίπτωση, δε γνωρίζω.

Ναι οκ. Αρκετά θα τα γράψεις (όσα δεν είναι πλέον υποχρεωτικά) για να είσαι καλυμμένος. Αλλά όταν βάζεις στην ίδια πρόταση ο κινητήρας πρέπει να είναι τετράχρονος, υδρόψυκτος (λες και θα σου βάλουν αερόψυκτο κινητήρα χορτοκοπτικής), και μετά γίνονται αποδεκτά και τα turbo ή τα hybrid, είναι λίγο γελοίο. 

Btw, οι νέες έρευνες για τους κινητήρες Diesel μεγάλης απόδοσης, είναι δίχρονοι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ευτυχως που μερικες φορες τα λογια ειναι περιττα

http://www.lamiareport.gr/index.php/topika/item/88604-tora-katadioksi-mesa-sto-kentro-tis-polis-foto

το μοτοποδηλατο δεν μπορεσαν να πιασουν, τι λεμε τωρα.

Επεξ/σία από lazarus678
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
24 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Αυτό είπα και εγώ φίλε μου, ότι τα Xsara δεν είναι καν σε θέση να ακολουθήσουν. Όντως βλέπω και Octavia και i30 αλλά πολύ λιγότερα. Στατιστικά ήλπιζα να μας πει κάποιος πόσα είναι τα Xsara. 

Tα xsara σιγά σιγά αποσύρονται. Όσα κρατάνε τα έχουν για χαμαλοδουλειές.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.