Προς το περιεχόμενο

Χερι εξω απο την πορτα του αυτοκινητου κατά την οδήγηση


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, talibanakos είπε

Ρε μια χαρα οδηγει αλλα δε φοραει ουτε κρανος και εχει ανοιχτη και την οροφη.

Αν τουμπαρει το S τον ηπιανε..

Τον γουσταρω επειδη χαιρεταει τους διτροχους ομως,μαλλον ειναι και αυτος ενας.

Ενω εαν κλεισει το S με το μουσαμα θα ειναι φουλ ασφαλες.Γενικα τα cabrio ειναι αποκεφαλιστες σε περιπτωση τουμπαρισματος και το κρανος δεν σε σωνει καθως θα συμπιεστεις σαν κομποστα.Θελει hardtop και ιδανικα roll gage

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, talibanakos είπε

Υποθετω οτι ειναι ελληνας;

Μονο ενα τετοιο ζωο θα οδηγουσε τετοιο αυτοκινητο,σε τετοια πιστα,με τετοιες ταχυτητες χωρις κρανος και με την οροφη κατω.

Απορω πως δεν ειχε και το χερι κρεμασμενο εξω απο την πορτα ο ηλιθιος.

Επειδή ως γνωστόν, σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος η υφασμάτινη οροφή θα σηκώσει όλο το βάρος του οχήματος. 😄

Επίσης αν παρατήρησες, στα σημεία που έπρεπε να έχει καλό έλεγχο του οχήματος γράπωνε το τιμόνι και με τα δύο χέρια.

EDIT: Όσο διάβαζα με πρόλαβε ^^

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/8/2018 στις 2:15 ΠΜ, deesnider είπε

Όσο για το «καλές οι οδηγίες τού Κ.Ο.Κ. αλλά...» , πραγματικά δεν αξίζει σοβαρής απάντησης.


Λογικά είσαι από τα τυπάκια που οδηγούν σε άδειο αυτοκινητόδρομο, στην αριστερή λωρίδα με 120, επειδή το λέει ο κοκ,  φυσικά πιο επικίνδυνος και ανίδεος οδηγός από αυτούς που κρατάνε το τιμόνι με το ένα χέρι.

Κάτσε στην χώρα που είσαι, και όταν έρχεσαι εδώ κάνε την χάρη σε όλους εμάς τους υπόλοιπους και κυκλοφόρησε με uber ή κτελ γιατί με τις εξυπνάδες σου θα σκοτώσεις κάποιον.

ΥΓ, Σίγουρα οδηγάς group vag. Δεν εξηγείται αλλιώς τέτοια τυπολατρία.

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, spectaculator είπε

Τα πόδια του/της συνοδηγού πάνω στο ταμπλώ είναι ακόμα χειρότερο (κιτς κι επικίνδυνο).

Φίλε αυτό με τα πόδια στο ταμπλό το κάνουν πολλές γκόμενες . Είναι γιατί τα είχαν όλο το βράδυ σηκωμένα και έχουν κουραστεί. Μην το κατακρίνεις γίνεσαι φαλλοκράτης 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/8/2018 στις 11:36 ΜΜ, LouCi4er είπε

Η αλλη εχει το ενα ποδι πανω στο ταμπλο και το αλλο εξω απο το παραθυρο.Θα πατησεις ο δικος της κανενα αποτομο φρενο και την την κοψει στα δυο,η μιση πανω στο ταμπλο και η αλλη μιση θα σερνεται στο δρομο.

Πριν καιρό είχα διαβασει ενα αρθρο για μία που είχε τα πόδια έτσι, τρακαραν, ανοιξε ο αερόσακος και εσπασαν και τα 2 πόδια. Βέβαια τα πόδια εσκασαν στο πρόσωπο οποτε εσπασε μύτη και γενικως ενα χαλι μαυρο.

Το να βγάζεις το χέρι από έξω ενώ οδηγάς δεν είναι ενδειξη μαγκιας ή εμπειρίας. Δεν είμαστε παιδακια να φωνάζουμε ότι κανουμε ποδηλατο χωρίς χερια κλπ. Μπορεί καποιους να τους βολευει, να τους δροσίζει ή κάτι αλλο. Μαγκια όμως ή εμπειρία δεν είναι.

 

Σήμερα στο δρόμο για την δουλεια είδα 3 ταρίφες με το χέρι εξω. Και με πελάτη. Βέβαια οι 2 μπήκαν σφήνα στο φαναρι οποτε το χέρι ήταν πταίσμα. Επίσης χθες βράδυ βουλιαγμενης και ενώ είχε κίνηση ήταν ενας με το χέρι έξω τεντωμένο. Στην κίνηση. Αν αυτό δεν ήταν ηλίθιο.... τι να πω;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτη οδηγική συμπεριφορά και καθόλου χρηστική. Δεν κατάφερα ποτέ να στρίψω έτσι τσιγάρο, το χέρι θέλει αναγκαστικά μέσα και το τιμόνι σταθερά κρατημένο με γόνατο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, talibanakos είπε

Τι εισαι εσυ ακριβως;
Και απο οτι ειδα το εκανε μονο στο bmw στο τελος που τον κοντραρισε λιγο.

Απλα θες να το παιξεις πονηριδης,αλλα βαζω στοιχημα οτι δεν εχεις περασει ουτε απ'εξω απο πιστα.

Πητ Παπαδάκο, εσύ; :lol:

Εγώ :

1) Δεν βρίζω από κόμπλεξ/ζήλια, κάποιον που φανερά το έχει, με αστεία προσχήματα, τσουβαλιάζοντας
2) Ξέρω να αναγωρίζω το 2ο σκέλος του (1)
3)
Ασχολούμαι με άσχετους στον ελεύθερό μου χρόνο (καλή ώρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, mpas0u είπε

Πητ Παπαδάκο, εσύ; :lol:

Εγώ :

1) Δεν βρίζω από κόμπλεξ/ζήλια, κάποιον που φανερά το έχει, με αστεία προσχήματα, τσουβαλιάζοντας
2) Ξέρω να αναγωρίζω το 2ο σκέλος του (1)
3)
Ασχολούμαι με άσχετους στον ελεύθερό μου χρόνο (καλή ώρα)

Κλεισε θα σε παρω εγω

@Narayan Δεν ξερω τι οροφη εχει το συγκεκριμένο και δε με απασχολει.Αυτον επρεπε να απασχολεί. Δε μπαινεις με καμπριο στην πιστα,κοινη λογικη ειναι.Και εσυ για να μειωσεις απλα το σχόλιο  μου εγινες αστειος και εχασες το νοημα. 

Επεξ/σία από talibanakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pace είπε

Μάλλον είστε πιτσιρικάδες όλοι, δεν εξηγείται αλλιώς.....μάθετε λοιπόν ότι για τα πάντα στη ζωή κρινόμαστε εκ του αποτελέσματος. Αν κάποιος έχει γράψει 2 εκατομ. χλμ και είναι όρθιος και αγρατζούνιστος δεν έχει και πολύ σημασία αν κρεμάει ή ακουμπάει το χέρι στην πόρτα.....επίσης κάποτε είχα μία julia του 72 που η ανακύκλωση δεν έκλεινε ποτέ....έφερνε πάντα ζεστό αέρα μέσα.....φαντάσου να ταξιδεύεις με 40 βαθμούς τι θα ήθελες να βγάλεις από το παράθυρο....το θέμα εδώ είναι το χέρι στην πόρτα και κακώς το συγκρίνετε με άλλες σοβαρές παραβάσεις του κοκ όπως χρήση ζώνης και κράνους....

Μην λες τέτοια γιατί θα σε πουν άσχετο κάποιοι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, talibanakos είπε

 

@Narayan Δεν ξερω τι οροφη εχει το συγκεκριμένο και δε με απασχολει.Αυτον επρεπε να απασχολεί. Δε μπαινεις με καμπριο στην πιστα,κοινη λογικη ειναι.Και εσυ για να μειωσεις απλα το σχόλιο  μου εγινες αστειος και εχασες το νοημα. 

Επειδή η "κοινή λογική" έχει κάνει πολλούς Έλληνες επιστήμονες, σε ενημερώνω πως το S2000 συγκεκριμένα είναι σχεδιασμένο σε περίπτωση ανατροπής να παρέχει προστασία μέσω της κατασκευής του παρμπρίζ. 

http://www.mvptracktime.com/id67.html

Αναφορά σε κείμενο
Convertibles must have a roll bar which passes the broomstick test or have a hard top in place.
Unless the maufacturer's owners manual says your convertible will support itself by the windshield frame in the event of a roll over(ala: Porsche Boxster and Honda S2000), your convertible needs a roll bar.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, talibanakos είπε

Κλεισε θα σε παρω εγω

@Narayan Δεν ξερω τι οροφη εχει το συγκεκριμένο και δε με απασχολει.Αυτον επρεπε να απασχολεί. Δε μπαινεις με καμπριο στην πιστα,κοινη λογικη ειναι.Και εσυ για να μειωσεις απλα το σχόλιο  μου εγινες αστειος και εχασες το νοημα. 


Γιατι ενα αυτοκινητο πρεπει να εινα λιγοτερο επικινδυνο, η περισσοτερο ασφαλες στην πιστα, απο  οτι δρομο; Στον δρομο θα βρεις τον καθε ταλιμπαν που κανει αναστροφη οπου γουσταρει και για να τον αποφυγεις μπορεις να τουμπαρεις.Επισης πιστα δεν θα βγει κανενα αλετρι στον δρομο, η δεντρο, η προβατο-σκυλι, προσπεραση κατα πανω σου.Η πιστα ειναι απειρος πιο ασφαλης απο τον δρομο.Μιλαω παντα για αυτοκινητα παραγωγης και οχι καθαρα αγωνιστικα οπως WRC.

Επεξ/σία από toyo73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Επειδή η "κοινή λογική" έχει κάνει πολλούς Έλληνες επιστήμονες, σε ενημερώνω πως το S2000 συγκεκριμένα είναι σχεδιασμένο σε περίπτωση ανατροπής να παρέχει προστασία μέσω της κατασκευής του παρμπρίζ. 

http://www.mvptracktime.com/id67.html

Η κοινη λογικη ειναι κοινη λογικη,δε μας εκανε επιστημονες,ειναι δεδομενο οτι οση ασφαλεια και να παρεχει ( λεμε τωρα ) το παρμπριζ δε συγκρινεται με την προστασια που παρεχει η οροφη ενος κλειστου,η εστω το hard top ενος cabrio.

Το αρθρο που παραθετεις το διαβασες καθολου η απλα ειδες αυτο που σε συνεφερε να δεις;

Εσυ σιγουρα την εχεις δει επιστημονας οπως φαινεται,οποτε δεν εχει νοημα να συνεχισω να σου απαντω.

 

 

1 ώρα πριν, toyo73 είπε


Γιατι ενα αυτοκινητο πρεπει να εινα λιγοτερο επικινδυνο στην πιστα, απο  οτι δρομο.Στον δρομο θα βρεις τον καθε ταλιμπαν που κανει αναστροφη

οπου γουσταρει και για να τον αποφυγεις μπορεις να τουμπαρεις.Επισης πιστα δεν θα βγει κανενα αλετρι στον δρομο, η δεντρο, η προβατο-σκυλι, προσπεραση κατα πανω σου.Η πιστα ειναι απειρος πιο ασφαλης απο τον δρομο.

Εχεις κατι με τους ταλιμπαν φιλε;

Αν κατσεις να δεις μερικα βιντεακια απο τη συγκεκριμενη πιστα θα καταλαβεις για ποιο λογο η παθητικη ασφαλεια και ειδικα σε αγωνιστικο επιπεδο ειναι τοσο σημαντικη.

Οι τυπαδες καναν γυρους με εξωφρενικους ρυθμους,με ανοιχτο αυτοκινητο και χωρις κρανη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2018 στις 8:24 ΠΜ, deesnider είπε

Εν τω μεταξύ, μια μικρή υπενθύμιση, προς όλους όσους οδηγούν με το αριστερό χέρι κρεμασμένο απ' το παράθυρο, ή, έστω, με τον αγκώνα ακουμπισμένο στην πόρτα:

Ψιτ, ηλίθιοι! Το τιμόνι το κρατάμε και με τα δύο χέρια...

...αλλά σε ποιους τα λέω; Στους «οδηγούς» που αποφασίζουν αν θα φορέσουν ζώνη, ανάλογα με το πόσο είναι το πρόστιμο...

προσωπικά οδηγώ με το αριστερό ακουμπώντας τον αγκώνα στην πόρτα και το αφήνω μόνο όταν θέλω να αλλάξω ταχύτητά ή να τραβήξω καμιά τζούρα φραπέ γιατί με το δεξί ως συνήθως κρατάω το κινητό στο αυτί ή τσιγάρο 😀😀😀

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...