Προς το περιεχόμενο

Η Nvidia επανεφηύρε τα γραφικά και ανακοίνωσε τις νέες GPUs GeForce RTX 2070, 2080 και 2080 Ti


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Περίμενα εδώ και ένα τρίμηνο να ανακοινωθούν οι νέες κάρτες γραφικών. Έχω έναν ι7 8700Κ σε Ζ370 motherboard με γραφικά την onboard intel UHD 630, και σκεφτόμουν να αγοράσω είτε μια 1080Τι σε μειωμένη τιμή είτε μια καινούριας γενιάς. Είδα live όλη την παρουσίαση της νέας κάρτας στο Gamescom … και πείστηκα τόσο από τον CEO όσο και σκεπτόμενος την κυριαρχία της Nvidia στα γραφικά, ότι το μέλλον των γραφικών το καθορίζουν αυτοί και θα είναι το raytracing. RTX 2080Τi λοιπόν η απόφασή μου για να είμαι και future proof. Μετά από μερικούς μήνες θα αγοράσω και μια οθόνη, ελπίζω να έχουν βγει αρκετές μέχρι τότε ώστε να πέσουν λίγο οι τιμές των 144+hz. Δεν ξέρω αποφάσισα σωστά, αλλά όλη μου η στρατηγική να χτίσω το νέο pc μου ήταν να αγοράσω τμηματικά  ότι καλύτερο μπορώ περιμένοντας έστω και μήνες. 

Γενικά νομίζω ότι η σύγκριση των καρτών 2080Ti και 1080Ti είναι κάπως ανούσια.

Από την στιγμή που οι RTX έχουν cores μονο για Raytracing και οι GTX όχι, σαφώς σε οτιδήποτε παιχνίδι που ενσωματώνει RTX η διαφορά θα είναι τεράστια. Αν τα benchmarks αφορούν παιχνίδια που δεν έχουν RTX η διαφορά θα είναι μικρή πιστεύω. Όμως αυτό θα είναι προσωρινό καθώς πιστεύω ότι όλο και περισσότερα games θα την ενσωματώνουν, ήδη έδειξε ο CEO κάπου στα 12-15 και έπεται συνέχεια.

Με τον απόλυτο σεβασμό λοιπόν σε όλη την σειρά των 10**,   η διαφορά με τις 20** θα ξεκινήσει από μικρή ( λόγω μη υποστήριξης των τίτλων ακόμη) και συνεχώς θα αυξάνεται... Αυτή είναι η φυσική ροή των πραγμάτων.

Θα μπορούσα να παραλληλίσω τον ανταγωνισμό των καρτών 10** με τις 20** ως την σύγκριση αυτοκινήτων με ESP και χωρίς. 

Το να συγκριθούν τα δυο αυτοκίνητα σε πχ ένα game χωρίς RayTracing είναι σαν να συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα απενεργοποιώντας το ESP από το καινούριο... το συμπέρασμα θα είναι ελλιπές όσο αναφορά την πλήρη σύγκρισή τους.  


Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλη την παρέα εδώ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 413
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Τι συγκρίνουμε; Αυτός έλεγε για ανίχνευση μορίων στην πραγματική ζωη. Τι σχέση εχει με τα γραφικά;

παιδιά βλέπω ότι υπάρχει λίγο άγνοια για το θέμα του ray tracing,επειδή δουλεύω σχεδιαστικά προγράμματα χρόνια και ξέρω στην πράξη τι είναι το raytracing καλύτερα απο κάποιον που το διάβασε ας πω την ταπεινή μου ιστορία για να σας δώσω μια εικόνα.

Τo ray tracing στην πιάτσα λέγεται στα ελληνικά φωτορεαλισμός δηλαδή πως συμπεριφέρεται το φως πραγματικά και όχι όπως το προσπαθούν να φανεί με τα παιχνίδια με τις ακτίνες φωτός να τρέχουν σε προσομοίωση ακριβώς και να βάζεις πχ ένα φως σε μια σκηνή 3d και να λειτουργεί όπως ακριβώς ένα πραγματικό φως, στα παιχνίδια μέχρι στιγμής δεν γινόταν αυτό ποτέ αν και σε ξεγελούν τα reflections και τα εφέ πραγματικό ray tracing δεν υπήρξε όπως στις ταινίες που βλέπεις πχ τον flash να φαίνεται σαν αληθινός πραγματικά και να μην τον ξεχωρίζεις απο τον αληθινό, το raytracing εκεί είναι το πλεονέκτημα του , ότι μπορεί να δείξει κάτι όπως είναι στην πραγματικότητα γιατί γίνεται προσομοίωση του φωτισμού όπως στην πραγματικότητα, δηλαδή όπως φαίνεται στην δεξιά φωτό το φως περνά μέσα απο την γυάλινη σφαίρα και διαθλάται απο κάτω της, οι σκιές είναι πραγματικές , τα materials δεν είναι απλά glossy αλλά είναι πιο αληθοφανή, με κατάλληλο πείραγμα στα materials η σκηνή μπορεί να φαινόταν και σαν αληθινή αλλά ποιος κάθεται να το κάνει βραδιάτικα :P 

κάτι τέτοιο όμως είναι τρομερά βαριά δουλειά , για ένα καρέ όπως παρακάτω που παραθέτω χρειάστηκαν 5 λεπτα για να βγει το render σε high setting ενώ για το scanline μόλις 2 δευτερόλεπτα που χρησιμοποιεί κλασσική μέθοδο rendering χωρίς RT.

Υπάρχουν βέβαια κάποιες render engines που δουλεύουν με gpu acceleration όπως το nvidia iRay και το octane αλλά όχι τόσο καλά όσο το Vray και το mental ray που είναι καθαρά cpu based και η gpu acceleration απλά βελτιώνει τα πράγματα δεν βγάζει τσακ μπαμ την σκηνή πχ θες 10 λεπτά με επεξεργαστή και 6 με κάρτα γραφικών...... ,το μεγάλο πλεονέκτημα που φαίνεται να έχει αυτή η τεχνολογία της nvidia είναι η ταχύτητα του raytracing που μπορεί να το κάνει σε πραγματικό χρόνο αλλά και πάλι δεν θα είναι όπως των εφέ των ταινιών , είναι αδύνατον αυτό που κάνει ένα στούντιο με render farms να το πετύχει μια gpu του σήμερα, αν γίνόταν αυτό θα κλείνανε οι render farms αύριο.

 

1.jpg

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, fotisalonika είπε

Περίμενα εδώ και ένα τρίμηνο να ανακοινωθούν οι νέες κάρτες γραφικών. Έχω έναν ι7 8700Κ σε Ζ370 motherboard με γραφικά την onboard intel UHD 630, και σκεφτόμουν να αγοράσω είτε μια 1080Τι σε μειωμένη τιμή είτε μια καινούριας γενιάς. Είδα live όλη την παρουσίαση της νέας κάρτας στο Gamescom … και πείστηκα τόσο από τον CEO όσο και σκεπτόμενος την κυριαρχία της Nvidia στα γραφικά, ότι το μέλλον των γραφικών το καθορίζουν αυτοί και θα είναι το raytracing. RTX 2080Τi λοιπόν η απόφασή μου για να είμαι και future proof. Μετά από μερικούς μήνες θα αγοράσω και μια οθόνη, ελπίζω να έχουν βγει αρκετές μέχρι τότε ώστε να πέσουν λίγο οι τιμές των 144+hz. Δεν ξέρω αποφάσισα σωστά, αλλά όλη μου η στρατηγική να χτίσω το νέο pc μου ήταν να αγοράσω τμηματικά  ότι καλύτερο μπορώ περιμένοντας έστω και μήνες. 

Γενικά νομίζω ότι η σύγκριση των καρτών 2080Ti και 1080Ti είναι κάπως ανούσια.

Από την στιγμή που οι RTX έχουν cores μονο για Raytracing και οι GTX όχι, σαφώς σε οτιδήποτε παιχνίδι που ενσωματώνει RTX η διαφορά θα είναι τεράστια. Αν τα benchmarks αφορούν παιχνίδια που δεν έχουν RTX η διαφορά θα είναι μικρή πιστεύω. Όμως αυτό θα είναι προσωρινό καθώς πιστεύω ότι όλο και περισσότερα games θα την ενσωματώνουν, ήδη έδειξε ο CEO κάπου στα 12-15 και έπεται συνέχεια.

Με τον απόλυτο σεβασμό λοιπόν σε όλη την σειρά των 10**,   η διαφορά με τις 20** θα ξεκινήσει από μικρή ( λόγω μη υποστήριξης των τίτλων ακόμη) και συνεχώς θα αυξάνεται... Αυτή είναι η φυσική ροή των πραγμάτων.

Θα μπορούσα να παραλληλίσω τον ανταγωνισμό των καρτών 10** με τις 20** ως την σύγκριση αυτοκινήτων με ESP και χωρίς. 

Το να συγκριθούν τα δυο αυτοκίνητα σε πχ ένα game χωρίς RayTracing είναι σαν να συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα απενεργοποιώντας το ESP από το καινούριο... το συμπέρασμα θα είναι ελλιπές όσο αναφορά την πλήρη σύγκρισή τους.  


Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλη την παρέα εδώ. 

η διαφορα στο rasterizing χωρις raytracing ειναι 44%. δε το λες και λιγο. αλλες φορες απο γενια σε γενια δεν ειχαμε τοση αυξηση των επιδοσεων. και παρε και το rt ετσι δωρακι bonus. απλα εγω αυτο που παρατηρω διαβαζοντας ολα τα σχολια και γραφοντας τελευταιος ειναι οτι οι περισσοτεροι ιδεα δεν εχουν με το τι ειναι ακριβως το raytracing στ αληθεια και το συγκρινουν με αλλες τεχνολογιες ασκοπα και πως οσοι εχουν σκασει γερα λεφτα για vega εχουν σκασει κι οι ιδιοι απ το κακο τους και τα βαζουν με τον κοσμο χωρις κανενα επιχειρημα. παλια ειχε νοημα πλεον δεν εχει. η nvidia παιζει μπαλα μονη της. μια φορα πηρα amd r7 370 4gbκαι το μετανιωσα. οι καρτες της ειναι ενεργοβορες ,χαλανε γρηγορα κανουν γι αεροθερμο και πλεον ειναι αργες. πολυ αργες. με τι να συγκρινεις μια 2080TI? οτιδηποτε αλλο ειναι τεχνολογικα παρωχημενο. δεν εχει μονο τους RT πυρηνες εχει και Tensor cores για AI. και το τι αντικτυπο μπορει να εχει αυτο στα παιχνιδια και στα γραφικα τους ας αφησουμε καλυτερα εναν developer η καποιον graphic designer να μας πει που ξερει.

Επεξ/σία από razorblade334
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, razorblade334 είπε

η διαφορα στο rasterizing χωρις raytracing ειναι 44%. δε το λες και λιγο. αλλες φορες απο γενια σε γενια δεν ειχαμε τοση αυξηση των επιδοσεων. και παρε και το rt ετσι δωρακι bonus. απλα εγω αυτο που παρατηρω διαβαζοντας ολα τα σχολια και γραφοντας τελευταιος ειναι οτι οι περισσοτεροι ιδεα δεν εχουν με το τι ειναι ακριβως το raytracing στ αληθεια και το συγκρινουν με αλλες τεχνολογιες ασκοπα και πως οσοι εχουν σκασει γερα λεφτα για vega εχουν σκασει κι οι ιδιοι απ το κακο τους και τα βαζουν με τον κοσμο χωρις κανενα επιχειρημα. παλια ειχε νοημα πλεον δεν εχει. η nvidia παιζει μπαλα μονη της. μια φορα πηρα amd r7 370 4gbκαι το μετανιωσα. οι καρτες της ειναι ενεργοβορες ,χαλανε γρηγορα κανουν γι αεροθερμο και πλεον ειναι αργες. πολυ αργες. με τι να συγκρινεις μια 2080TI? οτιδηποτε αλλο ειναι τεχνολογικα παρωχημενο. δεν εχει μονο τους RT πυρηνες εχει και Tensor cores για AI. και το τι αντικτυπο μπορει να εχει αυτο στα παιχνιδια και στα γραφικα τους ας αφησουμε καλυτερα εναν developer η καποιον graphic designer να μας πει που ξερει.

 

PS4 -PS5 ---> AMD GRAPHICS

XBOX ONE / X ---> AMD GRAPHICS

I7 MOBILE ----> AMD GRAPHICS

RYZEN ---> AMD GRAPHICS

FENGUAN APU ---> AMD GRAPHICS

===============================

Εγώ γιατί βλέπω πως μόνο η NVIDIA δεν καθορίζει τις εξελήξεις του gaming ? 🙄

 

Καλά τα νέα features και μακάρι να γίνουν χρηστικά και ανοικτά για όλους. Το θέμα είναι πως hardware χωρίς software υποστήριξη (πχ. βλέπε VEGA) είναι ως μή γενόμενο.

 

Λογικά και η κόκκινη θα δώσει μια αντίστοιχη απάντηση κάποια στιγμή. Το θέμα είναι να είναι χρηστικά τα features και οι κάρτες να μπορούν να οδηγήσουν τα games και όχι να σέρνονται .... Προβλέπω 2022 και μετά για χρήση RT.

 

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/8/2018 στις 9:40 ΜΜ, Lied είπε

Απογοήτευση..
Αν και οπαδός του RT  για το φωτορεαλισμό που μπορει να προσφέρει αλλα και τη λιγότερη δουλεια απο τους developers, στην παρουσιαση μου φάνηκε σαν απλα ενα feature με on/off και πολυ based στο πως θα το βάλουν οι devs στο game. Ταυτόχρονα εχουν αφιερώσει μεγαλο μερος του die σε specialized cores (RT+Tensor) με αποτελεσμα αυξημένο κοστος χωρις την διαρκή χρήση του.

Περιμένω και τις επιδώσεις στα κανονικα games που δεν εκμεταλεύονται το RT για να δω αν αξίζει να παω σε 2070 η σε καποια 1070ti/1080

PS: To μονο καλο, αν τελικα αποδειχτουν σε επιδώσεις σαν Pascal+RT οτι η AMD εχει μια ελπίδα να προφτάσει καποια στιγμή.

Επιδόσεις με όμικρον ...

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, georgepppo είπε

παιδιά βλέπω ότι υπάρχει λίγο άγνοια για το θέμα του ray tracing,επειδή δουλεύω σχεδιαστικά προγράμματα χρόνια και ξέρω στην πράξη τι είναι το raytracing καλύτερα απο κάποιον που το διάβασε ας πω την ταπεινή μου ιστορία για να σας δώσω μια εικόνα.

Τo ray tracing στην πιάτσα λέγεται στα ελληνικά φωτορεαλισμός δηλαδή πως συμπεριφέρεται το φως πραγματικά και όχι όπως το προσπαθούν να φανεί με τα παιχνίδια με τις ακτίνες φωτός να τρέχουν σε προσομοίωση ακριβώς και να βάζεις πχ ένα φως σε μια σκηνή 3d και να λειτουργεί όπως ακριβώς ένα πραγματικό φως, στα παιχνίδια μέχρι στιγμής δεν γινόταν αυτό ποτέ αν και σε ξεγελούν τα reflections και τα εφέ πραγματικό ray tracing δεν υπήρξε όπως στις ταινίες που βλέπεις πχ τον flash να φαίνεται σαν αληθινός πραγματικά και να μην τον ξεχωρίζεις απο τον αληθινό, το raytracing εκεί είναι το πλεονέκτημα του , ότι μπορεί να δείξει κάτι όπως είναι στην πραγματικότητα γιατί γίνεται προσομοίωση του φωτισμού όπως στην πραγματικότητα, δηλαδή όπως φαίνεται στην δεξιά φωτό το φως περνά μέσα απο την γυάλινη σφαίρα και διαθλάται απο κάτω της, οι σκιές είναι πραγματικές , τα materials δεν είναι απλά glossy αλλά είναι πιο αληθοφανή, με κατάλληλο πείραγμα στα materials η σκηνή μπορεί να φαινόταν και σαν αληθινή αλλά ποιος κάθεται να το κάνει βραδιάτικα :P 

κάτι τέτοιο όμως είναι τρομερά βαριά δουλειά , για ένα καρέ όπως παρακάτω που παραθέτω χρειάστηκαν 5 λεπτα για να βγει το render σε high setting ενώ για το scanline μόλις 2 δευτερόλεπτα που χρησιμοποιεί κλασσική μέθοδο rendering χωρίς RT.

Υπάρχουν βέβαια κάποιες render engines που δουλεύουν με gpu acceleration όπως το nvidia iRay και το octane αλλά όχι τόσο καλά όσο το Vray και το mental ray που είναι καθαρά cpu based και η gpu acceleration απλά βελτιώνει τα πράγματα δεν βγάζει τσακ μπαμ την σκηνή πχ θες 10 λεπτά με επεξεργαστή και 6 με κάρτα γραφικών...... ,το μεγάλο πλεονέκτημα που φαίνεται να έχει αυτή η τεχνολογία της nvidia είναι η ταχύτητα του raytracing που μπορεί να το κάνει σε πραγματικό χρόνο αλλά και πάλι δεν θα είναι όπως των εφέ των ταινιών , είναι αδύνατον αυτό που κάνει ένα στούντιο με render farms να το πετύχει μια gpu του σήμερα, αν γίνόταν αυτό θα κλείνανε οι render farms αύριο.

1.jpg

μιας και εισαι του χωρου..
Πιασε redshift :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, georgepppo είπε

παιδιά βλέπω ότι υπάρχει λίγο άγνοια για το θέμα του ray tracing,επειδή δουλεύω σχεδιαστικά προγράμματα χρόνια και ξέρω στην πράξη τι είναι το raytracing καλύτερα απο κάποιον που το διάβασε ας πω την ταπεινή μου ιστορία για να σας δώσω μια εικόνα.

Τo ray tracing στην πιάτσα λέγεται στα ελληνικά φωτορεαλισμός δηλαδή πως συμπεριφέρεται το φως πραγματικά και όχι όπως το προσπαθούν να φανεί με τα παιχνίδια με τις ακτίνες φωτός να τρέχουν σε προσομοίωση ακριβώς και να βάζεις πχ ένα φως σε μια σκηνή 3d και να λειτουργεί όπως ακριβώς ένα πραγματικό φως, στα παιχνίδια μέχρι στιγμής δεν γινόταν αυτό ποτέ αν και σε ξεγελούν τα reflections και τα εφέ πραγματικό ray tracing δεν υπήρξε όπως στις ταινίες που βλέπεις πχ τον flash να φαίνεται σαν αληθινός πραγματικά και να μην τον ξεχωρίζεις απο τον αληθινό, το raytracing εκεί είναι το πλεονέκτημα του , ότι μπορεί να δείξει κάτι όπως είναι στην πραγματικότητα γιατί γίνεται προσομοίωση του φωτισμού όπως στην πραγματικότητα, δηλαδή όπως φαίνεται στην δεξιά φωτό το φως περνά μέσα απο την γυάλινη σφαίρα και διαθλάται απο κάτω της, οι σκιές είναι πραγματικές , τα materials δεν είναι απλά glossy αλλά είναι πιο αληθοφανή, με κατάλληλο πείραγμα στα materials η σκηνή μπορεί να φαινόταν και σαν αληθινή αλλά ποιος κάθεται να το κάνει βραδιάτικα :P 

κάτι τέτοιο όμως είναι τρομερά βαριά δουλειά , για ένα καρέ όπως παρακάτω που παραθέτω χρειάστηκαν 5 λεπτα για να βγει το render σε high setting ενώ για το scanline μόλις 2 δευτερόλεπτα που χρησιμοποιεί κλασσική μέθοδο rendering χωρίς RT.

Υπάρχουν βέβαια κάποιες render engines που δουλεύουν με gpu acceleration όπως το nvidia iRay και το octane αλλά όχι τόσο καλά όσο το Vray και το mental ray που είναι καθαρά cpu based και η gpu acceleration απλά βελτιώνει τα πράγματα δεν βγάζει τσακ μπαμ την σκηνή πχ θες 10 λεπτά με επεξεργαστή και 6 με κάρτα γραφικών...... ,το μεγάλο πλεονέκτημα που φαίνεται να έχει αυτή η τεχνολογία της nvidia είναι η ταχύτητα του raytracing που μπορεί να το κάνει σε πραγματικό χρόνο αλλά και πάλι δεν θα είναι όπως των εφέ των ταινιών , είναι αδύνατον αυτό που κάνει ένα στούντιο με render farms να το πετύχει μια gpu του σήμερα, αν γίνόταν αυτό θα κλείνανε οι render farms αύριο.

1.jpg

Εμένα τι με κάνεις παράθεση; Εγώ ανέφερα τι είπε ο άλλος. Για το τι είναι το raytracing έχω αναφερθεί αρκετές φορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τιποτα ηθελα να γινει αυτο και 5 χρονια, αργησαν παρα πολυ.........ΕΠΡΕΠΕ να γινει. τωρα η κονσολες απλα την γαμησαν........και εμεις μαζι που ειναι πανακριβα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/8/2018 στις 9:07 ΜΜ, KilliK είπε

RIP AMD

Θυμισε μου ποτε η AMD ανταγωνιστηκε την Nvidia σε αυτο το ευρος τιμης και κατηγορια; Α ναι με κατι RX Vega, οι οποιες νταξ καναν τις πωλησεις τους και κλεισανε το κεφαλαιο. Η AMD δεν εχει και πολλα να χασει απο τις κυκλοφοριες αυτες, το budget κομματι της αγορας τη νοιαζει (κομματι για το οποιο δεν εχει παρουσιαστει κατι απο nvidia ακομα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/8/2018 στις 11:59 ΜΜ, TopicStrarter είπε

Δεν το έχεσα απλά προσπαθώ να σου δώσω να καταλάβεις το concept του impulse buying (και του άλλου που κρύβουν ένα προϊόν για να πάρεις τα ακριβότερα αλλά δεν θυμάμαι τον όρο)χωρίς να καθίσω να γράψω σεντόνι εναλλακτικά google 

Δεν διάβασα όλη τη συζήτηση κ δεν έχω άποψη. απλά ήθελα να διευκρινήσω ότι σε όρους marketing, impulse buy είναι το να αγοράζεις κάτι ξαφνικά, χωρίς να το έχεις σχεδιάσει/υπολογίσει πρώτα.

Τώρα γενικότερα εμείς σαν καταναλωτές καλό θα ήταν να απαιτούμε τις χαμηλότερες δυνατες τιμες και η μόνη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας είναι να μην αγοράζούμε κάτι μέχρι να πέσει η τιμή στα επίπεδα που επιθυμουμε. Αυτό βέβαια μπορεί να μην συμβεί κ ποτέ, μια και το κόστος παραγωγής του προϊόντος παίζει το ρολο του οπως και δεκάδες άλλοι παράγοντες. 

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασικό marketing-hype κάθε φορά που ανακοινώνονται νέες αφίξεις στις κάρτες γραφικών εκατέρωθεν. Λόγο ηλικίας μου έρχονται κάποιες αναμνήσεις από παλιά αλλά δεν θέλω να γυρίσω στη δεκαετία του 2000 για παραλληλισμούς και παραδείγματα,  θα πω μόνο αυτό για να βάλω στην εξίσωση τους περισσότερους εδώ μέσα, θυμηθείτε το χαμό που είχε γίνε με το tessellation και που βρίσκεται τώρα.

Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να απαξιώσω παλιές και νέες τεχνολογίες, αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως στον τομέα του gaming παίζουν πολλά πράγματα ρόλο πλέον, το eye candy ήταν είναι και θα είναι πάντα θεμιτό, μπορεί όμως να κάνει τη διαφορά στις μέρες μας;;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άτομα και youtubers που βρεθήκανε πάντως indoor στην παρουσίαση των καινούργιων καρτών δήλωσαν μετά από μερικές ώρες ότι ενεργοποιώντας το rt στα 1080p με μια 2080ti τα fps παίζανε μπάλα μεταξύ 33 και 48 fps στο Shadow Of The Tomb Raider και μιλάμε για 1080p και ήταν ιδιαίτερα προβληματισμένοι από αυτή την απόδοση. Κλείνοντας το rt λοιπόν η απόδοση φυσικά ήταν εκεί σε ενα ποσοστό αύξησης του 25% μεταξύ των 2080ti και 1080ti . Τώρα με το rt on αν είναι θέμα driver optimization και κατά πόσο μπορεί να βελτιωθεί αυτή η απόδοση στα 1080p μένει να το δούμε πρακτικά σε κάνα μήνα. Πάντως τα άτομα που βρέθηκαν μέσα είναι πολύ προβληματισμένα.Ισως να βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο που η τεχνολογία θα αλλάξει και αλλάζει με το rt αλλά είναι ακόμα σε πολύ προγενέστερη κατάσταση.Μενει να το δούμε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/8/2018 στις 11:09 ΜΜ, Retromaniac είπε

Αν και δεν συμφωνώ με τον τρόπο που εκφραζεσαι, συμφωνώ με την ουσία των λεγόμενων σου. Πραγματικά πολύ αρνητισμος από όλους με πηγή τις preorder τιμές. Αν ήταν $399 και $599 η 2070 και 2080, όλοι θα λέγανε πόσο εντυπωσιάστηκαν από το raytracing :D

Αγαπητέ Retromaniac, ούτε εμένα μ' αρέσει να χαρακτηρίζω, μάλλον πρώτη φορά το κάνω,  αλλά δεν άντεξα άλλο... Δηλαδή αυτό το 499 που έγινε 1200, εεε δεν αντέχεται. Διαβάζει τόσος κόσμος εδώ και είναι κρίμα να παραπληροφορείται. Και δεν είναι ότι τη βλακεία την είπε ένας!!! Σιγοντάρουν άλλοι δυο τρεις!!!!! Δεν έχω μετοχές τις NVIDIA, αλλά δεν αντέχω την ανευθυνότητα και τη διαστρέβλωση των γεγονότων από ορισμένους εδώ μέσα!!! Σε τεχνολογικό Forum γράφουμε! Όσο για αυτό που γράφεις συμφωνώ απολύτως!

Επεξ/σία από ixthy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, fotisalonika είπε

Περίμενα εδώ και ένα τρίμηνο να ανακοινωθούν οι νέες κάρτες γραφικών. Έχω έναν ι7 8700Κ σε Ζ370 motherboard με γραφικά την onboard intel UHD 630, και σκεφτόμουν να αγοράσω είτε μια 1080Τι σε μειωμένη τιμή είτε μια καινούριας γενιάς. Είδα live όλη την παρουσίαση της νέας κάρτας στο Gamescom … και πείστηκα τόσο από τον CEO όσο και σκεπτόμενος την κυριαρχία της Nvidia στα γραφικά, ότι το μέλλον των γραφικών το καθορίζουν αυτοί και θα είναι το raytracing. RTX 2080Τi λοιπόν η απόφασή μου για να είμαι και future proof. Μετά από μερικούς μήνες θα αγοράσω και μια οθόνη, ελπίζω να έχουν βγει αρκετές μέχρι τότε ώστε να πέσουν λίγο οι τιμές των 144+hz. Δεν ξέρω αποφάσισα σωστά, αλλά όλη μου η στρατηγική να χτίσω το νέο pc μου ήταν να αγοράσω τμηματικά  ότι καλύτερο μπορώ περιμένοντας έστω και μήνες. 

Γενικά νομίζω ότι η σύγκριση των καρτών 2080Ti και 1080Ti είναι κάπως ανούσια.

Από την στιγμή που οι RTX έχουν cores μονο για Raytracing και οι GTX όχι, σαφώς σε οτιδήποτε παιχνίδι που ενσωματώνει RTX η διαφορά θα είναι τεράστια. Αν τα benchmarks αφορούν παιχνίδια που δεν έχουν RTX η διαφορά θα είναι μικρή πιστεύω. Όμως αυτό θα είναι προσωρινό καθώς πιστεύω ότι όλο και περισσότερα games θα την ενσωματώνουν, ήδη έδειξε ο CEO κάπου στα 12-15 και έπεται συνέχεια.

Με τον απόλυτο σεβασμό λοιπόν σε όλη την σειρά των 10**,   η διαφορά με τις 20** θα ξεκινήσει από μικρή ( λόγω μη υποστήριξης των τίτλων ακόμη) και συνεχώς θα αυξάνεται... Αυτή είναι η φυσική ροή των πραγμάτων.

Θα μπορούσα να παραλληλίσω τον ανταγωνισμό των καρτών 10** με τις 20** ως την σύγκριση αυτοκινήτων με ESP και χωρίς. 

Το να συγκριθούν τα δυο αυτοκίνητα σε πχ ένα game χωρίς RayTracing είναι σαν να συγκρίνουμε τα αυτοκίνητα απενεργοποιώντας το ESP από το καινούριο... το συμπέρασμα θα είναι ελλιπές όσο αναφορά την πλήρη σύγκρισή τους.  


Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλη την παρέα εδώ. 

Nαι, μακαρι να ειναι ετσι οπως τα λες αλλα το προβλημα ειναι πως δεν ειναι κατα πασα πιθανοτητα, αυτο σχολιαζουμε. Η συγκριση μεταξυ 10χχ με 20χχ ειναι επιβεβλημενη και καθολου ανουσια. Εγω 1080 εχω.  Αν οντως η πραγματικη διαφορα στις επιδοσεις ειναι +15-20% σε σχεση με την προηγουμενη σειρα  τοτε οι τιμες που εχουν ανακοινωθει ειναι τουλαχιστον απαραδεκτες. Το οτι εχει RT σημερα δεν βοηθαει κανεναν , καθως απλα δεν υπαρχει πουθενα. Το οτι ΘΑ εχουν RT καποιοι τιτλοι μεσα στα επομενα 1-2 χρονια (που στο ενδιαμεσο θα εχει βγει η ΝΕΑ γενια με καλυτερες επιδοσεις κτλ.) ειναι καθαρη κοροιδια. Η κοροιδια ειναι καταφανης δε αν αναλογιστεις οτι καποιοι που τα ειδαν απο κοντα στο Tomb Raider πχ που λεει και ενας φιλος απο πανω, με ανοιχτο το RT σε 1080p (!!!!) η 2080ti δεν επιανε καν τα 50 fps και ηταν προφανες οτι σερνοταν. Το να συγκρινεις 2 αυτοκινητα λοιπον ενα παλιο ενα καινουργιο και οταν ανοιγεις ενα feature που εχει διαφημιστει σαν must και το εχεις χρυσοπληρωσει σ ριχνει την ιπποδυναμη και σερνεται τοτε ναι , συγγνωμη αλλα δεν σε λες και εξυπνο καταναλωτη. Λογια του αερα ολα αυτα τα σχολια βεβαια καθως πρεπει να δουμε τα benchmark σε πραγματικες συνθηκες για να εχουμε αποψη, αλλα τα πραγματα δεν φαινονται ιδιαιτερα καλα. Αν παντως η NVIDIA εκανε ξεπετα, πετωντας ενα feature μεσα που δουλευει -δε δουλευει (γτ αν εχει τετοιο performance hit , να με συγχωρεις αλλα δεν δουλευει) με 15-20% perfomance gain απο την προηγουμενη γενια (χωρις το RT) σε ΤΕΤΟΙΕΣ τιμες για τον απλουστατο λογο οτι η AMD ετοιμαζει αρχες του 2019 καρτες στα 7nm και απλα βγαλαμε κατι για να κανουμε capitalize το Hype του RT, μεχρι να βγαλουμε τις δικες μας στα ιδια νανομετρα, πρεπει να φαει τετοιο κραξιμο και boycott που ομοιο του δεν θα εχουμε ξαναδει. Αυτα τα ολιγα απο μενα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...