Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Mansora είπε

Μια απορία αφού μερικοί ισχυρίζονται ότι είναι όντως τα ίδια τι κέρδος έχει το επώνυμο brand που φτιάχνει ένα προιον που το πουλάει πχ 5€ να φτιάξει ΑΚΡΙΒΩΣ το ΙΔΙΟ τον ανταγωνισμό που με private label θα το πουλάει 3; 


Η απάντηση είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ.

Ας πάρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα, ενός μεταποιημένου τρόφιμου. Έστω τα πατατάκια.

Ο TSAKIRIS βγάζει πατατάκια. Στην περίπτωση πού δεν υπάρχει ιδιωτική ετικέτα στην μέση, και τα πουλάει μόνο με την δική του επωνυμία η διαδικασία έχει ως εξής.
Αγοράζει 1η ύλη πατάτες, λάδι και αλάτι σε Χ ποσότητες και με Ψ τιμή και φτιάχνει τα πατατάκια. Μέχρι το τελικό προϊόν στο σακουλάκι,ΟΜΩΣ, έχει προηγηθεί μια επένδυση σε έναν χώρο με κτίρια, και μηχανήματα, έχει προηγηθεί  έρευνα και ανάπτυξη πώς θα παραχθεί το πατατάκι, με τι πιστοποίηση θα παραχθεί,πως διατηρηθεί και συσκευαστεί, και τι ποιότητα θα έχει. Ακόμα έχει προηγηθεί η εκπαίδευση και πληρωμή του προσωπικού(στην παραγωγή και στα γραφεία) και έχει δημιουργηθεί και ένα δίκτυο διανομής και πωλήσεων καθώς και η προβολή/διαφήμιση.

Συνεπώς η τελική τιμή που θα πωληθεί το προϊόν στον εκάστοτε μεταπωλητή εξαρτάται από το κόστος των πρώτων υλών και την πρόσθεση των λειτουργικών εξόδων και την όποια απόσβεση παγίων συν φυσικά το κέρδος που θέλει να αποκομίσει από αυτή την πώληση.

Στην περίπτωση που πάει ο ΑΒ και του ζητήσει να συσκευάζει ακριβώς τα ίδια πατατάκια με τις ίδιες προδιαγραφές, συμβαίνουν τα εξής:

    Αγοράζει ΠΟΛΥ περισσοτερη 1η υλη. Που σημαίνει, ότι την αγοράζει σε ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμή. Πού σημαίνει ότι το τελικό κόστος παραγωγής για το προϊόν της δικής του επωνυμίας μειώνεται κατά πολύ, και ώς εκ τούτου το κέρδος για ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ προϊόν αυξάνεται.

    Η γραμμή παραγωγής του δεν σταματά ποτέ και δουλεύει στο 100% καθημερινά, ανεξάρτητα από τι ζήτηση έχουν τα δικά του πατατάκια. Το σταμάτημα και η επανέναρξη της γραμμής έχει μεγάλο κόστος σε μία βιομηχανία. Αυτό, αρχικά, σημαίνει πως δεν μένει αδιάθετο προϊόν( φύρα) και στη συνέχεια δεν έχει ζημιές από το σταμάτημα της παραγωγής. Αυτομάτως λοιπόν το κόστος παραγωγής των δικών του προϊόντων μειώνεται περαιτέρω.

   Αυξάνεται το μέγεθος των ταμειακών διαθέσιμων της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να κινηθεί καλύτερα στην αγορά και να τα διαθέσει, για περαιτέρω ανάπτυξη, για καλύτερες συμφωνίες με προμηθευτές, διαφήμιση, κλπ. Δεν περιμένει να ολοκληρωθεί η διαδικασία διανομής, πώλησης, και πληρωμής το αποκλειστικού της δικτύου για να υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα.

  Οποιοδήποτε λειτουργικό κόστος και τυχόν απόσβεση των επενδύσεων γίνεται πολύ πιο γρήγορα και μοιράζεται σε πολύ μεγαλύτερο παραχθέν προϊόν.

   Ακόμα, ισχυροποιείται έναντι του βασικού του ανταγωνιστή καθότι η ιδιωτική ετικέτα παίρνει κάποιο από το μερίδιο του(στην συγκεκριμένη αλυσίδα). Φυσικά κάποιος θα πει πως χάνει και εκείνος μερίδιο από την ιδιωτική ετικέτα που έχει ο ίδιος παράξει, αλλά αυτό δεν συμβαίνει κυρίως λόγω συμφωνιών και τρόπων προώθησης των προϊόντων μέσα στο κατάστημα. Αν έχετε προσέξει σχεδόν ποτέ δεν διαφημίζονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας  στην τηλεόραση ούτε παίζουν προσφορές τύπου 1+1 δώρο. Παρά μόνο στα νωπά τρόφιμα, που δεν υπάρχει κεντρικός προμηθευτής σε όλα τα καταστήματα και δεν υπάρχει κάποιος μεγάλος ανταγωνιστής παρά μόνο κάποια άλλη αλυσίδα.

   Τέλος, ακόμα και αν θέλει να παράξει πατατάκια διαφορετικής/χειρότερης ποιότητας, πρέπει να ξοδέψει ένα τεράστιο ποσό να βρει φθηνότερες πρώτες ύλες, να τις αποθηκεύσει σε διαφορετικούς  χώρους, να τροποποιήσει την γραμμή παραγωγής ώστε να μην παρεμβάλλεται ή να επιμολύνει την υπάρχουσα παραγωγή και πάντα με τον κίνδυνο να βγει ένα προϊόν κατώτερης ποιότητας ή επιβλαβές για την υγεία των καταναλωτών.

   Συνεπώς για μια τεράστια βιομηχανία που κατέχει μία εκ των δύο πρώτων θέσεων στην αγορά, μονό χαζό δεν είναι να πουλάει το ίδιο προϊόν σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Αντιθέτως είναι μονόδρομος να το κάνει.


Αυτά τα ολίγα για εκείνους που πιστεύουν ότι το μακαρόνι Μαρατα, είναι διαφορετικό από το Μελισσα, Και ότι οι ελιές ΑΒ είναι διαφορετικές από της Λέλια







 

  • Like 11
  • Απαντ. 270
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

O tzotzo έγραψε πολλές αλήθειες.

Κάποια στιγμή, είχα ρωτήσει γνωστό που δουλεύει σε γνωστή μακαρονοβιομηχανία 😀 , ποιά η διαφορά μεταξύ τους και μου είπε ότι τα ακριβά, έχουν μεγαλύτερο ποσοστό σιμιγδαλιού.

Δηλώνω άσχετος, ότι μου είπε γράφω.

Και για να ευθυμήσουμε λίγο, περιμένω το πρώτο PL προϊόν που θα βγάλει η Coca-Cola...😀

Δημοσ.
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

υποτίθεται ότι τα χρέη τα ανέλαβε ο Σκλαβενίτης

Δεν ανέλαβε τίποτα ο σκλαβενιτης. 

Ουσιαστικά η συμφωνία ήταν η διατήρηση των μαγαζιών κ του προσωπικού. 

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Με μηδενικά κεφάλαια πήραν δάνεια εκατοντάδων εκατομυρίων για δήθεν επενδύσεις έκαναν τη μπάζα τους και τώρα τα πληρώνουμε εμείς

Κ συνεχίζουν να παίρνουν... Δεν λέω ότι ενα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων δεν αποτελείται από κοπριά χωνεμενη... 

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Σιγά μη σκάσει κανείς για την υγεία τη δικιά σου και τη δικιά μου. 

Ορισμένες επιχειρήσεις νοιάζονται για την ποιότητα τους κ εκεί ποντάρουν. Υπάρχουν μάλιστα κ πολλές βραβευμένες επιχειρήσεις με βραβεία ποιότητος. 

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

να είναι αρλούμπες του γερασμένου μου μυαλού

Τίποτα δεν είναι αρλούμπα παππού... 

Εδώ συζητάμε κ καθε άποψη είναι σεβαστή. 

Έχεις δίκιο ότι η Ελλάδα είναι μια χωματερή αλλά κάποιοι ξεχωρίζουν. 

Έβλεπα στις ειδήσεις για ένα τοπικό μάρκετ εκεί στον Γέρακα, στα μέρη σου, που τον έπιασαν με αλλοιωμένα τρόφιμα κ μαϊμού προϊόντα... Αυτός δεν θέλει ισόβια;;; 

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ρε παιδί μου μου φαίνεται ότι αντιγράφει ο ένας τον άλλο ώστε να καταφέρουν να πετύχουν όλοι την  ίδια γεύση

Έχεις δίκιο κ πάλι παππού. 

Αλλα η ίδια γεύση δεν είναι τυχαία. 

Όλα τα εργοστάσια προσπαθούν να πετύχουν μια πιο ήπια γεύση, κ όχι την κλασσική έντονη της φέτας, για να είναι πιο ευγευστη στο ευρύ κοινό. 

Μάλιστα οι φέτες που προορίζονται για εξαγωγές έχουν ακόμα πιο ήπια γεύση. 

Είναι θέμα μάρκετινγκ κ η γεύση 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

   Ο φίλος tzotzo τα είπε όλα και επειδή δουλεύω χρονια σε μεγάλη βιομηχανία τροφίμων και snacks θα ήθελα να σας ενημερώσω  ότι το προϊόν είναι ίδιο και αλλάζει μόνο η συσκευασία σε πάρα πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

 

 

Επεξ/σία από sysyfos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lanike71 είπε

O tzotzo έγραψε πολλές αλήθειες.

Κάποια στιγμή, είχα ρωτήσει γνωστό που δουλεύει σε γνωστή μακαρονοβιομηχανία 😀 , ποιά η διαφορά μεταξύ τους και μου είπε ότι τα ακριβά, έχουν μεγαλύτερο ποσοστό σιμιγδαλιού.

Δηλώνω άσχετος, ότι μου είπε γράφω.

Και για να ευθυμήσουμε λίγο, περιμένω το πρώτο PL προϊόν που θα βγάλει η Coca-Cola...😀

Αυτό ισχύει και το είχα παρατηρήσει κι εγώ κοιτώντας τη σύσταση.

 

Γενικά η διαφοροποίηση που έχουν θεωρώ είναι στον έλεγχο ποιότητας μετά την παραγωγική διαδικασία σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Επεξ/σία από Razor_7
Δημοσ.
8 ώρες πριν, tsiro7 είπε

16 σελίδες θέμα, το συμπέρασμα είναι κάντε το σκατο σας παξιμάδι να πάτε κολεγιο τα παιδιά σας και οι γευστικοί κάλυκες μας είναι κατεστραμμενοι από τους Γερμανούς των lidl οπότε ότι φάτε πιείτε τα ίδια είναι. 

Αυτό ειναι το συμπέρασμα του ταμτάκου

4 ώρες πριν, Inler είπε

ή τα Quaker

Πέρα ότι σοβαρά δεν μπορείς να συγκρίνεις την βρώμη;;; η βρώμη είναι βρώμη καθαρή πρώτη ύλη(συνονθύλευμα από συγκεκριμένους σπόρους) και ως επί το πλείστον αγευστη... (εδώ ένα παράδειγμα για το πόσο μας επηρεάζει το branding) 

 

Τα Quaker δε είναι τα χειρότερα γιατί έχουν συντηρητικά και ζάχαρη...  Εδώ είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα που το επώνυμο προϊών είναι χειρότερο απο τα άλλα

 

https://mywellbeingjournal.com/2015/03/30/why-does-everybody-think-quaker-are-such-a-health-food-company/

 

https://www.ecowatch.com/quaker-oats-accused-of-being-deceptive-and-misleading-after-glyphosate-1891128136.html

 

κτλ

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Stamer είπε

Τώρα ρε παππού σοβάρα? Σιριουσλι (που λένε και στο χωριό μου)?? Λες τώρα για κλασσικά κολλήματα μεγάλων ανθρώπων και το φέρνεις ως σοβαρό παράδειγμα-επιχείρημα? Αμα αρχίσω  να σου λέω για τον πεθερό μου θα χάσεις την μπάλα. Το μόνο πράγμα που έχει κάποιος καρφωμένο στο μυαλό κάποιου (εσένα εννοω :) ) είναι το lidl!

Αντιθέτως κι εγώ που παρόλο που υποστηρίζω το αντίθετο από τις απολυτότητές σου, κρατάω ένα μέτρο, δεν τα τσουβαλιάζω όλα. Ξαναλέω, αγοράζω απ'ολα αναλόγως την κρίση μου.

Και επειδή αμα ξανακούσω για μακαρόνια θα πάθω αμοκ, ας πούμε για κάτι άλλο. Κατά τη γνώμη σου δηλαδή, η κόκα κόλα έχει την ίδια γεύση με την Ι.Ε. κόλα του Lidl ή του ΑΒ ή του οποιουδήποτε? Ή μου το έχουν καρφώσει στο κεφάλι?

Δυστυχώς τα καλήματα δεν τα έχουν μόνο μεγάλοι τα έχουν και μικροί τους οποίους έχει ως στόχο η διαφήμιση (νεανικό κοινό :P) διότι έχουν και την καταναλωτική μανία.Ο μεγάλος έχει το παλαιό NOKIA 10 και 15 χρόνια ενώ ο νεαρός που "δεν έχει κολήματα" αλλάζει κάθε χρόνο το  αιφον δίνοντας χιλιάρικα.Άσε μας ρε φίλε.:lol:

Και εγώ από όλα ψωνίζω και από Σκλαβενίτη και από Βαιλόπουλο αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που θεωρώ κορόιδο τον εαυτό μου να τα πάρω από αλλού.

Γιατί να πάρω μακαρόνια μαράτα με 52 λεπτά και όχι combino με 41 αφού όπως έχω διαβάσει παράγονται κάπου στη Θράκη στο ίδιο εργαστάσιο.

Γιατί να πάρω 100% χυμό ιδιωτικής ετικέτας Σκλαβενίτη ή αβ με 90 λεπτά και όχι με 79 λεπτά από το lidl αφού στο ίδιο εργοστάσιο στο Ρέντη παρασκευάζονται;;;;

Γιατί να πάρω χαρτί υγείας με 4 ευρώ και όχι με 3 ίδιου βάρους.

Γιατί να πάρω μαρμελάδα ίδιων ακριβώς συστατικών και μικρότερου βάρους με 2,50 ευρώ και όχι με 1,60.

Γιατί να πάρω γάλα ΙΕ με 90 λεπτά και όχι με 84 πολλές φορές δε και 65.

Γιατί να δώσω 5 ευρώ και να φορτωθώ με 2 σαμπουάν και να μην πάρω ένα με 2,45.

Μπορώ να σου φέρω 10άδες τέτοια παραδείγματα   τα οποία και εσύ γνωρίζεις αλλά απλά δεν θέλεις να τα παραδεχτείς πως υπάρχουν και είναι εφεύρημα δικό μου.

Όλα τα παραπάνω προιόντα πέραν της καθημερινής σταθερής διαφοράς συνεχώς το lidl τα δίνει με καλές προσφορές ενώ στα άλλα σπάνια ή και καθόλου σε αυτά τα είδη.

Αν εσύ αυτά τα θεωρείς κολήματα εγώ τι να πω.Δεν μπορώ να αλλάξω σε κάποιον γνώμη που πιστεύει αυτά που πιστεύει.

Όσο για coca cola ευτυχώς δεν πίνω , πίνω σόδα freway (6άδα από το lidl 1,19  και όχι turbo με 2 ευρώ) οι οποίες έχουν ακριβώς τα ίδια συστατικά. Αν έπινα  cola φυσικά θα έπαιρνα από το lidl οι οποίες έχουν τις ίδιες καταστροφικές συνέπειες για την υγεία μας,οπότε για ποιo λόγο να την  πληρώνω στη διπλάσια τιμή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Αυτό ειναι το συμπέρασμα του ταμτάκου

14 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Ναι τα μακαρόνια ειναι αλεύρι και νερό τεράστια διαφορά στις πρώτες ύλες... ή βότκα... άπειρη διαφορά στις πρώτες ύλες... 

Δλδ τα άλευρα είναι όλα ίδια μεταξύ τους, δεν διαχωρίζονται ποιοτικά... Μάλιστα. Επίσης όλα τα οινοπνευματωδη είναι νερό με αλκοόλ, πράγματι μόνο ο ταμτακος δεν θα μπορούσε να καταλάβει διαφορά σε ένα lagavulin από ένα white horse. 

Επεξ/σία από tsiro7
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tsiro7 είπε

Δλδ τα άλευρα είναι όλα ίδια μεταξύ τους, δεν διαχωρίζονται ποιοτικά... Μάλιστα. Επίσης όλα τα οινοπνευματωδη είναι νερό με αλκοόλ, πράγματι μόνο ο ταμτακος δεν θα μπορούσε να καταλάβει διαφορά σε ένα lagavulin από ένα white horse. 

ναι οκ εσύ αν φας μια πίτα και καταλάβεις την μάρκα του αλευριού θα σου κάνω τα εισιτήρια να έρθεις σπίτι μου να σου δώσω 100 ευρώ αλλά θα έχω έτοιμες και εγώ δύο τρεις πίτες και αν δεν καταλάβεις τα αλεύρια θα φας 100 καρπαζιές και θα σου πάρω και το κινητό 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, papoys1 είπε

Δυστυχώς τα καλήματα δεν τα έχουν μόνο μεγάλοι τα έχουν και μικροί τους οποίους έχει ως στόχο η διαφήμιση (νεανικό κοινό :P) διότι έχουν και την καταναλωτική μανία.Ο μεγάλος έχει το παλαιό NOKIA 10 και 15 χρόνια ενώ ο νεαρός που "δεν έχει κολήματα" αλλάζει κάθε χρόνο το  αιφον δίνοντας χιλιάρικα.Άσε μας ρε φίλε.:lol:

Και εγώ από όλα ψωνίζω και από Σκλαβενίτη και από Βαιλόπουλο αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που θεωρώ κορόιδο τον εαυτό μου να τα πάρω από αλλού.

Γιατί να πάρω μακαρόνια μαράτα με 52 λεπτά και όχι combino με 41 αφού όπως έχω διαβάσει παράγονται κάπου στη Θράκη στο ίδιο εργαστάσιο.

Γιατί να πάρω 100% χυμό ιδιωτικής ετικέτας Σκλαβενίτη ή αβ με 90 λεπτά και όχι με 79 λεπτά από το lidl αφού στο ίδιο εργοστάσιο στο Ρέντη παρασκευάζονται;;;;

Γιατί να πάρω χαρτί υγείας με 4 ευρώ και όχι με 3 ίδιου βάρους.

Γιατί να πάρω μαρμελάδα ίδιων ακριβώς συστατικών και μικρότερου βάρους με 2,50 ευρώ και όχι με 1,60.

Γιατί να πάρω γάλα ΙΕ με 90 λεπτά και όχι με 84 πολλές φορές δε και 65.

Γιατί να δώσω 5 ευρώ και να φορτωθώ με 2 σαμπουάν και να μην πάρω ένα με 2,45.

Μπορώ να σου φέρω 10άδες τέτοια παραδείγματα   τα οποία και εσύ γνωρίζεις αλλά απλά δεν θέλεις να τα παραδεχτείς πως υπάρχουν και είναι εφεύρημα δικό μου.

Όλα τα παραπάνω προιόντα πέραν της καθημερινής σταθερής διαφοράς συνεχώς το lidl τα δίνει με καλές προσφορές ενώ στα άλλα σπάνια ή και καθόλου σε αυτά τα είδη.

Αν εσύ αυτά τα θεωρείς κολήματα εγώ τι να πω.Δεν μπορώ να αλλάξω σε κάποιον γνώμη που πιστεύει αυτά που πιστεύει.

Όσο για coca cola ευτυχώς δεν πίνω , πίνω σόδα freway (6άδα από το lidl 1,19  και όχι turbo με 2 ευρώ) οι οποίες έχουν ακριβώς τα ίδια συστατικά. Αν έπινα  cola φυσικά θα έπαιρνα από το lidl οι οποίες έχουν τις ίδιες καταστροφικές συνέπειες για την υγεία μας,οπότε για ποιo λόγο να την  πληρώνω στη διπλάσια τιμή.

Η γνωστή coca cola δεν βγαίνει σε ΙΕ το ίδιο και  η pepsi τώρα ότι άλλο κυκλοφορεί είναι τύπου cola και είναι συνταγές του κάθε εργοστασιου.Τωρα όσο αφορά για γεύση και ποιότητα περί ορεξεως κολοκυθόπιτα....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...