thetiesthatbind Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Αν επιστρέψω ένα προϊόν και γίνει χρήση της εγγύησης, δικαιούμαι αντικατάσταση με καινούργιο, πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων; Ή εγω διαλέγω ένα απο τα τρία άσχετα από το πιστωτικό που πιθανώς θα προσφέρει το κατάστημα; Συγγνώμη αν βρίσκομαι σε λάθος section.
isay Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2018 Αν δεν επισκευάζεται ή δεν μπορει να αντικατασταθεί, τοτε δικαιούσαι να επιλεξεις αναμεσα σε αντικατάσταση με ισαξιο (ή καλύτερο), ή πιστωτικό να αγοράσεις κάτι αλλο ή επιστροφή χρημάτων. Πολλά καταστήματα πιέζουν να πάρεις πιστωτικό αλλά αν δε σε βολευει ή δεν θες να αφησεις εκει τα χρηματα σου, με δικιά σου πιεση μια χαρά θα παρεις τα χρηματα σου. 1 1
thetiesthatbind Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2018 Στις 28/8/2018 στις 1:55 ΜΜ, isay είπε Αν δεν επισκευάζεται ή δεν μπορει να αντικατασταθεί, τοτε δικαιούσαι να επιλεξεις αναμεσα σε αντικατάσταση με ισαξιο (ή καλύτερο), ή πιστωτικό να αγοράσεις κάτι αλλο ή επιστροφή χρημάτων. Πολλά καταστήματα πιέζουν να πάρεις πιστωτικό αλλά αν δε σε βολευει ή δεν θες να αφησεις εκει τα χρηματα σου, με δικιά σου πιεση μια χαρά θα παρεις τα χρηματα σου. Απλά δεν ήμουν 100% σίγουρος, όχι λογικά δε μπορεί να γίνει αντικατάσταση, βέβαια πρέπει πρώτα 'να προκριθεί', ωστόσο θα το δουλέψω με το Public και θα δω
kormos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 28/8/2018 στις 12:17 ΜΜ, thetiesthatbind είπε Αν επιστρέψω ένα προϊόν και γίνει χρήση της εγγύησης, δικαιούμαι αντικατάσταση με καινούργιο, πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων; Ή εγω διαλέγω ένα απο τα τρία άσχετα από το πιστωτικό που πιθανώς θα προσφέρει το κατάστημα; Συγγνώμη αν βρίσκομαι σε λάθος section. Εξαρτάται το λόγο που το επιστρέφεις! Αν είναι λάθος αγορά και υπάρχει η αρχική συσκευασία τότε πιστώνεται για κάτι άλλο. *ενδεχεται σε τέτοια περίπτωση να πιστωθείς χαμηλότερο ποσό λόγω ανοιγμένης συσκευασίας. Αν είναι ελαττωματικό μπαίνει στη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και αν δεν επισκευάζεται γίνεται αντικατάσταση με το ίδιο (εφόσον υπάρχει ως μοντέλο στην αγορά) ή πίστωση για αγορά άλλου προϊόντος. Επιστροφη χρημάτων μπορεί να γίνει όταν αυτό που χρειάζεσαι δεν μπορεί να το προμηθευτεί το κατάστημα ώστε να καλύψει τις ανάγκες σου. . Αν θες γίνε ποιο συγκεκριμένος για τι προϊόν μιλάς, εκτός αν αναφέρεσαι «στον αέρα»
thetiesthatbind Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Οχι για ενα ποντίκι DeathAdder Chroma που έχει πλέον πάψει να υπάρχει στην αγορά από τη Razer λόγω του DeathAdder Elite αναφέρομαι
kormos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε Οχι για ενα ποντίκι DeathAdder Chroma που έχει πλέον πάψει να υπάρχει στην αγορά από τη Razer λόγω του DeathAdder Elite αναφέρομαι Γενικώς η Razer έχει από τα καλύτερα σέρβις στην Ελλάδα. Αν υπάρχει η συσκευασία είναι στο χέρι του καταστήματος...
thetiesthatbind Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Όποτε είχα θέμα με Razer μου έκοβε πιστωτικό το Public. Εντάξει ένα mousepad και ένα new mouse θέλω αλλά θα δω πως θα το κάνω θα προτιμούσα επιστροφή βέβαια αλλα κομπλε, ευχαριστω για τη βοήθεια
kormos Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2018 42 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε Όποτε είχα θέμα με Razer μου έκοβε πιστωτικό το Public. Εντάξει ένα mousepad και ένα new mouse θέλω αλλά θα δω πως θα το κάνω θα προτιμούσα επιστροφή βέβαια αλλα κομπλε, ευχαριστω για τη βοήθεια Το πιστωτικό κόβετε κατ εντολή της «Razer» 1
basilisgate13 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2018 Απο την razer σε τετοια θεματα δεν θα απογοητευτεις .Αν εχεις εγγυηση ολα θα πανε καλα, αν δεν εχεις παλι καλα θα πανε γιατι μπορεις να επικοινωνησεις με zegetron και να στο φτιαξουν τζαμπα .Μονο μεταφορικα πληρωνεις .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα