Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν επιστρέψω ένα προϊόν και γίνει χρήση της εγγύησης, δικαιούμαι αντικατάσταση με καινούργιο, πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων; Ή εγω διαλέγω ένα απο τα τρία άσχετα από το πιστωτικό που πιθανώς θα προσφέρει το κατάστημα; 

Συγγνώμη αν βρίσκομαι σε λάθος section.

Δημοσ.

Αν δεν επισκευάζεται ή δεν μπορει να αντικατασταθεί, τοτε δικαιούσαι να επιλεξεις αναμεσα σε αντικατάσταση με ισαξιο (ή καλύτερο), ή πιστωτικό να αγοράσεις κάτι αλλο ή επιστροφή χρημάτων. 

Πολλά καταστήματα πιέζουν να πάρεις πιστωτικό αλλά αν δε σε βολευει ή δεν θες να αφησεις εκει τα χρηματα σου, με δικιά σου πιεση μια χαρά θα παρεις τα χρηματα σου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 28/8/2018 στις 1:55 ΜΜ, isay είπε

Αν δεν επισκευάζεται ή δεν μπορει να αντικατασταθεί, τοτε δικαιούσαι να επιλεξεις αναμεσα σε αντικατάσταση με ισαξιο (ή καλύτερο), ή πιστωτικό να αγοράσεις κάτι αλλο ή επιστροφή χρημάτων. 

Πολλά καταστήματα πιέζουν να πάρεις πιστωτικό αλλά αν δε σε βολευει ή δεν θες να αφησεις εκει τα χρηματα σου, με δικιά σου πιεση μια χαρά θα παρεις τα χρηματα σου.

Απλά δεν ήμουν 100% σίγουρος, όχι λογικά δε μπορεί να γίνει αντικατάσταση, βέβαια πρέπει πρώτα 'να προκριθεί', ωστόσο θα το δουλέψω με το Public και θα δω

Δημοσ.
Στις 28/8/2018 στις 12:17 ΜΜ, thetiesthatbind είπε

Αν επιστρέψω ένα προϊόν και γίνει χρήση της εγγύησης, δικαιούμαι αντικατάσταση με καινούργιο, πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων; Ή εγω διαλέγω ένα απο τα τρία άσχετα από το πιστωτικό που πιθανώς θα προσφέρει το κατάστημα; 

Συγγνώμη αν βρίσκομαι σε λάθος section.

Εξαρτάται το λόγο που το επιστρέφεις!

Αν είναι λάθος αγορά και υπάρχει η αρχική συσκευασία τότε πιστώνεται για κάτι άλλο.

*ενδεχεται σε τέτοια περίπτωση να πιστωθείς χαμηλότερο ποσό λόγω ανοιγμένης συσκευασίας.

Αν είναι ελαττωματικό μπαίνει στη διαδικασία τεχνικού ελέγχου και αν δεν επισκευάζεται γίνεται αντικατάσταση με το ίδιο (εφόσον υπάρχει ως μοντέλο στην αγορά) ή πίστωση για αγορά άλλου προϊόντος.

Επιστροφη χρημάτων μπορεί να γίνει όταν αυτό που χρειάζεσαι δεν μπορεί να το προμηθευτεί το κατάστημα ώστε να καλύψει τις ανάγκες σου.

.

Αν θες γίνε ποιο συγκεκριμένος για τι προϊόν μιλάς, εκτός αν αναφέρεσαι «στον αέρα»

Δημοσ.
6 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Οχι για ενα ποντίκι DeathAdder Chroma που έχει πλέον πάψει να υπάρχει στην αγορά από τη Razer λόγω του DeathAdder Elite αναφέρομαι 

Γενικώς η Razer έχει από τα καλύτερα σέρβις στην Ελλάδα.

Αν υπάρχει η συσκευασία είναι στο χέρι του καταστήματος...

Δημοσ.

Όποτε είχα θέμα με Razer μου έκοβε πιστωτικό το Public. Εντάξει ένα mousepad και ένα new mouse θέλω αλλά θα δω πως θα το κάνω θα προτιμούσα επιστροφή βέβαια αλλα κομπλε, ευχαριστω για τη βοήθεια ;) 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Όποτε είχα θέμα με Razer μου έκοβε πιστωτικό το Public. Εντάξει ένα mousepad και ένα new mouse θέλω αλλά θα δω πως θα το κάνω θα προτιμούσα επιστροφή βέβαια αλλα κομπλε, ευχαριστω για τη βοήθεια ;) 

Το πιστωτικό κόβετε κατ εντολή της «Razer» ;) 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Απο την razer σε τετοια θεματα δεν θα απογοητευτεις .Αν εχεις εγγυηση ολα θα πανε καλα, αν δεν εχεις  παλι καλα θα πανε γιατι μπορεις να επικοινωνησεις με zegetron και να στο φτιαξουν τζαμπα .Μονο μεταφορικα πληρωνεις . ;)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...