Προς το περιεχόμενο

Έφθασε η ώρα του παγκόσμιου περιορισμού των social media;


pontez2

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, AtiX είπε

@pirmen56 

Τώρα και για το θέμα μας... το πρόβλημα δεν είναι όταν λες την άποψη σου ακόμα και αν είναι λάθος, το πρόβλημα είναι όταν παρακινείς και άλλους και λειτουργώντας ως αγέλης επιτίθεσαι σε μια άλλη κοινωνική ομάδα... αυτό κανονικά δεν θα έπρεπε καν να το συζητάμε... είναι σαν να λέμε ότι θα πρέπει να αφήνουμε, γιατί αλλιώς είναι λογοκρισία, μέσω των social να δημοσιεύουν κείμενα με προτροπές για βιασμούς, δολοφονίες και κλοπές...

Ποιούς προτρέπεις σε τέλεση τέτοιων πράξεων; Ενήλικες που ψηφίζουν ή ανήλικα παιδιά;

Αν πρόκειται για τη δεύτερη περίπτωση τότε είναι κατανοητή η λογοκρισία. Τα παιδιά δεν μπορούν να κρίνουν.

Στην πρώτη περίπτωση θα έπρεπε να καταργήσουμε και τη δημοκρατία με το σκεπτικό ότι ο ενήλικος επηρεάζεται από δημαγωγούς ηγέτες. Ή θεωρούμε λοιπόν τους ενήλικες σαν υπεύθυνα άτομα είτε όχι. Τα άλλα είναι διακιολογίες για να καταστρέφεις χώρες και να μην αφήνεις κανέναν να μιλάει για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 159
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ποιούς προτρέπεις σε τέλεση τέτοιων πράξεων; Ενήλικες που ψηφίζουν ή ανήλικα παιδιά;

Αν πρόκειται για τη δεύτερη περίπτωση τότε είναι κατανοητή η λογοκρισία. Τα παιδιά δεν μπορούν να κρίνουν.

Στην πρώτη περίπτωση θα έπρεπε να καταργήσουμε και τη δημοκρατία με το σκεπτικό ότι ο ενήλικος επηρεάζεται από δημαγωγούς ηγέτες. Ή θεωρούμε λοιπόν τους ενήλικες σαν υπεύθυνα άτομα είτε όχι. Τα άλλα είναι διακιολογίες για να καταστρέφεις χώρες και να μην αφήνεις κανέναν να μιλάει για αυτό.

Ή δεν διάβασες ή δεν κατάλαβες τι έγραψα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ποιούς προτρέπεις σε τέλεση τέτοιων πράξεων; Ενήλικες που ψηφίζουν ή ανήλικα παιδιά;

Αν πρόκειται για τη δεύτερη περίπτωση τότε είναι κατανοητή η λογοκρισία. Τα παιδιά δεν μπορούν να κρίνουν.

Στην πρώτη περίπτωση θα έπρεπε να καταργήσουμε και τη δημοκρατία με το σκεπτικό ότι ο ενήλικος επηρεάζεται από δημαγωγούς ηγέτες. Ή θεωρούμε λοιπόν τους ενήλικες σαν υπεύθυνα άτομα είτε όχι. Τα άλλα είναι διακιολογίες για να καταστρέφεις χώρες και να μην αφήνεις κανέναν να μιλάει για αυτό.

Το παράδειγμα με τον Νταισελμπλουμ ειναι η απάντηση σε αυτό που ρωτάς. Ένας άνθρωπος σε υψηλόβαθμη θεση, μπορει και επηρεάζει χιλιάδες. Εδω εμεις επηρεαζόμαστε απο πολιτικούς που έχουν αποδειχθεί ανίκανοι πολλάκις. Στη περίπτωσή του βέβαια, η Ε.Ε. τον κάλεσε άμεσα να ανακαλέσει όπως και έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, gas7777 είπε

Εδω εμεις επηρεαζόμαστε απο πολιτικούς που έχουν αποδειχθεί ανίκανοι πολλάκις

τους οποιους εμεις ψηφιζουμε

δημοκρατια

Επεξ/σία από tritonas00
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, AtiX είπε

Ή δεν διάβασες ή δεν κατάλαβες τι έγραψα... 

Πρόσφατα έγινε μήνυση σε μητροπολίτη για υποκίνηση μίσους απέναντι σε ομοφυλόφιλους(;), αν θυμάμαι καλά, από μία ΜΚΟ.

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο εύκολο είναι να μετατρέψουν μια ανεπιθύμητη άποψη σε υποκίνηση βίας/μίσους και να ταράζουν στις μηνύσεις όποιον μιλάει ελεύθερα, για να του δημιουργήσουν αντικίνητρο.

Το ερώτημα όμως παραμένει. Αν αυτός που υποκινείς σε πράξη βίας είναι ενήλικος με δική του κρίση και ψηφίζει πού είναι το πρόβλημα; Απλά δεν θα σε ακούσει και θα κάνει το δικό του.

Αν θεωρούμε τους ενήλικες ζόμπι χωρίς κρίση, τότε ας καταργήσουμε και τη Δημοκρατία. Για να μην αφήσουμε τον κάθε πολίτη να γίνεται επικίνδυνος για τους υπόλοιπους μέσω της ανάδειξης κακόβουλων κυβερνήσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Πρόσφατα έγινε μήνυση σε μητροπολίτη για υποκίνηση μίσους απέναντι σε ομοφυλόφιλους(;), αν θυμάμαι καλά, από μία ΜΚΟ.

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο εύκολο είναι να μετατρέψουν μια ανεπιθύμητη άποψη σε υποκίνηση βίας/μίσους και να ταράζουν στις μηνύσεις όποιον μιλάει ελεύθερα, για να του δημιουργήσουν αντικίνητρο.

Έτσι όπως είναι το κείμενο σου, θεωρείς ότι ο μητροπολίτης δεν έκανε hate speech? ξεκαθαρίσε μας σε παρακαλω αν είναι ή όχι...

 

12 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το ερώτημα όμως παραμένει. Αν αυτός που υποκινείς σε πράξη βίας είναι ενήλικος με δική του κρίση και ψηφίζει πού είναι το πρόβλημα; Απλά δεν θα σε ακούσει και θα κάνει το δικό του.

Αν θεωρούμε τους ενήλικες ζόμπι χωρίς κρίση, τότε ας καταργήσουμε και τη Δημοκρατία. Για να μην αφήσουμε τον κάθε πολίτη να γίνεται επικίνδυνος για τους υπόλοιπους μέσω της ανάδειξης κακόβουλων κυβερνήσεων.

Καταλαβαινεις το άκυρο αυτού που γράφεις από την πρώτη ως την τελευταία λέξη... Εκτός και αν ακόμα θεωρείς ΝΟΜΙΜΗ την υποκίνηση σε βίαιη πράξη...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, AtiX είπε

Έτσι όπως είναι το κείμενο σου, θεωρείς ότι ο μητροπολίτης δεν έκανε hate speech? ξεκαθαρίσε μας σε παρακαλω αν είναι ή όχι...

Καταλαβαινεις το άκυρο αυτού που γράφεις από την πρώτη ως την τελευταία λέξη... Εκτός και αν ακόμα θεωρείς ΝΟΜΙΜΗ την υποκίνηση σε βίαιη πράξη...

Δεν μου απάντησες το εξής απλό. Πότε ένας ενήλικος είναι υπεύθυνο άτομο και εξουσιοδοτούμαστε π.χ. να του πάρουμε την περιουσία με δόλιους φόρους επειδή μας ψήφισε; Εκμεταλλευόμενοι την απουσία γνώσεων του σε οικονομικά ζητήματα; Απειλώντας τον ότι αν δεν τον καταστρέψουμε οικονομικά θα του συμβεί δήθεν κάτι πολύ χειρότερο;

 Και πότε είναι ένα ζόμπι που παίρνει εντολές από υποκινητές βίας/μίσους και θα πρέπει να τον θέσουμε υπό ασφυκτική επιτήρηση;

Καταλαβαίνεις την υποκρισία και τη διγλωσσία που υπάρχει; Ο λαός είναι σοφός ΜΟΝΟ όταν συμφέρει αυτούς που έχουν ισχύ.

Σχετικά με τον μητροπολίτη. Αν πεις κάτι αρνητικό για μια κοινωνική ομάδα είναι 100% υποκειμενικό το αν υποκινείς σε πράξεις μίσος* ή αν απλά εκφράζεις δυσαρέσκεια. Προφανώς αυτοί που θέλουν να σε φιμώσουν θα το δουν από τη δική τους σκοπιά, όπως και να'χει.

*Άλλο πράγμα η βία και άλλο το μίσος. Βία είναι η προτροπή σε βίαιες πράξεις κατά των ατόμων αυτών. π.χ. "Παιδιά πάμε να δείρουμε άτομα στο Σύνταγμα."  Ξεκάθαρα πράγματα. Μίσος είναι κάτι πολύ πιο νεφελώδες. Αν πω ότι δεν σε γουστάρω για τον Χ λόγο, άνετα μπορώ να κατηγορηθώ για μίσος ή καλλιέργεια κλίματος μίσους.

 

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο το δυνατών πιο μεστά...

24 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δεν μου απάντησες το εξής απλό. Πότε ένας ενήλικος είναι υπεύθυνο άτομο και εξουσιοδοτούμαστε π.χ. να του πάρουμε την περιουσία με δόλιους φόρους επειδή μας ψήφισε; Εκμεταλλευόμενοι την απουσία γνώσεων του σε οικονομικά ζητήματα; Απειλώντας τον ότι αν δεν τον καταστρέψουμε οικονομικά θα του συμβεί δήθεν κάτι πολύ χειρότερο;

 Και πότε είναι ένα ζόμπι που παίρνει εντολές από υποκινητές βίας/μίσους και θα πρέπει να τον θέσουμε υπό ασφυκτική επιτήρηση;

Καταλαβαίνεις την υποκρισία και τη διγλωσσία που υπάρχει; Ο λαός είναι σοφός ΜΟΝΟ όταν συμφέρει αυτούς που έχουν ισχύ.

επειδή σε βολεύει ή έχεις κολλήσει, βλέπεις το θέμα μέσα από την πολιτική του πλευρά... Ναι ένας λαός είναι υπόλογος για την επιλογή διακυβέρνησής του, όμως για να βγει μια κυβέρνηση θέλει κάποια πλειοψηφία... Για να “πιάσει” τόπο το hate speech δεν θέλει πλειοψηφία, 10-20 ανεγκέφαλους και την δουλεία σου την έκανες μια χαρά!!!!
Μην μπερδεύουμε καταστάσεις και συμπτώματα που μοιάζουν ίδια, ονοματίζοντας την ίδια αίτια για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα...

 

24 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Σχετικά με τον μητροπολίτη. Αν πεις κάτι αρνητικό για μια κοινωνικά ομάδα είναι 100% υποκειμενικό το αν υποκινείς σε πράξεις μίσους* ή αν απλά εκφράζεις δυσαρέσκεια. Προφανώς αυτοί που θέλουν να σε φιμώσουν θα το δουν από τη δική τους σκοπιά, όπως και να'χει.

*Άλλο πράγμα η βία και άλλο το μίσος. Βία είναι η προτροπή σε βίαιες πράξεις κατά των ατόμων αυτών. π.χ. "Παιδιά πάμε να δείρουμε άτομα στο Σύνταγμα."  Ξεκάθαρα πράγματα. Μίσος είναι κάτι πολύ πιο νεφελώδες. Αν πω ότι δεν σε γουστάρω για τον Χ λόγο, άνετα μπορώ να κατηγορηθώ για μίσος ή καλλιέργεια κλίματος μίσους.

Σου αρέσει να παίζεις με της λέξεις... 

μπορείς να μου βρεις τότε τι σημαίνει ο όρος μίσος...

μετά να μου εξηγήσεις τον ψυχολογικό λόγο που κάποιος μισεί μια κοινωνική ομάδα...

και τέλος να μου αποσυνδέσεις το κοινωνικό μίσος από τις βίαιες πράξεις πάντοτε απέναντι σε μια κοινωνική ομάδα... 

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, AtiX είπε

Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο το δυνατών πιο μεστά...

επειδή σε βολεύει ή έχεις κολλήσει, βλέπεις το θέμα μέσα από την πολιτική του πλευρά... Ναι ένας λαός είναι υπόλογος για την επιλογή διακυβέρνησής του, όμως για να βγει μια κυβέρνηση θέλει κάποια πλειοψηφία... Για να “πιάσει” τόπο το hate speech δεν θέλει πλειοψηφία, 10-20 ανεγκέφαλους και την δουλεία σου την έκανες μια χαρά!!!!
Μην μπερδεύουμε καταστάσεις και συμπτώματα που μοιάζουν ίδια, ονοματίζοντας την ίδια αίτια για να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα...

Οι 10-20 "ανεγκέφαλοι" που λες ενδέχεται να βγάλουν πρώτη μια κυβέρνηση, ένα δήμαρχο κτλ.. Έχουν δικαίωμα να ψηφίζουν. Άρα η κοινωνία τους θεωρεί υπεύθυνα άτομα. Ο πολιτικός θα βασιστεί πάνω τους για να ισχυριστεί ότι όλα όσα κάνει έχουν την έγκριση του λαού.Ανεγκέφαλοι μπορεί να είναι για σένα. Πράγμα υποκειμενικό.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Σου αρέσει να παίζεις με της λέξεις... 

μπορείς να μου βρεις τότε τι σημαίνει ο όρος μίσος...

 

Μίσος=Σφοδρή απέχθεια για κάποιον ή κάτι.

 

Αναφορά σε κείμενο

Μετά να μου εξηγήσεις τον ψυχολογικό λόγο που κάποιος μισεί μια κοινωνική ομάδα...

Όταν αυτή η ομάδα αποδεδειγμένα προκαλεί κακό στο κοινωνικό σύνολο στη συντριπτική της πλειοψηφία. Όταν μέλη της διαπράτουν π.χ. την συντριπτική πλειοψηφία των εγκλημάτων, βάσει στοιχείων της αστυνομίας(βιασμοί, απάνθρωπες ληστείες με βασανισμούς/βιασμούς ηλικιωμένων, σύσταση συμμοριών κλπ.). Όταν η ομάδα έχει αποδεδειγμένα πιστεύω, αξίες, συνήθειες εχθρικά προς αυτές της υπόλοιπης κοινωνίας.

 

Αναφορά σε κείμενο

και τέλος να μου αποσυνδέσεις το κοινωνικό μίσος από τις βίαιες πράξεις πάντοτε απέναντι σε μια κοινωνική ομάδα... 

Για την αντιμετώπιση της "μισητής" ομάδας υπάρχουν και βίαιοι και μη βίαιοι τρόποι. Το να απελαύνεις, το να τιμωρείς αυστηρά τις παραβάσεις, ή το να μην επιτρέπεις την είσοδο στη χώρα σου είναι ένας τρόπος. Όπως επίσης και το να προσπαθήσεις ειρηνικά να εκπολιτίσεις την ομάδα αυτή. Ο βίαιος τρόπος είναι η γενοκτονία με την οποία διαφωνώ.

Στο δικό μας κράτος πρόσφατα ποινικοποιήθηκε η υποκίνηση μίσους. Δηλαδή αν παρουσιάσεις στο blog σου ξέρα δεδομένα ότι μια ομάδα ευθύνεται π.χ. για τον 85% των κλοπών κινδυνεύεις να κατηγορηθείς για υποκίνηση μίσους. Χωρίς να πεις κάτι για χρήση βίας εναντίον τους.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Οι 10-20 "ανεγκέφαλοι" που λες ενδέχεται να βγάλουν πρώτη μια κυβέρνηση, ένα δήμαρχο κτλ.. Έχουν δικαίωμα να ψηφίζουν. Άρα η κοινωνία τους θεωρεί υπεύθυνα άτομα. Ο πολιτικός θα βασιστεί πάνω τους για να ισχυριστεί ότι όλα όσα κάνει έχουν την έγκριση του λαού.Ανεγκέφαλοι μπορεί να είναι για σένα. Πράγμα υποκειμενικό.

Οπότε μας λες ότι αν έχουμε 10.000 άτομα πχ... το ποσοστό που θα ψηφίσει κυβέρνηση θα είναι το ίδιο με το ποσοστό που θα διαδώσει το hate speech και θα προχωρήσει και στην πράξη.... ΟΛΟ αυτό για να μην παραδεχθείς ότι το hate speech είναι κάτι παράνομο, ανήθικο και απολίτιστο...

42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Μίσος=Σφοδρή απέχθεια για κάποιον ή κάτι.

ο μίσος είναι η έντονη αντιπάθεια, η απέχθεια για κάποιον και η σφοδρή επιθυμία να του κάνεις κακό.

42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Όταν αυτή η ομάδα αποδεδειγμένα προκαλεί κακό στο κοινωνικό σύνολο στη συντριπτική της πλειοψηφία. Όταν μέλη της διαπράτουν π.χ. την συντριπτική πλειοψηφία των εγκλημάτων, βάσει στοιχείων της αστυνομίας(βιασμοί, απάνθρωπες ληστείες με βασανισμούς/βιασμούς ηλικιωμένων, σύσταση συμμοριών κλπ.). Όταν η ομάδα έχει αποδεδειγμένα πιστεύω, αξίες, συνήθειες εχθρικά προς αυτές της υπόλοιπης κοινωνίας.

Για την αντιμετώπιση της "μισητής" ομάδας υπάρχουν και βίαιοι και μη βίαιοι τρόποι. Το να απελαύνεις, το να τιμωρείς αυστηρά τις παραβάσεις, ή το να μην επιτρέπεις την είσοδο στη χώρα σου είναι ένας τρόπος. Όπως επίσης και το να προσπαθήσεις ειρηνικά να εκπολιτίσεις την ομάδα αυτή. Ο βίαιος τρόπος είναι η γενοκτονία με την οποία διαφωνώ.

Φαντάζομαι ότι μπορείς να καταλάβεις ότι με τα ποσοστά το μόνο που κάνεις είναι να δυναμώσεις μια κοινωνική ανισότητα, που θα δημιουργήσει μίσος, που θα φέρει το hate speech, που θα φτάσουμε στο σημείο επιθέσεων κατά μειονοτήτων, οι οποίες θα αντιδράσουν παραβατικά και που μετά θα βγουν κάποια ποσοστά, που δυναμώσει μια κοινωνική ανισότητα... που θα... που θα... 

αλλά μπορείς να μου απαντήσεις σε κάτι πάρα πολύ απλό... έστω ότι ισχύει και το μεγαλύτερο ποσοστό μιας κοινωνικής ομάδας είναι παραβατικό... Ξέρω ότι σε ένα σοβαρό πολιτισμένο κράτος με σοβαρούς πολιτισμένους ανθρώπους κύρια μέριμνα τους, ως προς την κοινωνική τους λειτουργιά, είναι η προστασία των μειονοτήτων και ο τρόπος που συμπεριφέρεται σε αυτές... Πως μπορείς να είσαι σίγουρος ποιος είναι ο παραβατικός και ποιος όχι??? Πως είσαι σίγουρος ότι θα “τιμωρήσεις” μέσω των δικών σου λύσεων και τρόπων αυτόν που πρέπει???

42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Στο δικό μας κράτος πρόσφατα ποινικοποιήθηκε η υποκίνηση μίσους. Δηλαδή αν παρουσιάσεις στο blog σου ξέρα δεδομένα ότι μια ομάδα ευθύνεται π.χ. για τον 85% των κλοπών κινδυνεύεις να κατηγορηθείς για υποκίνηση μίσους. Χωρίς να πεις κάτι για χρήση βίας εναντίον τους.

ή δεν ξέρεις τι λέει ο νόμος ή έχεις χεσμένη την φωλιά σου γιατί δεν σε συμφέρει και ψάχνεις να βρεις δικαιολογίες... 

42 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

ελπίζω να έγινα και εγώ κατανοητός...

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

ο μίσος είναι η έντονη αντιπάθεια, η απέχθεια για κάποιον και η σφοδρή επιθυμία να του κάνεις κακό.

Ανάλογα με το λεξικό που θα κοιτάξεις. https://www.lexigram.gr/lex/enni/μίσος#Hist0

Όταν μισείς τη ζέστη π.χ. την απεχθάνεσαι. Όταν μισείς την πεθερά σου π.χ. μπορεί να μη γουστάρεις να τη βλέπεις. Όχι απαραίτητα να θες να τη σκοτώσεις.

Αναφορά σε κείμενο

 

Φαντάζομαι ότι μπορείς να καταλάβεις ότι με τα ποσοστά το μόνο που κάνεις είναι να δυναμώσεις μια κοινωνική ανισότητα, που θα δημιουργήσει μίσος, που θα φέρει το hate speech, που θα φτάσουμε στο σημείο επιθέσεων κατά μειονοτήτων, οι οποίες θα αντιδράσουν παραβατικά και που μετά θα βγουν κάποια ποσοστά, που δυναμώσει μια κοινωνική ανισότητα... που θα... που θα... 

αλλά μπορείς να μου απαντήσεις σε κάτι πάρα πολύ απλό... έστω ότι ισχύει και το μεγαλύτερο ποσοστό μιας κοινωνικής ομάδας είναι παραβατικό... Ξέρω ότι σε ένα σοβαρό πολιτισμένο κράτος με σοβαρούς πολιτισμένους ανθρώπους κύρια μέριμνα τους, ως προς την κοινωνική τους λειτουργιά, είναι η προστασία των μειονοτήτων και ο τρόπος που συμπεριφέρεται σε αυτές... Πως μπορείς να είσαι σίγουρος ποιος είναι ο παραβατικός και ποιος όχι??? Πως είσαι σίγουρος ότι θα “τιμωρήσεις” μέσω των δικών σου λύσεων και τρόπων αυτόν που πρέπει???

 

Ο πολιτισμένος άνθρωπος συμπεριφέρεται πολιτισμένα στους πολιτισμένους. Στον απολίτιστο άντε να δώσει μια ευκαρία διόρθωσης.

Πρέπει να καταλάβεις ότι όταν η αστυνομία μπαίνει για έλεγχο σε μια περιοχή και αρχίζουν οι πυροβολισμοί από τα καλάσνικοφ των πρεζέμπορων, ο πολιτισμός σταματάει. Και αρχίζει η βίαιη επαναφορά της τάξης. Εκτός και αν το κράτος θέλει τους πρεζέμπορους και το χάος για άλλους λόγους.

Όταν έρχεσαι απρόσκλητος σε μία χώρα και στο καπάκι δεν σέβεσαι τον τρόπο ζωής που συναντάς εκεί, πας γυρεύοντας. Δεν είναι υποχρεωμένοι οι άλλοι να προσαρμοστούν πάνω σου και να απαιτείς να σε σεβαστούν. Ειδικά όταν στη δική σου χώρα τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι στον πάτο και παίρνουν τα κεφάλια αυτών που δεν πάνε με τη νόρμα.

Αναφορά σε κείμενο

ή δεν ξέρεις τι λέει ο νόμος ή έχεις χεσμένη την φωλιά σου γιατί δεν σε συμφέρει και ψάχνεις να βρεις δικαιολογίες...

http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n 4285.htm

Αναφορά σε κείμενο

 

ΝΟΜΟΣ 4285/ΦΕΚ Α 191/10.09.2014

Το άρθρο 1 του ν. 927/1979 αντικαθίσταται ως εξής:

 «Αρθρο 1

Δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους

1. Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 - 20.000) ευρώ.

 

Αντιλαμβάνεσαι πόσο υποκειμενικό είναι αυτό το "διεγείρει".

Σκέψου απλά ότι η μάλλον "προοδευτική" στη σκέψη Σώτη Τριανταφύλλου κατηγορήθηκε για υποκίνηση μίσους όταν άσκησε κριτική για την παραβίαση των ανρθωπίνων δικαιωμάτων από συγκεκριμένη θρησκεία. Με επιχειρήματα. Από ανθρώπους που έχουν συμφέρον(μεγάλη συζήτηση) να φέρνουν παράνομα στην Ευρώπη τέτοιους ανθρώπους.

Βασίστηκαν πάνω στον νόμο που βλέπεις παραπάνω.

http://athensreviewofbooks.com/wp-content/uploads/2017/06/ARB_85-KATHGORHTHRIO-A.pdf

Spoiler

Έτσι λειτουργεί αυτή η "βιομηχανία" υποδούλωσης και διάλυσης εθνών κρατών(μεγάλη κουβέντα, όχι για εδώ).

 

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, logistoulis είπε

το hate speech είναι  μυθοπλασία και με αφορμή αυτό μπαίνει και η κανονική λογοκρισία σε ο,τι δεν αρέσει 

Μαγκα τι λες;

Στις 29/8/2018 στις 10:43 ΜΜ, gas7777 είπε

Ουσιαστικά το ίντερνετ έχει γίνει το βήμα του κάθε πικραμένου για να βγάλει τον χειρότερό του εαυτό

Αυτο ακριβως λεω εδω και χρονια..

 

Επεξ/σία από talibanakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Μαγκα τι λες;

Αυτο ακριβως λεω εδω και χρονια..

Ευτυχώς που υπάρχουν "μη πικραμένοι" αλάνθαστοι για να αναγνωρίσουν και να λογοκρίνουν όλους τους υπόλοιπους "πικραμένους".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ανάλογα με το λεξικό που θα κοιτάξεις. https://www.lexigram.gr/lex/enni/μίσος#Hist0

Όταν μισείς τη ζέστη π.χ. την απεχθάνεσαι. Όταν μισείς την πεθερά σου π.χ. μπορεί να μη γουστάρεις να τη βλέπεις. Όχι απαραίτητα να θες να τη σκοτώσεις.

Ο πολιτισμένος άνθρωπος συμπεριφέρεται πολιτισμένα στους πολιτισμένους. Στον απολίτιστο άντε να δώσει μια ευκαρία διόρθωσης.

Πρέπει να καταλάβεις ότι όταν η αστυνομία μπαίνει για έλεγχο σε μια περιοχή και αρχίζουν οι πυροβολισμοί από τα καλάσνικοφ των πρεζέμπορων, ο πολιτισμός σταματάει. Και αρχίζει η βίαιη επαναφορά της τάξης. Εκτός και αν το κράτος θέλει τους πρεζέμπορους και το χάος για άλλους λόγους.

Όταν έρχεσαι απρόσκλητος σε μία χώρα και στο καπάκι δεν σέβεσαι τον τρόπο ζωής που συναντάς εκεί, πας γυρεύοντας. Δεν είναι υποχρεωμένοι οι άλλοι να προσαρμοστούν πάνω σου και να απαιτείς να σε σεβαστούν. Ειδικά όταν στη δική σου χώρα τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι στον πάτο και παίρνουν τα κεφάλια αυτών που δεν πάνε με τη νόρμα.

http://www.dsanet.gr/Epikairothta/Nomothesia/n 4285.htm

Αντιλαμβάνεσαι πόσο υποκειμενικό είναι αυτό το "διεγείρει".

Σκέψου απλά ότι η μάλλον "προοδευτική" στη σκέψη Σώτη Τριανταφύλλου κατηγορήθηκε για υποκίνηση μίσους όταν άσκησε κριτική για την παραβίαση των ανρθωπίνων δικαιωμάτων από συγκεκριμένη θρησκεία. Με επιχειρήματα. Από ανθρώπους που έχουν συμφέρον(μεγάλη συζήτηση) να φέρνουν παράνομα στην Ευρώπη τέτοιους ανθρώπους.

Βασίστηκαν πάνω στον νόμο που βλέπεις παραπάνω.

http://athensreviewofbooks.com/wp-content/uploads/2017/06/ARB_85-KATHGORHTHRIO-A.pdf

Έτσι λειτουργεί αυτή η "βιομηχανία" εκδούλευσης και διάλυσης εθνών κρατών(μεγάλη κουβέντα).

Συγνώμη που θα το πω... αλλά μάλλον έχεις χεσμένη την φωλιά σου και προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα...

ΚΑΝΕΝΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ δεν μιλάει για απλή καταγραφή ή έστω κριτική μιας κατάστασης...

τρανταχτό παράδειγμα... μου τονίζεις στον νόμο το “μέσω διαδικτύου” και το “διεγείρει” δηλαδή τρίχες και ΞΕΧΝΑΣ το σημαντικότερο:

Αναφορά σε κείμενο

σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά (...) κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων

οπότε μιας και δεν θα βγάλουμε άκρη, προσωπικά σταματάω εδώ... είναι χαώδες το τι αντιλαμβάνεσαι hate speech εσύ και τι εγώ...

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...