Προς το περιεχόμενο

Ενημέρωση προς όλους για αγορά από Κωτσόβολο


mypagio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι ακόμα σοκαρισμένος από την εικόνα που αντίκρισα σήμερα το απόγευμα. όποιος έχει ασχοληθεί με υπολογιστές σοβαρά ξέρει τι σημαίνει να το πονάς το μηχάνημα που έχεις.

Η έκφραση αυτή τα λέει όλα...

Δημοσιεύω την παρακάτω επιστολή που έστειλα στην εταιρεία ο ίδιος, για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται και να ενημερωθείτε:

"Καλησπέρα σας,

Αναγκάζομαι να μπω στη διαδικασία να επικοινωνήσω μαζί σας σχετικά με μία αγορά που ήμουν έτοιμος να πραγματοποιήσω από το υποκατάστημά μας στο Megastore Βριλησσίων, ωστόσο η επίσκεψή μου εκεί μόνο ευχάριστη δεν ήταν.

Ας ξεκινήσω από την αρχή. Έχω τον κωδικό πελάτη 15561807 έχοντας πραγματοποιήσει αρκετές αγορές από το δίκτυο καταστημάτων Κωτσόβολος όπου κατά ένα μεγάλο ποσοστό ήμουν ευχαριστημένος. Τις τελευταίες μέρες αποφάσισα, μετά από σκέψη, να προχωρήσω στην αγορά του προϊόντος με κωδικό 178130 όπου αφορούσε ένα Laptop Alienware με έκπτωση 620€ και τελική τιμή 1899€.

Επικοινώνησα σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατών και ενημερώθηκα ότι πρόκειται για δύο τελευταία εκθεσιακά προϊόντα για τα οποία έπρεπε να επισκεφτώ τα ανάλογα καταστήματα, προκειμένου να προβώ στην αγορά του. Το ένα από αυτά τα καταστήματα ήταν και το Megastore Βριλησσίων.

Έχοντας στο παρελθόν προμηθευτεί εκθεσιακό προϊόν από το οποίο έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος, επισκέφτηκα το εν λόγω κατάστημα σήμερα λίγο μετά τις 16:00. Αναζητώντας το εν λόγω εκθεσιακό προϊόν, και αδυνατώντας να το εντοπίσω, απευθύνθηκα σε υπάλληλο για να μου δείξει το προϊόν. Ο εν λόγω υπάλληλος μετά από λίγο με οδήγησε σε έναν χώρο στο πίσω μέρος του καταστήματος όπου η εικόνα που αντίκρισα ήταν το λιγότερο άθλια έως αποκρουστική. Στον εν λόγω χώρο βρίσκονταν κάποια παιδιά ιδιαίτερα μικρής ηλικίας, και παίζανε κάποιο παιχνίδι σε κάποιους υπολογιστές - Laptop με πεσμένα τα καρτελάκια με τις τιμές δίπλα ενώ τα μηχανήματα ήταν σε κατάσταση απόσυρσης. Στην αρχή πάγωσα. Στα 25 χρόνια ενασχόλησής μου με Η/Υ δεν έχω αντικρίσει ξανά τέτοιο θέαμα. Πληκτρολόγια πάνω στα Laptop (πιθανώς γιατί τα παιδιά δεν βολευόντουσαν με το πληκτρολόγιο του Laptop) και Laptop με ξηλωμένα κουμπιά με πολλά σημάδια πάνω τους και φθορές. Ο υπάλληλος μάλλον πάγωσε μαζί μου αν και δεν το έδειξε και ψέλλισε ότι αυτό ήταν το μηχάνημα των 1899€ και ξεκίνησε να μου απαριθμεί τα χαρακτηριστικά όπου απλώς δεν χρειάστηκε καθώς γύρισα χωρίς κουβέντα και έφυγα σε δυο δευτερόλεπτα.

Δεν μπορώ να πω πολλά λόγια για το πως ένιωσα και το πως νιώθω. Το μηχάνημα ανοιγμένο στο service δεν θα ήταν σε αυτή την κατάσταση. Έχουν περάσει πολλά laptop από τα χέρια μου και όλα διατηρηθήκανε σε άριστη κατάσταση τα οποία ακόμα και κάποια παλιά που έχω κρατήσει είναι σε άψογη εμφάνιση. Καθώς είμαι και τεχνικός ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν μου έχουν φέρει μεταχειρισμένο Laptop σε αυτή την κατάσταση, πόσο μάλλον καινούργιο (εκθεσιακό).

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψω την εικόνα που αντίκρισα και τα συναισθήματα που ένιωσα. Ίσως αν δεν είχα παγώσει να είχα προλάβει να τραβήξω μια φωτογραφία, για αποδεικτικό στοιχείο.

Το σημερινό επεισόδιο όχι μόνο με έβαλε σε σκέψεις αλλά με έκανε να αρχίσω να αμφιβάλλω και για την αξιοπιστία των εκθεσιακών προϊόντων καθώς και για την κατάστασή τους. Θεωρώ απαράδεκτο, επίσης, το γεγονός άτομα ιδιαίτερα μικρής ηλικίας (14 - ) να έχουν άτυπα μετατρέψει σε ίντερνετ καφέ τα καταστήματά σας, καθώς ίσως δεν έχουν τα χρήματα να πάνε σε ένα κανονικό κατάστημα και να απασχοληθούν, χρησιμοποιώντας προϊόντα ιδιαίτερα υψηλής αξίας για τα οποία δεν γνωρίζουν ούτε πως να τα χρησιμοποιήσουν, καθώς τα αντιμετωπίζουν ως παιχνιδομηχανές, αλλά και ούτε τα σέβονται και τους φέρονται με τον χειρότερο τρόπο καθώς δεν τους ανήκουν . Είναι μία εικόνα που αντιμετωπίζω συχνά τελευταία, και όχι μόνο στα δικά σας καταστήματα, αλλά δεν είχα ασχοληθεί ποτέ καθώς δεν με ενδιέφερε να δω κάτι από κοντά. Η σημερινή εικόνα όμως είναι κάτι που δεν αντικρίζεις κάθε μέρα, ακόμα και ούτε σε ίντερνετ καφέ όπου τα μηχανήματά τους είναι προσεγμένα και όχι στην κατάσταση που αντίκρισα σήμερα εγώ, όπου είναι ένα κατάστημα που υποτίθεται πουλάει καινούργια και εκθεσιακά προϊόντα.

Λόγω του μεγάλου σοκ δεν ανέφερα κάτι στον υπεύθυνο του καταστήματος ούτε έκανα κάποια σκηνή εντός, παρά αποχώρησα χωρίς το παραμικρό επεισόδιο.

Λίγο αργότερα μόνο επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών όπου τους ανέφερα λεπτομερώς το περιστατικό για καταγραφή.

Λυπάμαι πραγματικά και δεν έχω λόγια για το σημερινό περιστατικό, καθώς εκτιμούσα πολύ την εταιρεία και το δίκτυο των καταστημάτων σας καθώς και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που προσφέρεται στους πελάτες σας.

Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνηση επί του θέματος.

 

Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας."

 

Τα σχόλια δικά σας. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαραδεκτα πραγματα και γινονται πολλα χρονια αυτα με τα εκθεσιακα. Που να δεις τι γινεται στις κουζινες των ταβερνων απο πισω που ετοιμαζουν τα πιατα δεν θα ξανα ετρωγες σε ταβερνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, hexenlord είπε

TS, γνωρίζεις αν τα παιδια αυτα επαιζαν μετα πληρωμης??

Έχει γίνει μόδα τελευταία. Πλαίσιο κλπ έχουν βάλει υπολογιστές και κάθονται τα πιτσιρίκια με τις ώρες. Δεν πληρώνουν απόσο ξέρω απλά κάποιοι το εκμεταλλεύονται όπως τα πιτσιρίκια.

Συνήθως βάζουν desktop και όχι laptop. laptop Πρώτη φορά είδα. Αλλά η εικόνα ήταν άθλια.

Ανοιχτό το λάπτοπ και ακουμπισμένο πάνω στο πάνελ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ!!!!!!! Και του έλειπαν και 4-5 κουμπιά. ΈΠαθα ΣΟΚ!!!!!!

1 λεπτό πριν, stelios18120 είπε

Τέτοια και χειρότερα συμβαίνουν στα εκθεσιακά. Πάλι καλά αυτά που είδες,άλλοι κανουν και χειρότερα....

Να τα αποφεύγεις.

Έχω πάρει και άλλες φορές και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος. αυτό το πράγμα ούτε στο χειρότερο εχθρό μου

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραφω απο εκθεσιακο το οποιο εχω 8 χρονια χωρις ουτε ενα προβλημα... Παλι καλα που το πηρα τοτε διοτι αν δεν το επαιρνα εγω θα το επαιρνε ο πισω απο μενα. Μεχρι και δυο χρονια μετα την αγορα του δεν υπηρχε καλυτερη περιπτωση σε αυτα τα λεφτα... Εκθεσιακο φανταζομαι εννοουμε αυτα που ειναι στα σταντ για απλη επιδειξη. Απο τα γραφομενα καταλαβαινω οτι αυτα μπορει να ηταν καποια λαπτοπ που υπαρχουν στους χωρους αναμονης για δωρεαν χρηση. Αν τα πουλανε και αυτα μετα θελει πολυ ψαξιμο... Οποτε ισως ειναι καλυτερα να αποφευγουμε τα μεγκαστορ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα κραξω λιγο οκ?

κι εγω οταν εχω το χρημα ανυπομονω να παρω στα χερια μου το χ προΊόν αλλα θεωρω εγκληματικο (για τα λεφτα μου) να παω να παρω εκθεσιακο προϊόν στην ιδια τιμη με σφραγισμενο της κουτας..ακομα και ωρα να μην εχει δουλεψει θεωρω οτι περνω κατι λειψο αφου χανεται η χαρα του Unboxing Κλπ...

δεν εχει κανενα νοημα να κανουμε τετοιες τακτικες...για ποιο λογο μπαινει κανεις στον κοπο λοιπον

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, tritonas00 said:

φταιει ο υπαλληλος, επρεπε να σου πει να περιμενεις και να στο φερει

next

Πανω απο το πτωμα των 10χρονων θα περνουσε ο υπαλληλος για να τους παρει το λαπτοπ μονος του... Κατεβηκε με ενισχυσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, eko13 είπε

Γραφω απο εκθεσιακο το οποιο εχω 8 χρονια χωρις ουτε ενα προβλημα... Παλι καλα που το πηρα τοτε διοτι αν δεν το επαιρνα εγω θα το επαιρνε ο πισω απο μενα. Μεχρι και δυο χρονια μετα την αγορα του δεν υπηρχε καλυτερη περιπτωση σε αυτα τα λεφτα... Εκθεσιακο φανταζομαι εννοουμε αυτα που ειναι στα σταντ για απλη επιδειξη. Απο τα γραφομενα καταλαβαινω οτι αυτα μπορει να ηταν καποια λαπτοπ που υπαρχουν στους χωρους αναμονης για δωρεαν χρηση. Αν τα πουλανε και αυτα μετα θελει πολυ ψαξιμο... Οποτε ισως ειναι καλυτερα να αποφευγουμε τα μεγκαστορ...

Είναι κανονικό μαγαζί. Εκθεσιακά εννοεί αυτά που έχει ανοιχτά χωρίς μπαταρία για τα δείχνει στον κόσμο. Δεν δουλεύει άνθρωπος επάνω τους. Δεν είναι refurbised.
Από εκεί και πέρα τι παίζει τώρα πλέον στις μεγάλες αλυσίδες δεν γνωρίζω

6 λεπτά πριν, opcorsa είπε

θα κραξω λιγο οκ?

κι εγω οταν εχω το χρημα ανυπομονω να παρω στα χερια μου το χ προΊόν αλλα θεωρω εγκληματικο (για τα λεφτα μου) να παω να παρω εκθεσιακο προϊόν στην ιδια τιμη με σφραγισμενο της κουτας..ακομα και ωρα να μην εχει δουλεψει θεωρω οτι περνω κατι λειψο αφου χανεται η χαρα του Unboxing Κλπ...

δεν εχει κανενα νοημα να κανουμε τετοιες τακτικες...για ποιο λογο μπαινει κανεις στον κοπο λοιπον

τα 620 μείον δεν τα λες και λίγα. Τέλος πάντων δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, ο καθένας κάνει την επιλογή του.

Εγώ δεν έχω το χρήμα. με δόσεις θα το επαιρνα

Επεξ/σία από mypagio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολη αυτη η ιστορια, ο σπαραγμος κ πονος ψυχης γιατι το εκθεσιακο που λιγουρευτηκες ηταν χρεπι ρε φιλε;

πηγες ειδες οτι ψαχνουν μαλακες κ εφυγες για αλλα

προβληματα που εχετε ορισμενοι

  • Like 11
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, mypagio είπε

Είναι κανονικό μαγαζί. Εκθεσιακά εννοεί αυτά που έχει ανοιχτά χωρίς μπαταρία για τα δείχνει στον κόσμο. Δεν δουλεύει άνθρωπος επάνω τους. Δεν είναι refurbised.
Από εκεί και πέρα τι παίζει τώρα πλέον στις μεγάλες αλυσίδες δεν γνωρίζω

τα 620 μείον δεν τα λες και λίγα. Τέλος πάντων δεν μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία, ο καθένας κάνει την επιλογή του.

Εγώ δεν έχω το χρήμα. με δόσεις θα το επαιρνα

μιλησες για μειωση χρηματων- εγω μιλησα για ιδια τιμη απλα να πιασουν καποιον κοτσο στην ιδια τιμη με λαπτοπ του κουτιου..

αφου δεν ειχες τα χρηματα ουτως η αλλως δεν επρεπε να το παρεις οποτε ολα καλα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...