Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

Ας βγάλω και γω με την σειρά μου τα ψυχολογικά μου.

Ποιοι μπορεί να είναι οι τομείς που θα έχεις ελάχιστη επικοινωνία με πελάτες;

Αυτή την στιγμή δουλεύω σε μια εταιρεία που κάθε 15-30 λεπτά παίρνει το κάθε τρολλ πελάτης και βγάζει τα ψυχολογικά του. Και θεωρητικά δεν είμαι καν helpdesk, υποτίθεται ότι η δουλεία μου είναι να γράφω κώδικα και να κάνω dba... Έχω αρχίσει να γίνομαι ο IT του κάθε troll τελευταία. Ε το έχω αντέξει κάποιο καιρό αλλά δεν παλεύεται και για πολύ, και στην τελική δεν με ενδιαφέρει κιόλας σαν τομέας, και δεν νομίζω ότι πληρώνομαι αρκετά για αυτό που κάνω.

ΟΚ, δεκτό να έχεις επικοινωνία με πελάτες αλλά όχι να σε παίρνει ο άλλος κάθε φορά που δεν μπορεί να κάνει κάτι απλό επειδή είναι ΣΤΟΚΟΣ και να σε βρίζει κιόλας ή να σου λέει παράνοιες.

Αυτά.

Κουράστηκα.

Η ερώτηση είναι, ποιοι μπορεί να είναι οι τομείς που θα έχεις ελάχιστη επικοινωνία με πελάτες;

Δημοσ.

Πληρώνεσαι γιαυτό. ? ..ή να το διατυπώσω αλλιώς ...η εταιρεία σε πληρώνει για ...οποιος είναι ο ρόλος σου....αν εσύ χάνεις σημαντικό χρόνο στο να εξυπηρετείς πελάτες καλό θα ήταν να ενημερώσεις την εταιρεία για το θέμα..αν θεωρηθεί οτι αποδέχονται εσύ να καθυστερείς στην δουλειά σου για να εξυπηρετήσεις τους πελάτες ..τότε όλα καλά...μην ξεχνάς ότι ο σημερινός "ενοχλητικός" μπορεί να είναι ο αυριανός εργοδότης σου..οπότε φρόντισε να έχεις καλές σχέσεις...αν δεν το αποδέχονται φρόντισε το...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, filip123go είπε

Δεν μας λες τι δουλεία κάνεις όμως, ποια είναι η θέση σου... Επίσης, αυτά τα τρολλ, σου βγάζουν τον μισθό σου κάθε μήνα. 

Τα άτομα που μου βγάζουν τον μισθό κάθε μήνα συνήθως είναι συνεννοήσιμα ή τα κάνω συνεννοήσιμα. Αυτά που δεν θέλουν να πληρώσουν για εργασία είναι που βγάζουν και τα ψυχολογικά τους συνήθως.

Η δουλεία μου χονδρικά είναι να διαχειρίζομαι την erp βάση της κάθε εταιρείας και να φτιάχνω πράγματα στο front του erp σύμφωνα με αυτό που θα ζητήσει ο πελάτης.

26 λεπτά πριν, masteripper είπε

Πληρώνεσαι γιαυτό. ? ..ή να το διατυπώσω αλλιώς ...η εταιρεία σε πληρώνει για ...οποιος είναι ο ρόλος σου....αν εσύ χάνεις σημαντικό χρόνο στο να εξυπηρετείς πελάτες καλό θα ήταν να ενημερώσεις την εταιρεία για το θέμα..αν θεωρηθεί οτι αποδέχονται εσύ να καθυστερείς στην δουλειά σου για να εξυπηρετήσεις τους πελάτες ..τότε όλα καλά...μην ξεχνάς ότι ο σημερινός "ενοχλητικός" μπορεί να είναι ο αυριανός εργοδότης σου..οπότε φρόντισε να έχεις καλές σχέσεις...αν δεν το αποδέχονται φρόντισε το...

Ο σημερινός ενοχλητικός δύσκολα να είναι ο αυριανός εργοδότης μου γιατί τον ξέρω και δεν θα τον επιλέξω.

Τώρα ναι οκ, εφόσον το αποδέχονται, όντως "όλα καλά". Δεν μπορώ να πω ή να κάνω κάτι παραπάνω στην εταιρεία.

Άλλωστε η ερώτηση μου ήταν ποιοι τομείς ίσως έχουν λιγότερη επικοινωνία με πελάτες για να ξέρω προς τα που να κινηθώ και στην μάθηση μου και στο τι μπορεί να με ενδιαφέρει απ' αυτά (edit): ώστε να αλλάξω τομέα στο μέλλον (1-2 χρόνια ίσως). (Το υπόλοιπο ήταν rant της στιγμής, οκ, έπρεπε κάπου να ξεσπάσω έτσι για το γαμώτο)

Επεξ/σία από tolhc1234
Δημοσ.

Φαροφύλακας. Σε καλύπτει η απάντηση; Προφανώς και όχι. Οπότε οι πληροφορίες που ζητήσαμε είναι λογικές.
Σύμφωνα με αυτά που μας λες ότι κάνεις όμως, η επικοινωνία με τους πελάτες είναι defacto στο job description σου.
Για να το αποφύγεις πρέπει να αλλάξεις τελείως τομέα. Σε καταλαβαίνω μέχρι ένα σημείο γιατί συνήθως αυτοί που χειρίζονται erp είναι τελείως  άσχετοι. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με τον προϊστάμενο σου μήπως πάρετε κανένα junior, να διαχειρίζεται αυτός τις εύκολες περιπτώσεις και εσύ να είσαι second level support (εκτός και αν εσύ είσαι ο junior 😜).

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, filip123go είπε

Φαροφύλακας. Σε καλύπτει η απάντηση; Προφανώς και όχι. Οπότε οι πληροφορίες που ζητήσαμε είναι λογικές.
Σύμφωνα με αυτά που μας λες ότι κάνεις όμως, η επικοινωνία με τους πελάτες είναι defacto στο job description σου.
Για να το αποφύγεις πρέπει να αλλάξεις τελείως τομέα. Σε καταλαβαίνω μέχρι ένα σημείο γιατί συνήθως αυτοί που χειρίζονται erp είναι τελείως  άσχετοι. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μιλήσεις με τον προϊστάμενο σου μήπως πάρετε κανένα junior, να διαχειρίζεται αυτός τις εύκολες περιπτώσεις και εσύ να είσαι second level support (εκτός και αν εσύ είσαι ο junior 😜).

Εγώ είμαι ο junior κανά 2 χρόνια τώρα, όσοι έρχονται φεύγουν στο 4μηνο και οριακά λογικό xD

Γενικά να αλλάξω εντελώς τομέα σκέφτομαι και εγώ, απλώς θα  ήθελα να ξέρω ποιοι τομείς δεν είναι τόσο δίπλα στον πελάτη ως προς την επικοινωνία..

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παρολαυτά.

 

 

Δημοσ.

Μπορείς να δοκιμάσεις κάτι σε back end. Εκεί αντί να σε ζαλίζουν οι πελάτες θα σε ζαλίζει ο front end. Αλλά θέλει διάβασμα. Εναλλακτικά μπορείς να πας σε μια εταιρεία που έχει καλύτερη δομή, όποτε να μην φτάνει ο κάθε άσχετος σε εσένα.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν είναι θέμα τομέα, είναι θέμα του πράγματος στο οποίο δουλεύεις εσύ και του προϊόντος της εταιρίας που σε πληρώνει. It's not rocket science.

  • Like 1
Δημοσ.

σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί έχω περάσει από παρόμοια φάση.

μπορεί η εργασία που έχει επαφή με κόσμο να έχει οφέλη, πχ γνωριμίες που αν τις εκμεταλλευτείς να είναι προς όφελός σου αλλά έχει πολλά αρνητικά. πάρα πολλά.

εγώ είμαι σε φάση που λέω, χίλιες φορές σε ένα υπόγειο μακριά απ όλους, παρά σε επαφή με κόσμο.

το τι βλακεία κυκλοφορεί έξω δε λέγεται. Και το κακό είναι ότι αν δουλεύεις στον ιδιωτικό τομέα πρέπει να ανέχεσαι τον κάθε καραγκιόζη και να κάνεις τον μαλάκα.

Έχω τύχει περιπτώσεις που αν ήταν δική μου η επιχείρηση θα πετούσα έξω πελάτες με τις κλωτσιές κι ας έχανα τα λεφτά.

Υπάρχει πολύ τρέλα εκεί έξω

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, defacer είπε

Δεν είναι θέμα τομέα, είναι θέμα του πράγματος στο οποίο δουλεύεις εσύ και του προϊόντος της εταιρίας που σε πληρώνει. It's not rocket science.

Δεν κατάλαβα τι εννοείς, εάν θες να εξηγήσεις..

27 λεπτά πριν, kleo1 είπε

μπορεί η εργασία που έχει επαφή με κόσμο να έχει οφέλη, πχ γνωριμίες που αν τις εκμεταλλευτείς να είναι προς όφελός σου 

Κάπως έτσι το σκέφτηκα και εγώ, καθώς συνεργάζεται και με κάποιες καλές εταιρείες αλλά όντως η καθημερινή, επιθετική από πολλούς, επαφή με τον κόσμο, όσο και εάν προσπαθείς να "μην σε επηρεάζει", στην πραγματικότητα σε φθείρει.

Δημοσ.

αυτο ειναι θεμα της εταιρειας που θελουν ενα παιδι για ολες τις δουλειες..

οι σοβαρες εταιριες εχουν 1 level support να κανει αυτη την δουλεια

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...