Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε λαπτοπ


iox79

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα.Αρχικά να ανάφερω ότι είμαι ψιλό άσχετος με τους υπολογιστές και πολλά πράγματα μου ακούγονται κινέζικα. Από χθες έχω πρόβλημα με το λαπτοπ, το οποίο είναι Dell inspiron i3, με Windows 8 (σπασμένα). Το λαπτοπ πήγαινε σφεντόνα από το 2013 και ξαφνικά από χθες το βράδυ δε μπαίνει στα Windows. Μου γράφει `προετοιμασία αυτόματης επιδιόρθωσης', μετά η οθόνη γίνεται μαύρη και μόνο το ποντίκι μπορώ να κουνήσω. Όταν στην επανεκκίνηση πατήσω το φ12 και παω εκεί που έχει 3 επιλογές 1.hard disk 2.cd/dvd 3 internet και πατησω το 1, μου γράφει σε μπλε φόντο ότι κάτι δε πάει καλά και θα προσπαθήσουν να κάνουν επανεκκίνηση για λογαριασμό μου. Στη συνέχεια κάνει επανεκκίνησεις δίχως να μπαίνει στα Windows. Ελπίζω να μη σας κούρασα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιθανότερο είναι να έχει θέμα ο σκληρός σου όπως είπε και ο NikosKallithea  . Επίσης τέτοια σφάλματα εμφανίζονται όταν  κάτι να πάει λάθος με τα εγκατεστημένα windows ( π.χ. να τον άφησες ανοιχτό κάποιες ώρες , να προχώρησε σε αυτόματη αναβάθμιση των windows και καθώς γινόταν το update , να έσβησε από μπαταρία ) .

Προτείνω να δοκιμάσεις να περάσεις windows 10 σε ενα usb , να επιλέξεις να bootareis από usb μέσω του μενού όταν πατάς φ12, και να περάσεις τα windows 10 στον σκληρό μέσω της επιλογής upgrade για να κρατήσεις και τα αρχεία σου . Όταν τελειώσει η εγκατάσταση των windows 10 , δοκιμάζεις να ανοίξεις το λάπτοπ , λογικά θα σου βγάλει να επιλέξεις αν θες να μπεις με windows 10 ή 8. Διαλέγεις τα 10 και βλεπεις αν προχωράει, αν βγάλει πάλι σφάλμα ο σκληρός μάλλον τα έφτυσε και πας σε καινούριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συνέχεια της περιπέτειας είναι ως εξης: έχει βγει μπλε οθόνη που λέει ότι παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα  στον υπολογιστή σας μπλα, μπλα. Και με μικρά γράμματα ότι το λάθος είναι :unmountable boot volume. Τι σημαίνει αυτό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε