Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εννοεί ότι κάθε φορά που γεμίζει αέριο, κάνει 50 km με βενζίνη πρώτα, για να λειτουργήσει και το κύκλωμα της βενζίνης και να μην βγάλει πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, Narayan είπε

Σε συγκενικό μου πρόσωπο άφησαν τα ίδια, με την οδηγία να το δουλεύει και 50χλμ ανά γέμισμα αερίου με βενζίνη, για να "μην ξεραίνονται" τα μπεκ.

Αν το έχω καταλάβει λάθος ας με διορθώσει κάποιος, πάντως το σίγουρο είναι πως στην περίπτωση του συγγενή δεν μπορούσε να το δουλέψει 100% με αέριο.

Τι αμαξι και που ειχε κανει την μετατροπη ο δικος σου αν επιτρεπετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/9/2019 στις 11:13 ΠΜ, phil.pala είπε

Άρα δηλαδή λέτε να μην επιχειρήσω καν μετατροπή σε μεταχειρισμένο τέτοιας ηλικίας και από τη στιγμή που κυνηγάω οικονομία να πάω σε ντίζελ; 

Επίσης θα θελα να ξέρω ποιοσ ο φόβος για μετατροπή σε αμάξι του 5-6. Το λέω δεδομένου ότι έχω και γνωστούς με αμάξια του 99-02 με υγραέριο ασ πούμε με πολλά χιλιόμετρα πάνω τους.

Για μένα τα καλύτερα αυτοκίνητα για μετατροπή σε υγραέριο ώστε να σου αποδώσουν και πολύ γρήγορα κέρδος είναι πριν το 2006-2007.

Μετά τα περισσότερα έγιναν με ατμοσφαιρικούς κινητήρες τούρμπο κ.λ.π. και έτσι για να λειτουργήσει σωστά με υγραέριο θέλει και από μικρό μέχρι μεγάλο ψεκασμό με βενζίνα.Το δικό μου opel vectra 1600 του 2005 έχει τον απλό 16βάλβιδο κινητήρα 100 ίππων οι οποίοι έχουν βγει οι πιο κατάλληλοι για υγραέριο.Το Σεπτέβριο του 2005 η opel άλλαξε κινητήρα ο οποίος είναι ευαίσθητος στο υγραέριο και βγάζει ζημιές σε βαλβίδες αν δεν βάλεις και ψεκασμό βενζίνης.

Το δικό μου δεν έχει ψεκασμό αν γυρίσει μόνο υγραέριο.Το έχω 160.000 χιλιόμετρα το κοντέρ γράφει 290.000 χιλιόμετρα και είναι άψογο.

Οπότε θα έλεγα αν κάποιος θέλει πραγματική οικονομία δεν έχει φόβο να πάει σε κάποιο παρόμοιο αυτοκίνητο πιο παλιάς τεχνολογίας (έχω ακούσει και για ΤΟΥΟΤΑ πολύ καλά λόγια) ειδικά αν το κοντέρ του δεν έχει πολλά χιλιόμετρα και δεν είναι ταλαιπωρημένο.Το βασικό να είναι η μηχανούλα του σε καλή κατάσταση και συντηρημένη σωστά.Εγώ στο μόνο που την προσέχω λίγες στροφές ποτέ πλάκωμα με υγραέριο (αν βιάζομαι γυρνάω βενζίνη) και αλλαγή λαδιών - φίλτρου κάθε 7.000 χιλιόμετρα περίπου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, papoys1 είπε

Για μένα τα καλύτερα αυτοκίνητα για μετατροπή σε υγραέριο ώστε να σου αποδώσουν και πολύ γρήγορα κέρδος είναι πριν το 2006-2007.

Μετά τα περισσότερα έγιναν με ατμοσφαιρικούς κινητήρες τούρμπο κ.λ.π. και έτσι για να λειτουργήσει σωστά με υγραέριο θέλει και από μικρό μέχρι μεγάλο ψεκασμό με βενζίνα.Το δικό μου opel vectra 1600 του 2005 έχει τον απλό 16βάλβιδο κινητήρα 100 ίππων οι οποίοι έχουν βγει οι πιο κατάλληλοι για υγραέριο.Το Σεπτέβριο του 2005 η opel άλλαξε κινητήρα ο οποίος είναι ευαίσθητος στο υγραέριο και βγάζει ζημιές σε βαλβίδες αν δεν βάλεις και ψεκασμό βενζίνης.

Το δικό μου δεν έχει ψεκασμό αν γυρίσει μόνο υγραέριο.Το έχω 160.000 χιλιόμετρα το κοντέρ γράφει 290.000 χιλιόμετρα και είναι άψογο.

Οπότε θα έλεγα αν κάποιος θέλει πραγματική οικονομία δεν έχει φόβο να πάει σε κάποιο παρόμοιο αυτοκίνητο πιο παλιάς τεχνολογίας (έχω ακούσει και για ΤΟΥΟΤΑ πολύ καλά λόγια) ειδικά αν το κοντέρ του δεν έχει πολλά χιλιόμετρα και δεν είναι ταλαιπωρημένο.Το βασικό να είναι η μηχανούλα του σε καλή κατάσταση και συντηρημένη σωστά.Εγώ στο μόνο που την προσέχω λίγες στροφές ποτέ πλάκωμα με υγραέριο (αν βιάζομαι γυρνάω βενζίνη) και αλλαγή λαδιών - φίλτρου κάθε 7.000 χιλιόμετρα περίπου.

Συμφωνω και γενικα δεν ειχα σκοπο να παω σε τουρμπο, αλλα μονο σε ατμοσφαιρικο χαμηλου κυβισμου. 
Ευχαριστω πολυ παντως, και αν οποιοσδηποτε εχει να συμπληρωσει ή να πει κατι απο εμπειρια θα το εκτιμησω ιδιαιτερως!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

με την συμπλήρωση 4000 + χλμ πια, το μοτέρ δείχνει πιο ζωντανό, όχι βέβαια καμία κοσμογονική διαφορά, αλλά αισθητή.

Η αυτονομία ανεβαίνει και η κατανάλωση ικανοποιητική. Υπόψιν, ΠΑΝΤΑ σε συνάρτηση με τις συνθήκες/ανάγκες του καθενός.

Στην περίπτωσή μου (όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ):

- οδήγηση στο 90% Εθνική & Αττική οδό

- ήπια οδήγηση, ταχύτητες 100-120

- αυτονομία ανέβηκε στα 340 χλμ μέχρι στιγμής

-  4,3 κιλά μέση κατανάλωση

- τώρα με τις χαμηλότερες θερμοκρασίες (συγκριτικά με τις καλοκαιρινές δλδ) γέμισαν παραπάνω οι δεξαμενές, από 12-12,5 έφτασα να φουλάρει 13,2 κιλά.

Απορώ απλά με άλλους (δεν θυμάμαι αν ήταν από εδώ στο insomnia ή άλλα φόρα που έψαχνα) που έγραφαν εξαρχής ότι γέμιζαν full 13,8 κιλά.
 

Επεξ/σία από draculias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι αλλαγές της νέας κυβέρνησης σε Τέλος Ταξινόμησης, ΦΠΑ, Leasing και Τέλη Κυκλοφορίας

εκτενές άρθρο για όποιον ενδιαφέρεται

https://www.newsauto.gr/news/apokalipsi-aftes-ine-i-allages-se-telos-taxinomisis-fpa-ke-teli-kikloforias/

 

Επεξ/σία από lamargos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2019 στις 12:45 ΜΜ, draculias είπε

Καλησπέρα σε όλους,

με την συμπλήρωση 4000 + χλμ πια, το μοτέρ δείχνει πιο ζωντανό, όχι βέβαια καμία κοσμογονική διαφορά, αλλά αισθητή.

Η αυτονομία ανεβαίνει και η κατανάλωση ικανοποιητική. Υπόψιν, ΠΑΝΤΑ σε συνάρτηση με τις συνθήκες/ανάγκες του καθενός.

Στην περίπτωσή μου (όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ):

- οδήγηση στο 90% Εθνική & Αττική οδό

- ήπια οδήγηση, ταχύτητες 100-120

- αυτονομία ανέβηκε στα 340 χλμ μέχρι στιγμής

-  4,3 κιλά μέση κατανάλωση

- τώρα με τις χαμηλότερες θερμοκρασίες (συγκριτικά με τις καλοκαιρινές δλδ) γέμισαν παραπάνω οι δεξαμενές, από 12-12,5 έφτασα να φουλάρει 13,2 κιλά.

Απορώ απλά με άλλους (δεν θυμάμαι αν ήταν από εδώ στο insomnia ή άλλα φόρα που έψαχνα) που έγραφαν εξαρχής ότι γέμιζαν full 13,8 κιλά.
 

Με οδήγηση στο 60%-65% Εθνική με παρόμοιες ταχύτητες, έχω κατανάλωση με Octavia κάτω από 4KG

Πριν μερικές ημέρες που γέμισα έβαλα 15.5 KG, όπου δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που έβαλα τόσο πολύ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Καλημέρα, καθώς έχουμε χαθεί λίγο στη ροή της συζήτησης ... στο Arona αναφερόμαστε;

Όντως έχουμε χαθεί έχεις δίκιο... ναι στο Arona αναφέρομαι

2 ώρες πριν, Uberalles_gr είπε

Με οδήγηση στο 60%-65% Εθνική με παρόμοιες ταχύτητες, έχω κατανάλωση με Octavia κάτω από 4KG

Πριν μερικές ημέρες που γέμισα έβαλα 15.5 KG, όπου δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που έβαλα τόσο πολύ

Ωραίος!

Από περιέργεια, τελική χωρητικότητα στο Octavia είναι τα 15,5 που έβαλες ή παραπάνω? και τι αυτονομία σου δίνει με τις ταχύτητες που αναφέρεις?

Επεξ/σία από draculias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/10/2019 στις 9:18 ΜΜ, draculias είπε

Όντως έχουμε χαθεί έχεις δίκιο... ναι στο Arona αναφέρομαι

Ωραίος!

Από περιέργεια, τελική χωρητικότητα στο Octavia είναι τα 15,5 που έβαλες ή παραπάνω? και τι αυτονομία σου δίνει με τις ταχύτητες που αναφέρεις?

Νομίζω ότι είναι εκεί γύρω στο 15.5KG Δεν έχω βάλει ποτέ παραπάνω από 16KG

380-400 χιλιόμετρα βγάζω με τόσα κιλά και θα σου πω σε μερικές ημέρες που αδειάζω πόσα ακριβώς μου έβγαλε

Update: Εντέλει με τα 15.5KG που είχα βάλει έκανα 385 χιλιόμετρα

Επεξ/σία από Uberalles_gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Όποιος είναι ήδη κάτοχος cng αν θέλει ας γίνει μέλος στο Facebook στο cng Greece. Είναι μία φοβερή ομάδα η οποία έχει ως στόχο πέρα από τα δικά μας θέματα με τα αυτοκίνητα να αρχίζει να πιέζει με περισσότερα μέλη πλέον Την ΔΕΠΑ προκειμένουνα βελτιώσει το δίκτυο της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δράμα η κατάσταση. Ουρές στον ανεφοδιασμό αφού δε φτιάχνουν πρατήρια. Και τα λίγα πρατήρια που έχουν βγάζουν συχνά βλάβες .  Το μετάνιωσα. 

Επεξ/σία από Kostascng
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Kostascng είπε

Δράμα η κατάσταση. Ουρές στον ανεφοδιασμό αφού δε φτιάχνουν πρατήρια. Και τα λίγα πρατήρια που έχουν βγάζουν συχνά βλάβες .  Το μετάνιωσα. 

to poulas ???? xaxaxa

Επεξ/σία από prokpapa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα. Αν έχουμε κάποιον κάτοχο του Arona CNG να μας πει εντυπώσεις για κατανάλωση, αυτονομία και αν κάτι τον προβλημάτισε μετά από μερικούς μήνες χρήσης. Είμαι σε δίλημμα γιατί αφενός η εξοικονόμηση σε καύσιμο είναι τεράστια, από την άλλη με προβληματίζει το αν θα είμαι με τον πρατηριούχο αγκαλιά. Αξίζει η μετάβαση σήμερα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Κάνω περίπου 13000km το χρόνο ενώ η μετάβαση από και προς την εργασία μου είναι περίπου στα 25km την ημέρα μέσω περιφερειακού. Τα κοντινά μου πρατήρια είναι των Διαβατών και της Σίνδου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...