Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να εξηγήσω λίγο το προηγούμενό μου μήνυμα, για να είναι πιο ξεκάθαρο για αυτούς που διαβάζουν και δεν έχουν ΦΑ

Τα 475 χιλιόμετρα τα έκανα με ~16 κιλά, δηλαδή με 13.30 ευρώ (0,83 ευρώ το κιλό κοστίζει)

Αυτό σημαίνει ότι τα 100 χιλιόμετρα μου κόστισαν 2.80 ευρώ

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 19/11/2019 στις 11:48 ΠΜ, kostasgr78 είπε

Όπως είπα παραπάνω, θέλω πολύ ένα SUV (όχι μικρό) με CNG, και θα το έπαιρνα αύριο το πρωί αν έβγαινε, παραβλέποντας ακόμα και το πρόβλημα των λίγων πρατηρίων στην επικράτεια. Απλά γνωρίζω πάρα πολλούς που δεν πηγαίνουν στο CNG γι' αυτό το λόγο.

Προσωπικά δεν πηγαίνω κυρίως λόγω έλλειψης επιλογής στο segment που ανέφερα. Δυστυχώς, δεν χωράμε οικογενειακώς σε κάτι μικρότερο.

Seat Arona 1.000cc TGI

Seat Octavia sw με έκπτωση 2000ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, manelys είπε

Seat Arona 1.000cc TGI

Seat Octavia sw με έκπτωση 2000ε.

Αναφερόμουν σε μη μικρό SUV. Το Arona είναι μικρό για οικογενειακό, πόσο μάλλον στο χώρο αποσκευών που έχει μειωθεί ο όγκος.

Το Octavia δεν είναι SUV.

Παραμένει να μην υπάρχει ένα ευρύχωρο SUV με CNG, ως διαθέσιμη επιλογή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostasgr78 είπε

Αναφερόμουν σε μη μικρό SUV. Το Arona είναι μικρό για οικογενειακό, πόσο μάλλον στο χώρο αποσκευών που έχει μειωθεί ο όγκος.

Το Octavia δεν είναι SUV.

Παραμένει να μην υπάρχει ένα ευρύχωρο SUV με CNG, ως διαθέσιμη επιλογή.

Τι θα κανει το suv που δεν κανει το station?

To θελεις για offroad (δεν νομιζω οτι κανουν τα περισοτερα suv) η για ψηλη θεση οδηγησης?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έχω ακούσει 100.000 φορές αυτή τη σύγκριση για τα SUV και τα Station! 😄

Είμαστε κι εμείς που είμαστε 1.90 και δεν χωράμε στα χαμηλά αυτοκίνητα και στην είσοδο/έξοδο, και στη θέση οδήγησης και στην πρακτικότητα φόρτωσης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Την έχω ακούσει 100.000 φορές αυτή τη σύγκριση για τα SUV και τα Station! 😄

Είμαστε κι εμείς που είμαστε 1.90 και δεν χωράμε στα χαμηλά αυτοκίνητα και στην είσοδο/έξοδο, και στη θέση οδήγησης και στην πρακτικότητα φόρτωσης!

Ε ενταξει δεν ειναι και καμια σαυρα, 

τι να πουμε και εμεις 1.90 με τα ζμπορ 😛

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Την έχω ακούσει 100.000 φορές αυτή τη σύγκριση για τα SUV και τα Station! 😄

Είμαστε κι εμείς που είμαστε 1.90 και δεν χωράμε στα χαμηλά αυτοκίνητα και στην είσοδο/έξοδο, και στη θέση οδήγησης και στην πρακτικότητα φόρτωσης!

Το Octavia έχει ρυθμιζόμενη θέση οδήγησης οπότε δε θα έχεις θέμα. Επειδή έχω estate του VAG και είμαι πάνω απο 1.85, δεν έχω κανένα απολύτως θέμα στη θέση του οδηγού, έχω αρκετό περιθώριο ακόμα. Το SUV με υπερυψωμένη θέση οδήγησης μπορεί να έχει και λιγότερο χώρο :P 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε πολυαναλύσει αυτά. Τα SUV είναι εκτός των άλλων και για εμάς που δεν «λυγάει» το πόδι για να κάνουμε μπλονζον για να μπούμε στη θέση. 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Τα έχουμε πολυαναλύσει αυτά. Τα SUV είναι εκτός των άλλων και για εμάς που δεν «λυγάει» το πόδι για να κάνουμε μπλονζον για να μπούμε στη θέση. 😂

 

Τροπο θέλει, εφοσον καταφερνει ο πεθερος που να μπει στο scirocco (νιωθω να με βριζει οποτε προσπαθει να λυγισει βεβαια :p) ολοι μπορουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ θα προτιμούσα περισσότερη ποικιλία στα cng. Αλλά αργήσαμε πολύ τόσα χρόνια εδώ στην Ελλάδα. Δεν βλέπαμε την γειτονιά μας και τόσο καιρό και τώρα είναι κάπως αργά.Ούτε ποικιλία υπάρχει στα μεταχειρισμένα, και οι εταιρίες πάνε προς τα υβριδικά. 

Παρόλα αυτά αν έβρισκα μεταχειρισμένο Οκτάβια θα την ζαχάρωνα. 

Αλλά θα ήθελα να έχω περισσότερες επιλογές. Giulietta, Civic...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ευρώπη με αρκέτα ανεπτυγμένο δίκτυο, οι πωλήσεις CNG δεν έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν το 1% επί του επιβατικού στόλου, ακόμα και πριν την επερχόμενη έλευση των υβριδικών και με τον καιρό ηλεκτρικών.

Αργά, για να γίνει επένδυση σε εκτεταμένες υποδομές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/12/2019 στις 8:54 ΜΜ, Uberalles_gr είπε

Για να εξηγήσω λίγο το προηγούμενό μου μήνυμα, για να είναι πιο ξεκάθαρο για αυτούς που διαβάζουν και δεν έχουν ΦΑ

Τα 475 χιλιόμετρα τα έκανα με ~16 κιλά, δηλαδή με 13.30 ευρώ (0,83 ευρώ το κιλό κοστίζει)

Αυτό σημαίνει ότι τα 100 χιλιόμετρα μου κόστισαν 2.80 ευρώ

475 χιλιόμετρα πάρα πολύ καλά και τελείως τζάμπα.Τόσα κάνω και εγώ περίπου με opel vectra 1600 με  38-39 λίτρα υγραέριο - 0,66 σχεδόν 26 ευρώ δηλαδή τα διπλά λεφτά.

Πόσο καιρό όμως θα το αφήσουν σε αυτή την τιμή οι Κυβερνώντες;;;;;;

Να κάνω και μία χαζή ερώτηση;;;;;Το Φ.Α.  που βάζουμε στα σπίτια είναι ίδιο με το κίνησης ή έχει μέσα κάποια πρόσθετα;;;;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωρίζω εάν είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που χρησιμοποιείται στα σπίτια.

Ναι η κατανάλωση ήταν πάρα πολύ καλά. Για να καταλάβεις δεν έδωσε ούτε 15 ευρώ για ΦΑ + βενζίνη (που έκαψα για περίπου 50 χιλιόμετρα) όταν τα διόδια ήταν κοντά στα 16 ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...