Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Να κάνω και μία χαζή ερώτηση;;;;;Το Φ.Α.  που βάζουμε στα σπίτια είναι ίδιο με το κίνησης ή έχει μέσα κάποια πρόσθετα;;;;;;;

Από το σωληνωτό δίκτυο παίρνει το καύσιμο, αποθηκεύεται σε δεξαμενές και από εκεί γίνεται το γέμισμα των οχημάτων, αφού αλλάξει η πίεση του για να μπει στο όχημα. 

1 πρατήριο εξυπηρετεί μόνο με μπουκάλες, σε πλατφόρμα, αφού περάσει από το συμπιεστή, αυτό των Ιωαννίνων που στήθηκε με σκοπό την κίνηση των επαγγελματικών οχημάτων της περιοχής (Κτελ) με φ. α., έδωσαν επιδότηση με το άνοιγμα του "πρατηρίου" και μπήκαν στο χορό και οι επαγγελματίες των taxi, αυτές τις ημέρες η fysikon προμηθεύτηκε 2η πλατφόρμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της στα Ιωάννινα, οι παραπάνω πλατφόρμες γεμίζουν από πρατήριο της Θεσσαλονίκης και μεταφέρονται εκεί. 

Εγώ με ένα γέμισμα ~12 κιλών και ~10€ κάνω ~300χλμ (ibiza tgi). 

Τα διόδια Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη είναι πιο ακριβά... 

FB_IMG_1576336666504.jpg

Επεξ/σία από terry308
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 647
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Δεν φαίνεται να έχεις κανένα από τα δύο. Αν υπήρχε έστω κάποια πιθανότητα να μιλάς σοβαρά κι όχι να επιβεβαιώνεις την αγαπημένη ελληνική συνήθεια, θα έκανες και έναν διαχωρισμό μεταξύ εργοστασιακ

Προσφατο πραγματικό παραδειγμα οικονομίας 2 άτομα, αρκετά φορτωμένο το αμαξι (οριακά κοινως ίσως χώραγε άλλος ένας επιβάτης), εθνική οδό, ταχύτητες 115-125 μονίμως με cruise control (και κανα 2-3

Βγάλαμε τη Fiat ως ζημιάρα και κρατήσαμε το VW group ως αξιόπιστο? 

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ μένω Δήμο Παλλήνης και στη γειτονιά μου υπάρχει το πρώτο πρατήριο που άνοιξε για το Σταθμό της ΕΘΕΛ (πράσινα λεωφορεία) που είναι δίπλα.

Αν δεν το είχα υγραέριο αύριο θα πήγαινα να κάνω μετατροπή σε Φ.Α..Και το υγραέριο φτηνό είναι ,πηγαινοέρχομαι Γιάννενα με 50 ευρώ καύσιμα και για διόδια θέλω 78 με Αττική οδό αλλά με το φυσικό αέριο σίγουρα θα είναι ακόμη πιο οικονομικό.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο είναι. Στις ΗΠΑ έδινε η Honda και δύο επιλογές οικιακού τροφοδότη, γιατί θέλει να έχει πίεση. Σε εμάς ο νόμος δεν το επιτρέπει, άσε που θέλει ένα ακριβό σέρβις μετά από κάποια χρόνια. 

Πιστεύω πάντως ότι θα μπορούσε να έχει μέλλον μαζί με τα υβριδικά για καμιά 15άρια χρόνια. Μέχρι να γίνει κάτι με τις κυψέλες υδρογόνου. Ιδικά αν πει το κράτος ότι παίρνω τα μισά λεφτά από το κόστος ταξινόμησης! Ή πχ να έκανε στο leasing  10% ΦΠΑ...Χαμός θα γινότανε!

Επεξ/σία από manelys
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις σήμερα πούλησα το παλιό αμάξι , σκέφτομαι το panda cng.

Προβληματίζομαι γιατί δεν κάνω πάνω από 5000χλμ το χρόνο και στην πόλη 9/10 χρησιμοποιώ ηλεκτρικό ποδήλατο (μόνο σε δυνατές βροχές παίρνω αμάξι )

Μήπως να πάω στο Ignis (βενζίνη) τελικά ? Είναι ωραίο δίλλημα αλλά έχει κολλήσει το κεφάλι μου !

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το θες μόνο για μέσα στην πόλη και ΜΟΝΟ αν έχεις πρατήριο δίπλα σου, πάρε το. Αλλιώς όχι. Παρόλο που κάνεις λίγα χλμ. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 18/12/2019 στις 5:39 ΜΜ, ParhsG είπε

Για 25.000 το χρόνο πιστεύετε αξιζει με CNG η diesel ;

Από την στιγμή που έχεις πρόσβαση σε πρατήριο cng, σαφώς είναι η καλύτερη επιλογή.

Χρόνια Πολλά

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
29 λεπτά πριν, panostom είπε

Το μελλον τι μας επιφυλασσει αραγε; CNG ή προς υβριδικα και εν τελει μονο ηλεκτρικα;

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης αποδίδουν το 70 με 75% της ενέργειας του καυσίμου σαν κινητική ενέργεια, ενώ τα ηλεκτρικά αποδίδουν σχεδόν 99%.

Συν η οικονομία στη συντήρηση και μεγαλύτερη αξιοπιστία λόγω πολύ λιγότερων μηχανικών μερών.

Θυμάμαι λεωφορεία με κινητήρες ΦΑ πριν 15 χρόνια και βάλε να πρωτοκυκλοφορούν στην Αθήνα. Τότε θα μπορούσε ίσως να έχει επικρατήσει σαν καύσιμο, σήμερα δε νομίζω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο αλλά βλέπω στο Ελλαδιστάν κόψανε seat mII  ,Skoda Citigo & Octavia σε cng .

1 ώρα πριν, panostom είπε

Το μελλον τι μας επιφυλασσει αραγε; CNG ή προς υβριδικα και εν τελει μονο ηλεκτρικα;

Είμαστε σε μεταβατικό στάδιο για ηλεκτρικά , πιστεύω αν κάποιος έχει φυσικά πρατήριο κοντά του & κάνει πολλά χλμ το cng συμφέρει τρελά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Είμαι έτοιμος να αγοράσω το Leon 1.5 tgi. Ήθελα να σας ρωτήσω ειδικά εσάς που έχετε Seat με cng. Υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας της μηχανής;; Γιατί στο καντράν τη θέση της θερμοκρασίας την έχει πάρει η ένδειξη του ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, moutro12 είπε

Καλημέρα! Είμαι έτοιμος να αγοράσω το Leon 1.5 tgi. Ήθελα να σας ρωτήσω ειδικά εσάς που έχετε Seat με cng. Υπάρχει ένδειξη θερμοκρασίας της μηχανής;; Γιατί στο καντράν τη θέση της θερμοκρασίας την έχει πάρει η ένδειξη του ρεζερβουάρ του φυσικού αερίου 

Καλημέρα

Υπάρχει ηλεκτρονική ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού και νερού. 

να το αγοράσεις! φοβερός κινητήρας και πολύ οικονομικός...και με το dsg, εκτός και αν έχεις βαρύ δεξί πόδι... 

αν έχεις Facebook έλα στη ομάδα μας για πληροφορίες 

cng group Greece 

Επεξ/σία από terry308
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.