Exodia The Forbidden One Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Καλησπέρα παιδιά ήθελα να ρωτήσω Επειδή βρίσκομαι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση τελευταίο καιρό και για ένα μικρό διάστημα μέχρι το Νοέμβριο εάν γίνεται να ζητήσω από την εταιρεία που έχω συμβόλαιο τηλεφωνίας να τους χρωστάω 1-2 μήνες τους οποίους θα πληρώσω μαζεμένους το Νοέμβριο χωρίς να γίνει διακοπή του τηλεφώνου. Ρωτάω γιατί συνήθως από ότι ξέρω ε μόλις περάσει ένας μήνας και δεν πληρώσεις στο δεύτερο σου κόβουνε το τηλέφωνο.
overpower Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν εχω ακουσει κανεναν να του εχουν κοψει το σταθερο για χρωστουμενα 2 μηνων. Δεν θα εχεις θεμα να πληρωσεις 2 λογαριασμους μαζι τον Νοε Επεξ/σία 9 Σεπτεμβρίου 2018 από overpower
zio10 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2018 Δηλαδή θα πληρώσεις τώρα Σεπτέμβριο, δεν θα πληρώσεις Οκτώβριο και θα πληρώσεις πάλι Νοέμβρη; Δεν χρειάζεται να τους πεις τίποτα αν είναι έτσι.
fredd0 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 δε το κοβουν αμεσως αλλα καμια φραγη εξερχομενων μπορει να βαλουν ( ο ΟΤΕ πχ που χει 2μηνους λογαριασμους σου δινει 15 μερες να πληρωσεις μετα τη 'ληξη' και μετα βαζει φραγη)
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 47 λεπτά πριν, overpower είπε Δεν εχω ακουσει κανεναν να του εχουν κοψει το σταθερο για χρωστουμενα 2 μηνων. Δεν θα εχεις θεμα να πληρωσεις 2 λογαριασμους μαζι τον Νοε Είναι σίγουρο γιατί στο συμβόλαιο αυτό λέει 43 λεπτά πριν, zio10 είπε Δηλαδή θα πληρώσεις τώρα Σεπτέμβριο, δεν θα πληρώσεις Οκτώβριο και θα πληρώσεις πάλι Νοέμβρη; Δεν χρειάζεται να τους πεις τίποτα αν είναι έτσι. Δεν θά πληρώσω Σεπτεμβρίο Οκτωβρίο και θα τα πληρώσω όλα μαζί Νοέμβριο.
zio10 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, Exodia The Forbidden One είπε Είναι σίγουρο γιατί στο συμβόλαιο αυτό λέει Δεν θά πληρώσω Σεπτεμβρίο Οκτωβρίο και θα τα πληρώσω όλα μαζί Νοέμβριο. Πιστεύω ότι δεν θα έχεις θέμα, αλλά δεν ξέρω και αν μπορείς κάπως να το κανονίσεις. 1
Joana26 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Exodia The Forbidden One είπε Καλησπέρα παιδιά ήθελα να ρωτήσω Επειδή βρίσκομαι σε δύσκολη οικονομική κατάσταση τελευταίο καιρό και για ένα μικρό διάστημα μέχρι το Νοέμβριο εάν γίνεται να ζητήσω από την εταιρεία που έχω συμβόλαιο τηλεφωνίας να τους χρωστάω 1-2 μήνες τους οποίους θα πληρώσω μαζεμένους το Νοέμβριο χωρίς να γίνει διακοπή του τηλεφώνου. Ρωτάω γιατί συνήθως από ότι ξέρω ε μόλις περάσει ένας μήνας και δεν πληρώσεις στο δεύτερο σου κόβουνε το τηλέφωνο. Καλεσε την εξυπιρετιση πελατων για παραταση λογαριασμου Επεξ/σία 10 Σεπτεμβρίου 2018 από Joana26 1
vagos789 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 και η φραγη εξερχομενων δεν ειναι κακη ιδεα να την κανεις απο μονος σου για να μην ανεβει ο λογαριασμος μεχρι να ομαλοποιηθει η κατασταση
nipoa Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 εγω τον οτε και την ΔΕΗ τους πληρωνω μετα απο 2-3 μηνες
Exodia The Forbidden One Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, vagos789 είπε και η φραγη εξερχομενων δεν ειναι κακη ιδεα να την κανεις απο μονος σου για να μην ανεβει ο λογαριασμος μεχρι να ομαλοποιηθει η κατασταση Δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο παίρνω πολύ λιγότερα τηλέφωνα από ότι δικαιουμε βάση παγίου πλέον μόνο για ίντερνετ το έχω τό τηλέφωνο
BritGreek Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Η vodafone, αλλά και η wind, αν περάσει και η λήξη του δεύτερου λογαριασμού, βάζουν φραγή, και πληρώνεις για να γίνει άρση της.
manzana Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Εαν ο λογαριασμος σου ειναι μηνιαιος, η εταιρια προχωραει σε φραγη εξερχομενων και ιντερνετ 15 μερες απο την ληξη του. Εαν ο λογαριασμος σου ειναι διμηνος, η εταιρια προχωραει σε φραγη εξερχομενων και ιντερνετ 15 μερες απο την ληξη του. Στην 1η περιπτωση σιγουρα θα εχεις θεμα, εκτος εαν το προβλημα σου δεν ειναι η προσωρινη φραγη, αλλα η πληρης καταργηση υπηρεσιας (γι αυτο δεν εχεις προβλημα). Στην 2η περιπτωση θα εισαι οριακα για την διαδικασια προσωρινης φραγης. Οπως και να εχει μιλα με την εξυπηρετηση πελατων της εταιριας σου να δεις αν μπορει να γινει κατι βασει εμπορικης πολιτικης για να αποφυγεις την διαδικασια φραγης ΑΝ αυτο ειναι που σε απασχολει. Στην περιπτωση φραγης, οταν με το καλο καταφερεις να πληρωσεις, γινεται αρση/επαναφορα δυνατοτητας εξερχομενων και ιντερνετ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα