Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Arkin είπε

 

Tearing γιατι? Με vsync παντα αν παιζεις δεν υπαρχει θεμα πουθενα αρκει να πιανεις τα fps της οθονης και να μην πεφτεις απο αυτα. Tearing βλεπω μονο με κλειστο το vsync αν βγαζει 100fps η καρτα και η οθονη ειναι στα 75 εκει βλεπω tearing. Αν βαλω vsync κανενα θεμα. Με controller παντως και στα 30fps στον υπολογιστη παιζεις ανετα το ποντικι ειναι πολυ πιο γρηγορο στην κινηση και για αυτο χρειαζεται τουλαχιστον 60fps.

Έτσι και δεν τα πιάνεις όμως γίνεται σεισμός (στα 59fps) 

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε

Έτσι και δεν τα πιάνεις όμως γίνεται σεισμός (στα 59fps) 

Ναι για αυτο παντα περνουμε οθονη αναλογα με την καρτα που εχουμε. 

11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

@@ υπήρχαν. Το πολύ πράμα έρχεται μέσα στο '19 γιατί είναι η τελευταία χρονιά των PS4/XOne και όλα τα γκέιμς σχεδόν έφαγαν delay για του χρόνου. 

Κατσε να δουμε τι θα ερθει και πως θα παιζει κυριως. Οπως και να εχει καταλαβες το point μου στο ιδιες επιδοσεις ιδια τιμη 1.5 χρονο μετα. Μακαρι να παει καλα το dlss ωστε οντως να αξιζει η 2080 εναντι της 1080ti.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Έτσι και δεν τα πιάνεις όμως γίνεται σεισμός (στα 59fps) 

Παντως με triple buffering δεν γινεται πανικος. Μονο με double που σε παει στα 30 μολις πεσει στα 59. Με triple καθετε στα 59 η οσο πεσει τελος παντων.

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Θα το σκεφτώ πολύ να χρησιμοποιήσω DLSS, μόνο αν συνδυαστεί με SweetFX(Δηλαδή σε DX11 μόνο). Αλλιώς δεν γουστάρω θολούρες.

Ναι θα συμφωνησω αλλα κατσε να ερθει να το δουμε ισως γινει καλη δουλεια. Πρεπει να βγει επειγοντως reshade και για dx12 api. Στο shadow εισαι μεταξυ dx11 με χειροτερο performance συν reshade η dx12 με καλυτερο χωρις reshade ομως. Το reshade ειναι must.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Arkin είπε

Παντως με triple buffering δεν γινεται πανικος. Μονο με double που σε παει στα 30 μολις πεσει στα 59. Με triple καθετε στα 59 η οσο πεσει τελος παντων.

Ναι θα συμφωνησω αλλα κατσε να ερθει να το δουμε ισως γινει καλη δουλεια. Πρεπει να βγει επειγοντως reshade και για dx12 api. Στο shadow εισαι μεταξυ dx11 με χειροτερο performance συν reshade η dx12 με καλυτερο χωρις reshade ομως. Το reshade ειναι must.

Με triple πέφτει στα 45.και γίνεται πάλι σεισμός 

To shadow δυστυχώς μόνο σε Dx12 έχει HDR οπότε αναγκαστικά εγώ χωρίς reshade 

Επεξ/σία από Acmilangr2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Με triple πέφτει στα 45.και γίνεται πάλι σεισμός 

To shadow δυστυχώς μόνο σε Dx12 έχει HDR οπότε αναγκαστικά εγώ χωρίς reshade 

Επειδη εχω force TB στο black flag το οποιο δουλευει μονο με double buffering μπορω να πω οτι οταν πεφτει στα 59 στα unoptimize παιχνιδια δεν το νιωθεις καθολου γιατι μενει 59 δεν νομιζω οτι παει στα 45. Με double ηταν unplayable σε αυτα τα σημεια. Με nvidia inspector ομως ολα κομπλε. Σιγουρα τα freesync/gsync ειναι τα ιδανικα αλλα θες και τα διπλα/τριπλα χρηματα κοντα σε πολλες περιπτωσεις(κυριως στο gsync). 

Το HDR αν δουλευει καλα ειναι μια χαρα. Τα reshade κανουν αλλη δουλεια ομως.

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Fulgore είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Δεν εχει νοημα τετοια αναλυση στο παρον θεμα ειναι off topic,γιαυτο και ανεφερα αν ξαναδεις το σχολιο παραπανω στις rtx στα ετοιμα συστηματα :) 

Λυπαμαι απλα δεν ξεκινησα εγω την κουβεντα για επεξεργαστες...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Λυπαμαι απλα δεν ξεκινησα εγω την κουβεντα για επεξεργαστες...

Εχεις δικιο σε αυτο(αν και δεν ειπα πουθενα οτι εσυ το εκανες ) :D

  • Thanks 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, azazil1190 είπε

Μου αρεσει που του απολογεισαι😆

Του δειχνεις τα αστρα και εκεινος κοιταει το δαχτυλο σου.

Πηγαινε βρε αδερφε και εσυ να παρεις μια κονσολα και μια πλασμα να τελειώνουμε,να βρεις το φως σου.

Τι την θες την 2080 και την 4κ 144hz  αυτα ειναι πεταμενα λεφτά.😂

Drake's Brother Escapes Prison  με καλο ηχοσυστημα ισον χολυγουντιανα εφφε επιπεδου THX 

Σπανε τα πτωματα απο τις χαμηλες του sub , χωρια την πανδαισια των οπτικων εφφε στην πλασμα

Oυδεμια σχεση βεβαια με τα led μονιτορακια της συμφορας με τα ξεπλυμενα χρωματα , τα χαλια κοντραστ , την blur κινηση  που καθεσαι βλεπεις την πλαστικουρα Lara 

Eιναι γεγονος οτι δεν εχετε ιδεα τι εστι ποιοτικο gaming , οποτε αναλωνεστε ολη την ωρα σε ανουσιες κοντρες δικτυακων benchmarks για να αποδειξετε ποιος την εχει μεγαλυτερη 

 

 

  • Thanks 1
  • Sad 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, 7700K είπε

Oυδεμια σχεση βεβαια με τα led μονιτορακια της συμφορας με τα ξεπλυμενα χρωματα , τα χαλια κοντραστ , την blur κινηση  που καθεσαι βλεπεις την πλαστικουρα Lara 

Άραγε έχει δει ποτέ κανένα άλλο μονιτορ; η έχει μείνει στα Hitachi CRT 50hz; 

Δημοσ.

Αυτοψεκάζεται (άγνωστο με τι, the jury is still out), τι δίνεις σημασία βρε Μιλανέζε; Πλάσμα(τικα) 1000Hz και τα μυαλά στα κάγκελα λέμε! 🤣

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Άραγε έχει δει ποτέ κανένα άλλο μονιτορ; η έχει μείνει στα Hitachi CRT 50hz; 

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 7700K είπε

Α μας το χαλας.

Τοση ωρα μας μιλας για την πλασμα σου και τώρα το γυρνας στην oled?

Τελικά αποφάσισε 4κ oled η 1080p 700hz πλασμα?

Οσο για το παραπανω περι sub. Με το focal που εχεις για "χαμηλες" δεν πας πουθενά.

Φιλικα

Επεξ/σία από azazil1190
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έφτασε και περιμένει ανυπόμονα να τελειώσει το backup για να παρει τη θέση της αλλης πίσω απτο γυαλί.. :D

 

test.jpg

Επεξ/σία από Warlord1981
  • Like 14
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...