Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε και? Υπάρχει η διάσταση 155/65R13 η οποία είναι μέσα στις προβλεπόμενες από τη Fiat.

https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=155-65-13

Καθολου   προβλεπομενη   δεν  ειναι....

Εκτος   και   ρωτας   λαστιχατζη   της   κατω  ραχουλας   που   "ξερει  απ  αυτα"....

Ουτε   καν  αποδεκτη...

Η διάσταση που επιλέξατε είναι εκτός του ορίου του ±3% που είναι αποδεκτό για λόγους ασφαλείας.

 

Απο   εδω   για  οποιον  θελει  να   ασχοληθει....

 

https://www.gocar.gr/calculators/lastixa.html

 

Αποδεκτη   ειναι   μονο   η  διασταση   155/60-13....που   φυσικα   δεν  υπαρχει.

Μονο   αλλαζοντας   ζαντες   με   14αρες   αλλα   αλλαζει   η  γεωμετρια   του   αυτοκινητου   προς   το  χειροτερο.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 155
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

30 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Καθολου   προβλεπομενη   δεν  ειναι....

Εκτος   και   ρωτας   λαστιχατζη   της   κατω  ραχουλας   που   "ξερει  απ  αυτα"....

Ουτε   καν  αποδεκτη...

Η διάσταση που επιλέξατε είναι εκτός του ορίου του ±3% που είναι αποδεκτό για λόγους ασφαλείας.

Απο   εδω   για  οποιον  θελει  να   ασχοληθει....

https://www.gocar.gr/calculators/lastixa.html

Αποδεκτη   ειναι   μονο   η  διασταση   155/60-13....που   φυσικα   δεν  υπαρχει.

Μονο   αλλαζοντας   ζαντες   με   14αρες   αλλα   αλλαζει   η  γεωμετρια   του   αυτοκινητου   προς   το  χειροτερο.....

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πάντα δίνουν εναλλακτικές διαστάσεις ελαστικών στα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν, οι οποίες είναι γραμμένες και στο user manual, και σε κάποιο αυτοκόλλητο - στην κολώνα του οδηγού συνήθως - που γράφει και τις πιέσεις ελαστικών ξεχωριστά για την κάθε επιτρεπόμενη διάσταση. Το γνωστό "μην βάζετε ελαστικά  εκτός του ορίου +-3%" από αυτές προκύπτει, οι εναλλακτικές διαστάσεις που προτείνουν συνήθως(όχι πάντα) δεν ξεπερνούν το όριο αυτό.

Fiat-500-2016-tyre-pressure.jpg

 

Sorry, με μια γρήγορη αναζήτηση δεν κατάφερα να βρω για το συγκεκριμένο μοντέλο ούτε φωτογραφία από το ταμπελάκι ούτε το user manual, αλλά σίγουρα οι επιτρεπόμενες από το εργοστάσιο διαστάσεις είναι οι εξής:

155/65R13

165/55R13

175/50R14 (default στην έκδοση abarth).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινα   μαλλον   δεν  θελεις   να   καταλαβεις....

Η  διασταση    ηταν   165/55-13

Εναλλακτικη   δεν  υπαρχει...

Οι  διαστασεις   που   γραφεις   ειναι   πανω   απο  το  3%   διαφορα...Εκτος   αυτου   δεν  υπαρχουν!

Αμπαρθ   εκδοση   ποιανου?   Εννοεις   το  σπορτιγκ   επειδη   ειχε   το  σημα   αμπαρθ  στις  ζαντες?

Μονο   ενας   κατασκευαστης   κινεζος   υπαρχει  (νακανγκ)   που   τα   βρηκα   περσι  σετ   στο   περιστερι   και  μου  ζητησε   80   ευρω   το  ενα   ο  αθλιος!

Φυσικα   δεν  εχουν  σχεση   ουτε   σε   στεγνο   ουτε   σε   βρεγμενο   με  τα   πιρελι.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αυτά που δείχνει εδώ δεν υπάρχουν? 

https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=elastika+165%2F65%2F13

Υπαρχουν   προφανως   αλλα  ειναι   ακαταλληλα   για   το   σπορτιγκ   καθοτι   η   διαφορα   με  το  εργοστασιακο   ειναι   6.45%.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ηταν   μια   κοτσανα   της   φιατ    που  δεν  φροντισε   να   την  υποστηριξει  σε   αντιθεση   με   αλλα   αυτοκινητα   οπως   πχ   το   παλιο   σμαρτ  που   τα   πιρελι   που   βγαινουν  γι  αυτο

ειναι   σειρα   50   με   δεικτη  τ  πραγμα   που  ισχυει   μονο   για   τα  σμαρτ!

Επεξ/σία από tigergreg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ειλικρινα   μαλλον   δεν  θελεις   να   καταλαβεις....

Η  διασταση    ηταν   165/55-13

Εναλλακτικη   δεν  υπαρχει...

Οι  διαστασεις   που   γραφεις   ειναι   πανω   απο  το  3%   διαφορα...Εκτος   αυτου   δεν  υπαρχουν!

Αμπαρθ   εκδοση   ποιανου?   Εννοεις   το  σπορτιγκ   επειδη   ειχε   το  σημα   αμπαρθ  στις  ζαντες?

Μονο   ενας   κατασκευαστης   κινεζος   υπαρχει  (νακανγκ)   που   τα   βρηκα   περσι  σετ   στο   περιστερι   και  μου  ζητησε   80   ευρω   το  ενα   ο  αθλιος!

Φυσικα   δεν  εχουν  σχεση   ουτε   σε   στεγνο   ουτε   σε   βρεγμενο   με  τα   πιρελι.....

Τι ακριβώς δεν θέλω να καταλάβω, τους αστήρικτους ισχυρισμούς σου?

Πρώτα από όλα να σου δείξω αυτές τις διαστάσεις που - κατά τη γνώμη σου - δεν... υπάρχουν:

155/65R13: https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=155-65-13

175/50R14: https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=λαστιχα+175%2F70%2F14

Όσο για το abarth, εννοείται πως μιλάω για την έκδοση abarth του fiat seicento sporting. Το sporting με το κιτ της abarth, στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν και οι 14" ζάντες, πουλιόταν κανονικά από την αντιπροσωπεία. Το λογότυπο της abarth δεν θυμάμαι αν το είχε στις ζάντες, αλλά σίγουρα το είχε κάπου. Περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά και το ότι πουλιόταν από το εργοστάσιο με τη διάσταση που έγραψα παραπάνω (175/50 R14), θα βρεις εδώ:

https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2001&month=1&issue=285&cat=Μικρές Δοκιμές&number=7265

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Οντως   υπαρχουν.  Μονο   που   ειναι   ανοβερο......:lol:

www.elastika-online.gr είναι διαδυκτιακή υπηρεσία που παρέχεται από την Εταιρία Delticom AG. Αννόβερο, Γερμανία.

Τα   βρηκα   και  σε   αγγλια.....

https://www.oponeo.co.uk/tyre-finder/s=1/summer/t=1/car/r=1/165-55-r13

Τα  μεταφορικα   ηταν  τεραστια   οταν  ρωτησα.....

ΕΔΩ  ΔΕΝ   ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τι ακριβώς δεν θέλω να καταλάβω, τους αστήρικτους ισχυρισμούς σου?

Πρώτα από όλα να σου δείξω αυτές τις διαστάσεις που - κατά τη γνώμη σου - δεν... υπάρχουν:

155/65R13: https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=155-65-13

175/50R14: https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=λαστιχα+175%2F70%2F14

Όσο για το abarth, εννοείται πως μιλάω για την έκδοση abarth του fiat seicento sporting. Το sporting με το κιτ της abarth, στο οποίο συμπεριλαμβάνονταν και οι 14" ζάντες, πουλιόταν κανονικά από την αντιπροσωπεία. Το λογότυπο της abarth δεν θυμάμαι αν το είχε στις ζάντες, αλλά σίγουρα το είχε κάπου. Περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά και το ότι πουλιόταν από το εργοστάσιο με τη διάσταση που έγραψα παραπάνω (175/50 R14), θα βρεις εδώ:

https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2001&month=1&issue=285&cat=Μικρές Δοκιμές&number=7265

Αμα   παρεις   λαθος   λεωφορειο   σε   οποια   σταση   και  να   κατεβεις   λαθος   θα   ειναι......

Πρωτον   η  συζητηση   ξεκινησε   για   το   τσινγκουετσεντο  σπορτιγκ   και  οχι   το  σειτσεντο.....

Διορθωσαν  καποια   πραγματα   οι  ιταλοι   αλλα    τα   μοτερ   ηταν  ολα   ιδια   1,1λιτ  54ηρ   και   πουλαγαν   φυκια   για   μεταξωτες   κορδελες   στους   ιθαγενεις......

Οσο   για   τις   διαστασεις   που  γραφεις   ειναι   ακαταλληλες   για   τσινκουετσεντο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Αμα   παρεις   λαθος   λεωφορειο   σε   οποια   σταση   και  να   κατεβεις   λαθος   θα   ειναι......

Πρωτον   η  συζητηση   ξεκινησε   για   το   τσινγκουετσεντο  σπορτιγκ   και  οχι   το  σειτσεντο.....

Διορθωσαν  καποια   πραγματα   οι  ιταλοι   αλλα    τα   μοτερ   ηταν  ολα   ιδια   1,1λιτ  54ηρ   και   πουλαγαν   φυκια   για   μεταξωτες   κορδελες   στους   ιθαγενεις......

Κυριολεκτικά ότι να ναι...

Πρώτον κανείς δεν μίλησε για "τσινγκουετσεντο", για seicento έγραψαν όλοι, ακόμα και εσύ απάντησες στον zio10 "το είχα και εγώ" όταν έγραψε "Εγώ με seicento sporting έχω περισσότερη εμπειρία".

Τα υπόλοιπα περί λεωφορείων, στάσεων και λοιπών χαριτωμένων που γράφεις είναι άσχετα με αυτό που συζητάμε.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Κυριολεκτικά ότι να ναι...

Πρώτον κανείς δεν μίλησε για "τσινγκουετσεντο", για seicento έγραψαν όλοι, ακόμα και εσύ απάντησες στον zio10 "το είχα και εγώ" όταν έγραψε "Εγώ με seicento sporting έχω περισσότερη εμπειρία".

Τα υπόλοιπα περί λεωφορείων, στάσεων και λοιπών χαριτωμένων που γράφεις είναι άσχετα με αυτό που συζητάμε.

Σε   αυτο  εχεις   δικιο   και  γι  αυτο   εγραψα   το  παραδειγμα   του   λεωφορειου.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tigergreg είπε

Σε   αυτο  εχεις   δικιο   και  γι  αυτο   εγραψα   το  παραδειγμα   του   λεωφορειου.....

Α, στον εαυτό σου αναφερόσουν? Σε αυτό συμφωνούμε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ναι  τα  μπερδεψα   γιατι   ειχα   και  το   σει    σκετο   και   ειχαν   τα  ιδια   κουσουρια.

Δεν   γνωριζα   οτι   στο   σει   ειχαν  βαλει   14αρες  γιατι   το  ειχα   μονο  εξι   μηνες.

 

 

 

 

Το   ατος   παντως   με   χωραγε  γιατι   ηταν  ψηλο   και  δεν  γονατιζε   οταν  ανοιγες   κλιματισμο   οπως   τα  ιταλικα. (Αυτο   ως   απαντηση   για   την  διαφορα   των  δυο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ε ναι  τα  μπερδεψα   γιατι   ειχα   και  το   σει    σκετο   και   ειχαν   τα  ιδια   κουσουρια.

Δεν   γνωριζα   οτι   στο   σει   ειχαν  βαλει   14αρες  γιατι   το  ειχα   μονο  εξι   μηνες.

Το   ατος   παντως   με   χωραγε  γιατι   ηταν  ψηλο   και  δεν  γονατιζε   οταν  ανοιγες   κλιματισμο   οπως   τα  ιταλικα. (Αυτο   ως   απαντηση   για   την  διαφορα   των  δυο).

Το seicento sporting από κάποια στιγμή και μετά η αντιπροσωπεία το πουλούσε ταυτόχρονα ΚΑΙ στην έκδοση abarth, ίδιος κινητήρας, 14άρες ζάντες με  goodyear 175/50 R14, διάτρητο πεντάλ γκαζιού, δερμάτινο λεβιέ, μπάκετ καθίσματα κτλ.

Το atos πάντως επειδή είναι ψηλότερο έχει καλύτερους χώρους, αλλά πολύ χειρότερη οδική συμπεριφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.