Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Ρε παιδιά ο άνθρωπος ψαχνει φθηνό οικονομικό αυτοκίνητο , με τα οικονομικά δεδομένα που λέει ότι έχει δεν μπορει να συντηρήσει αυτοκίνητο πάνω από 1200cc

To αυτοκίνητο δεν είναι μόνο αγορά , σέρβις , βενζίνα και ασφάλεια , είναι και τελη κυκλοφορίας και το βασικότερο όλων ΤΕΚΜΗΡΙΑ αγοράς και χρήσης τα οποία δεν θα τα καλύπτει ο φίλος  με 3500 ευρώ εισόδημα και εκεί που θα πάει το αφορολόγητο όριο κλάφτα χαράλαμπε...

Όπως είπε και ο ziaba 500 ευρώ και αυτοκίνητο δεν συμβαδίζουν ευκολα χωρίς βοήθεια από γονεις  κλπ

Φίλε μην πάρεις αυτοκίνητο πάνω απο 1200 κ.εκ  (ούτε 1201)

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 155
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μόνο το αμάξι...εννοείται... Η κουβέντα δεν έχει νόημα αν είναι εκτός θέματος...εντός θέματος μια χαρά έχει νόημα. Αυτή είναι λύση ανάγκης (ή έστω προσωρινή ενόσω ο πατέρας μου είναι ακό

Φίλοι μου η κρίση μας έχει πιέσει αφόρητα. Μια πλευρά της είναι και οι αναζητήσεις για μτχ. αυτοκίνητο του ενός χιλιάρικου. Το πρόβλημα είναι ότι τέτοιο αυτοκίνητο απλά δεν υπάρχει... και ατρακάριστο

Hyundai Accent προτείνω ναι. Και αξιόπιστα είναι, και καλή οδική συμπεριφορά έχουν, και καλή σχέση ιπποδύναμης-κατανάλωσης, και φθηνά ανταλλακτικά.  Hyundai Atos δεν προτείνω με τίποτα γιατί πολύ

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Ρε παιδιά ο άνθρωπος ψαχνει φθηνό οικονομικό αυτοκίνητο , με τα οικονομικά δεδομένα που λέει ότι έχει δεν μπορει να συντηρήσει αυτοκίνητο πάνω από 1200cc

To αυτοκίνητο δεν είναι μόνο αγορά , σέρβις , βενζίνα και ασφάλεια , είναι και τελη κυκλοφορίας και το βασικότερο όλων ΤΕΚΜΗΡΙΑ αγοράς και χρήσης τα οποία δεν θα τα καλύπτει ο φίλος  με 3500 ευρώ εισόδημα και εκεί που θα πάει το αφορολόγητο όριο κλάφτα χαράλαμπε...

Όπως είπε και ο ziaba 500 ευρώ και αυτοκίνητο δεν συμβαδίζουν ευκολα χωρίς βοήθεια από γονεις  κλπ

Φίλε μην πάρεις αυτοκίνητο πάνω απο 1200 κ.εκ  (ούτε 1201)

Αυτό που νομίζω ότι ισχύει είναι ότι κάτω από 1248 μετράει ως 1200 κυβικά για το τεκμήριο, από 1250 και πάνω για το ανώτερο τεκμήριο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ πάρε ένα χιλιαράκι να 'σαι σίγουρος,  γιατί με τους παπαροπλημμύρες κυβερνόντες που έχουμε μια ζωή σ'αυτή τη χώρα ποτέ δεν ξέρεις ....

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 18/9/2018 στις 8:11 ΜΜ, vgiozo είπε

Από τον Οκτώβρη θα χρειαστώ αμάξι καθώς μετακομίζω και θα πρέπει, λόγω δουλειάς να κάνω γύρω στα 30-35χλμ (πήγαινε-έλα) από χωριό όπου έχουμε σπίτι στη πόλη.

Μια λύση θα ήταν να στερηθούν το οικογενειακό οι γονείς, μια άλλη να αγοραστεί ένα πολύ φθηνό μεταχειρισμένο μικρό/μικρομεσαίο στο χιλιάρικο το πολύ, να κάνω τη δουλειά μου...εναλλακτικά θα πρέπει να νοικιασω μέσα στη πόλη, που θα μου τρώει τουλάχιστον τα 3-4/5 του μισθού (495€ ΟΑΕΔ, 8μηνο) και στο τέλος δεν θα μείνει και τίποτα...

...με το μεταχειρισμένο, είναι σαν να βάζω 100€+ ευρώ στην άκρη κάθε μήνα και να υπολογίζω το μέγιστο 100-130€ βενζίνη για μετακινήσεις, και πάλι φθηνότερα βγαίνει (στο χωριό δεν θα πληρώνω εγώ ρεύμα κοκ).

Δεν ξέρω αν ζητάω πολλά αλλά δεν θα ήθελα να χρειαστεί να του ρίξω μετά άλλα τόσα όσο το λειτουργώ, δεν υπάρχουν εξάλλου...κάτι να με πηγαινοφέρνει αξιόπιστα κι όσο πιο οικονομικά γίνεται

...από εξοπλισμό μόνο κλιματισμό θέλω να λειτουργεί καλά, για τις ζέστες...επίσης κοιτάω μέχρι τα 1200κυβικά λόγω φορολογίας.

...από οδηγική συμπεριφορά μπορεί να μου ταιριάζουν περισσότερο τα παλιότερα, γιατί μαθημένος σε Opel Vectra '95, με δυσκολία υποφέρω αμάξια που χαϊδεύεις το πετάλ και πατάνε κομμάτια φρένο πχ, αν και αυτό μάλλον συνηθίζεται...

Σε αυτή τιμή βρίσκω κυρίως αμάξια 1996-2000 (το πολύ), κυρίως του 96-98.

  • Fiat Punto / Brava
  • Renault Clio,
  • Citroen Saxo
  • Peugeot 106
  • Lancia Ypsilon
  • Daewoo Lanos

Χιλιόμετρα όλα έχουν πολλά από 170Κ μέχρι 250Κ...

- Ποια μάρκα/μοντέλο σε αυτή τη κατηγορία και σε αυτή την ηλικία κρίνετε εν γένει πιο αξιόπιστο;
- Τί να κοιτάω / τί να απορρίπτω από την όψη ακόμη, κι αναλόγως ίσως του μοντέλου (αν καποιοι ξέρουν τί ζημιές έβγαζαν αυτά τα αμάξια) τί να ρωτάω/προσέξω στο σερβις;

Κάθε άποψη καλοδεχούμενη

(με 3000+ παίρνει κανείς καλό μεταχειρισμένο, όχι αστεία πχ Honda Jazz, Mazda 2...και το σκέφτομαι αν αξίζει να πάρω κάτι τέτοιο εν τέλει - δλδ να χρησιμοποιήσω τώρα το οικογενειακό και μετά αν τρώγομαι κι έχω κάτι στην άκρη, να δωσω κοντα στο 3000€...εξαρτάται βέβαια, γιατί και το οικογενειακό μας του 95 Opel Vectra είναι, και πέρα από την ταλαιπωρημένη εμφάνιση, θέλει απελπισμένα βάψιμο, δεν θα σκεφτόμουν να το αλλάξουμε όσο κρατιέται και μηχανικά/οδηγικά είναι μια χαρά)

Κάτι γνωστοί, φίλοι-φίλων, που τείνουν προς την κομπίνα απ'ότι κατάλαβα, προτείνουν αυτοκίνητο από Βουλγαρία, με βουλγάρικες πινακίδες κτλ...δεν ξέρω καθόλου διαδικαστικά και κινδύνους, ξέρω μόνο πως ένας τους οδηγεί μια BMW της πένας που αγόρασε γύρω στα 5.000€

Όσο και να είναι θα θέλει μάζεμα και ενα γενικό Service.

Κοίταξε πάντως για Corsa B ή C  

Lancia Ypsilon

Daewoo Lanos

Τα παραπάνω ειδικά το Lancia βγάζει προβλήματα με το τιμόνι και το Lanos έχει αυξημένη κατανάλωση, παρόλο που φαράει κινητήρα Opel, αλλά τα περισσότερα δέν είναι Opel

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως πολυ θα ηθελα να μαθω, πως θα τα βγαλει περα το παιδι, με €500/ μηνα, ακομα και χωρις ενοικιο(ευτυχως)......!!!    

 

οποιο αυτοκινητο και να καταληξεις, χρειαζεται καποια πραγματα με το που θα το παρεις.  ελεγχο σε ιμαντες-φιλτρα-λαδια-φρενα-αναρτηση (μπαλακια, ακρομπαρα,ημιμπαρα, κλπ) για να ξερεις σε τι κατασταση βρισκεται, αφου θα εισαι καθε μερα στο δρομο.  αυτα εχουν ενα κοστος, περαν της αγορας, συν εξοδα αδειας, ασφαλειες, τελη κλπ...!  συν καθημερινα βενζινες, συν εξτρα φθορες λογω παλαιοτητας...!!   

 

δυσκολη η περιπτωση σου. ειλικρινα ειναι μεγαλο ρισκο να παρεις ενα τοσο παλιο αμαξι, γιατι δεν ξερεις τι θα βγαλει πλεον....!!!  πρεπει να ειναι "απο χερι" για να εισαι καπως σιγουρος...!!! 

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός του αρχικού κόστους κτήσης (που είναι καλυμμένο από οικονομίες), πρακτικά τα συστηματικά/τακτικά έξοδα αυτοκινήτου υπάρχουν και στη περίπτωση χρήσης του οικογενειακού, το οποίο είναι παλιότερο απ' αυτά που βλέπω, εξωτερικά σε χειρότερη κατάσταση και μηχανικά μη προβληματικό μεν, στοιχειωδώς συντηρημένο δε...δλδ βενζίνες (και με αρκετά μεγαλύτερη κατανάλωση) πιθανές φθορές κοκ είναι εξίσου μέσα στο πρόγραμμα

(γιατί άλλη λύση πρακτικά δεν παίζει, λόγω προβληματικών ΜΜΜ αλλά και τοποθεσίας του σπιτιού - στα ριζά του βουνού, ψηλότερα από το κέντρο του χωριού - που καθιστά δυσκολη ακομη και την πρόσβαση σε σουπερμάρκετ, πέραν της απομόνωσης στην οποία αναγκάζεσαι χωρίς ίδιο μεταφορικό...μηχανάκι αποκλείεται)

Το αρχικό κόστος είναι καλυμμένο από οικονομίες...μια απλή ασφάλεια, έξοδα μεταβίβασης, τέλη για το νέο έτος, ως εφάπαξ έξοδα (γύρω στα 400€) δεν είναι λίγα, αλλά δεν είναι απαγορευτικά (πρακτικά έχω 1500€ στην άκρη για αυτοκίνητο κι αρχικά έξοδα κτήσης)...εννοείται ότι θα επιλεγεί αμάξι με ΚΤΕΟ πληρωμένο έως 2019-2020...(επίσης κάποιες εταιρείες καλύπτουν έξοδα μεταβίβασης)

...κι όσον αφορά τον τεχνικό έλεγχο...αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το νήμα, να επιλεγεί εξαρχής κάποιο αμάξι που θα έχει γίνει σέρβις πρόσφατα σε σημεία που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τείνει να βγάζει πρόβλημα ώστε να αποφευχθούν επιπλέον έξοδα βραχυπρόθεσμα...το κόστος του τυπικού ελέγχου δεν είναι ψηλό (γύρω στα 40-50€ απ΄ότι βλέπω) και θεωρώντας πως έχει γίνει μια καλή επιλογή αρχικά, θα αλλαχθούν τα απολύτως απαραίτητα/αναγκαία.

...χωρίς να το ξέρω από πρότερη εμπειρία ότι γίνεται έτσι, θα ανέμενα/θα ζητήσω επίσης όταν καταλήξουμε σε 2-3 ΙΧ να συμφωνηθεί τεχνικός έλεγχος πριν την αγορά, ώστε να συνυπολογιστούν αυτά τα τυχόν επιπλέον έξοδα στην επιλογή...έτσι πχ αν ο τεχνικός έλεγχος δείξει ότι το αμάξι θέλει 500€ για να βγει με ασφάλεια στον δρόμο, ε τότε θα προσπεράσουμε.

(ακόμη παραμένει πιθανότερο 60-40% να πάρω το οικογενειακό, τουλάχιστον για τους πρώτους μήνες, αλλά είναι προσωρινή λύση - γιατί το χρειάζονται κι οι γονείς - ιδιαίτερα αν πάρει παράταση η παραμονή κάτω...εγώ θα προτιμούσα να γίνει εξαρχής, αλλά είναι πιεστικά τα χρονοδιαγράμματα επί του παρόντος)

 

Επεξ/σία από vgiozo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη   εχει   γινει   θεμα   με   τον   ηλεκτρικο   σερβομηχανισμο   τιμονιου   στα   FIAT/LANCIA....

Ο  μηχανισμος   απο  την  ταιβαν   δεν  χαλαει   ο  ιδιος   αλλα   οι  εντελως   αχρηστοι   2-3  κινεζικοι   ρελεδες   που  εχει  μεσα.

Στην   αγγλια   που  γνωριζω   στοιχιζει   η  επισκευη   200+   λιρες   και  δινουν   εγγυηση   εφ  ορου   ζωης....

Εδω   τα   φτιαχνει   καποιος   στην   οδο  ρετσινα   στον   πειραια  με  200-250   ευρω   χωρις   να   γνωριζω  περισσοτερα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, amagawd είπε

Μετα απο τα starlet σε αλλα topic φτάσαμε σε εταιρίες που έχουν κλείσει πριν 13 χρόνια.

Και   λοιπον?

Επενδυση   θα  κανει  η  θα   λογαριαζει   τιμη   μεταπωλησης?

Απο   ανταλλακτικα   καινουργια   και   μεταχειρισμενα   γεματος   ο  τοπος.

Αν   πραγματι   εχει   κανει   68,000  χλμ   με   700   και  πιθανον   λιγοτερα  ευρω   ειναι   σουπερ   ευκαιρια.

Με   1000  θα   εχει   αυτοκινητο,   τελη,   μεταβιβαση   και  ασφαλεια.

Σε   ποιοτητα   κατασκευης   δεν  εχει   σχεση   με   φιατ   και   πεζοσαξοραλα   που   προταθηκαν.

Εκτος   αυτου   οι  ανθρωποι   που   αγοραζαν   τετοια   αυτοκινητα   ηταν   συντηρητικοι   και   αυτο  παιζει   μεγαλο  ρολο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tigergreg είπε

Επειδη   εχει   γινει   θεμα   με   τον   ηλεκτρικο   σερβομηχανισμο   τιμονιου   στα   FIAT/LANCIA....

Εδω   τα   φτιαχνει   καποιος   στην   οδο  ρετσινα   στον   πειραια  με  200-250   ευρω   χωρις   να   γνωριζω  περισσοτερα.

Ένας αντίστοιχος μάστορας είναι και στη Θεσσαλονίκη, περιοχή Αμπελοκήπων, έκανε το πρώην δικό μου (fiat punto 2002 16v) μετά που το πούλησα. 

Καμία 5ετία το είχα θέμα, που γινόταν σε δευτερόλεπτα μηχανικό αλλά δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα ασφαλείας στην οδήγηση. 

Επεξ/σία από terry308
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηρε ενας γνωστος μου ενα opel vectra 20ετιας 650 ευρω μαυρο σκυλι του πολεμου.1600 κυβικα βεβαια αλλα λιγα χλμ καπου 130 επειδη το πηρε απο ιδιωτη παππου.το μοναδικο προβλημα στις κλειδαριες το οποιο κοστιζε 100 ευρω.Συν οτι το πουλας και ενα 400ρι αν το βαρεθεις  η δεν σου κανει.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, tigergreg είπε

Σε   ποιοτητα   κατασκευης   δεν  εχει   σχεση   με   φιατ   και   πεζοσαξοραλα   που   προταθηκαν.

Σωστά, είναι πολύ χειρότερο...

Πάμε ανάλυση Lanos: 

1.) Αίσθηση οδήγησης, σαν κουράδα με ρόδες

2.) Κατανάλωση βενζίνης, σαν διψασμένο σκυλί

3.) Επίδοση crash test NCAP - 2.5 αστέρια

4.) Συναρμογή υλικών εσωτερικού - τρίζουν όλα

5.) Design - ασχολίαστο... είναι ντροπή να το οδηγάς

7.) Συχνά μηχανικά προβλήματα - είναι τόσα πολλά που θα πρέπει να γράψω βιβλίο, αλλά ειδικά στο κομμάτι του κινητήρα γίνεται χαμός. Άλλα έχουν χαμηλή συμπίεση που σημαίνει ξετανισμένος κορμός, άλλα καίνε 1 ποτήρι λάδι την μέρα, άλλα έχουν φλάντζα κεφαλής ακόμη και σε αλλαγμένα, και άλλα έχουν ανεξήγητα προβλήματα ανάφλεξης ή εκκίνησης λόγω αισθητήρων. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δες για πολο του 98 99

Το δικο μου εχει 240.000 χιλιομετρα και μηχανικα ειναι αψογο. Δεν με εχει αφησει ποτε μα ποτε και εκτακτα προβληματα σχεδον ποτε

Και γενικα απο τον μηχανικο μου εχω ακουσει καλα λογια

Γενικα βγαζουν θεματα οπως δυσλειτουργια γρυλου παραθυρου ή πεσμενο υφασμα οροφης λογω ηλιου και ηλικιας.

Αλλα γενικα ειναι πολυ καλα.

Ισως αν εβρισκες και το επομενο μοντελο του 2000 με τα φωτα καθρεπτες με κανα 1800ευρω να αξιζει αρκετα

Επεξ/σία από katz
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Σωστά, είναι πολύ χειρότερο...

Πάμε ανάλυση Lanos: 

1.) Αίσθηση οδήγησης, σαν κουράδα με ρόδες

2.) Κατανάλωση βενζίνης, σαν διψασμένο σκυλί

3.) Επίδοση crash test NCAP - 2.5 αστέρια

4.) Συναρμογή υλικών εσωτερικού - τρίζουν όλα

5.) Design - ασχολίαστο... είναι ντροπή να το οδηγάς

7.) Συχνά μηχανικά προβλήματα - είναι τόσα πολλά που θα πρέπει να γράψω βιβλίο, αλλά ειδικά στο κομμάτι του κινητήρα γίνεται χαμός. Άλλα έχουν χαμηλή συμπίεση που σημαίνει ξετανισμένος κορμός, άλλα καίνε 1 ποτήρι λάδι την μέρα, άλλα έχουν φλάντζα κεφαλής ακόμη και σε αλλαγμένα, και άλλα έχουν ανεξήγητα προβλήματα ανάφλεξης ή εκκίνησης λόγω αισθητήρων. 

Όσον αφορά αυτά τα λίγο μεγαλύτερα, το Hyundai Accent πώς τα πάει από αξιοπιστία;

Βρήκα και δύο Hyundai Atos εκεί 1.000-1.200

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.