Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

VW Up - Θόρυβος σασμάν/δίσκου


PhoenixV23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε

Καινουργιο φρουτο κι αυτο για το group vag της καρδιας μας. Αλλο ενα quality control που δεν κανανε ποτε πριν βγαλουν στην παραγωγη το εξαρτημα τους--> αλλο ενα known issue που κανουν τις παπιες στην αντιπροσωπεια και εκ των υστερων με το γνωστο ποιηματακι του "φυσιολογικου" :lol:

Στα κιβώτια ταχυτήτων έχουν πολλά θέματα,εγώ γνώριζα ότι ήταν στα αυτόματα περισσότερο αλλά ψάχνωντας λίγο για το θέμα του topic starter υπάρχουν παρά πολλά παράπονα και για το συγκεκριμένο χειροκίνητο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 57
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ε αφου εχει εγγυση ακομα τραβα μια καλη κλωτσια στον λεβιε και πες οτι σου εμεινε στο χερι,.Αλλαζουν  μετα σασμαν η δεν αλλαζουν....Ακου ειναι φυσιολογικο....χαχα

α) δεν αντιλεγω, δεχομαι οτι το εκαναν...απλα θα ηθελα να μαθω τον τροπο που ελεγξαν τις βαλβολινες γιατι ειμαι ασχετος b) οταν θα πας εκει ή θα μεινεις, θα σου που να αλλαξεις ολο το συστημα. (

Απολαυσε το νεο σου αμαξι Μεχρι και οι μηχανικοι, αν δεν το ανοιξουν το σαζμαν, θεωριες σου λενε. Ηδη τις ακουσες, σου λενε μπορει να μην εχει κ τιποτα. Μην σκας, αστο και αν χειροτερεψει η σου

27 λεπτά πριν, PhoenixV23 είπε

Υποτίθεται οτι το έκαναν, αλλά έχω σκοπό να τους πιέσω να το κοιτάξουν... Νέο σύστημα τι εννοείς; Όπως και να'χει θέλω να πιστεύω οτι δεν θα το κρατήσω τόσο! 😋

α) δεν αντιλεγω, δεχομαι οτι το εκαναν...απλα θα ηθελα να μαθω τον τροπο που ελεγξαν τις βαλβολινες γιατι ειμαι ασχετος :D

b) οταν θα πας εκει ή θα μεινεις, θα σου που να αλλαξεις ολο το συστημα. (κιβωτια, δισκους, τραπεζια, καρεκλες) - τυπικό vw group. :D 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, mclein είπε

α) δεν αντιλεγω, δεχομαι οτι το εκαναν...απλα θα ηθελα να μαθω τον τροπο που ελεγξαν τις βαλβολινες γιατι ειμαι ασχετος :D

b) οταν θα πας εκει ή θα μεινεις, θα σου που να αλλαξεις ολο το συστημα. (κιβωτια, δισκους, τραπεζια, καρεκλες) - τυπικό vw group. :D 

Λέγε μου τέτοια, μου φτιάχνεις την μέρα! 😂

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, PhoenixV23 είπε

Λέγε μου τέτοια, μου φτιάχνεις την μέρα! 😂

κοιτα, για να μη φαινομαι περιεργος ή μη-αντικειμενικος...

τα ιδια εχω ακουσει και στο Σπανο (που το σεβομαι απεριοριστα) για ενα Cooper S Works, οπου εντος εγγυησης κ σε αναλογα χλμ ακουγονταν τα ιδια...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, mclein είπε

κοιτα, για να μη φαινομαι περιεργος ή μη-αντικειμενικος...

τα ιδια εχω ακουσει και στο Σπανο (που το σεβομαι απεριοριστα) για ενα Cooper S Works, οπου εντος εγγυησης κ σε αναλογα χλμ ακουγονταν τα ιδια...

Ρε παιδιά αυτό είναι το κακό με την περίπτωση μου και εκεί είναι το θέμα.. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το τι φταίει και το αυτοκίνητο έχει τέτοια "θέματα". Και στην τελική αν δεν είναι θέματα, πως εξηγείται οτι σε άλλα αυτοκίνητα μπορεί να μην ακούγεται καθόλου, σε άλλα λιγότερο, σε άλλα περισσότερο κτλ; Έχω ακούσει γενικότερα απο πολλούς και διάφορους για συμπλέκτη, δίσκο συμπλέκτη, δίσκο πλατό, σασμάν, γρανάζια, βαλβολίνες, ρουλεμάν.. Έλεος! Ούτε οι μηχανικοί δεν ξέρουν δηλαδή;

Επεξ/σία από PhoenixV23
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή είναι φυσιολογικό εσύ να μην γνωρίζεις αν όντως έχει πρόβλημα ή απλά αυτό που κάνει είναι το default αυτού του σασμαν, εγώ στην θέση σου θα πήγαινα σε ένα συνεργείο που να το εμπιστεύομαι σχετικά και θα ρωτούσα την γνώμη τους. Εάν μου έλεγαν οτι έχω δίκιο και χρήζει επιδιόρθωσης τότε θα επέμενα στην αντιπροσωπεία. Πάρε τηλέφωνο και στην kosmocar να το πεις ή πήγαινε εκεί ακόμα καλύτερα.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, zio10 είπε

Αλλαγή οι βαλβολίνες τόσο γρήγορα θέλουν; Εγώ το έχω 10 χρόνια και δεν έχω αλλάξει, αν δεν κάνω λάθος.

Κάθε 60000 km περίπου είναι καλό να τις αλλάζουμε. Όταν τις αλλάξεις θα νιώσεις την διαφορά. Τα μικρογρέζια που υπάρχουν μέσα καλό είναι να φεύγουν με την αλλαγή γιατί προκαλούν όλο και αυξανόμενο ρυθμό φθοράς στα μέρη του κιβωτίου. 

 

25 λεπτά πριν, mclein είπε

απλα θα ηθελα να μαθω τον τροπο που ελεγξαν τις βαλβολινες γιατι ειμαι ασχετος :D

Την στάθμη ελέγχουν ξεβιδώνοντας την τάπα πλήρωσης. Αν έχει πέσει την συμπληρώνουν. 

Επεξ/σία από Rzarector
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Κάθε 60000 km περίπου είναι καλό να τις αλλάζουμε. Όταν τις αλλάξεις θα νιώσεις την διαφορά. Τα μικρογρέζια που υπάρχουν μέσα καλό είναι να φεύγουν με την αλλαγή γιατί προκαλούν όλο και αυξανόμενο ρυθμό φθοράς στα μέρη του κιβωτίου. 

Την στάθμη ελέγχουν ξεβιδώνοντας την τάπα πλήρωσης. Αν έχει πέσει την συμπληρώνουν. 

Έχω 120, άρα ίσως και να έχουν αλλαχτεί και να μη το θυμάμαι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Stamer είπε

Επειδή είναι φυσιολογικό εσύ να μην γνωρίζεις αν όντως έχει πρόβλημα ή απλά αυτό που κάνει είναι το default αυτού του σασμαν, εγώ στην θέση σου θα πήγαινα σε ένα συνεργείο που να το εμπιστεύομαι σχετικά και θα ρωτούσα την γνώμη τους. Εάν μου έλεγαν οτι έχω δίκιο και χρήζει επιδιόρθωσης τότε θα επέμενα στην αντιπροσωπεία. Πάρε τηλέφωνο και στην kosmocar να το πεις ή πήγαινε εκεί ακόμα καλύτερα.

Ακριβώς αυτό μου λένε επίσημα, οτι έτσι είναι το default αυτού του σασμάν, έτσι κάνουν όλα. Σε δεύτερο συνεργείο που πήγα και τον τύπο τον γνωρίζω πολύ καλά, μου είπε ότι όντως ακούγεται περίεργος ο ήχος αυτός αλλά μου πρότεινε αντί να πληρώσω για να το ελέγξουν, να το πάω πίσω στην αντιπροσωπεία και να επιμείνω να το κοιτάξουν εκ νέου, δεδομένου οτι είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση μεταχειρισμένου που μου έδωσαν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, PhoenixV23 είπε

Ακριβώς αυτό μου λένε επίσημα, οτι έτσι είναι το default αυτού του σασμάν, έτσι κάνουν όλα. Σε δεύτερο συνεργείο που πήγα και τον τύπο τον γνωρίζω πολύ καλά, μου είπε ότι όντως ακούγεται περίεργος ο ήχος αυτός αλλά μου πρότεινε αντί να πληρώσω για να το ελέγξουν, να το πάω πίσω στην αντιπροσωπεία και να επιμείνω να το κοιτάξουν εκ νέου, δεδομένου οτι είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση μεταχειρισμένου που μου έδωσαν.

Πάρε και στην kosmocar να τα πεις αυτά, ποτέ δεν ξέρεις...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, PhoenixV23 είπε

Ρε παιδιά αυτό είναι το κακό με την περίπτωση μου και εκεί είναι το θέμα.. Δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το τι φταίει και το αυτοκίνητο έχει τέτοια "θέματα". Και στην τελική αν δεν είναι θέματα, πως εξηγείται οτι σε άλλα αυτοκίνητα μπορεί να μην ακούγεται καθόλου, σε άλλα λιγότερο, σε άλλα περισσότερο κτλ; Έχω ακούσει γενικότερα απο πολλούς και διάφορους για συμπλέκτη, δίσκο συμπλέκτη, δίσκο πλατό, σασμάν, γρανάζια, βαλβολίνες, ρουλεμάν.. Έλεος δηλαδή!

Φίλε μου είναι ξεκάθαρα θέμα συγχρονισμού. Το σύστημα συγχρονισμού όμως δεν αποτελείται από ένα μέρος. Αν ένα ρουλεμάν είναι "βαρύ" και κολλημένο αργεί να πάρει τις αντίστοιχες στροφές πχ. Θα μπορούσε να είναι επίσης προβληματικός δίσκος. Θα μπορούσε να είναι φαγωμένα δόντια του συγχρονιζέ. Θα μπορούσε να είναι χαμηλή στάθμη βαλβολίνης. Θα μπορούσε να είναι ακόμη ακόμη και κακή ευθυγράμμιση αξόνων στο κιβώτιο. Για αυτό πρέπει να πας σε έναν γνώστη μηχανικό, και θα σου πει τι είναι 100%. 

Επεξ/σία από Rzarector
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Stamer είπε

Πάρε και στην kosmocar να τα πεις αυτά, ποτέ δεν ξέρεις...

Θα το κάνω έχεις δίκιο. Πάντως ξέχασα να επισημάνω πριν οτι δυστυχώς δεν βρίσκομαι Αθήνα.

1 λεπτό πριν, Rzarector είπε

Φίλε μου είναι ξεκάθαρα θέμα συγχρονισμού. Το σύστημα συγχρονισμού όμως δεν αποτελείται από ένα μέρος. Αν ένα ρουλεμάν είναι "βαρύ" και κολλημένο αργεί να πάρει τις αντίστοιχες στροφές πχ. Θα μπορούσε να είναι επίσης προβληματικός δίσκος. Θα μπορούσε να είναι φαγωμένα δόντια του συγχρονιζέ. Θα μπορούσε να είναι χαμηλή στάθμη βαλβολίνης. Θα μπορούσε να είναι ακόμη ακόμη και κακή ευθυγράμμιση αξόνων στο κιβώτιο. Για αυτό πρέπει να πας σε έναν γνώστη μηχανικό, και θα σου πει τι είναι 100%. 

Δεν έχω πολλές γνώσεις αλλά αυτά που μου λες μου ακούγονται πολύ λογικά. Ένα πρόχειρο συμπέρασμα που βγάζω δυστυχώς, είναι οτι όντως αυτά τα θεματάκια είναι σε παραπάνω απο 2 σημεία του αυτοκινήτου.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
13 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Την στάθμη ελέγχουν ξεβιδώνοντας την τάπα πλήρωσης. Αν έχει πέσει την συμπληρώνουν. 

αρα δεν ξερουν αν εχεις ελαιολαδο μεσα ή βαλβολινες....εκει ηθελα να καταληξω :) 

ισως πρεπει να τους πιεσει για δωρεαν αλλαγη βαλβολινων για αρχη...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
33 λεπτά πριν, mclein είπε

αρα δεν ξερουν αν εχεις ελαιολαδο μεσα ή βαλβολινες....εκει ηθελα να καταληξω :) 

ισως πρεπει να τους πιεσει για δωρεαν αλλαγη βαλβολινων για αρχη...

Αυτό είναι το λιγότερο! Μην δημιουρηθεί κανένα θέμα σε δίσκο ή συμπλέκτη φοβάμαι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.