Cowboy Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Παντα μιλαω στον ενικο, εκτος αν απευθυνομαι σε παραπανω απο 1 ατομα ή σε εταιρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
super3bingo Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Προσωπικά έχω συνηθίσει ανάλογα με την ηλικία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IceMC Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο είναι το "όνομα", τότε περισσότερο πιθανό είναι να σου μιλήσουν στο πληθυντικό. Ας πούμε στα LIDL, στο Σκλαβενίτη και γενικά στα super market θα σου μιλήσουν συνήθως στον πληθυντικό. Στα περίπτερα και στα mini market συνήθως σου μιλάνε στον ενικό. Το ίδιο ισχύει και για Το Χωριάτικο π.χ. σε αντίθεση με έναν συνοικιακό φούρνο. Συνεπώς οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν τον πληθυντικό. Τώρα για να σου απαντήσω την ερώτηση...εγώ σαν καταναλωτής θα κοιτάξω τις τιμές. Το πως θα μου απευθυνθεί ποσώς με νοιάζει, θα τους παντρευτώ σάμπως; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ziaba Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, xaratsi είπε Άκυρο αλλά ισχύει ότι παλιά τα παιδιά απευθύνονταν στον πληθυντικό σε γηραιότερους οικογένειας πχ. παππούδες ή ράδιο αρβύλα; έχω γνωρίσει μέχρι και γιος να απευθύνεται στην μάνα του στον πληθυντικό 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
status Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, zio10 είπε Συμφωνώ, απλά τον χαρακτηρισμό κατάλαβα ότι τον έκανε ο υπάλληλος, όχι ο status. Αυτό ήθελα να γράψω, όχι να σχολιάσω τον χαρακτηρισμό. Το "ΠΑΣΟΚΙΚΑ" δικός μου χαρακτηρισμός ήταν, όλα τα άλλα, του "κυρίου", επί ΣΥΡΙΖΑ έγινε η φάση;ρ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 6 ώρες πριν, xaratsi είπε Άκυρο αλλά ισχύει ότι παλιά τα παιδιά απευθύνονταν στον πληθυντικό σε γηραιότερους οικογένειας πχ. παππούδες ή ράδιο αρβύλα; Φυσικά πληθυντικός. Με ξέρει κι από χτες ένας άγνωστος? (και δεν είμαι κάτω από 13) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Le Perv Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Ο πληθυντικος κραταει τις αποστασεις. Δεν ειναι δυνατον να ειμαι πελατης σε Super Market χρονια, να ξερουν το μικρο ονομα μου (να τους ξερω κι εγω) ΚΑΙ να να μου μιλανε στον πληθυντικο. Αυτο ΔΕ δειχνει επαγγελματισμο. Το μονο που δειχνει ειναι υποκρισια. Κανει κακο στην εταιρια. Εμενα μου δειχνει οτι οι εργαζομενοι ακολουθουν ενα κωδικα επικοινωνιας υποχρεωτικα, χωρις να τον συμμεριζονται οι ιδιοι. Γιατι οι εργαζομενοι να ειναι απομακροι? Γιατι κρατανε αποστασεις? Γιατι να ακολουθουν κωδικες? Γιατι να μην ειναι χαλαροι και να εργαζονται σε πιο ανθρωπινες συνθηκες? Να επικοινωνουν με τον τροπο που θελουν αυτοι? Αλλα πραγματα εχουν σημασια σε μια επιχειρηση, οχι η "βιτρινα". Σημασια εχει να ειναι ευχαριστοι (συνεπως κι οι ιδιοι ευχαριστημενοι απο το χωρο εργασιας τους) κι εξυπηρετικοι. Αν αυριο δω καποιον εργαζομενο απο αυτους που ξερω/ξερουνε στο δρομο και χρειαστει μια βοηθεια? Κατι τελος παντων. Να το δω κι εγω "επαγγελματικα" και να στριψω στην επομενη γωνια και να κανω πως "Δεν ειδα, δεν ξερω τιποτα"? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kenny McCormick Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Καλημέρα TS εδώ Διάβασα πολύ ωραία και χρήσιμα επιχειρήματα παραπάνω και σας ευχαριστώ όλους που συμμετέχετε και που τα παραθέσατε. Θα ήθελα να δώσω ένα παράδειγμα και να μου πείτε πάλι την άποψη σας : Ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει νεανικά ρούχα όταν επισκεφθείτε το site θα προτιμούσατε να δείτε "Συμπληρώστε το email σας" ή "Συμπλήρωσε το mail σου"; "Μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε κάτι;" ή "Θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάτι;" κ.ο.κ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vagos789 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Νεανικα ρουχα θα πρεπει να εχει ενικο αλλα η προστακτικη ειναι αλλο θεμα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lek88 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Στις 21/9/2018 στις 6:24 ΠΜ, super3bingo είπε Προσωπικά έχω συνηθίσει ανάλογα με την ηλικία. Αυτό ακριβώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MegalosVeziris Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντα πληθυντικός, το απαιτώ να μου μιλάει στον πληθυντικό ο υπάλληλος. Κι εγώ όταν ήμουν υπάλληλος ούτε διανοήθηκα να μιλήσω στον ενικό. Έχουμε χάσει και τα στοιχειώδη στη χώρα αυτή. Εγώ θα του μιλάω ενικό και ο υπάλληλος θα απαντάει σε πληθυντικό γιατί έτσι πρέπει. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από MegalosVeziris 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
katergaris79 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Τα στοιχειώδη είναι να απευθύνεσαι σε κάποιον που δεν γνωρίζεις στον ενικό και να απαιτείς να σου απαντάει στον πληθυντικό; 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MegalosVeziris Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, katergaris79 είπε Τα στοιχειώδη είναι να απευθύνεσαι σε κάποιον που δεν γνωρίζεις στον ενικό και να απαιτείς να σου απαντάει στον πληθυντικό; Εννοείται. Ο πελάτης μιλάει οπως του γουστάρει. Ο υπάλληλος πάντα απαντάει στον πληθυντικό. Όπως στο σχολείο, εσύ μιλάς στον πληθυντικό στον καθηγητή και εκείνος απαντάει στον ενικό. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2018 από MegalosVeziris 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lakou Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Όταν εξυπηρετούμε σε απρόσωπο επίπεδο δημόσιες υπηρεσίες καταστήματα γενικά κάπου που ίσως δεν με ξαναδούν προτιμώ πλυθηντικο το θεωρώ ποιο σωστό σε ποιο συχνές συναλλαγές καθημερινότητας προτιμώ πλυθηντικο και στην συνέχεια ενικό ..,, γενικά όμως μου είναι και λίγο αδιάφορο πιστεύω ότι και στον ενικό να μιλήσεις σε κάποιον δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να είσαι ευγενής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2018 ο πληθυντικος ή ο ενικος σε μενα -σαν καταναλωτη- δεν μετραει καθολου, αν σε οποιοδηποτε καταστημα δεν με σεβονται σαν πελατη, πρωτιστως. τι να τον κανω εγω τον πληθυντικο και την ευγενεια, οταν το ταδε καταστημα ή εταιρεια, παει να μου πουλησει φυκια για μεταξωτες κορδελες?? και υπαρχουν απειρα παραδειγματα. κοιταω πρωτα την ουσια (την σωστη καθοδηγηση και εξυπηρετηση) και μετα τις τυπικοτητες....! ολα αυτα ειναι το σαβουαρ(=σαβουρα) βιβρ των εταιρειων για τους πωλητες...!! ναι...σαφωςκαι δεν ανεχομαι να με αναφερουν ως "φιλε" και "αδερφε", γιατι αυτο παει στο αλλο ακρο, της παντελους αγενειας..! Αλλα οχι και να μου φερονται ωσαν να μπηκε ο Προεδρος της Δημοκρατιας......!!! Αυτα σιχαινομαι.....!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα