Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Ως καταναλωτές προτιμάτε να σας απευθύνονται στον ενικό ή τον πληθυντικό ;


Kenny McCormick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 226
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

και ως καταναλωτης και ως απλος ανθρωπος απαιτω να μου απευθυνονται ολοι στον πληθυντικο

Αδιαπραγμάτευτα πληθυντικό ειτε ειναι μεγάλη εταιρεία ή μικρο μαγαζι ή σουπερ μαρκετ περιπτερο ή καφε με 1 ευρω ή δημοσιος υπαλληλος, οπως δηλαδη ακριβώς τους απευθύνομαι και εγω.  Ενικος μονο αν

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεκάρα δεν δίνω. Λόγια του αέρα, δεν θα κάτσω να σκάσω. Είτε μου μιλήσει ο άλλος σε πληθυντικό είτε σε ενικό, ούτε καλύτερο άνθρωπο με κάτι, ούτε ανάστημα μου σηκώνει, ούτε μου φτιάχνει την μέρα μου. Λες και έχω κάνει κάτι για να δώσω στον άλλο λόγο να με σέβεται σε τέτοιο βαθμό ώστε να απαιτώ και πληθυντικό. Τώρα για κάτι ωνάσηδες που απαιτούν σεβασμό γιατί έτσι… Καλά κρασιά. 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο είναι το "όνομα", τότε περισσότερο πιθανό είναι να σου μιλήσουν στο πληθυντικό.

Ας πούμε στα LIDL, στο Σκλαβενίτη και γενικά στα super market θα σου μιλήσουν συνήθως στον πληθυντικό. Στα περίπτερα και στα mini market συνήθως σου μιλάνε στον ενικό. Το ίδιο ισχύει και για Το Χωριάτικο π.χ. σε αντίθεση με έναν συνοικιακό φούρνο. Συνεπώς οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν τον πληθυντικό.

Τώρα για να σου απαντήσω την ερώτηση...εγώ σαν καταναλωτής θα κοιτάξω τις τιμές. Το πως θα μου απευθυνθεί ποσώς με νοιάζει, θα τους παντρευτώ σάμπως;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, xaratsi είπε

Άκυρο αλλά ισχύει ότι παλιά τα παιδιά απευθύνονταν στον πληθυντικό σε γηραιότερους οικογένειας  πχ. παππούδες ή ράδιο αρβύλα; 

έχω γνωρίσει μέχρι και γιος να απευθύνεται στην μάνα του στον πληθυντικό 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, zio10 είπε

Συμφωνώ, απλά τον χαρακτηρισμό κατάλαβα ότι τον έκανε ο υπάλληλος, όχι ο status. Αυτό ήθελα να γράψω, όχι να σχολιάσω τον χαρακτηρισμό. :)

Το "ΠΑΣΟΚΙΚΑ" δικός μου χαρακτηρισμός ήταν, όλα τα άλλα, του "κυρίου", επί ΣΥΡΙΖΑ έγινε η φάση;ρ

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, xaratsi είπε

Άκυρο αλλά ισχύει ότι παλιά τα παιδιά απευθύνονταν στον πληθυντικό σε γηραιότερους οικογένειας  πχ. παππούδες ή ράδιο αρβύλα; 

Φυσικά πληθυντικός. Με ξέρει κι από χτες ένας άγνωστος? (και δεν είμαι κάτω από 13) 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πληθυντικος κραταει τις αποστασεις.

Δεν ειναι δυνατον να ειμαι πελατης σε Super Market χρονια, να ξερουν το μικρο ονομα μου (να τους ξερω κι εγω) ΚΑΙ να να μου μιλανε στον πληθυντικο. Αυτο ΔΕ δειχνει επαγγελματισμο. Το μονο που δειχνει ειναι υποκρισια. Κανει κακο στην εταιρια. Εμενα μου δειχνει οτι οι εργαζομενοι ακολουθουν ενα κωδικα επικοινωνιας υποχρεωτικα, χωρις να τον συμμεριζονται οι ιδιοι.

Γιατι οι εργαζομενοι να ειναι απομακροι? Γιατι κρατανε αποστασεις? Γιατι να ακολουθουν κωδικες? Γιατι να μην ειναι χαλαροι και να εργαζονται σε πιο ανθρωπινες συνθηκες? Να επικοινωνουν με τον τροπο που θελουν αυτοι? Αλλα πραγματα εχουν σημασια σε μια επιχειρηση, οχι η "βιτρινα". Σημασια εχει να ειναι ευχαριστοι (συνεπως κι οι ιδιοι ευχαριστημενοι απο το χωρο εργασιας τους) κι εξυπηρετικοι.

Αν αυριο δω καποιον εργαζομενο απο αυτους που ξερω/ξερουνε στο δρομο και χρειαστει μια βοηθεια? Κατι τελος παντων. Να το δω κι εγω "επαγγελματικα" και να στριψω στην επομενη γωνια και να κανω πως "Δεν ειδα, δεν ξερω τιποτα"?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα TS εδώ :) Διάβασα πολύ ωραία και χρήσιμα επιχειρήματα παραπάνω και σας ευχαριστώ όλους που συμμετέχετε και που τα παραθέσατε.

Θα ήθελα να δώσω ένα παράδειγμα και να μου πείτε πάλι την άποψη σας :

Ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει νεανικά ρούχα όταν επισκεφθείτε το site θα προτιμούσατε να δείτε "Συμπληρώστε το email σας" ή "Συμπλήρωσε το mail σου";

"Μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε κάτι;" ή "Θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κάτι;" κ.ο.κ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα πληθυντικός, το απαιτώ να μου μιλάει στον πληθυντικό ο υπάλληλος. Κι εγώ όταν ήμουν υπάλληλος ούτε διανοήθηκα να μιλήσω στον ενικό. Έχουμε χάσει και τα στοιχειώδη στη χώρα αυτή.

Εγώ θα του μιλάω ενικό και ο υπάλληλος θα απαντάει σε πληθυντικό γιατί έτσι πρέπει.

Επεξ/σία από MegalosVeziris
  • Sad 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, katergaris79 είπε

Τα στοιχειώδη είναι να απευθύνεσαι σε κάποιον που δεν γνωρίζεις στον ενικό και να απαιτείς να σου απαντάει στον πληθυντικό;

Εννοείται. Ο πελάτης μιλάει οπως του γουστάρει. Ο υπάλληλος πάντα απαντάει στον πληθυντικό.

Όπως στο σχολείο, εσύ μιλάς στον πληθυντικό στον καθηγητή και εκείνος απαντάει στον ενικό.

Επεξ/σία από MegalosVeziris
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν εξυπηρετούμε σε απρόσωπο επίπεδο δημόσιες υπηρεσίες καταστήματα γενικά κάπου που ίσως δεν με ξαναδούν  προτιμώ πλυθηντικο το θεωρώ ποιο σωστό σε ποιο συχνές συναλλαγές καθημερινότητας προτιμώ πλυθηντικο και στην συνέχεια ενικό ..,, γενικά όμως μου είναι και λίγο αδιάφορο πιστεύω ότι και στον ενικό να μιλήσεις σε κάποιον δεν υπάρχει πρόβλημα αρκεί να είσαι ευγενής.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.