Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συγκεκριμένα, διαβάστε πως αναφέρεται:

Σε αυτήν την περίπτωση που όντως είναι "παράνομο" να ζητάει το κατάστημα 5 ευρώ για την ακύρωση της παραγγελίας, τι μπορώ να τον συμβουλέψω να κάνει ;

 

Screenshot_2.png

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 hour ago, TzortzisJosh said:

Συγκεκριμένα, διαβάστε πως αναφέρεται:

Σε αυτήν την περίπτωση που όντως είναι "παράνομο" να ζητάει το κατάστημα 5 ευρώ για την ακύρωση της παραγγελίας, τι μπορώ να τον συμβουλέψω να κάνει ;

Screenshot_2.png

Είναι ξεκάθαρα παράνομο.

Να επικοινωνήσει με το κατάστημα λέγοντάς τους, αυτό με τα πέντε ευρώ είναι παράνομο, ορίστε λινκ στη νομοθεσία, περιμένω το πλήρες πόσο πίσω αλλιώς θα απευθυνθώ στην αρμόδια αρχή για να διαφυλάξω τα νόμιμα δικαιώματά μου.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Malthador είπε

Αν αυτό είναι το θέμα συζήτησης, τότε υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία από την οποία έχει προκύψει και νόμος του κράτους, η οποία είναι σαφέστατη:

«Πώς να ακυρώσετε μια αγορά

Πρέπει να ενημερώσετε τον έμπορο ότι θέλετε να ακυρώσετε την αγορά. Δεν αρκεί να επιστρέψετε απλώς τα προϊόντα. Ο έμπορος οφείλει να σας προμηθεύσει ένα υπόδειγμα δελτίου υπαναχώρησης με το οποίο μπορείτε να τον ενημερώσετε για την απόφασή σας, χωρίς ωστόσο να υποχρεούστε να το χρησιμοποιήσετε.

Μπορείτε να ενημερώσετε τον έμπορο συγχρόνως με την επιστροφή των προϊόντων, π.χ., με την προσθήκη μιας γραπτής δήλωσης στα προϊόντα που επιστρέφετε ταχυδρομικώς, ή με αποστολή φαξ ή ηλεκτρονικού μηνύματος.

Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερώναφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο.

Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, ο έμπορος οφείλει να σας έχει ενημερώσει προηγουμένως ότι θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Διαφορετικά, θα πρέπει να καλύψει αυτός το κόστος επιστροφής. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί.

 

To σημειο πάντως που έχει bold, υπογραμμισμενο και με κοκκινα γραμματα, μονο σαφες δεν ειναι..

 

λεει "δεν υποχρεουστε να πληρωσετε κανενα ποσο για το οποιο δεν ειχατε προηγουμενως ενημερωθει". αλλά απο την στιγμή που αναγραφεται το ποσο, ειναι ενημερωμενος ο καταναλωτης πριν αγορασει το προιον οτι υπαρχουν αυτες οι χρεωσεις. οποτε καλο ειναι να γινει μια διασαφήνιση για το αν ειναι νομιμο να χρεωνει αυτο το ποσο το καταστημα (πχ μπορει να τα αιτιολογισει σαν λειτουργικα κοστη για να περασει την επιστροφη στο συστημα του, ασχετα αν παραειναι μεγαλο το ποσο για κατι τετοιο).

Η λογική λεει οτι ειναι παρανομο και καταχρηστικο να υπαρχει τετοια χρεωση αλλα ποτέ δεν ξερεις.

Δημοσ.
16 minutes ago, kallair said:

To σημειο πάντως που έχει bold, υπογραμμισμενο και με κοκκινα γραμματα, μονο σαφες δεν ειναι..

Δεν θα ήταν σαφέστατο αν ήταν το μόνο πράγμα που λέει. Δε γίνεται να παίρνεις την τελευταία πρόταση μιας παραγράφου χωρίς context (η παράγραφος μιλάει καθαρά για το πότε πληρώνεις μεταφορικά επιστροφής) και να αμφισβητούνται βάσει αυτού πράγματα που αλλού είναι ξεκάθαρα.

Για το ίδιο ζήτημα, λίγο πιο επεξηγηματικά:

Εάν οι έμποροι επιθυμούν να αναλαμβάνουν οι καταναλωτές το κόστος της επιστροφής προϊόντων όταν αυτοί αλλάζουν γνώμη, πρέπει να τους ενημερώνουν σχετικά εκ των προτέρων. Σε διαφορετική περίπτωση, οφείλουν να αναλάβουν το κόστος οι ίδιοι. Οι έμποροι οφείλουν να παρέχουν πριν από την αγορά σαφή εκτίμηση του μέγιστου κόστους της επιστροφής προϊόντων που είναι ογκώδη και αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου ή ταχυδρομικής παραγγελίας. Έτσι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν συνειδητές επιλογές όταν αποφασίζουν από πού θα αγοράσουν τα προϊόντα που επιθυμούν.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, defacer είπε

Δεν θα ήταν σαφέστατο αν ήταν το μόνο πράγμα που λέει. Δε γίνεται να παίρνεις την τελευταία πρόταση μιας παραγράφου χωρίς context (η παράγραφος μιλάει καθαρά για το πότε πληρώνεις μεταφορικά επιστροφής) και να αμφισβητούνται βάσει αυτού πράγματα που αλλού είναι ξεκάθαρα.

Για το ίδιο ζήτημα, λίγο πιο επεξηγηματικά:

Εάν οι έμποροι επιθυμούν να αναλαμβάνουν οι καταναλωτές το κόστος της επιστροφής προϊόντων όταν αυτοί αλλάζουν γνώμη, πρέπει να τους ενημερώνουν σχετικά εκ των προτέρων. Σε διαφορετική περίπτωση, οφείλουν να αναλάβουν το κόστος οι ίδιοι. Οι έμποροι οφείλουν να παρέχουν πριν από την αγορά σαφή εκτίμηση του μέγιστου κόστους της επιστροφής προϊόντων που είναι ογκώδη και αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου ή ταχυδρομικής παραγγελίας. Έτσι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν συνειδητές επιλογές όταν αποφασίζουν από πού θα αγοράσουν τα προϊόντα που επιθυμούν.

Και πάλι απο αυτό που παραθετεις. που δειχνει οτι ειναι λαθος βαση του κειμενου ο πωλητης; το τί χρεωσεις υπαρχουν θα το γνώριζε ο συγκεκριμένος πελάτης αν ειχε διαβασει την σχετική ενοτητα του πωλητη στο θεμα επιστροφές. και ειναι κ σαφής 5+5 ευρώ.οποτε ΠΡΙΝ την αγορα, ο καταναλωτης ειναι ενημερος οτι το σαφες κόστος για την επιστροφη ειναι 10 ευρώ. ειναι λαθος του πελατη που δεν διαβασε την ενοτητα "επιστροφες" για να δει τους ορους του καταστήματος.

Εγώ μένω μόνο στο σημειο κατα πόσο μπορει να κριθει καταχρηστικό το κοστος της εξτρα χρεωσης. βαση αυτων που παραθετετε δεν βλεπω να αντιβαινει το κειμενο που παραθετετε αλλά γινεται καταχρηση του(; )

Δημοσ.
2 minutes ago, kallair said:

και ειναι κ σαφής 5+5 ευρώ.οποτε ΠΡΙΝ την αγορα, ο καταναλωτης ειναι ενημερος οτι το σαφες κόστος για την επιστροφη ειναι 10 ευρώ. ειναι λαθος του πελατη που δεν διαβασε την ενοτητα "επιστροφες" για να δει τους ορους του καταστήματος.

Έχεις λάθος και στο συμπέρασμα που βγάζεις, και στη λογική διαδικασία που σε οδηγεί σε αυτό. Από τη στιγμή που όπως φαίνεται δε σε ενδιαφέρει αρκετά να ψάξεις την αλήθεια, αλλά περισσότερο να βγάλεις το όποιο συμπέρασμα από κείμενο που δεν αναφέρεται σε αυτό που συζητάμε, σίγουρα δε θα το κάνω εγώ για σένα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, defacer είπε

Έχεις λάθος και στο συμπέρασμα που βγάζεις, και στη λογική διαδικασία που σε οδηγεί σε αυτό. Από τη στιγμή που όπως φαίνεται δε σε ενδιαφέρει αρκετά να ψάξεις την αλήθεια, αλλά περισσότερο να βγάλεις το όποιο συμπέρασμα από κείμενο που δεν αναφέρεται σε αυτό που συζητάμε, σίγουρα δε θα το κάνω εγώ για σένα.

LOL οτι να ναι. εγω οτι σχολιαζω ειναι βαση των νομων που εσεις αναρτησατε για το τι ισχυει. οτιναναι-ισμος στο μεγαλειο του.

Δημοσ.
7 minutes ago, kallair said:

LOL οτι να ναι. εγω οτι σχολιαζω ειναι βαση των νομων που εσεις αναρτησατε για το τι ισχυει. οτιναναι-ισμος στο μεγαλειο του.

Αυτά που αναρτήθηκαν είναι οδηγίες προς τους καταναλωτές, όχι νομοθεσία.

Αλλά και νομοθεσία να ήταν, προφανώς δεν ξέρεις πώς να τη διαβάζεις.

Αυτά από μένα. Ένα Google μπορεί να σε βοηθήσει στο πρόβλημα κατανόησης που έχεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...