Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

Πριν 4 χρόνια είχα κάνει συνδυαστικο συμβόλαιο καρτοπρογταμματος Vodafone και σταθερής hol τότε, που έπειτα έγινε vodafone. To αρχικό συμβόλαιο λοιπόν είχε διάρκεια 2 ετών (24μηνο) και προπερσι το ανανέωσα ξανά στην λήξη του για άλλο ένα 24 μηνο.

Τον τελευταίο χρόνο σκεφτόμουν την μετάβαση σε κάρτα μιας κ το καρτοπρογραμμα δεν συνέφερε κ περίμενα την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου (20/9)ώστε να πάω σε άλλη εταιρία.

Στις 31/8 μου ερχτεια μήνυμα από vodafone πως πλησιάζει η λήξη του συμβολαίου κ να επικοινωνήσω μαζί τούς για ανανέωση.

Παίρνω τηλ κ αυτοί μου πρότειναν να μου αυξήσουν το πάγιο...ότι να ναι...

Αποφασίζω να φύγω λοιπόν κ κάνω ονλαιν αίτηση σε Q και Nova αντίστοιχα, με τους οποίους επικοινωνώ κ μου τους αναφέρω πως το συμβόλαιο λήγει στις 20/9 

Πολύ όμορφα μου εξηγούν ότι θα το ρυθμίσουν κ θα απορροφήσουν τις 14 ημέρες υπαναχώρησης κ η ενεργοποίηση θα ξεκινήσει από τις 20/9 κ έπειτα.

Όντως έτσι έγινε,αλλά σήμερα με παίρνουν από Vodafone κ μεταξύ των αντιπροσφορων που μου έκαναν μου λένε ότι το συμβόλαιο τής σταθερής λήγει μετά από 2 μήνες σε αντίθεση με αυτό της κινητής.

Προσπαθώ να τους εξηγήσω ότι εγώ τα έχω μαζί σε συνδυαστική προσφορά κ μάλιστα ίδιας διάρκειας αλλά το σύστημα τούς λέει αλλα.

Μπαίνω στο λογαριασμό μου vodafone κ βλέπω ότι όντως ισχύει αυτό που μου έλεγαν.

Έψαξα για το αρχικό συμβόλαιο το οποίο κ βρήκα (της hol) αλλά δεν αναφέρει πουθενά κάποια ημερομηνία.

Πάντως είμαι σίγουρος ότι το συνδυαστικο το ξεκίνησα ταυτόχρονα μιας κ προηγουμένως είχα κάρτα cu

Υπάρχει κάποια άλλη λύση πέρα από το να πληρώσω την λυπητερή (120 ευρώ);

Να σημειώσω ότι δεν μπορούσα να παραμείνω στη vodafone γτ είχαν περάσει οι 14 μέρες υπαναχώρησης και πλήρωνα ρήτρα στη nova...

 

Δημοσ.

Απ ότι θυμαμαι δεν εισαι υποχρεωμενος να τους πληρωσεις την ρητρα αποχωρησης.

 

απο κει κ περα στειλε τους αμφισβητηση χρεωσης κ σαν αποδεικτικό για μενα ειναι το οτι στο ενημερωτικό που σου εστειλαν, αναφερεται μια ημερομηνια και οχι 2 διαφορετικες. πραγμα που δειχνει οτι και για τα 2 εχουν την ιδια ημερομηνια εναρξης και ληξης.

Δημοσ.

αν μπεις στο στο site της vodafone και κανεις login στον λογαριασμο σου λεει ποτε ληγει το προγραμμα σου.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bill999r είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Πριν 4 χρόνια είχα κάνει συνδυαστικο συμβόλαιο καρτοπρογταμματος Vodafone και σταθερής hol τότε, που έπειτα έγινε vodafone. To αρχικό συμβόλαιο λοιπόν είχε διάρκεια 2 ετών (24μηνο) και προπερσι το ανανέωσα ξανά στην λήξη του για άλλο ένα 24 μηνο.

Τον τελευταίο χρόνο σκεφτόμουν την μετάβαση σε κάρτα μιας κ το καρτοπρογραμμα δεν συνέφερε κ περίμενα την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου (20/9)ώστε να πάω σε άλλη εταιρία.

Στις 31/8 μου ερχτεια μήνυμα από vodafone πως πλησιάζει η λήξη του συμβολαίου κ να επικοινωνήσω μαζί τούς για ανανέωση.

Παίρνω τηλ κ αυτοί μου πρότειναν να μου αυξήσουν το πάγιο...ότι να ναι...

Αποφασίζω να φύγω λοιπόν κ κάνω ονλαιν αίτηση σε Q και Nova αντίστοιχα, με τους οποίους επικοινωνώ κ μου τους αναφέρω πως το συμβόλαιο λήγει στις 20/9 

Πολύ όμορφα μου εξηγούν ότι θα το ρυθμίσουν κ θα απορροφήσουν τις 14 ημέρες υπαναχώρησης κ η ενεργοποίηση θα ξεκινήσει από τις 20/9 κ έπειτα.

Όντως έτσι έγινε,αλλά σήμερα με παίρνουν από Vodafone κ μεταξύ των αντιπροσφορων που μου έκαναν μου λένε ότι το συμβόλαιο τής σταθερής λήγει μετά από 2 μήνες σε αντίθεση με αυτό της κινητής.

Προσπαθώ να τους εξηγήσω ότι εγώ τα έχω μαζί σε συνδυαστική προσφορά κ μάλιστα ίδιας διάρκειας αλλά το σύστημα τούς λέει αλλα.

Μπαίνω στο λογαριασμό μου vodafone κ βλέπω ότι όντως ισχύει αυτό που μου έλεγαν.

Έψαξα για το αρχικό συμβόλαιο το οποίο κ βρήκα (της hol) αλλά δεν αναφέρει πουθενά κάποια ημερομηνία.

Πάντως είμαι σίγουρος ότι το συνδυαστικο το ξεκίνησα ταυτόχρονα μιας κ προηγουμένως είχα κάρτα cu

Υπάρχει κάποια άλλη λύση πέρα από το να πληρώσω την λυπητερή (120 ευρώ);

Να σημειώσω ότι δεν μπορούσα να παραμείνω στη vodafone γτ είχαν περάσει οι 14 μέρες υπαναχώρησης και πλήρωνα ρήτρα στη nova...

Αυτό το συμβόλαιο που αναφέρεις ότι βρήκες, είναι εκείνο που είχες κάνει πριν 4 χρόνια ή εκείνο που έκανες όταν ανανέωσες πριν 2 χρόνια;

Επίσης μήπως έκανες κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα της σταθερής (π.χ. μετατροπή από ADSL σε VDSL) μετά από 2 μήνες από την ανανέωση και έτσι ουσιαστικά άρχισαν ξανά οι 24 μήνες;

Επεξ/σία από cb_papi
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, tyf είπε

μπεις στο στο site της vodafone και κανεις login στον λογαριασμο σου λεει ποτε ληγει το προγραμμα σου.

Μπήκα φίλε μου κ όπως αναφέρω κ στο πρώτο ποστ έχουν δίκιο για την ημερομηνία του σταθερού.

Δυστυχώς εγώ βασίστηκα στην ημερομηνία λήξης του κινητού κ έτσι την πάτησα.

Ορίστε κ το μήνυμα που έλαβα από τη Vodafone στις 31/8

AΓAΠHTE ΣYNΔPOMHTH ΣAΣ KAΛEΣAME ΓIATI ΠΛHΣIAZEI H ΛHΞH TOY ΣYMBOΛAIOY ΣAΣ.EΠIKOINΩNHΣTE MAZI MAΣ TO ΣYNTOMOTEPO ΣTO 2104276438 ΔEYTEPA-ΠAPAΣKEYH 09:00-17:00 ΓIA TIΣ MONAΔIKEΣ ΠPOΣΦOPEΣ MAΣ.

13 λεπτά πριν, cb_papi είπε

Αυτό το συμβόλαιο που αναφέρεις ότι βρήκες, είναι εκείνο που είχες κάνει πριν 4 χρόνια ή εκείνο που έκανες όταν ανανέωσες πριν 2 χρόνια;

Είναι το αρχικό που είχα κάνει πριν 4 χρόνια κ το όποιο δεν άλλαξε καθόλου,απλά το ανανέωσα στη λήξη.

Το κακό είναι ότι πάνω δεν αναγράφεται καμία ημερομηνία.

Δημοσ.

Ειναι κριμα για 2 μηνες τωρα, να πληρωσεις τοσα λεφτα.. 

Δυστυχως δε μπορεις να κανεις κατι αφου περασαν κ οι μερες υπαναχωρησης απο nova.. 

Μονο να μην το πληρωσεις αλλα το χρεος θα συνεχισει να υπαρχει.. Απ οσο ξερω δεν περναει καπου το χρεος, απλα δεν θα μπορεις να ξαναμπεις voda.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά πολλά έχω διαβάσει και να πω την αλήθεια οι απόψεις διίστανται..

Άλλοι λένε απλά να το αφήσεις άλλοι λένε ότι οι εταιρίες παίζει να σε κυνηγήσουν.

Φίλος σε παρόμοια φάση το άφησε κ δεν είχε κάποια επίπτωση.

Σε ένα στικάκι wind που είχα για μια περίοδο μου ήρθε λογαριασμός 40 ευρώ κατόπιν διακοπής κ τον άφησα απλήρωτο. Μετά με πήραν κ μου  είπαν ότι το θέμα θα το αναλάβει δικηγόρος, χέστηκα κ πλήρωσα.

Σε αυτή τη φάση λέω να πάω να ζητήσω το αρχικό συμβόλαιο κ να δω ημερομηνίες.

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 hours ago, bill999r said:

Πολύ όμορφα μου εξηγούν ότι θα το ρυθμίσουν κ θα απορροφήσουν τις 14 ημέρες υπαναχώρησης κ η ενεργοποίηση θα ξεκινήσει από τις 20/9 κ έπειτα.

Μεγάλη παπάτζα αυτά. Προσωπικά ούτε τον ίδιο  πάροχο δεν εμπιστεύομαι να κάνει κάτι τέτοιο για να μετατρέψω πχ το συμβόλαιο σε κάρτα (ίδιος ISP), πόσο μάλλον να το κάνει σωστά άλλος...

Προτιμώ να πληρώσω μέρος του παγίου του "επόμενου" μήνα, παρά να γίνει στραβή (99.99%) και να μου ζητήσουν ρήτρα...  

Επεξ/σία από ThReSh
  • Like 1
Δημοσ.

Άς τους να γαυγίζουνε, θα σε ζαλίζουνε πού και πού με τηλέφωνα και απειλές για δικηγόρους αλλά στο τέλος θα σε ξεχάσουνε (ανα δύο χρόνια περίπου αλλάζω όπου βρώ καλύτερη τιμή και αφήνω στους προηγούμενους τους δύο τελευταίους λογαριασμούς, έτσι για να με θυμούνται, το ξέρω, δεν είναι σωστό αλλα είναι το χούι μου (έχω επιστρέψει και σε φεσομένο πάροχο χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση, φαίνεται μετά τα δύο χρόνια τα ξεχνάνε))

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ThReSh είπε

Προτιμώ να πληρώσω μέρος του παγίου του "επόμενου" μήνα, παρά να γίνει στραβή (99.99%) και να μου ζητήσουν ρήτρα...  

Κι όμως ότι τους είπα έκαναν κ πράγματι η μεταφορά έγινε στις 20/9.

Εντάξει η μαλάκια είναι κ δική μου που δεν κοίταξα την ημερομηνία λήξης του σταθερού,αφού ξέρω περί τίνος πρόκειται όταν μπλέκεις με τέτοιες εταιρείες.

Σήμερα ζήτησα τηλεφωνικά την αρχικη ημερομηνία των αρχικων συμβολαίων μου και δείχνει ότι έγινε ταυτόχρονη έναρξη στις 10/8/2014 κ μετά μου λέει η υπάλληλος ότι το μεν κινητό ανανεώθηκε στις 20/9/16 κ το σταθερό στις 22/11/16.

Όταν της απάντησα ότι η ανανέωση του προγράμματος μου είχε γίνει τηλεφωνικά την ίδια μερα δεν ήξερε τι να μου πει κ μου απάντησε "Εγώ αυτό βλέπω στο σύστημα".

Εν τέλει επειδή δεν πρόκειται να βγάλω άκρη, κ επειδή στο τέλος θα με βγάλουν ελέφαντα,της ξεκαθαρισα ότι από εμένα τελος αποχώρησης δεν παίρνουν κ πως είμαι διατεθειμένος να πληρώσω τα δύο τελευταία πάγια (40 ευρώ) κ να ξεμπερδευουμε αλλιώς δεν θα πάρουν τίποτα.

Αυτή μου ανταπάντησε ότι με καταλάβαινει, αλλά πρέπει να απευθυνθώ στο τμήμα πελατών γραπτως κ να εξεταστεί η περίπτωση μου.

Θα κάνω κ μια τελευταία προσπάθεια κ εκεί αλλιώς δεν πληρώνω τίποτα από τη στιγμή που ανανεώνουν κατά το δοκούν...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...