Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, είπα να ανοίξω αυτό το θέμα για να μοιράζομαι τις ιστορίες μου σχετικά με τα MLS smartphones. Να ξεκαθαρίσω ότι είμαι αρνητικός σε αυτού του είδους "ελληνικά" smartphones. Οπότε όσο και να θέλω αντικειμενικός δεν θα μπορώ να είμαι, αλλά θα προσπαθώ να ανεβάζω χρήσιμες πληροφορίες (εκτός από το κράξιμο) σχετικά με τα MLS κινητά, όπως που θα βρείτε μπαταρίες, ανταλλακτικά, κ.α.

 

25/08/2018

Η Ιστορία

Συγκενικό μου πρόσωπο αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα MLS iQTalk Top 4G (iQ1452) και απευθήνηκε στο service της MLS. Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε το κινητό ήταν ότι μερικές φορές διάβαζε την κάρτα sim μερικές φορές όχι. Στο service της MLS αφού κρατήσαν για έλεξχο το κινητό, ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του, ότι χρειάζεται αντικατάσταση η πλακέτα του κινητού, επειδή έχουν στραβώσει τα pins της υποδοχής την sim κάρτας, με κόστος 70€. Αφού τον προέτρεψα να αρνηθεί την επισκευή και να πάρει πίσω το κινητό, πήγε και του ζήτησαν 10€ (χωρίς να ενημερωθεί εξαρχής για το κόστος ελέγχου) για τον έλεγχο που έγινε, για να μπορέσει να πάρει πίσω το τηλέφωνο του. (Όλα αυτά με το κινητό, εντός εγγύησης)

Το Service

Το κινητό έφτασε μετά από την MLS στα χέρια μου και μετά από 10€ που δώθηκαν για το τίποτα, το κινητό ανοίχτηκε. Ξεκολλήθηκε το μεταλικό προστατευτικό πάνω από τα pins της κάρτας sim και με ένα τσιμπιδάκι, σηκώθηκαν λίγο πιο ψηλά τα pin (μιας και δεν είχαν στραβώσει, αλλά πατηθεί προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να μην κάνουν επαφή σωστή με την sim κάρτα – κάκη ποιότητα κατασκευής).

Συμπέρασμα

Το Service της MLS μας ζήτησε 70€ για να “αλλάξει” την πλακέτα χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα που δεν μπορούσε να λυθεί χωρίς να αλλαχτεί, και για ένα πρόβλημα που οφείλεται στην κακή ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης χρέωσε 10€ για να διαγνώσει το πρόβλημα αλλαγής πλακέτας.

 

24/09/2018

Η Ιστορία

Άλλο ένα “ελληνικό” smartphone της MLS επεσε στα χέρια μου. Αυτή τη φορά ένα MLS iQTalk Color Dual Sim 16GB ή αλλιώς iQ1055. Το πρόβλημα του ήταν ότι δεν άνοιγε, ούτε έδειχνε να φορτίζει. Ο ιδιοκτήτης του τηλεφώνου το πήγε για service μιας χωρίς να υπάρχει εγγύηση. Αυτό που του είπαν κατευθείαν είναι ότι φταίει η πλακέτα και θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση με κόστος επισκευής… 50€, επίσης ο υπάλληλος που είδε το κινητό, εντόπισε και ένα μικρό χτύπημα στην άκρη της οθόνης και αμέσως αμέσως, είπε στον ιδιοκτήτη πως θα πρέπει να αλλαχτεί και η οθόνη μιας και θα σπάσει τελείως λόγο αυτού του σπασίματος στην άκρη κατά την διάρκεια αντικατάστασης της πλακέτας. Κόστος… 70€ (στο συγκεκριμένο τηλέφωνο, η κύρια και η δευτερεύουσα πλακέτα αφαιρούνται από την πίσω μεριά χωρίς να πειραχτεί η οθόνη!). Μιλάμε για ένα κινητό που η αξία του αυτή τη στιγμή είναι πολύ πιο κάτω από 100€, και το service της MLS ζήτησε 120€!!! για επισκευή!

Το Service

Λοιπόν, το κινητό αυτό όπως είπα, έπεσε στα χέρια μου και μετά από έλεγχο στην μπαταρία και φόρτιση της σε εξωτερικό φορτιστή, το κινητό άνοιξε κανονικά, και έμενε μόνο το πρόβλημα της φόρτισης. Αφού ξεβιδώθηκε το πίσω πλαστικό κάλυμμα, υπήρχε μια μικρή πλακέτα στο κάτω μέρος που εκτός από το μικρόφωνο, την σύνδεση με το πάνελ αφής κλπ κλπ, υπήρχε και η θήρα φόρτισης micro usb, μετά από έναν έλεγχο 5! λεπτών εντοπίστηκε το πρόβλημα (είχαν ξεκολλήσει τα pin της θήρας micro usb). Πέντε λεπτά αργότερα, με διαδικασία κόλλησης με θερμό αέρα, το κινητό ήταν λειτουργικό και πάλι.

Συμπέρασμα

To Service της MLS ήθελε να χρεώσει 120€ για μια βλάβη κόστους το πολύ 30€!

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • MLS iQTalk Color Dual Sim 16GB ή αλλιώς iQ1055, Πωλείται και στην Ρωσία σαν Fly EVO TECH 2 ή αλλιώς iQ458 QUAD
    Η κεντρική πλακέτα είναι: M9103MB
    Η μπαταρία του είναι: BL3809
Επεξ/σία από Alexandros_D
Προσθήκη πληροφοριών
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χρήσιμο post και ευχαριστούμε που το μοιράστηκες, αν και δεν νομίζω κάποιος να περίμενε κάτι άλλο από MLS κινήτα και service.Η αρπαχτή άλλωστε εκεί γίνεται, στα service, οπότε η ελληνική νοοτροπία δεν θα μπορούσε να λείπει από μία "ελληνική" εταιρεία(ολογράφως ήδη έτοιμα κατασκευασμένα κινέζικα κινητά με MLS logo πάνω). Περιμένουμε και περιστατικά από Zer κινητά με  ανυπομονησία 🤣

Επεξ/σία από stavros750
Δημοσ.

Πέρα απο την πολύ κακή εκτίμηση που εχω τα προϊόντα mls, τα φαινομενα που περιγράφεις δεν είναι μονο σε αυτή την εταιρεία. Το εκάστοτε service εχει συγκεκριμένα guidelines αντιμετώπισης βλαβών που δεν οφείλονται αναγκαία "στο να φάμε λεφτα" αλλά σε κόστος/κοπο/χρονο να "πατεντάρουμε" κάτι, οπως θα έκανα εγω, εσύ, ο Χ στο σπιτι μας. 

Η δευτερη περιπτωση, οκ φαινεται οτι ειναι για να βγάλουμε χρήμα, αλλά αλλες εταιρίες απο ένα τετοιο χτυπημα, θα βγάλουν απευθειας το κινητο εκτος εγγυησης γιατί δε ξέρουν τι αλλο εχει γινει εσωτερικα. 

Στην πρώτη περιπτωση, τα 10 ευρω ειναι κερατιάτικα αν ο πελάτης δεν εχει προ-ενημερωθεί. Για τα στραβα πινάκια ομως ολες οι εταιρίες θα εκαναν ακριβώς το ιδιο, δηλαδη αλλαγη πλακέτας, γιατί ουτε θα αλλαξουν τη βάση sim, ουτε θα ισιώσουν τα πινακια που αφενός μπορει πάλι να χαλασουν, αφετέρου μπορει να σπάσουν.

Εν ολίγοις  ολες οι εταιρίες εχουν αναλογο τρόπο σκέψης, ειτε λεγεται mls, είτε lg, ειτε, sony και για τετοιες ζημιές η λύση ειναι κάποιος μικρος ντοπιος τεχνικος ή τα δικά μας χέρια αν πιάνουν.

Θες αναλογες περιπτωσεις; Φουσκωμένοι πυκνωτές σε μητρικής ή πλακετες τροφοδοτικων τηλεοράσεων (πάντα μιλάμε για εκτός εγγύησης). Καμια μεγαλη εταιρεία δεν  θα σου αντικαταστήσει τους πυκνωτες (που εχουν αστειο κόστος), αλλά θα σου αλλαξουν απευθειας μητρική ή πλακέτα και μπορω να καταλαβω και το γιατί. Αν οι σκασμένοι πυκνωτές εχουν δημιουργήσει προβληματα και σε αλλα εξαρτήματα, αυτό μπορει να φανει αμεσως ή μετα απο λιγο καιρο, οποτε απο το να ψάχνουμε στα τυφλα, απευθειας αλλαγή ολου του κομματιου. 

Ολα αυτα για να λέμε ολη την ιστορία.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, isay είπε

Πέρα απο την πολύ κακή εκτίμηση που εχω τα προϊόντα mls, τα φαινομενα που περιγράφεις δεν είναι μονο σε αυτή την εταιρεία. Το εκάστοτε service εχει συγκεκριμένα guidelines αντιμετώπισης βλαβών που δεν οφείλονται αναγκαία "στο να φάμε λεφτα" αλλά σε κόστος/κοπο/χρονο να "πατεντάρουμε" κάτι, οπως θα έκανα εγω, εσύ, ο Χ στο σπιτι μας. 

Η δευτερη περιπτωση, οκ φαινεται οτι ειναι για να βγάλουμε χρήμα, αλλά αλλες εταιρίες απο ένα τετοιο χτυπημα, θα βγάλουν απευθειας το κινητο εκτος εγγυησης γιατί δε ξέρουν τι αλλο εχει γινει εσωτερικα. 

Στην πρώτη περιπτωση, τα 10 ευρω ειναι κερατιάτικα αν ο πελάτης δεν εχει προ-ενημερωθεί. Για τα στραβα πινάκια ομως ολες οι εταιρίες θα εκαναν ακριβώς το ιδιο, δηλαδη αλλαγη πλακέτας, γιατί ουτε θα αλλαξουν τη βάση sim, ουτε θα ισιώσουν τα πινακια που αφενός μπορει πάλι να χαλασουν, αφετέρου μπορει να σπάσουν.

Εν ολίγοις  ολες οι εταιρίες εχουν αναλογο τρόπο σκέψης, ειτε λεγεται mls, είτε lg, ειτε, sony και για τετοιες ζημιές η λύση ειναι κάποιος μικρος ντοπιος τεχνικος ή τα δικά μας χέρια αν πιάνουν.

Θες αναλογες περιπτωσεις; Φουσκωμένοι πυκνωτές σε μητρικής ή πλακετες τροφοδοτικων τηλεοράσεων (πάντα μιλάμε για εκτός εγγύησης). Καμια μεγαλη εταιρεία δεν  θα σου αντικαταστήσει τους πυκνωτες (που εχουν αστειο κόστος), αλλά θα σου αλλαξουν απευθειας μητρική ή πλακέτα και μπορω να καταλαβω και το γιατί. Αν οι σκασμένοι πυκνωτές εχουν δημιουργήσει προβληματα και σε αλλα εξαρτήματα, αυτό μπορει να φανει αμεσως ή μετα απο λιγο καιρο, οποτε απο το να ψάχνουμε στα τυφλα, απευθειας αλλαγή ολου του κομματιου. 

Ολα αυτα για να λέμε ολη την ιστορία.

Θα συμφωνήσω μαζί σου, σε όλα, αλλά το θέμα είναι η αντιμετώπιση προς τον πελάτη, ευτυχώς υπήρξαν κάποτε και υπάρχουν εταιρίες με αξιόλογο service και προπάντων με σωστή αντιμετώπιση στον πελάτη. Δυστυχώς μεγάλες εταιρίες αλλά και μικρές με καβαλημένο καλάμι, πρέπει να αποφεύγονται κατά την γνώμη μου όταν η αντιμετώπιση τους προς τον πελάτη είναι απαράδεκτη.

Επίσης τα 10€ κλπ για την διάγνωση είναι λογικό κόστος, αλλά πρέπει πρώτα να ενημερώνεται ο πελάτης και όχι μετά όπως είπες εσύ, "κερατιάτικα". Επίσης στην πρώτη περίπτωση το κινητό ήταν εντός εγγύησης! (ξέχασα να το αναφέρω).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...