Vassilis_24 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κι εδώ το ίδιο. Χρησιμοποίησε το κουπόνι και ο αδερφός μου για την ίδια διεύθυνση, με άλλη κάρτα και προφανώς διαφορετικό όνομα. Από αυτά που λέτε βέβαια, προφανώς ακύρωσαν όλες τις μικροσυναλλαγές, απαράδεκτοι οι Κινέζοι. Έτσι κι αλλιώς, αυτό που λένε ως δικαιολογία είναι π@π@ρι@, μιας και λένε ότι είδαν απ'τον ίδιο λογαριασμό να χρησιμοποιείται το κουπόνι 2 φορές, που φυσικά και δεν ισχύει. Αναφορά σε κείμενο Kindly note that after reviewing your DressLily account in detail it has come to our attention that you have taken advantage of our order system by using one coupon multiple times. Please understand that this cannot be accepted any longer in line with our terms and conditions. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2018 από Vassilis_24 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators matrixxx Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 25/9/2018 στις 8:46 ΜΜ, matrixxx είπε Λογικα παντως θα σας ερθουν ακυρα, εχει ξαναγινει με το dresslily και επεσαν ακυρα σε ολους. Θα σας το επιστρεψουν το 1 λεπτο παντως. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koooleeek Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ πάντως που πήρα ένα αντικείμενο με το κουπόνι, μου έχουν στείλει tracking number και ήδη έχει ξεκινήσει να έρχεται... Τώρα τι άκυρα λέτε και πως καταχραστήκατε το κουπόνι δεν ξέρω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geran Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Έχει ήδη ξεκινήσει η αποστολή του αντικειμένου που μου κόστισε λίγα λεπτά παραπάνω από το κουπόνι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dynamics Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 αναφορα πως κανουμε σε αυτους τους απατεωνες?1 φορα και εγω με το κουπονι και πηρα μονο τον φακο τπτ αλλο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgep800 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Dynamics είπε αναφορα πως κανουμε σε αυτους τους απατεωνες?1 φορα και εγω με το κουπονι και πηρα μονο τον φακο τπτ αλλο... Μου πήρε τόση ώρα να βρω προιόν να χρησιμοποιήσω το κουπόνι και μου την ακύρωσαν και μένα. Εγώ λέω μάλλον πρέπει να σταματήσουμε να αναφέρουμε εδώ μέσα τις "προσφορές" που βγάζει. Τόσο το συγκεκριμένο site όσο και ένα-δυό απο Ελλάδα μεριά...🤐 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rm.Geko Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εμένα πάντως με παραγγελία 0.01 μου στείλανε κανονικά tracking.. Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2018 από Rm.Geko 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zerg13 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Και εμενα στειλαν κανονικα και τα 2 με tracking Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vassilis_24 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μετά το άκυρο, μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι εστάλη το αντικείμενο. Και σήμερα μου ήρθε ένα ακόμα που απολογούνται για το λάθος mail με την ακύρωση και ότι φταίει το σύστημά τους. Οπότε, πρόκειται απλά για λάθος και θα σταλούν όλα κανονικά, απ'ό,τι καταλαβαίνω, μια χαρά οι Κινέζοι τελικά. Αναφορά σε κείμενο Dear Customer, Please accept our sincere apology for our previous incorrect message about your order being canceled. This message by sent due to a system error and we kindly ask that you disregard it. We hereby confirm that your order will be processed normally and be delivered to you soon. Once we have shipped your order we will email you the delivery information in your account. We sincerely apologize for any inconvenience caused and we thank you for your kind patience and understanding. Best regards DressLily Customer Service Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2018 από Vassilis_24 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xristosp59 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ δεν έφαγα άκυρο αλλά ακόμα δεν το έστειλαν, παραγγελιά η οποία πήγε στα 2,01$. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctor2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2018 Και εγώ 3 ώρες πριν, xristosp59 είπε Εγώ δεν έφαγα άκυρο αλλά ακόμα δεν το έστειλαν, παραγγελιά η οποία πήγε στα 2,01$. Το ίδιο και εγώ αλλα με παραγγελία $1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dynamics Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Share Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 28/9/2018 στις 11:51 ΜΜ, georgep800 είπε Μου πήρε τόση ώρα να βρω προιόν να χρησιμοποιήσω το κουπόνι και μου την ακύρωσαν και μένα. Εγώ λέω μάλλον πρέπει να σταματήσουμε να αναφέρουμε εδώ μέσα τις "προσφορές" που βγάζει. Τόσο το συγκεκριμένο site όσο και ένα-δυό απο Ελλάδα μεριά...🤐 τους εστειλα μνμ εχθες οτι ειναι γα...νο σκαμ και οτι δεν εκανα χρηση στο κουπονι πανω απο μια φορα κ οτι θελω την αγορα που εκανα!σημερα ηρθε το εμαιλ που εγραψε και ο απο πανω...μαλλον εφαγαν μπινελικια μαζεμενα..ελπιζω να πανε ολα καλα!Σε οσους ηρθε οτι το εστειλαν με τρακιν δεν εχετε κανενα προβλημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dakangr Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Στις 29/9/2018 στις 2:07 ΜΜ, Vassilis_24 είπε Μετά το άκυρο, μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι εστάλη το αντικείμενο. Και σήμερα μου ήρθε ένα ακόμα που απολογούνται για το λάθος mail με την ακύρωση και ότι φταίει το σύστημά τους. Οπότε, πρόκειται απλά για λάθος και θα σταλούν όλα κανονικά, απ'ό,τι καταλαβαίνω, μια χαρά οι Κινέζοι τελικά. Και εμενα μια απο τα ιδια. Μειλ με απολογια και οτι εσταλθει το προιον. Να λεμε τα ασχημα, αλλα να λεμε και τα καλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AristidisZ Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Στις 29/9/2018 στις 2:07 ΜΜ, Vassilis_24 είπε Μετά το άκυρο, μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι εστάλη το αντικείμενο. Και σήμερα μου ήρθε ένα ακόμα που απολογούνται για το λάθος mail με την ακύρωση και ότι φταίει το σύστημά τους. Οπότε, πρόκειται απλά για λάθος και θα σταλούν όλα κανονικά, απ'ό,τι καταλαβαίνω, μια χαρά οι Κινέζοι τελικά. Same here Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2018 Στις 28/9/2018 στις 12:37 ΠΜ, DZ-Photographer είπε Ακύρωσαν και σε κανέναν άλλο παραγγελία? Μου ήρθε μαιλ πριν λίγο. Και σε μένα ήρθε μαιλ ότι το έστειλαν κανονικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις