Προς το περιεχόμενο

-3$ στο Dresslily [ΤΕΛΟΣ]


Kalamaris1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εδώ το ίδιο.

Χρησιμοποίησε το κουπόνι και ο αδερφός μου για την ίδια διεύθυνση, με άλλη κάρτα και προφανώς διαφορετικό όνομα.

Από αυτά που λέτε βέβαια, προφανώς ακύρωσαν όλες τις μικροσυναλλαγές, απαράδεκτοι οι Κινέζοι.

Έτσι κι αλλιώς, αυτό που λένε ως δικαιολογία είναι π@π@ρι@, μιας και λένε ότι είδαν απ'τον ίδιο λογαριασμό να χρησιμοποιείται το κουπόνι 2 φορές, που φυσικά και δεν ισχύει.

 

Αναφορά σε κείμενο

Kindly note that after reviewing your DressLily account in detail it has come to our attention that you have taken advantage of our order system by using one coupon multiple times. Please understand that this cannot be accepted any longer in line with our terms and conditions.

 

Επεξ/σία από Vassilis_24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 25/9/2018 στις 8:46 ΜΜ, matrixxx είπε

Λογικα παντως θα σας ερθουν ακυρα, εχει ξαναγινει με το dresslily και επεσαν ακυρα σε ολους.

Θα σας το επιστρεψουν το 1 λεπτο παντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως που πήρα ένα αντικείμενο με το κουπόνι, μου έχουν στείλει tracking number και ήδη έχει ξεκινήσει να έρχεται... Τώρα τι άκυρα λέτε και πως καταχραστήκατε το κουπόνι δεν ξέρω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Dynamics είπε

αναφορα πως κανουμε σε αυτους τους απατεωνες?1 φορα και εγω με το κουπονι και πηρα μονο τον φακο τπτ αλλο...

Μου πήρε τόση ώρα να βρω προιόν να χρησιμοποιήσω το κουπόνι και μου την ακύρωσαν και μένα.

Εγώ λέω μάλλον πρέπει να σταματήσουμε να αναφέρουμε εδώ μέσα τις "προσφορές" που βγάζει. Τόσο το συγκεκριμένο site όσο και ένα-δυό απο Ελλάδα μεριά...🤐

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά το άκυρο, μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι εστάλη το αντικείμενο.
Και σήμερα μου ήρθε ένα ακόμα που απολογούνται για το λάθος mail με την ακύρωση και ότι φταίει το σύστημά τους.
Οπότε, πρόκειται απλά για λάθος και θα σταλούν όλα κανονικά, απ'ό,τι καταλαβαίνω, μια χαρά οι Κινέζοι τελικά.

 

Αναφορά σε κείμενο

Dear Customer,
 
Please accept our sincere apology for our previous incorrect message about your order being canceled. This message by sent due to a system error and we kindly ask that you disregard it.
We hereby confirm that your order will be processed normally and be delivered to you soon.
Once we have shipped your order we will email you the delivery information in your account.
We sincerely apologize for any inconvenience caused and we thank you for your kind patience and understanding.

Best regards
DressLily Customer Service

 

Επεξ/σία από Vassilis_24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ

3 ώρες πριν, xristosp59 είπε

Εγώ δεν έφαγα άκυρο αλλά ακόμα δεν το έστειλαν, παραγγελιά η οποία πήγε στα 2,01$.

Το ίδιο και εγώ αλλα με παραγγελία $1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/9/2018 στις 11:51 ΜΜ, georgep800 είπε

Μου πήρε τόση ώρα να βρω προιόν να χρησιμοποιήσω το κουπόνι και μου την ακύρωσαν και μένα.

Εγώ λέω μάλλον πρέπει να σταματήσουμε να αναφέρουμε εδώ μέσα τις "προσφορές" που βγάζει. Τόσο το συγκεκριμένο site όσο και ένα-δυό απο Ελλάδα μεριά...🤐

τους εστειλα μνμ εχθες οτι ειναι γα...νο σκαμ και οτι δεν εκανα χρηση στο κουπονι πανω απο μια φορα κ οτι θελω την αγορα που εκανα!σημερα ηρθε το εμαιλ που εγραψε και ο απο πανω...μαλλον εφαγαν μπινελικια μαζεμενα..ελπιζω να πανε ολα καλα!Σε οσους ηρθε οτι το εστειλαν με τρακιν δεν εχετε κανενα προβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2018 στις 2:07 ΜΜ, Vassilis_24 είπε

Μετά το άκυρο, μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι εστάλη το αντικείμενο.
Και σήμερα μου ήρθε ένα ακόμα που απολογούνται για το λάθος mail με την ακύρωση και ότι φταίει το σύστημά τους.
Οπότε, πρόκειται απλά για λάθος και θα σταλούν όλα κανονικά, απ'ό,τι καταλαβαίνω, μια χαρά οι Κινέζοι τελικά.

 

Και εμενα μια απο τα ιδια. Μειλ με απολογια και οτι εσταλθει το προιον. Να λεμε τα ασχημα, αλλα να λεμε και τα καλα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2018 στις 2:07 ΜΜ, Vassilis_24 είπε

Μετά το άκυρο, μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι εστάλη το αντικείμενο.
Και σήμερα μου ήρθε ένα ακόμα που απολογούνται για το λάθος mail με την ακύρωση και ότι φταίει το σύστημά τους.
Οπότε, πρόκειται απλά για λάθος και θα σταλούν όλα κανονικά, απ'ό,τι καταλαβαίνω, μια χαρά οι Κινέζοι τελικά.

 

Same here :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/9/2018 στις 12:37 ΠΜ, DZ-Photographer είπε

Ακύρωσαν και σε κανέναν άλλο παραγγελία? Μου ήρθε μαιλ πριν λίγο.

Και σε μένα ήρθε μαιλ ότι το έστειλαν κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...