Προς το περιεχόμενο

Pathfinder Kingmaker


ilos
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από ilos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 4/12/2019 στις 11:57 ΜΜ, mike299 είπε

Υπάρχει ήδη turn based mod για το Kingmaker στο nexus.  Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα  αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.

Σχετικά με το kingdom management, αυτό είναι μια ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου Pathfinder Adventure Path. Το Wrath of the Righteous δεν έχει kingdom management εάν δεν κάνω λάθος αυτή την στιγμή. Αυτό βεβαία δεν απαγορεύει την owlcatgames να προσθέσει ένα ανάλογο χαρακτηριστικό εάν το επιθυμεί.

Το Wrath of the Righteous φαίνεται πως θα έχει fortress και army management. Και λόγω ενός stretch goal του Kickstarter οι μάχες του στρατού θα είναι tactical σε στυλ Heroes of Might and Magic (νομίζω ότι το κεντρικό team της Owlcat αποτελείται από άτομα που δούλεψαν στο HoMM 3 ή/και 5).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, FCastor είπε

Το Wrath of the Righteous φαίνεται πως θα έχει fortress και army management. Και λόγω ενός stretch goal του Kickstarter οι μάχες του στρατού θα είναι tactical σε στυλ Heroes of Might and Magic (νομίζω ότι το κεντρικό team της Owlcat αποτελείται από άτομα που δούλεψαν στο HoMM 3 ή/και 5).

I know, είμαι backer 🙂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε κι αυτό backed.

 

Και τώρα χρειάζεται να βρω το χρόνο για να τερματίσω το Pillars of Eternity, να αγοράσω και να τερματίσω τα Pillars of Eternity 2 και το προηγούμενο Pathfinder. Κι όλα αυτά πριν 2021...

 

Όπως έχω ξαναγράψει... "Ζητείται νταντά για 2 παιδιά. Ώρες 17,00-21,00 καθημερινώς. Τιμαί λογικαί!" 😆

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
41 λεπτά πριν, Mpiftekis είπε

Όπως έχω ξαναγράψει... "Ζητείται νταντά για 2 παιδιά. Ώρες 17,00-21,00 καθημερινώς. Τιμαί λογικαί!" 😆

Ποιος τυχερός Insomniac θα σου κάτσει. :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω το παιχνιδι απο τοτε που βγηκε. Σχεδον απειρα patches μετα, παντα αντιμετωπιζω τρελο lag και stutter λιγο πριν η και μετα το act 2. Εχω στειλει mails και ψαχνωντας στο internet υπαρχει αρκετος κοσμος με το ιδιο προβλημα. 

Κριμα, διοτι το παιχνιδι το περιμενα χρονια και ζηλευω ολους οσους δεν εχουν προβλημα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, akarthis είπε

Εχω το παιχνιδι απο τοτε που βγηκε. Σχεδον απειρα patches μετα, παντα αντιμετωπιζω τρελο lag και stutter λιγο πριν η και μετα το act 2. Εχω στειλει mails και ψαχνωντας στο internet υπαρχει αρκετος κοσμος με το ιδιο προβλημα. 

Κριμα, διοτι το παιχνιδι το περιμενα χρονια και ζηλευω ολους οσους δεν εχουν προβλημα

Αυτό (aka bugs) και το ότι ακόμη δεν δεήθηκαν να φτιάξουν το ηλίθιο σύστημα scaling εχθρών στο campaign (ή τουλάχιστον να ειδοποιούν τον παίκτη για τα προβλεπόμενα lvl ανά περιοχή) που το έκανα refund. 

Το πήρα όταν ήταν 50% off και το γύρισα σε λιγότερο από 5 ώρες. Το DLC για το rogue like μετράει αρκετά, αλλά τα υπόλοιπα είναι ακόμη μισοτελειωμένα. 

Κρίμας διότι ήλπιζα μετά τα λεφτά από τα DLC ότι θα επένδυαν στο φτιάξιμο των προβλημάτων.

|

Για το επόμενο παιχνίδι κρατάω (πολύ) μικρό καλάθι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gust είπε

Παιδιά για boxed έκδοση πέραν του κόστους αποστολής υπάρχει και χρέωση τελωνείου. Από που το στέλνουν ? Ρωσσιά πλευρα?

Πω δεν είχα σκεφτεί καθόλου την περίπτωση τελωνείου. Και τα έσκασα για την κολέκτορς. 😧

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Τελευταίος και καταϊδρωμένος, εν όψει προσφορών του GOG, είπα να το δοκιμάσω.
Short Story:   Μου άρεσε σαν παιχνίδι και το προτείνω. Ειδικά στην τιμή των 10€ και 17€ της προσφοράς, αξίζει να το αγοράσεις ακόμη και να μη σου άρεσε μόνο για να βοηθήσεις το εγχείρημα της εταιρίας.

 

Spoiler

Longer Story:

Όταν διάβαζα reviews, κάποια από αυτά ήταν του στυλ "Perfect Idea, Horrible Implementation". Νομίζω πως περιγράφει τέλεια το παιχνίδι αν μετριάσουμε λίγο το "άθλια" και το κάνουμε "προβληματική".

Θετικά:

  • Άπειρες επιλογές στη δημιουργία χαρακτήρων. Θα φας κάποιες ώρες μόνο για τον χαρακτήρα. Αυτό αυξάνει και το replayability λόγω δυνατότητας δημιουργίας πολύ διαφορετικών χαρακτήρων.
  • Γκάμα επιλογών στη δυσκολία αντί για ένα ξερό "Easy", "Medium", κτλ. Μπορείς να επιλέξεις ποιο επίπεδο σου φαίνεται πιο κοντά σε αυτό που θες και μετά να αλλάξεις οτιδήποτε (το οποίο σε γυρνάει σε "custom" επίπεδο).
  • Πάρα πολλές επιλογές για τακτική, μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά του εχθρού (ανάλογα με κάποια skills που έχεις, βλέπεις και περισσότερα πράγματα για τον εχθρό) οπότε να σχεδιάσεις με τι όπλα και spells θα επιτεθείς.
  • Έχουν υλοποιηθεί πάρα πολλά όπλα, spells, skills, κτλ (στο βαθμό που είναι δυνατό να μεταφραστεί ένα PnP σε video game)
  • Έχουν υλοποιηθεί πάρα πολλά πράγματα, κάτω από το τραπέζι, που επηρρεάζουν την λειτουργία πχ ταχύτητα μετακίνησης σε σχέση με την encumbrance, ανακάλυψη ή μη περιοχών στον χάρτη ανάλογα με την perception, πολλά ή λίγα random attacks ανάλογα με την stealth, το rest δεν είναι ένα ξερό rest αλλά έχει επιλογές όπως camouflage, cooking, κτλ. Γενικά έχουν υλοποιηθεί πολλά πράγματα.
  • Αντί για alignment που είναι μόνο ονομαστική και δεν παίζει κανένα ρόλο στο παιχνίδι, έχουν γραφτεί πολλές πράξεις η οποία μετακινούν σταδιακά την alignment
  • Πράξεις οι οποίες έχουν επιπτώσεις στο μέλλον (δυστυχώς λίγες πράξεις)
  • Καλοσχεδιασμένες περιοχές με ωραία γραφικά και ωραία μουσική
  • Κάποιοι διάλογοι είναι voiced με ωραίο voicecasting. Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν κάποια πταίσματα του στυλ ο ένας VA να προφέρει κάτι πχ λεβιόσα και ένας άλλος να το προφέρει λεβιοσά.
  • Διάφορες ευκολίες του τύπου ότι δεν χρειάζεται να επιλέγεις ένα χαρακτήρα για να κάνει μια εργασία πχ ένα thief για να χαλάσει μια παγίδα. Με ολόκληρο το group επιλεγμένο, κάνοντας κλικ πάνω στην παγίδα, ο χαρακτήρας με το μεγαλύτερο skill θα προσπαθήσει να επιτελέσει την εργασία, κτλ
  • Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε TB και RTwP και αλλαγής μεταξύ αυτών (σε αντίθεση πχ με το Pillars).
  • Μεγάλο σε διάρκεια.

pkmap-1872.jpg

 

 

Στην παραπάνω εικόνα είναι ο χάρτης με κυκλωμένες τις τοποθεσίες τις οποίες επισκέφτηκα κάνοντας μόνο τα απαραίτητα της main quest και κάποιων προσωπικών quest κάποιων npc. Βλέπουμε ότι επισκέφτηκα μόλις το 1/3 περίπου των διαθέσιμων τοποθεσιών

Αρνητικά: Πολλά από αυτά που ανέφερα σαν θετικά δυστυχώς μπορώ να τα αναφέρω και σαν αρνητικά. Καταρχάς ένα

[offtopic rant]

Μια κριτική που (σωστά) δεχόταν η 2e έκδοση ήταν ότι είχε πολλούς αυθαίρετους περιορισμούς όπως πχ Paladin μόνο human, Elf όχι Bard, Mage μπορεί να κάνει τα κέρατά του με μάγια αλλά δεν ξέρει να σηκώσει ένα κομμάτι μέταλλο και ότι το μυτερό τμήμα μπαίνει στον αντίπαλο (που είχε πει και ο Banderas στο Zorro). Το "δεν μπορεί να έχει την εξειδίκευση που έχει ένας fighter" αντικατοπτριζόταν από το άθλιο THAC0 που είχε, οπότε δεν υπήρχε κανένας λόγο να μην μπορεί να το κάνει. Και ένα κάρο αυθαίρετοι περιορισμοί χωρίς νόημα. Είχε όμως μια ευκολία στην κατανόηση (και μεταφραζόταν εύκολα σε ένα παιχνίδι).

Οι 3+ εκδόσεις διόρθωσαν αυτά τα προβλήματα αλλά, κατ εμέ, πήγαμε στο άλλο άκρο και έχεις 3000 επιλογές για ένα χαρακτήρα με συνέπεια να χάνεσαι. Επίσης, βλέπω πολλούς να ασχολούνται με "builds", αντί δηλαδή να επιλέγεις μια class και να απολαμβάνεις την στιγμή, όπως έκανες παλιά, σκέφτεσαι από το L1 τι θα κάνεις στα επόμενα 30 levels.

[/offtopic rant]

Αρνητικά:

  • Το παιχνίδι έχει άπειρες επιλογές οπότε, κατ εμέ, προϋποθέτει κάποια εξοικείωση με το αντικείμενο. Αν όχι με pathfinder, τουλάχιστον με DnD. Αλλιώς, θα χαθείς ώρες στην δημιουργία χαρακτήρα και θα δημιουργήσεις ένα χάλια χαρακτήρα που δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα.
  • Έχουν υλοποιηθεί πάρα πολλά όπλα, spells, κτλ οπότε ξοδεύτηκαν πολλές dev-ώρες (κατ εμέ) άδικα για να σχεδιαστούν οι φωτογραφίες, να υλοποιηθούν τα χαρακτηριστικά. Έχεις μεν πολλές επιλογές, αλλά τι παραπάνω προσφέρουν από τα κλασικά {Short, Long, Bastard, Great}Sword, Dagger, *Bow, κτλ όλα αυτά τα kukri, mukri, falcion, 300 ακόμα όπλα.
  • Οι επιλογές με βάση την alignment, από τις 50 που είδα εγώ, ήταν 20 NG - NE, 20 που περιείχαν σχεδόν τα πάντα εκτός από LG, και μόλις 10 που είχαν LG. Ίσως να υπάρχουν άπειροι διάλογοι που δεν είδα εγώ αλλά διάβασα και άλλους να διαμαρτύρονται ότι υπάρχουν λίγες LG απαντήσεις. Εγώ το διαπίστωσα όταν ο Paladin μου άλλαξε σε NG και δεν μπορούσε πια να χρησιμοποιήσει καμμία ability του.
  • Επίσης ξεχάστηκαν να υλοποιηθούν επιπτώσεις για κάποιες πράξεις, πχ ο Paladin μου είχε καλό Nature Lore και έτσι μου έβγαλε επιλογή να βάλω δηλητήριο στο κρασί κάποιου. Το έκανα περιμένοντας να πέσω με την μία αλλά δεν έγινε τίποτα. Κράτησα ένα save γιατί σκέφτηκα ότι θα πέσω όταν φτάσω στον συγκεκριμένο εχθρό και φανεί ότι το έκανα, αλλά δεν έπεσα ούτε τότε.
  • Δεν ξέρω κατά πόσο ταιριάζουν μη-lawful alignments στο όλο κόλπο με το βασίλειο. Ένα βασίλειο, λογικά απαιτεί δομές, νόμους, κτλ δηλαδή lawful οπότε πώς μπορείς να είσαι βασιλιάς και να διοικήσεις αν είσαι chaotic. Τώρα κάποια στιγμή θα ξεκινήσω ένα Chaotic Neutral Sorcerer run οπότε θα δω τι επιπτώσεις θα έχει στο βασίλειο.
  • Η υλοποίηση των skill checks δεν μου άρεσει (και πρέπει να είναι το μόνο παιχνίδι που έχω δει να τις υλοποιεί έτσι). Όταν περνάς από ένα μέρος ή πας να κάνεις unlock, detrap, πραγματοποιείς ένα skill check. Αυτό μπορεί να γίνει μόλις 1 φορά (ανά χαρακτήρα. πχ 2 φορές αν έχεις 2 thieves) και μετά δεν μπορεί να ξαναγίνει μέχρι να βγεις και να ξαναμπεις στον χάρτη. Από ό,τι διάβασα, η linux έκδοση είναι πιο πίσω από αυτή των windows οπότε ίσως να είναι bug και να μην είναι έτσι όπως το λέω. Πάντως, ειδικά στο τέλος, που πρέπει να βρεις ένα συγκεκριμένο "σπαθί" για να το δώσεις κάπου, μου έσπασε τα νεύρα να ψάχνω με τις ώρες μέχρι να τύχει να γίνει το perception check και μετά πρίχτηκα μέχρι να μπορέσω να κάνω unlock για να το πάρω.
  • Δεν μου άρεσε η υλοποίηση της fatigue. Καταλαβαίνω ότι ρεαλιστικά δεν μπορεί ένας "adventurer" να κόβει βόλτες 15 ημέρες χωρίς rest αλλά πας να μετακινηθείς σε μια περιοχή του χάρτη και κάθε 3 δευτερόλεπτα σου λέει να κάνεις rest. Απηύδησα μέχρι που βρήκα ένα mod που σου επέτρε να αλλάξεις τον fatigue factor και σώθηκα.
  • Ο τρόπος του encumbrance θα μπορούσε να υλοποιηθεί λίγο καλύτερα από την άποψη ότι σε κάποιες στιγμές η ιστορία σου αφαιρεί προσωρινά μέλη της ομάδας οπότε μειώνεται το ολικό βάρος που μπορείς να κουβαλήσεις και ξαφνικά δεν μπορείς να μετακινηθείς πουθενά. Αυτό είναι πταίσμα φυσικά αλλα είναι λίγο μανούρα να πρέπει να ξεφορτωθείς ένα κάρο πράγματα και να τα ξαναπάρεις μετά.
  • Δεν μπορείς να πειράξεις το AI (μήπως μπορείς και δεν το βρήκα εγώ; ). Θα βόλευε ένα σύστημα όπως πχ του Dragon Age 2, να μπορείς να του πεις πχ βλέπεις 5 εχθρούς -> κάνε cast το Χ, έπεσαν τα HP σου στο μισό -> κάνε cast το Ψ.
  • Το Kingdom Management είναι καλή προσθήκη σαν ιδέα αλλά καταντάει σπαστικό ώρες - ώρες. Πολλές ημέρες για κάθε event, πάρα πολλά events (από ένα σημείο και μετά σκέφτηκα ότι ήταν radiant σαν το skyrim και έβγαιναν τυχαία). Αν δεν προσέξεις να κάνεις καλή κατανομή του χρόνου σου μεταξύ των δύο, καταλήγεις να παίζεις για ένα διάστημα μόνο Sim City και για ένα διάστημα μόνο εξερεύνηση.
  • Το Encounter Design είναι ψιλο-άθλιο. Κάποια encounters έχουν εχθρούς με τρελά stats χωρίς εξήγηση, μερικοί χάρτες έχουν σε κάθε δωμάτιο 5 - 10 εχθρούς (τους ίδιους εχθρούς οπότε δεν είναι να πεις ότι προσφέρει κάτι γιατί πρέπει να σκεφτείς την στρατηγική σου). Θυμάμαι στο παλάτι του Irovetti πρέπει να πολέμησα 300 εχθρούς. Και στο τέλος ειδικά που ήθελα να δω πώς θα εξελιχθεί η ιστορία, έπρεπε να πολεμάω 500 Wild Hunt Scout.
  • Χειρότερο από την επιλογή των εχθρών είναι το Scaling. Δεν το πολύ - έψαξα για να το πω με σιγουριά αλλά έχω την εντύπωση ότι οι εχθροί είναι ίδιοι σε stats και αριθμό ανεξάρτητα από το επίπεδο δυσκολίας. Έπαιξα ένα playthrough σε story mode για να δω το "κρυφό" τέλος. Επέλεξα ένα melee group με αρχηγό τον Paladin που ανέφερα πριν ώστε να μην ασχολούμαι καθόλου με τις μάχες. Να αρχίζει η μάχη, να μεταφέρονται μόνο τους λόγω AI εδώ και εκεί και να σκοτώνουν τους εχθρούς. Οι εχθροί διατηρούσαν όλες τις δυνατότητές τους με συνέπεια κάποιες μάχες να είναι τρελή μανούρα. Πχ στον Wriggling Man που έχει 20 HP regeneration σε κάθε γύρο, η μάχη κράτησε 12 λεπτά. Το άφησα, πήγα έκανα καφέ, τον ήπια και γύρισα και ακόμη προσπαθούσαν να του μειώσουν τα HP.  Σε ένα άλλο σημείο μου εμφάνισε καμμιά 12άρια Ghostly Guards με 4 attacks κάθε γύρο ο καθένας, και αφού πρίχτηκα να τους σκοτώσω, μου εμφάνισε καμμιά 25αριά νυχτερίδες ankou (οι οποίες βέβαια ήθελαν 1 swing μόνο η κάθε μία). Ακόμη και απλές μάχες όμως στις οποίες οι εχθροί έφευγαν με 1 - 2 swings, λόγω αριθμού τους οι μάχες κρατούσαν 15 - 30 δευτερόλεπτα. Ίσως έχω πολύ "casual" εντύπωση στο μυαλό μου για τον όρο "story mode" αλλά δεν νομίζω ότι σε story mode δικαιολογείται 90% miss (οποιοσδήποτε και αν είναι ο εχθρός).
  • Με άλλα λόγια δηλαδή πάρα πολλές μάχες και πάρα πολύ random encounters. Σιχάθηκε η ψυχή μου random encounters. Σε ένα σημείο (νομίζω πηγαίνοντας στο Varnhold) είχα φτάσει να έχω στον χάρτη καμμιά 20αριά πεσμένα πιόνια δράκους. Το γεγονός ότι υπάρχει achievement "επέζησα από 100 random encounters" νομίζω τα λέει όλα.
  • Η journal δεν είναι τόσο καλή στο να εξηγεί τα στάδια των quests και την σύνδεση κάποιων quests το οποίο μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα αν παίζεις το παιχνίδι με διακοπές. Για να το εξηγήσω πιο απλά, έρχεται ο Tristian στο Throne room και σου λέει ότι κάποιοι κάνουν σαμποτάζ και φοβίζουν τον κόσμο και τελευταία φορά εθεάθησαν δυτικά, στο ποτάμι νότια του τάδε_μέρους. Ως εδώ όλα καλά. Διαβάζεις τον διάλογο, πας τους βρίσκεις και τους καθαρίζεις. Η journal όμως λέει "κάποιοι κάνουν σαμποτάζ και πρέπει να τους βρούμε. πού να βρίσκονται άραγε". Έτσι λοιπόν, αν αφήσεις το παιχνίδι και γυρίσεις μετά από ημέρες να το συνεχίσεις, πρέπει να πηγαίνεις στα τυφλά (με συνέπεια στο μεταξύ να γίνονται επιθέσεις και να χάνεις πόντους).

Ας έρθουμε τώρα στο αγαπημένο μου κεφάλαιο που είναι η Unity. Καταλαβαίνω ότι το να γράψεις μια νέα μηχανή είναι τεράστιο εγχείρημα το οποίο θα σου φάει πολύτιμο χρόνο σε ανάπτυξη και διόρθωση bugs. Έτσι λοιπόν όταν υπάρχει μια έτοιμη μηχανή (η οποία είναι μάλιστα cross platform οπότε μπορείς να βγάλεις το παιχνίδι σου και για linux), είναι λογικό να επιλέξεις αυτήν. Μια φορά όμως ρε παιδί μου δεν είχα καλή εμπειρία με αυτήν. Όποτε ακούω "θα βγει το τάδε νέο RPG" ενθουσιάζομαι και μετά ακούω "θα βασίζεται σε Unity" και μου καίγεται η καρδιά.

Αρνητικά Unity:

  • Τεράστιος χρόνος loading. Ένα map μπορεί να κάνει και 20 δευτερόλεπτα ακόμη. Ίσως δεν ακούγεται πολύ αλλά αν σκεφτείς το πόσο συχνά χρειάζεται, αυτό αθροίζεται πολύ γρήγορα. πχ Κάνεις κλικ στο Manage Kingdom Affairs -> load -> Είσαι στο κεντρικό μενού -> Επιλέγεις κάποια πόλη για να χτίσεις κάτι -> load -> Βάζεις ένα σπίτι και πας στο κεντρικό μενού -> load -> Πατάς στο τάδε event που σου ζητάει να πας στο throme room -> load. Με τις τιμές των SSD, όλοι πάνω κάτω θα έχουμε ένα SSD να κάθεται αλλά είναι παράλογο να χρειάζεσαι SSD για να παίξεις ένα παιχνίδι.
  • Τεράστιος χρόνος save. Ένα save μπορεί να πάρει 5 - 10 δευτερόλεπτα. Αν αναλογιστείς την παράξενη υλοποίηση για unlock, untrap, perception που έχεις 1 μόνο ευκαιρία και το γεγονός ότι κάθε δωμάτιο έχει 15 εχθρούς, και κάνεις save συχνά αθροίζεται πάλι.
  • Χάλια επιδόσεις σχετικά με άλλες μηχανές. Δεν μπορεί ένα ισομετρικό CRPG να έχει χειρότερες επιδόσεις από πχ το Witcher 3.
  • Πάρα πολύ αργός διάλογος (κάποιοι περνούν με το space αλλά πολλοί όχι) και πάρα πολύ αργή κίνηση σε cutscenes. Αυτό δεν ξέρω αν οφείλεται αποκλειστικά στην Unity γιατί το Pillars δεν είναι έτσι.
  • Δεν μου αρέσει ο τρόπος μετακίνησης στον χάρτη (στο Pillars 2 είναι λίγο πιο όμορφος από εδώ αλλά ούτε εκεί μου αρέσει)
  • Un-moddable. Δεν μπορείς να έχεις mods όπως σε άλλα παιχνίδια που πειράζουν αρχεία με επιλογές (και έτσι παίζουν σε οποιαδήποτε έκδοση του παιχνίδιού). Αν έχω καταλάβει καλά, τα "mods" είναι dlls που κάνουν function injection και "πειράζουν" on-the-fly λειτουργίες με συνέπεια να είναι "δεμένα" με την έκδοση του παιχνιδιού. Το λέω γιατί προσπάθησα να εγκαταστήσω κάποια mods όπως το Kingdom Management και το Bag of Tricks που κάνουν κάποια στοιχεία του παιχνιδιού υποφερτά αλλά έπαιρνα στο log μηνύματα ότι δεν βρήκε την συγκεκριμένη assembly που περίμενε και έτσι δεν μπορεί να τρέξει και κάτι τέτοια.

 

Αυτά τα ολίγα :P. Ξέρω ότι περιέγραψα πολύ πιο λεπτομερώς τα προβλήματα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μου άρεσε το παιχνίδι. Είναι ωραίο παιχνίδι και η προσπάθεια είναι αξιέπαινη (ειδικά σκεφτόμενοι το τεράστιο μέγεθος του εγχειρήματος)

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...