Προς το περιεχόμενο

εγγύηση και πίστωση


spuroskak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημερα εχω εδω και 8 μηνες αγορασμενο απο γνωστη αλυσιδα ενα gaming mouse το οποιο απο την πρωτη μερα που το πειρα  μου εκανε περιεργα ο κερσορας λεω μπορει να χρειαζεται κανενα update το λογισμικο μεχρι σημερα μου εχει ξεκολισει ενα πλαστικο στα πλαγια ο κερσορας κανει ακομα τα ιδια και το δεξι click εχει βαρενει πολυ το ειχα αγορασει απο 100 ευρω 60 σε προσφορα οτι αξιολογισεις προιντων εχω διαβασει λενε πολυ συχνα τα ειδια επηδει δεν εχω μινει καθολου ευχαριστημενος μοιπως γνωριζετε και αν μπορει να κρατισουν πιστωσει το ποσο που το αγορασα και να παρω κατι αλλο?
το προιον εχει ακομα 2 μηνες εγγυηση
ευχαριστω

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, spuroskak είπε

Καλημερα εχω εδω και 8 μηνες αγορασμενο απο γνωστη αλυσιδα ενα gaming mouse το οποιο απο την πρωτη μερα που το πειρα  μου εκανε περιεργα ο κερσορας λεω μπορει να χρειαζεται κανενα update το λογισμικο μεχρι σημερα μου εχει ξεκολισει ενα πλαστικο στα πλαγια ο κερσορας κανει ακομα τα ιδια και το δεξι click εχει βαρενει πολυ το ειχα αγορασει απο 100 ευρω 60 σε προσφορα οτι αξιολογισεις προιντων εχω διαβασει λενε πολυ συχνα τα ειδια επηδει δεν εχω μινει καθολου ευχαριστημενος μοιπως γνωριζετε και αν μπορει να κρατισουν πιστωσει το ποσο που το αγορασα και να παρω κατι αλλο?
το προιον εχει ακομα 2 μηνες εγγυηση
ευχαριστω

Γυρισε το στο μαγαζι πες το προλημα σου και θα στο αντικαταστησουν δωρεαν.Αποδειξη να εχεις μαζισ ου.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν μπορείς κόλλησε το το πλαστικό, να μην φαίνεται γιατί θεωρείται φθορά από τον χρήστη. Το ότι σου εμφανίζει πρόβλημα από την πρώτη μέρα για το κατάστημα δεν λέει κάτι. Θα έπρεπε να το επιστρέψεις την πρώτη μέρα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, spuroskak είπε

Καλημερα εχω εδω και 8 μηνες αγορασμενο απο γνωστη αλυσιδα ενα gaming mouse το οποιο απο την πρωτη μερα που το πειρα  μου εκανε περιεργα ο κερσορας λεω μπορει να χρειαζεται κανενα update το λογισμικο μεχρι σημερα μου εχει ξεκολισει ενα πλαστικο στα πλαγια ο κερσορας κανει ακομα τα ιδια και το δεξι click εχει βαρενει πολυ το ειχα αγορασει απο 100 ευρω 60 σε προσφορα οτι αξιολογισεις προιντων εχω διαβασει λενε πολυ συχνα τα ειδια επηδει δεν εχω μινει καθολου ευχαριστημενος μοιπως γνωριζετε και αν μπορει να κρατισουν πιστωσει το ποσο που το αγορασα και να παρω κατι αλλο?
το προιον εχει ακομα 2 μηνες εγγυηση
ευχαριστω

Κακώς εφόσον από την πρώτη ημέρα είχες το πρόβλημα δεν το επέστρεψες πίσω.

Μην κοιτάς για κατι άλλο αν δεν πάρεις ενημέρωση από το κατάστημα που το πήρες.

Η πολιτική των περισσότερων εταιρειών είναι πως πάει για τεχνικό έλεγχο.

Αν η αντιπροσωπεία μπορεί να το επιδιορθώσει παραλαμβάνεις το ίδιο.

Αν δεν είναι εφικτό και έχει το μοντέλο αυτό διαθέσιμο προς πώληση γίνεται αντικατάσταση με το ίδιο και κάποιες φορές με κάποιο νεότερο μοντέλο (καλύτερο).

Αν πάλι έχει καταργηθεί λαμβάνεις πιστωτικό από την αντιπροσωπεία μέσω του καταστήματος να επιλέξεις ένα άλλο.

 

1 ώρα πριν, jerry banana είπε

Γυρισε το στο μαγαζι πες το προλημα σου και θα στο αντικαταστησουν δωρεαν.Αποδειξη να εχεις μαζισ ου.

Καλό είναι να μην γράφουμε ότι θέλουμε.

8 μήνες μετά σαφώς και δεν γίνεται καμμία αντικατάσταση με τον τρόπο που αναφέρεις.

1 ώρα πριν, filip123go είπε

Αν μπορείς κόλλησε το το πλαστικό, να μην φαίνεται γιατί θεωρείται φθορά από τον χρήστη. Το ότι σου εμφανίζει πρόβλημα από την πρώτη μέρα για το κατάστημα δεν λέει κάτι. Θα έπρεπε να το επιστρέψεις την πρώτη μέρα.

Πολύ σωστά!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, kormos είπε

Κακώς εφόσον από την πρώτη ημέρα είχες το πρόβλημα δεν το επέστρεψες πίσω.

Μην κοιτάς για κατι άλλο αν δεν πάρεις ενημέρωση από το κατάστημα που το πήρες.

Η πολιτική των περισσότερων εταιρειών είναι πως πάει για τεχνικό έλεγχο.

Αν η αντιπροσωπεία μπορεί να το επιδιορθώσει παραλαμβάνεις το ίδιο.

Αν δεν είναι εφικτό και έχει το μοντέλο αυτό διαθέσιμο προς πώληση γίνεται αντικατάσταση με το ίδιο και κάποιες φορές με κάποιο νεότερο μοντέλο (καλύτερο).

Αν πάλι έχει καταργηθεί λαμβάνεις πιστωτικό από την αντιπροσωπεία μέσω του καταστήματος να επιλέξεις ένα άλλο.

Καλό είναι να μην γράφουμε ότι θέλουμε.

8 μήνες μετά σαφώς και δεν γίνεται καμμία αντικατάσταση με τον τρόπο που αναφέρεις.

Πολύ σωστά!

Το εχω παθει και μου το δεχτηκαν δεν λεω οτι θελω.Τωρα τι λες μπορει να ισχυει αλλα εγω λεω προσωπικη εμπειρια.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, jerry banana είπε

Το εχω παθει και μου το δεχτηκαν δεν λεω οτι θελω.Τωρα τι λες μπορει να ισχυει αλλα εγω λεω προσωπικη εμπειρια.

Είχες επώνυμο ελαττωματικό προιόν και μετά από 8 μήνες στο αντικατέστησαν άμεσα στο κατάστημα που το είχες πάρει χωρίς να μπει σε τεχνικό έλεγχο;;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, kormos είπε

Είχες επώνυμο ελαττωματικό προιόν και μετά από 8 μήνες στο αντικατέστησαν άμεσα στο κατάστημα που το είχες πάρει χωρίς να μπει σε τεχνικό έλεγχο;;

πλαισιο ναι.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Sheogorath είπε

Σε TurboX να φανταστώ;

corsair hs30 ισως ομως επειδη μιλησα κατευθειαν στον διευθυντη ο οποιος ηταν και καλος ανρθωπος.Του εξηγησα οτι χαλασαν κλπ και οτι δεν βγαινει πια αυτο το μοντελο(τα ειχα αγορασει 40 ευρω) και μου ειπε παρε οποια ακουστικα θες δωρεαν.Και πηρα τα hs70 τσαμπα.Πολυ καλος ο ανθρωπος.Aλλα ισως ετυχα σε σπανια περιπτωση γιατι οντως φαινοταν ο συγκεκριμενος οτι ηταν ανθρωπος πρωτα και μετα διευθυντης.Σαφως δεν τον συμφερει να μου δωσει 100 ευρω ακουστικα τσαμπα αλλα λογικα θα ειδε οτι ημουν αγανακτισμενος και μου τη χαρησε.

Επεξ/σία από jerry banana
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
36 λεπτά πριν, jerry banana είπε

corsair hs30 ισως ομως επειδη μιλησα κατευθειαν στον διευθυντη ο οποιος ηταν και καλος ανρθωπος.Του εξηγησα οτι χαλασαν κλπ και οτι δεν βγαινει πια αυτο το μοντελο(τα ειχα αγορασει 40 ευρω) και μου ειπε παρε οποια ακουστικα θες δωρεαν.Και πηρα τα hs70 τσαμπα.Πολυ καλος ο ανθρωπος.Aλλα ισως ετυχα σε σπανια περιπτωση γιατι οντως φαινοταν ο συγκεκριμενος οτι ηταν ανθρωπος πρωτα και μετα διευθυντης.Σαφως δεν τον συμφερει να μου δωσει 100 ευρω ακουστικα τσαμπα αλλα λογικα θα ειδε οτι ημουν αγανακτισμενος και μου τη χαρησε.

Corsair αν είναι αντιπρόσωπος το Πλαίσιο και γι αυτό καλύπτει το σέρβις άμεσα. 

 

 

Όποτε μιλάμε για ιδιαίτερη περίπτωση και γενικώς χάρες στο σέρβις δεν κάνει κανείς :) 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
42 λεπτά πριν, kormos είπε

Corsair αν είναι αντιπρόσωπος το Πλαίσιο και γι αυτό καλύπτει το σέρβις άμεσα. 

Όποτε μιλάμε για ιδιαίτερη περίπτωση και γενικώς χάρες στο σέρβις δεν κάνει κανείς :) 

Nα που ημουν τυχερος αν και δεν πιστευω οτι το  εκαναν για οτι ειναι ο επισημος αντιπροσωπος ο ανθρωπος ηταν απλως καλος πολυ.Δεν εξηγειται η 60 ευρω διαφορα δωρεαν.Ουτε συγγενης του να ημουν.Απο τοτε μονο σε αυτον παω :P 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.