Προς το περιεχόμενο

Συμβουλες σε Τεχνικά θέματα, επισκευές, ζημιες, ανακαινίσεις, αναπαλαιώσεις, diy και λοιπές εργασίες


stelios18120

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Doubt είπε

Συρόμενες δεν μπορούν να γίνουν;

Όχι, μακάρι! Αν γινόντουσαν νομίζω αυτή η λύση θα ήταν η καλύτερη! 🙁

Επεξ/σία από zoranb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 16,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, zoranb είπε

Δεν μου αρέσει η κλασσική λύση που προτείνει ο Μηχανικός, για το υπαίθριο γκαράζ με τις ανοιγόμενες γκαραζόπορτες. Εχει κανείς καμιά ιδέα για μια άλλη λύση για την γκαραζόπορτα. Ίσως να μην είναι ανοιγόμενη με αυτόν τον τρόπο... ή έστω και εάν είναι, να είναι κάτι πιό... όμορφο, έξυπνο, χρηστικό... :-)

garaz.jpg

Συνηθως ρολα βαζουν. Δε ξερω γιατι οχι ρολο. Ποσο υψος θα εχει; Αλλιως με μηχανισμο να σηκωνεται ολη. Λογικα δεν εχεις πολυ χωρο για να βαζει πορτα

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zoranb είπε

Όχι, μακάρι! Αν γινόντουσαν νομίζω αυτή η λύση θα ήταν η καλύτερη! 🙁

Παρατήρηση άσχετου (βλέπε εγώ).

Με 2 ΙΧ μέσα, όπως είναι στο σχέδιο δηλαδή, οι πόρτες δεν μπορούν να κλείσουν. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι (είπαμε άσχετος).

Μια άλλη λύση θα ήταν 2 φύλλα σπαστά, ανοιγόμενα δηλαδή και αναδιπλούμενα.

Σαν αυτό Χ2

maxresdefault.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, van62 είπε

Καλημερα σε ολους.Παιδια μου εσπασε το κορδονι της σιτας πλισε Europa, τι πρεπει να κανω?? Ρωτησα δυο ειδικους και λενε πρεπει να βγει και να σταλει στο εργοστασιο και θα παρει και πολυ καιρο. Τοσο δυσκολο ειναι αυτο??? Δεν γινεται τιποτα αλλο?? Η σιτα δουλευει απλα το κορδονι οταν την μαζεψω κρεμεται κατω και μπερδευεται με τα πατζουρια και το ρολο.Ευχαριστω

762672250_SItaPliseEuropa.jpg.d203831d6a09b3d14f7d7265e7cd6209.jpg

Μια απο τα ιδια και εγω τις αλλαξα πριν 1 εβδομαδα, αντεξαν μια 5ετια με μικρη χρηση, ανοιξε κλεισε...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zoranb είπε

Δεν μου αρέσει η κλασσική λύση που προτείνει ο Μηχανικός, για το υπαίθριο γκαράζ με τις ανοιγόμενες γκαραζόπορτες. Εχει κανείς καμιά ιδέα για μια άλλη λύση για την γκαραζόπορτα. Ίσως να μην είναι ανοιγόμενη με αυτόν τον τρόπο... ή έστω και εάν είναι, να είναι κάτι πιό... όμορφο, έξυπνο, χρηστικό... :-)

garaz.jpg

 

Συρόμενη γωνιακή γκαραζόπορτα...spacer.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ΠάρηςΓ είπε

Συνηθως ρολα βαζουν. Δε ξερω γιατι οχι ρολο. Ποσο υψος θα εχει; Αλλιως με μηχανισμο να σηκωνεται ολη. Λογικα δεν εχεις πολυ χωρο για να βαζει πορτα

Είναι υπαίθριο το γκαράζ, ανοικτό από πάνω!

40 λεπτά πριν, mechpanos είπε

 

Συρόμενη γωνιακή γκαραζόπορτα...spacer.png

Πωωωω πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η λύση! Κάτι τέτοιο έψαχνα... βέβαια ποιός ξέρει τι κόστος θα έχει μια τέτοια λύση!

Επεξ/σία από zoranb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, salvador_ είπε

κλεισιμο γενικου   φιλε μου  αμα δεν εισαι σιγουρος εαν ειναι στο ον η οφ   

οταν βιδωσες την λαμπα  η λαμπα   ειχε  τζογο;  πετσικαρισμα;       το πιο πιθανο , ειναι να μην εχει βιδωθει σωστα το ντουι  οχι η λαμπα. 

Παλιά με είχε γαργαλήσει το ρεύμα επειδή ακούμπησα έναν διακόπτη σε ένα ξένο σπίτι. Αυτό το αναφέρω διότι δεν βλέπω σωστό/πρακτικό το να κλείνω τον γενικό για να αλλάξω μια λάμπα αλλά θέλω να βρω την πραγματική αιτία που συνέβη αυτό

9 ώρες πριν, nickol-us είπε

Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι δεν έχει συνδέθει σωστά το ντουι. Η λάμπα παίρνει φάση στην ακίδα στον "κώλο" της και ουδέτερο στο πλαϊνό σπείρωμα. Προφανώς, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, έχουν κάνει το αντίστροφο, ακόμη ένα παράδειγμα γιατί δεν πρέπει κάποιος να κάνει τον ηλεκτρολόγο χωρίς να γνωρίζει. Μια φαινομενικά ασήμαντη λεπτομέρεια για πολλούς, αφού η λάμπα θα δουλέψει και στις δύο περιπτώσεις, όσο μελό και αν ακουστει, μπορεί να γλιτώσει ζωές.

Από την στιγμή που ακουμπήσεις τη φάση κλείνεις κύκλωμα μέσω της γης. Αν ήταν ανεπαίσθητο το πιθανότερο είναι ότι φορούσες παπούτσια και λόγω αντίστασης δεν έκανες κύκλωμα. Ρελέ διαφυγής ούτε εσύ έχεις; Θα έπρεπε να είχε κόψει.

Την επόμενη φορά απλά να είσαι περισσότερο προσεκτικός, εν ανάγκη κατεβάστε τον γενικό για σιγουριά,  ας αποσυγχρονιστούν και 2 ρολόγια, δεν έγινε τίποτα.

Και γω αυτό σκέφτηκα, ότι αν η φάση δεν ήταν στο πλάι αλλά στον κώλο της λάμπας, αυτό δεν θα είχε συμβεί.

Την ώρα εκείνη που άλλαζα την λάμπα φόραγα αθλητικά παπούτσια με πολύ χοντρή σόλα, περίπου 3cm, οπότε λογικά για αυτό ήταν μικρό το χτύπημα.

Βέβαια το να είναι η φάση στον κώλο της λάμπας παρότι κακό δεν θα κάνει σε καμία περίπτωση, είναι κάτι που ακούω πρώτη φορά, και γεννιέται και το ερώτημα του τι γίνεται με φορητά φώτα ή με λαμπατέρ κλπ που όταν τα βάζεις στην πρίζα δεν ξέρεις που θα πέσει η φάση.

Μήπως θα έπρεπε και τα ντουί να πληρούν κάποιες προδιαγραφές ώστε να μην εξέχει το πλαϊνό μέρος της λάμπας όσο την ξεβιδώνεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά δεν έχω απάντηση σε αυτό με τα λαμπατερ. Τουλάχιστον εκεί το βγάζεις εκτός πρίζας και έχεις την σιγουριά σου. Λογικά γίνεται με κάποιο επιτηρητή σε συνδυασμό με διόδους αλλά κανείς δεν θα ήθελε να επωμιστει το κόστος

Μου κάνει εντύπωση πάντως ότι δεν το έχει ακούσει κανείς για το ντουι. Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι από που το γνωρίζω. Σίγουρα όχι από κάποιο κανονισμο, απλά ελέγχοντας για τάση με το δοκιμαστικό πάντα την έβρισκα πίσω, το θεώρησα σωστό και λογικό. Δεν θυμάμαι αν έχω συναντήσει και ντουι στο παρελθόν με ένδειξη για φάση-ουδετερο. Τεσπά.

Είπα και γω για τον γενικό. Αν δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι καλύτερα να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Ακόμη και μια αλλαγή λάμπας μπορεί τελικά να φανεί επικίνδυνη με μια μικρή απροσεξία. Γι'αυτό λέμε καλύτερα κάποιος που δεν γνωρίζει να μην ασχολείται με αυτά, δεν εννοώ τη λάμπα προφανώς και για να μην παρεξηγηθω, δεν ασκώ το επάγγελμα, απλά έχω το πτυχίο σε κορνίζα.

Επεξ/σία από nickol-us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερει κανεις τι διαφορες εχει ο αφρος πολυουρεθανης ο κανονικος με τον χαμηλης διογνωσης;
Ποια η χρηση τους ενος και ποια η χρηση του αλλου;
Ποιος ειναι πιο σκληρος σαν τελικο αποτελεσμα; Υποψιαζομαι οτι ο κανονικος που φουσκωνει πολυ ουσιαστικα γεμιζει με περισσοτερες φυσαλιδες αερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, safridia είπε

Ξερει κανεις τι διαφορες εχει ο αφρος πολυουρεθανης ο κανονικος με τον χαμηλης διογνωσης;
Ποια η χρηση τους ενος και ποια η χρηση του αλλου;
Ποιος ειναι πιο σκληρος σαν τελικο αποτελεσμα; Υποψιαζομαι οτι ο κανονικος που φουσκωνει πολυ ουσιαστικα γεμιζει με περισσοτερες φυσαλιδες αερα.

Εχει να κανει με τον χώρο που πρόκειται να γεμισεις, αν τα τοιχώματα είναι ευαίσθητα και δεν βαλεις τον χαμηλης διογκώσεις τοτε θα "ανοιξουν" αυτή ειναι η διαφορά και τίποτα άλλο.

Τωρα ποιος ειναι πιο σκληρός δεν μου πέρασε ποτε απο το μυαλό να δω, αλλα δεν ξέρω αν υπάρχει και λογος.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, zoranb είπε

Είναι υπαίθριο το γκαράζ, ανοικτό από πάνω!

Πωωωω πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η λύση! Κάτι τέτοιο έψαχνα... βέβαια ποιός ξέρει τι κόστος θα έχει μια τέτοια λύση!

Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει το "βάθος" του γκαράζ σου να είναι μεγαλύτερο (εως αρκετά μεγαλύτερο) από το άνοιγμα μπροστά, που από το σχέδιό σου (αν είναι υπό κλίμακα) φαίνεται "χλωμό"

Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες λύσεις (πχ και από τις δύο πλευρες) αλλά κάπου θα χάσεις, πχ σε πλάτος γκαράζ.

Υπάρχει και σε απλούστερο αν σε "παίρνει"  να έχει ελεύερες λίγο τις γωνίες

2x τέτοια

 

-

ΥΓ: Μέσα στη πατέντα οι ινδοπακιστανοι !

.

.

Δε ξέρω αν υπάρχουν γκαραζόπορτεζ "φυσαρμόνικα" που θα ήταν ίσως απλούστερο. (αν δε θες ρολό)

 

 

κάτι τέτοιο ίσως με περισσότερα φύλλα αν δε θες να βγάινει πολύ έξω.

10 ώρες πριν, Doubt είπε

Παρατήρηση άσχετου (βλέπε εγώ).

Με 2 ΙΧ μέσα, όπως είναι στο σχέδιο δηλαδή, οι πόρτες δεν μπορούν να κλείσουν. Εκτός αν μου διαφεύγει κάτι (είπαμε άσχετος).

Μια άλλη λύση θα ήταν 2 φύλλα σπαστά, ανοιγόμενα δηλαδή και αναδιπλούμενα.

Σαν αυτό Χ2

maxresdefault.jpg

αυτο είναι από εδώ

και ένα θέμα είναι ότι αν έχεις εκεί τον κινητήρα χάνεις περίπου 1m άνοιγμα γιατί το σταθερό μέρος δεν "έτυχε" να είναι εκεί, χρειάστηκε για τον κινητήρα. Το άλλο πάλι πιο πάνω έχει αυτό το εξόγκομα πάνω στη πόρτα που δεν είναι ότι πιο ωραίο. Σίγουρα θα υπάρχει μια καλύτερη λύση, ανάλογα τσα γούστα

 

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πρέπει να γίνουν κάποιες μικροεργασιες σένα χώρο  χωρίς ρεύμα αλλά με ολοκληρωμένη εγκατάσταση (πχ φωτο) Σκέφτομαι πάρω από μια 10αρα πρίζα  που έχει στο διάδρομο το κοινόχρηστο και με μια μπαλαντέζα σούκο αρσενικό - αρσενικό να την βάλω σε μια πρίζα του χώρου (μπαίνει σε μια από πάνω το ρεύμα και δίνει στις υπόλοιπες)  και να έχω κλειστούς τον Α και Β της φωτο Προτείνεται σαν λύση ανάγκης η να το ξεχάσω ? Για φωτισμό κυρίως  για να μην κουβαλάμε μπαλαντεζες και προβολείς Παρακαλώ μόνο ηλεκτρολόγοι με άποψη γιατί με το ρεύμα δεν παίζουμε 111624432_.png.c1aaaa19645a1a2939b1a9214b015713.png

 

Επεξ/σία από hp8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερωτηση για 4 παλιά ξύλινα πατζουρια . Θα χρειαστώ τριβείο κ τι είδους ;Μπορεί να γινει δουλειά κ με το χερι ; Επίσης εχετε υπόψη ποσο αντέχουν μεχρι να ξανά χρειαστούν βάψιμο ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hp8 είπε

πρέπει να γίνουν κάποιες μικροεργασιες σένα χώρο  χωρίς ρεύμα αλλά με ολοκληρωμένη εγκατάσταση (πχ φωτο) Σκέφτομαι πάρω από μια 10αρα πρίζα  που έχει στο διάδρομο το κοινόχρηστο και με μια μπαλαντέζα σούκο αρσενικό - αρσενικό να την βάλω σε μια πρίζα του χώρου (μπαίνει σε μια από πάνω το ρεύμα και δίνει στις υπόλοιπες)  και να έχω κλειστούς τον Α και Β της φωτο Προτείνεται σαν λύση ανάγκης η να το ξεχάσω ? Για φωτισμό κυρίως  για να μην κουβαλάμε μπαλαντεζες και προβολείς Παρακαλώ μόνο ηλεκτρολόγοι με άποψη γιατί με το ρεύμα δεν παίζουμε 111624432_.png.c1aaaa19645a1a2939b1a9214b015713.png

 

Γίνεται να δώσεις σε ένα χώρο με αυ τόν τον τρόπο, σε έχασα λίγο στις λεπτομέρειες.

Ο κίνδυνος να βγάλει κάποιος το φις από τον β χώρο είναι το πιο επικίνδυνο σενάριο.

Αν κλείσεις την ασφάλεια από τον πίνακα του κοινόχρηστου α κόβεις τα πάντα. Αν κλείσεις την ασφάλεια απο τον β χώρο θα υπάρχουν πρίζες που θα παραμείνουν με ρεύμα, όσες συνδέονται άμεσα με την πρίζα που θα συνδέσεις. Εφόσον είναι όλα συδεδεμένα με μπάρα χαλκού στον πίνακα όλα τα υπόλοιπα πρίζες-φώτα θα τροφοδοτούνται ή θα διακόπτονται από την ασφάλεια του β

Αν κάτι δεν κατάλαβα σωστά ή χρειάζεσαι κάποια διευκρίνηση το λες.

 

Edit

Γενικότερα είναι λίγο επικίνδυνο έχε στα υπόψιν

Επεξ/σία από nickol-us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, nickol-us είπε

Αν κάτι δεν κατάλαβα σωστά ή χρειάζεσαι κάποια διευκρίνηση το λες.

Λοιπόν η φωτο είναι πχ η ηλεκτρολογικη εγκατάσταση του χώρου που θελω να δουλεψω  Ο διακόπτης Α είναι ο γενικός το Β είναι πχ ρελες Αυτά κλειστά Πάμε η ασφάλεια πχ 5 είναι πρίζα που δινει μόνο  σε ένα υποβρυχιο  λυμάτων Λέω λοιπόν από την πρίζα του κοινοχρήστου στhν πριζα της ασφαλειας 5 απο πανω μπαινει βγαινει απο κάτω δίνει στις ασφάλειες 1-2-3-4  φωτιζω τον χώρο και όταν δεν το χρειάζομαι η φεύγω  βγάζω την την μπαλαντεζα από την πρίζα του κοινοχρήστου   η και τελείως και δεν τροφοδοτεί πουθενά 

Επεξ/σία από hp8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...