Προς το περιεχόμενο
Nerazzurri

Ηλεκτρικό σκούτερ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει με τα ηλεκτρικά σκούτερ τα οποία 'πληρούν' τις προυποθέσεις βάση νόμου, όπως πολλοί λένε, έχοντας ηλεκτροκινητήρα 250W και πετάλια. Επειδή είναι λίγο ασαφής η εικόνα σχετικά με τη νομοθεσία και το τι λένε οι πωλητές/τροχαία/ιδιώτες κτλ. και για το λόγο ότι με ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου οχήματος, θα ήθελα τα φώτα σας στο συγκεκριμένο ζήτημα. 

Ένα παράδειγμα είναι το περίφημο Xiaomi scooter το οποίο διαφημίζεται αρκετά και ακόμη βλέπουμε κόσμο στο δρόμο με αυτά
https://www.gearbest.com/skateboard/pp_596618.html?wid=1433363 

Ένα δεύτερο και πιο σημαντικό παράδειγμα είναι κάτι σαν αυτό το οποίο εξίσου λένε πως δεν χρειάζεται δίπλωμα/άδεια/τέλη/ασφάλεια.
http://www.seckam.gr/products04.html

Εν τέλη είναι ασαφές για το τι επικρατεί έξω στους δρόμους αλλά και στο νόμο και εξαρτάται που θα πέσεις ή ποιος και αν θα σε ελέγξει? 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα σου έλεγα πως με αυτά που δείχνεις δεν στέλνω ούτε γράμμα. Δεν κάνουν για τον δρόμο αυτά. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, zio10 είπε

10 μήνες εγγύηση μπαταρίας λέει το 2ο, λίγο δεν είναι;

και η ερώτηση που κάνω πάντα σε τέτοιες συζητήσεις... η μπαταρία πόσο κοστίζει;

για το xiaomi που το έχετε αναφέρει αρκετοί στο forum, αναρωτιέμαι αν κάνετε πλάκα ή μιλάτε σοβαρά. εκτός αν το θέλετε για μια απόσταση σε ευθεία μέσα σε ποδηλατόδρομο

Επεξ/σία από kleo1
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, mp123 είπε

Εγώ θα σου έλεγα πως με αυτά που δείχνεις δεν στέλνω ούτε γράμμα. Δεν κάνουν για τον δρόμο αυτά. 

Προφανώς δεν έχουν ιπποδύναμη και δεν περιμένω να τραβάνε ιδιαίτερα, αυτά τα 2 τα έφερα ως παράδειγμα διότι το πρώτο ΔΕΝ έχει καν πετάλια και κινείται μόνο με χειρόγκαζο, ενώ το άλλο είναι πιο κραχτό παράδειγμα μηχανής που υπάρχουν και άλλα αντίστοιχα τέτοια πιο ωραία. Αλλά νομικά τι ισχύει τελικά?

 

2 λεπτά πριν, zio10 είπε

10 μήνες εγγύηση μπαταρίας λέει το 2ο, λίγο δεν είναι;

Προφανώς είναι λίγο, όπως προ-είπα και από πάνω τα έφερα ως παράδειγμα με βάση τα χαρακτηριστικά τους για το τι ισχύει περί νομοθεσίας?

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

...και γιατί δεν χρειάζονται δίπλωμα, άδεια και ασφάλεια;

..αν ήξερα την απάντηση δεν θα ρώταγα εδώ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Nerazzurri είπε

..αν ήξερα την απάντηση δεν θα ρώταγα εδώ.

Δεν ρώτησα προσωπικά εσένα, κουβέντα κάνουμε

.

Αν πέσει επάνω σε ενα αυτοκίνητο τι γίνεται;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Δεν ρώτησα προσωπικά εσένα, κουβέντα κάνουμε

.

Αν πέσει επάνω σε ενα αυτοκίνητο τι γίνεται;

Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρεις σιγουρα. Λένε ότι είναι στο χέρι σου να κάνεις και ασφάλεια αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Αν πέσει επάνω σε ενα αυτοκίνητο τι γίνεται;

Φαντάζομαι ό,τι γίνεται και αν πέσει ένα ποδήλατο πάνω σε αυτοκίνητο ή το αντίστροφο κ.λπ..

Το αν θα 'πρεπε να είναι αλλιώς τα πράγματα είναι άλλη ιστορία.

Φαντάζομαι ότι αν αρχίσουν ν' ανεβαίνουν οι πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, θα αλλάξει τάχιστα η νομοθεσία, περισσότερο για να δίνει ο κόσμος πιο πολλά σε ασφάλειες, τέλη κ.λπ..

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, phanispal είπε

Φαντάζομαι ό,τι γίνεται και αν πέσει ένα ποδήλατο πάνω σε αυτοκίνητο ή το αντίστροφο κ.λπ..

Το αν θα 'πρεπε να είναι αλλιώς τα πράγματα είναι άλλη ιστορία.

Φαντάζομαι ότι αν αρχίσουν ν' ανεβαίνουν οι πωλήσεις τέτοιων οχημάτων, θα αλλάξει τάχιστα η νομοθεσία, περισσότερο για να δίνει ο κόσμος πιο πολλά σε ασφάλειες, τέλη κ.λπ..

Αυτό είναι σίγουρο. Όπως με τα diesel και γενικά το να κόβουν κεφάλια στη φορολογία για κάθε τι οπως συμβαίνει στην χωρα μας με θύμα εμάς.

Το θέμα είναι τι λύση υπάρχει. Παίρνεις και κάνεις το σταυρό σου να μην πέσεις σε κανένα τρελό και σε γράψει? Η μπορείς και πάλι να είσαι κατοχυρωμένος με κάποιο τρόπο? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι όλα τα πράγματα φορολογία, η ασφάλεια προστατεύει εσένα και είναι απαραίτητη, αν πέσεις πάνω σε ένα αυτοκίνητο και του κάνει ζημιά 1-2 χιλιάρικα που είναι το λιγότερο στα καινούργια αυτοκίνητα, Ποιός θα τα πληρώσει;

θα τα βγάλεις από την τσέπη σου;

Θα σε τραβάνε στα δικαστήρια και θα διπλασιάσουν και το ποσό

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεκτόν.

Και ξαναλέω, με τα ποδήλατα αυτό γίνεται δηλαδή; Τρέχει ο ποδηλάτης στα δικαστήρια και τα πληρώνει όλα απ' την τσέπη του; Αν ναι, τότε λογικά πρέπει να τρέμουν όσοι κυκλοφορούν με ποδήλατο μην κάνουν ούτε γρατζουνιά σε κανά προφυλακτήρα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ σχετικό ζήτημα αυτό της ασφάλειας αν και νομίζω ότι για τέτοιο όχημα να βγαίνει κανα 40 ευρώ το χρόνο? Το θέμα ειναι αν μπορείς να πάρεις ένα τέτοιο και να το οδηγήσεις έστω και χαλαρά και με προσοχή χωρίς να φοβάσαι το νομο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.