Προς το περιεχόμενο

Επιλογη ελαστικου


Αλεξανδρος A.92

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

μια 300αρα το υπερμεγιστο!
Στα 205/55/16 βρισκω ανετα. Coninental/bridge/goodyear κτλπ....Στα 195/55/16 δυσκολευει πολυ το πραγμα και ουσιαστικα το μεγιστο μου ειναι τα goodyear eff grip στα 320!!!

ρωτα για falken 914/e310, Hankook K125, Uniriyal rainsport 3 για 195/55/16.

Στο ιντερνετ παντως δε βρηκα specs για 205/55/16 για corsa, παρα μονο 215/45/17 στις πιο δυνατες/εξτρα εκδοσεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

16 λεπτά πριν, panoc είπε

Στο ιντερνετ παντως δε βρηκα specs για 205/55/16 για corsa, παρα μονο 215/45/17 στις πιο δυνατες/εξτρα εκδοσεις.

https://www.opel.gr/content/dam/Opel/Europe/greece/nscwebsite/el/04_Owner/02_Manuals/om_corsa_kta-2656_12-el_eu_my13_ed0113_18_el_gr_online-corsa-.pdf

σελιδα 231

κινητηρας A14NEL προτεινει 205/55/16

οπου Α14NEL ειναι 1400κυβικα βενζινη (σαν το δικο μου) αλλα 88αλογα αντι 92...υποθετω καποια αλλη εκδοση του εξωτερικου,τοσο ρολο παιζει?

21 λεπτά πριν, panoc είπε

ρωτα για falken 914/e310, Hankook K125, Uniriyal rainsport 3 για 195/55/16.

 

δεν εχει κανενα απο τα 3...Δεν θελω ν κανω διαφημιση απλα θα παω σε εναν γειτονα να τα βαλω που βαζουμε και στα αλλα μας αμαξια και στο σκρουτζ παιζει στους μεσσαιους/οικονομικου,εχει και ευκολιες δοσεων...Οι επιλογες μου ειναι αυτες: 195/55/16

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ άμα τα φοράει η ζάντα σου δεν βλέπω λόγο να μην τα βάλεις. Σιγά την διαφορά κατανάλωσης που θα δεις (αμελητέα) και θα πατάει το αμάξι και καλύτερα.

(για να το εξηγήσω λίγο, σε ταχύτητες άνω των 90χλμ/ω αυξάνονται δραματικά οι αεροδυναμικές αντιστάσεις, οι οποίες αποτελούν και το συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό κατανάλωσης ισχύος του αυτοκινήτου, και όσο ανεβαίνουμε σε ταχύτητες οι αντιστάσεις κύλισης/τριβής αποτελούν ολοένα και μικρότερο ποσοστό...οπότε ίσως έχεις μια μικρή αύξηση στην κατανάλωση στις χαμηλές ταχύτητες/εντός πόλης, όπου όμως η κατανάλωση από τα συνεχή σταματήματα-ξεκινήματα είναι ούτως ή άλλως πολύ μεγάλη...στον ανοικτό δρόμο η μεταβολή της κατανάλωσης, λόγω του ότι οι αντιστάσεις κύλισης αποτελούν μικρό ποσοστό, θα είναι ανεπαίσθητη της τάξης του 5%(διαφορά αντίστασης πέλματος) *5%(συμμετοχή αντίστασης κύλισης στην συνολική κατανάλωση) = 0.25%  )...Στην πόλη βέβαια μπορεί να συμμετέχει η αντίσταση κύλισης και 25% στην κατανάλωση και 5% η αεροδυναμική -70% πάει στην υπερνίκηση της αδράνειας- οπότε θα έχεις μια αύξηση κατανάλωσης της τάξης του ~1%  )

Αν τον χρόνο κάνεις 10.000 χλμ με μια μέση κατανάλωση 8.5 lt/100 km και σου γίνει 8.6, θα επιβαρυνθείς 10 lt καυσίμου. Κλάιν.

Επεξ/σία από mechpanos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Αλεξανδρος A.92 οτι ειπε ο @mechpanos .

Εαν τα φοραει η ζαντα σου δεν εχεις προβλημα και εγω θα εβαζα τα 205.

Το ζουμι ειναι τα φοραει η ζαντα, οπως και το πελμα ετσι και τα πλαινα εχουν τη σημασια τους. Εκτος εξαιρεσεων, καταστασεις τυπου βαζουμε 225+ λαστιχο se 6.5" ζαντα (αναφερομαστε στο πλατος της ζαντας) και το λαστιχο προεξεχει για να μη βρισκει η ζαντα στο πεζοδρομιο ή βαζουμε 205 λαστιχο σε 8" ζαντα για να ειναι πιο μεσα και να μη "παιζει" στα στροφιλικια ειναι τουλαχιστο αστεια και επικυνδινα. Το πλαϊνο καθε ελαστικου εχει φτιαχτει για να δουλευει υπο συγκεκριμενη κλιση συνηθως οσο δυνατον πιο καθετη με το πελμα.

Μπορεις να δεις εδω ενα πινακα με διαστασεις ζαντας και προτινομενες διαστασεις πελματος. Σε ενδιαφερει παντα το ideal (μεσαια στηλη) για τη μεγιστη αποδοση των ελαστικων σου.
Οποτε πριν αποφασισεις για τα 205 πρεπει να δεις/μαθεις τι ζαντα φορας.
Θεωρητικα συμφωνα με αυτο και εφοσον εχεις εργοστασιακη ζαντα εχεις 6αρα, οποτε το 205 ειναι το μεγιστο που μπορεις να φορεσεις με ιδανικα τα 185/195.

Απο τις επιλογες που μου εδειξες στα 195 αναγκαστικα θα πηγαινα στα premiumcontact 5, σταθερη και δοκιμασμενα ή στα dunlop σε κατι πιο φθηνο, τα firestone δε τα ξερω και δε εχω ασχοληθει ποτε μαζι τους. Βλεποντας ομως οτι η τετραδα 195 εχει 370Ε και τα αντιστοιχα 205 εχουν 280 και αφου δε μου βγαινουν τα εξτρα 100Ε αλλα και ειμαι οδηγος που δε φερνω τα ελαστικα στα ορια τους μαλλον θα πηγαινα στα 205 εφοσον εχω τουλαχιστο 6αρα ζαντα.

ΥΓ. Το μεγαλυτερο πελμα μπορει να δινει καλυτερο κρατημα στο δρομο αφαιρει ομως απο τη προοδευτηκοτητα στο χασιμο του ελεγχου. Ενω πχ το 185 θα σε προειδοποιησει μια μια υποστροφη σχετικα νωρις και θα σε βγαλει προοδευτικα απο το δρομο το 205πχ θα αργησει περισσοτερο να χασει τη προσφυση (αρα θα αργησει περισσοτερο η υποστροφη) αλλά θα εχεις λιγοτερο χρονο απο την εναρξη αυτης μεχρι που τελικα θα χασει πληρως τη προσφυση και θα βγεις απο το δρομο. Ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι εχω και μια μικρη δυσλεξια....

Επεξ/σία από panoc
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απολυτα κατανοητος εγινες και σε ευχαριστω για τις πληροφοριες και που αφιερωσες τοσο χρονο να το ψαξεις.

Ναι το αμαξι φοραει 6 ζαντα από τι ξερω. Γιατι δεν εχει αλλαξει από την εργοστασιακη. Μπορω όμως να το δω και καπου αλλου?Γραφει καπου η ζαντα ας πουμε? 

Επισης τα goodyear στα 81,00 δηλαδή 324 η τετραδα δεν το θεωρεις καλη επιλογή? Το λεω γιατι είναι η σωστη διασταση και δεν ξεφευγει τοσο η τιμη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Απολυτα κατανοητος εγινες και σε ευχαριστω για τις πληροφοριες και που αφιερωσες τοσο χρονο να το ψαξεις.

χαρα μου :D

Αναφορά σε κείμενο

Ναι το αμαξι φοραει 6 ζαντα από τι ξερω. Γιατι δεν εχει αλλαξει από την εργοστασιακη. Μπορω όμως να το δω και καπου αλλου?Γραφει καπου η ζαντα ας πουμε? 

Εαν δεν εχεις χαρτια μονο να τη μετρησεις οπως στο βιντεο που εδειξα.

Αναφορά σε κείμενο

Επισης τα goodyear στα 81,00 δηλαδή 324 η τετραδα δεν το θεωρεις καλη επιλογή? Το λεω γιατι είναι η σωστη διασταση και δεν ξεφευγει τοσο η τιμη... 

Θα σου πω τι γινεται, υπαρχουν 2 μοντελα, το efficientgrip και το efficientgrip perfomance. Στο λινκ εχει το δευτερο, αλλα για καποιο αγνωστο λογο τα ματια επελεξαν να το αγνοησουν και θεωρησα οτι προκειται για το πρωτο.

Το πρωτο για νορμαλ επιλογη για νορμαλ οδηγους αλλα ειναι σαφεστατα χειροτερο απο το preimumcontact 5 και το blueresponse σε ολα πλην ισως της φθορας. Το prerfomance ειναι σταφεστατα πολυ καλυτερο απο το σκετο, ισως το ιδιο με τα conti και μαλλον χανει λιγο στο στεγνο δρομο.

Εαν τα 325 ειναι ενταξει για σενα γιατι οχι, απλα σιγουρεψου οτι γραφουν στο πλαι perfomance, και το πελμα ειναι ετσι και οχι ετσι.

Επεξ/σία από panoc
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια!
Θα παω σημερα σε αλλον έναν γνωστο να μου πει αν μπορω να παω σε 205 η όχι κτλπ και αναλόγως θα κρινω. Παντως μαλλον με βλεπω για τα GY efficientgrip perf...Και θα προσεξω να το λεει το Performance. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα γυρισα σπιτι απο εναν επισημο της Opel που ειχα παει, Στην αρχη ειχε καποιες δευτερες σκεψεις,λεγοντας οτι πολλοι τα βαζουν. Μετα μου ειπε θα εχεις λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και τελειωσε την προταση του με την ερωτηση αν τρεχω...Του ειπα οχι. Μου λεει βαλτα τοτε...Οποτε δεν θα τα βαλω,μονο και μονο για να μην το σκεφτομαι εγω...Σε μια γλιστρα η οτιδηποτε οτι δεν εχω την "τελεια" διασταση που προτεινεται. Ετσι και εκλεισα τα goodyear και αυριο παω να τα βαλω!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Τωρα γυρισα σπιτι απο εναν επισημο της Opel που ειχα παει, Στην αρχη ειχε καποιες δευτερες σκεψεις,λεγοντας οτι πολλοι τα βαζουν. Μετα μου ειπε θα εχεις λιγο μεγαλυτερη καταναλωση και τελειωσε την προταση του με την ερωτηση αν τρεχω...Του ειπα οχι. Μου λεει βαλτα τοτε...

Μπορω να πω οτι ηταν αρκετα διπλωματης, σου ειπε οχι με πλαγιο τροπο 😛 και συμφωνω μαζι του. Eιναι ακριβως αυτο που ανεφερε, το 205 στην 6αρα ειναι οριακο και ειναι μονο λυση (χρηματικης) αναγκης.

5 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οποτε δεν θα τα βαλω,μονο και μονο για να μην το σκεφτομαι εγω...Σε μια γλιστρα η οτιδηποτε οτι δεν εχω την "τελεια" διασταση που προτεινεται. Ετσι και εκλεισα τα goodyear και αυριο παω να τα βαλω! 

Κατ 'εμε οπως ελπιζω να φανηκε απο τη διαθεση των ποστ μου, τη καλυτερη επιλογη εκανες. Θα ειχα μονο διαφωνια εαν ηταν να βαλεις κορμορανο/πελεκανο πως διαολο λεγεται 😛 .. εκει θα σου ελεγα βαλε τα 205...Καλοφορετα και καλοταξιδα. !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/10/2018 στις 10:23 ΜΜ, zio10 είπε

Είναι ένας τεραψήφιος πάνω στο λάστιχο που δείχνει βδομάδα και έτος κατασκευής. Από όσο ξέρω καλό είναι να μην είναι πολύ παλιό αλλά ούτε και εντελώς φρέσκα. Πχ τώρα να βάλεις λάστιχα που φτιάχτηκαν κάποια στιγμή μέσα στο '18. 

Γιατί είναι κακό να ειναι "ολόφρεσκα"; Θα είναι υπερβολικά φρεσκια μαλακή η γομα κα θα φαγωνεται εύκολα; Σαν το ζεστό ψωμί ενα πράγμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, panoc είπε

ΥΓ. Το μεγαλυτερο πελμα μπορει να δινει καλυτερο κρατημα στο δρομο αφαιρει ομως απο τη προοδευτηκοτητα στο χασιμο του ελεγχου. Ενω πχ το 185 θα σε προειδοποιησει μια μια υποστροφη σχετικα νωρις και θα σε βγαλει προοδευτικα απο το δρομο το 205πχ θα αργησει περισσοτερο να χασει τη προσφυση (αρα θα αργησει περισσοτερο η υποστροφη) αλλά θα εχεις λιγοτερο χρονο απο την εναρξη αυτης μεχρι που τελικα θα χασει πληρως τη προσφυση και θα βγεις απο το δρομο. Ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι εχω και μια μικρη δυσλεξια....

Είσαι σίγουρος ότι δεν ισχύει το ανάποδο? Δηλαδή σε μικρότερο πέλμα, όταν χάνεται η πρόσφυση, γίνεται αρκετά απότομα σε σχέση με ένα πιο φαρδύ. Τουλάχιστον, με βάση την εμπειρία που έχω, οτιδήποτε διέθετε λεπτό λάστιχο (175 πχ) και έσπαγε η πρόσφυση, γινόταν πολύ απότομα λες και πατούσα νερά σε αντίθεση με το πιο φαρδύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Είσαι σίγουρος ότι δεν ισχύει το ανάποδο? Δηλαδή σε μικρότερο πέλμα, όταν χάνεται η πρόσφυση, γίνεται αρκετά απότομα σε σχέση με ένα πιο φαρδύ. Τουλάχιστον, με βάση την εμπειρία που έχω, οτιδήποτε διέθετε λεπτό λάστιχο (175 πχ) και έσπαγε η πρόσφυση, γινόταν πολύ απότομα λες και πατούσα νερά σε αντίθεση με το πιο φαρδύ.  

Πως φαίνονται τα τιμόνια!!! Εγώ μια φορά έχω χάσει πρόσφυση (από μλκ μου) και δεν θα το ξαναήθελα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, EmpYristis είπε

Γιατί είναι κακό να ειναι "ολόφρεσκα"; Θα είναι υπερβολικά φρεσκια μαλακή η γομα κα θα φαγωνεται εύκολα; Σαν το ζεστό ψωμί ενα πράγμα;

Δεν ξέρω, κάπου το είχα διαβάσει. Ίσως κι εδώ μέσα. Μάλλον με τη γόμα έχει να κάνει ναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ακούσει κι εγώ, δεν ξέρω αν ισχύει.

Επίσης έχω ακούσει ότι όταν αλλάζεις ελαστικά, θέλει προσοχή στο πώς τα δουλεύεις τον πρώτο καιρό, γιατί αν τα ζορίζεις μειώνεις κατά πολύ τη διάρκεια ζωής τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...