Προς το περιεχόμενο
thrastorm7

Αγορά Alfa 147

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν απαντήσεις.

Έχω αποφασίσει να πάω για αγορά Alfa 147 (τα 120 άλογα), πάντα ήθελα να πάρω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες (Ομορφιά, στήσιμο στο δρόμο και θέση οδήγησης οι κύριοι λόγοι που το θέλω)... Παρόλα αυτ΄έχω ακούσει/διαβάσει πολλά θετικά και πολλά αρνητικά, αντιλαμβάνομαι επίσης το ρίσκο του μεταχειρισμένου, είναι λαχείο... Αυτό που θέλω είναι να μειώσω τις πιθανότητες να αγοράσω κάτι που θα μου ζητάει συνέχεια πράγματα...

 

Δεδομένα:

Budget: 2.500€

Χρώμα: Ιδανικά κόκκινο - Μαύρο, αλλά αν δε βρω δε θα σκάσω κιόλας

Έκδοση: 120 άλογα

Χιλιόμετρα: Όχι πάνω από 160.000

Βασικός εξοπλισμός: Τίποτα ιδιαίτερο πέρα από τα βασικά (υδραυλικό τιμόνι, αερόσακοι, κτλ), ότι άλλο φυσικά καλοδεχούμενο

Προτεραιότητα: Μηχανικά άρτιο, να μη ζητήσει πράγματα για περίπου 1-5 χρόνο από την ημέρα αγοράς, να έχει όσο το δυνατόν λιγότερες εξωτερικές φθορές 

Σημείωση: Εννοείται ατρακάριστο κτλ

 

Αυτό που θα ήθελα είναι να μου πείτε γνώμες για το αυτοκίνητο αυτό, τι να προσέξω, τι να τονίσω να κοιτάξει ο μηχανικός που θα το πάω και ότι άλλες συμβουλές έχετε... Με ενδιαφέρει η κατανάλωση στον πραγματικό κόσμο (κίνηση στην Αθήνα κτλ, κάνοντας περίπου 60χλμ την ημέρα, τι θα πληρώνω σε καύσιμα).

Γενικά μάγκες ότι συμβουλές έχετε καλοδεχούμενες.

Από αυτοκίνητα δε σκαμπάζω, ως εκ τούτου κάποιος εύκολα μπορεί να με κοροιδέψει, για αυτό και απευθύνομαι εδώ για βοήθεια.

Τέλος, αν μου συστήσετε και που να πάω για έλεγχο το αυτοκίνητο θα είναι ιδανικό!!

 

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τα οποια σχόλια

(Αν κάποιος κάνει και κανα κόπο να βρει κανά καλό αυτοκίνητο και να μου το κάνει λινκ, θα το εκτιμήσω δεοντος)

 

 

 

 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρνητικα:

Ακριβά ανταλλακτικά

Υψηλά τέλη

Ρουφάει χειρότερα απ' όσο μπορείς να φανταστείς

Ακριβά σέρβις

Κιβώτιο όχι τόσο καλο

 

Θετικά: 

Πάρα πολύ καλό πάτημα στο δρόμο (αναφέρομαι στην έκδοση ti)

Όμορφο(όπως το βλέπει κανεις)

 

 

Καλύτερα σε αυτά τα χρήματα να δεις κάτι αλλο

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

No way Jose

Δεν είναι οικονομικό σε καυσιμο ούτε σε τέλη -ασφάλειες (αν και γι αυτά μάλλον θα τα έχεις υπολογίσει )

Σε αυτά τα χρήματα θα βρεις το νεότερο 15 ετών, αν είσαι τυχερός,  με ότι αυτό συνεπάγεται...

Σε αυτοκίνητο μτχ 2500 ευρώ θα α χρειαστεις σίγουρα τον πρώτο χρόνο περί τα 1000 ευρώ για να το κάνεις "αυτοκίνητο" (λάστιχα , σέρβις, κανα δίσκο συμπλέκτη, τίποτε αμορτισερ .... όλο και κάτι θα θέλει)

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η περιγραφή σου ειναι η τέλεια αποτυχημένη αγορά αυτοκινήτου

  • Thanks 2
  • Haha 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμ τι να πω ο καψερός :D

Σε μεταχείρο 15-20 ετών όλο και κάτι θα θέλει , μόνο αν το πάρεις από "αδερφό" που λέει ο λόγος (αν και υπάρχουν κάτι αδέλφια .... αλλο πράγμα) , που το ξέρεις το όχημα και την προϊστορία του  δεν θα χρειαστεις κάτι που δεν θα το γνωρίζεις από πριν.

 

10 ώρες πριν, thrastorm7 είπε

Αν κάποιος κάνει και κανα κόπο να βρει κανά καλό αυτοκίνητο και να μου το κάνει λινκ, θα το εκτιμήσω δεοντος

Όσον αφορά τον ts αν σώνει και καλά θέλει 147 εγώ θα κοίταγα για αρχή αυτά

https://www.car.gr/14740941

https://www.car.gr/14872411

Επεξ/σία από nik0laus

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από κατανάλωση θα απογοητευτείς ειδικά αν ψάχνεις κάτι οικονομικό.

Σοβαρές βλάβες δεν θα σου βγάλει ποτέ αλλά σαν Ιταλίδα μπορεί να σε αφήσει από χαζές βλάβες που θα σε ξενερώνουν.

Τα σέρβις είναι ακριβούτσικο ειδικά αν βάζεις Selenia που συνιστώνται. Τα ανταλλακτικά της ακόμα υπάρχουν αλλά αρχίζουν να γίνονται δύσκολα και θα γίνονται όλο και περισσότερο. 

Το καλό είναι ότι οι Alfisti είναι συνηθως αρκετά μερακλήδες με τα αυτοκίνητα τους 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζω άνεργο άτομο που πήρε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να πουλάει μούρη στις γκόμενες.

Το πήρε 2μισι χιλιάρικα και του κόστισε σε βλάβες άλλα 2 χιλιάρικα από το 2016 (1000 ευρώ σε βλάβες το χρόνο έδινε). Συνολικά με την αγορά και με βενζίνες, τέλη και βλάβες πρέπει να πέταξε 6,5 χιλιάρικα για 2 χρόνια.

Απλά κάνε μια αναζήτηση στο νετ να δεις γιατί έχει τόσο κακή φήμη η εταιρία στα παλαιότερα μοντέλα και ειδικά στο συγκεκριμένο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, thrastorm7 είπε

Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τυχόν απαντήσεις.

Έχω αποφασίσει να πάω για αγορά Alfa 147 (τα 120 άλογα), πάντα ήθελα να πάρω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και τώρα ωρίμασαν οι συνθήκες (Ομορφιά, στήσιμο στο δρόμο και θέση οδήγησης οι κύριοι λόγοι που το θέλω)... Παρόλα αυτ΄έχω ακούσει/διαβάσει πολλά θετικά και πολλά αρνητικά, αντιλαμβάνομαι επίσης το ρίσκο του μεταχειρισμένου, είναι λαχείο... Αυτό που θέλω είναι να μειώσω τις πιθανότητες να αγοράσω κάτι που θα μου ζητάει συνέχεια πράγματα...

Δεδομένα:

Budget: 2.500€

Χρώμα: Ιδανικά κόκκινο - Μαύρο, αλλά αν δε βρω δε θα σκάσω κιόλας

Έκδοση: 120 άλογα

Χιλιόμετρα: Όχι πάνω από 160.000

Βασικός εξοπλισμός: Τίποτα ιδιαίτερο πέρα από τα βασικά (υδραυλικό τιμόνι, αερόσακοι, κτλ), ότι άλλο φυσικά καλοδεχούμενο

Προτεραιότητα: Μηχανικά άρτιο, να μη ζητήσει πράγματα για περίπου 1-5 χρόνο από την ημέρα αγοράς, να έχει όσο το δυνατόν λιγότερες εξωτερικές φθορές 

Σημείωση: Εννοείται ατρακάριστο κτλ

Αυτό που θα ήθελα είναι να μου πείτε γνώμες για το αυτοκίνητο αυτό, τι να προσέξω, τι να τονίσω να κοιτάξει ο μηχανικός που θα το πάω και ότι άλλες συμβουλές έχετε... Με ενδιαφέρει η κατανάλωση στον πραγματικό κόσμο (κίνηση στην Αθήνα κτλ, κάνοντας περίπου 60χλμ την ημέρα, τι θα πληρώνω σε καύσιμα).

Γενικά μάγκες ότι συμβουλές έχετε καλοδεχούμενες.

Από αυτοκίνητα δε σκαμπάζω, ως εκ τούτου κάποιος εύκολα μπορεί να με κοροιδέψει, για αυτό και απευθύνομαι εδώ για βοήθεια.

Τέλος, αν μου συστήσετε και που να πάω για έλεγχο το αυτοκίνητο θα είναι ιδανικό!!

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τα οποια σχόλια

(Αν κάποιος κάνει και κανα κόπο να βρει κανά καλό αυτοκίνητο και να μου το κάνει λινκ, θα το εκτιμήσω δεοντος)

What to watch out for

Poor score in 2001 NCAP crash tests. 

Paddle shift arrangement for Selaspeed on 147 doesn't work very well. Not a great drive. 

Paint problems with solid lacquered black. 

FIAT/Alfa joint worst for breakdowns attended by German ADAC during 2001.

Alfa Romeo 2nd least reliable of 31 makes of car in 2002 'Which?' reliability survey cars 2000 - 2002; 3rd least reliable cars 1997 - 1999.

Alfa Romeo had fourth highest warranty repair costs in 2003 Warranty Direct Reliability index (index 155.10 v/s lowest 31.93).

Average for breakdowns and faults and poor for problems in 2003 Which survey.

22nd from bottom out of 137 models in 2003 Top Gear survey.

147 joint 10th bottom model and Alfa Romeo bottom marque in 2004 JD Power Customer Satisfaction Survey.

Alfa Romeo 5th bottom of Reliability Index for 2004 combining average cost of repair of £392.88 with high 39.55 failures per 100 Warranty Direct policies www.reliabilityindex.co.uk

Came 6th from bottom in 2005 JD Power/What Car Survey of 23,000 cars reg Sep 2002 to Aug 2003 with satisfaction score of 72.5%.

Joint 3rd from bottom in 2007 UK J.D. Power Customer Satisfaction Survey with 74.4% score.

Timing belt failures of 4 cylinder twin sparks extremely common. They can fail in as little as 25,000 miles. Timing belts, tensioners and toothed/non toothed plastic rollers need changing way before original scheduled 72k miles. See TSB to change them at 36k or 4 years whichever comes first. Also need new waterpumps because pumps are driven by timing belts and if they fail the belt gets flung off. On diesels, water pumps can also fail, flinging off the timing belts. 

Early problems with Selaspeed gearbox actuator and long wait for replacement parts. 

Bosch 'hot film' Mass Airflow Sensors seem to be failing regularly. 

Several reports of 2.0 litre engine failures in 156s due to oil starvation when engines were full of oil points a finger at oil pump failure. 

Witches brew of problems. This is just one owner's experience: "Here is a list of my faults of which most are on the AA report. 1) Selespeed failure to engage gear. Leaving car in dangerous position. Normally happens when on roundabout or turn when engine cold. Alfa dealer has had car in 4 times and not solved problem. 2) Alarm goes off when boot is unlocked with remote control. 3) Boot plastic gutter trim not secure at rear edge, hatch not 
aligned. 4) Oil leak. 5) Positive terminal battery cover broken. 6) CD Player skips on normal CDs even when car stationary. 7) Front Windscreen washers very poor. 😎 Power Steering fluid level below minimum. 9) Handbrake cable on left not fitted properly to floor bracket. 10) Timing belt cover not fitted correctly, gap at top and loose. 11) Carpet hanging out of passenger front lower trim. 12) Carpet loose on side of center console. 13) Alternator fails to charge battery. 14) Only 25 to 26mpg. 15) Engine uses oil. Other problems: 16) Rattles from Door trims. 17) Rattles from rear seats. 18) Rear seats not locking in position. 19) Sunroof blind completely missing. 20) Sunroof fails to open. 
21) Finish keeps coming off Selespeed Paddles on steering wheel. 22) The Climate Control keeps going to HIGH and MAX."

18-6-2018: 100k mile 2009 Alfa Romeo 147 JTDm 16v with started to clonk when releasing the clutch pedal after a gear change. The Car also sometimes juddered on pull away but not always. The judder doesn't manifest as the clutch bites but rather as the car begins to move. The car also gives an almighty shake on startup as the engine catches too. The clutch and flywheel where done at about 65k miles. The clutch doesn't slip and other than the above mentioned problem the car drives beautifully. We thought maybe failed engine and transmission mountings. But problem was eventually solved with a new genuine clutch kit, flywheel, clutch fork and associated bushes. These were sourced from www.shop4parts.co.uk which is a great place for reasonably priced Fiat and Alfa Romeo parts. Apparently common on diesel 147s and Alfa GT's for the fork bushes to seize causing the clutch pedal to become extremely heavy. Apparently some people have eased the problem by dribbling oil down the fork shaft to lubricate the bottom bush. The only real solution is to completely replace the fork bushes. The clunk on pull away and juddering were caused by a broken clutch release bearing. Indie specialist suspects this was at least partly caused by the heavy pedal and binding fork bushes. The heavy clutch is also know to put strain on the clutch master and slave cylinder's causing them to fail prematurely.

Recalls

September 2002: TSB issued to change timing belts and tensioners at 36,000 miles rather than 72,000 miles. 1-10-2003: Possible fire risk during warm up phase on just 6 cars ZFA937---3084119 to 3171718 and 5041468 to 5097241. 

07/12/2007R/2007/174ALFA ROMEO147, GT, 159, Brera and Spiderbrakes may fail. Chassis numbers ZAR93900005021630 to ZAR93900005021749. Build dates20/11/2007 to 22/11/2007

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μεσα στην πολη που θα ειναι οι διαδρομες σου να ξερεις οτι θα καιει παρα πολυ.τωρα για το αν σου βγαλει σοβαρες ζημιες η οχι κανεις δεν μπορει να στο  εγγυηθει οποιοδηποτε αμαξι 15 ετιας και να παρεις.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου, μπες μέσα στο μεγαλύτερο Ελληνικό φόρουμ για Alfa Romeo να βρεις ότι θες για 147

Alfisti.gr/forum

Λέει μέσα τα πάντα και αναλυτικά.

Σε γενικές γραμμές να ξέρει ότι οι 147 έχουν αρκετή συντήρηση σε ψαλίδια και ιμάντες.

Ειδικούς μάστορες και όχι γενικά συνεργεία για τα σημεία που πονάνε.

Και φυσικά αν παρεις φτηνα πχ  2 3 χιλιαρικα και θέλει μεγαλό σέρβις μαζι με ιμαντες ψαλίδια λάστιχα θα πάει άλλο τοσο

Αν βρεις κάποια που είναι συντηρημένη από Alfista και είναι πιο ακριβή θα τα γλυτώσεις.

Αυτά τα ολίγα εδώ...

Τέλος μην ψάχνεις για 147 κάτω από 4500 χιλιάδες γιούρο...γιαυτο που θες...γιατί θα χρειαστούν πολλά παράπανω

Επίσης προσεξε για γυρισμενα χλμ...ένας καλός κι εμπειρος μαστωρας αλφα ρομεο μπορεί να βρει όσα έχουν σβήσει από το κοντερ στο body computer

 

Επεξ/σία από dellorto
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Romeo gt 1.8 καπου στα 4000 ευρω με παζάρι. Αμα είναι να κάνεις την τρέλα (να μην πω τίποτα άλλο) να την κάνεις σωστά. Να βγάλεις γούστα. (Είχα την 159 ακόμα το βλέπω στο δρόμο και λέω ωραίο αυτοκίνητο) 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια που έγραψα παραπάνω ισχύουν και για την Gt...

ίδια μηχανικα μέρη έχουν με την 147 μόνο το αμάξωμα αλλάζει...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.