Προς το περιεχόμενο

E-shop.gr


mindreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι άλλοι θέλουν περισσότερα μεταφορικά όμως η παραγγελία έρχεται στην ώρα της. Στο e-shop για να γίνει παράδοση παραγγελίας πρέπει να γίνει έκτακτη συνεδρίαση του eurogroup.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 843
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κοίτα, στην επαρχία το κόστος να μεταβείς στο κατάστημα είναι σαφώς μικρότερο, εφόσον μένεις μέσα στον ιστο της πόλης κ όχι σε απόκεντρο ή κοινότητα της πόλης.
Αθήνα ή Θεσ/κη οι αποστάσεις είναι μεγαλύτερες, ο χρονος μετάβασης χαοτικός κ η καταναλωση βενζίνης ίσως να υπερβαινει το επιπλέον κόστος αποστολής delivery.

Επαρχεία συμφέρει παραλαβή απο το κατάστημα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και καλά λέει ότι φταίει ο ιός.... Και δεν έχουν δρομολόγια. 

Εντομεταξυ έχω πάρει ένα φούρνο μικροκυμάτων 15 μέρες έχει σιγουρα κ ακόμη περιμένω 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, joker80 είπε

Ούτε στα email βλέπω να απαντάνε. Έχουν πελαγώσει μάλλον λόγω της κατάστασης

Ουτε καν.

Έκανα μια παραγγελια ενα προϊόν 03/04 αλλα 04/04 το βρήκα αλλου ποιο οικονομικά και προτίμησα αυτο! τους έστειλα mail να ακυρώσουν την παραγγελια ( δεν ειχε φυγει ακομα ) 

Ουτε απάντηση ελαβα μετα απο 2ο email στης 07/04 ουτε τίποτα . Τελικα το προιον έφτασε σε κατάστημα της περιοχής οπου και με ειδοποίησαν σήμερα . 

Ας τα κανουν βολτες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ την Κυριακή έκανα μια παραγγελία για προϊόν που ήθελε 3 εργάσιμες ημέρες, και την Πέμπτη το είχα στα χέρια μου...

Για μια ακόμη φορά όλα καλά...!!!!

326454836_.png.bb5bea3ee164867920ab02eaac307f63.png

Επεξ/σία από bromiaris
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελια που εγινε πριν....1 βδομαδα, θα ειναι στην αποθηκη τους....μεθαυριο..., και αντι να ειναι την επομενη εργασιμη στο eshop point της περιοχης μου(ειπαμε, παω και τα περνω μονος μου, αρκει να φτασουν), θα ερθουν στο eshop point, μετα το Πασχα, λογω φορτου εργασιας!!!!!!

Για πρωτη φορα στα χρονικα, δεκαπεντε χρονια ευχαριστημενος πελατης τους, ειχα αριθμο αναμονης για να μιλησω και να δωσω παραγγελια, αριθμο 65!!!! Ευτυχως εκανε μονο....20 λεπτα αναμονη....

Πρεπει να εχουν χ@@@ει στο ταληρο παντως...

Το εχω πει, δεν εχω παραπονο απο το eshop, αλλα το ολο συστημα τους, φαινεται να εχει 'κλατάρει', αυτη την περιοδο!

Επεξ/σία από mindreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα έστειλαν newsletter κι έχουν προσφορά ένα πολυμηχάνημα HP στα 95,9 ευρώ.

Πατάς το λινκ που λέει "αγόρασε το" και στη σελίδα που ανοίγει έχει τιμή 109 ευρώ.

 

:huh:

Υ.Γ.

Σήμερα δεν υπάρχει καν στη σελίδα του newsletter.

Επεξ/σία από Doubt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχώς η κακή εμπειρία με το latpop έληξε. Παρασκευή έστειλαν το σωστό, Δευτέρα ήρθε με ACS Καστοριά και ταυτόχρονα παρέλαβαν το λάθος. Δεν το πίστευα!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Εχουν αραιωσει μαλλον, τα δρομολογια, απο τα κεντρικα τους, προς τα eshop points.

Πραγματα ετοιμοπαραδοτα, που παντα ηταν στο eshop point της επιλογης σου, την επομενη μερα, ή εστω σε 2 μερες,

πλεον ερχονται σε 4-5 μερες.

Το εχει παρατηρησει αλλος αυτο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Φυσικά. Μα ξέρεις πόσα δέματα έρχονται μετά από πολύ καιρό; Αυτό γίνεται γτ δίνουν προτεραιότητα στην Αθήνα. Η e-fresh στέλνει δέματα σχεδόν ακυρομενα . Πρώτα Αθήνα και μετά όλοι οι άλλοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια ερώτηση παιδιά, έχετε αγοράσει από e-shop κινητό tablet κλπ με έκδοση τιμολογίου για αποφορολογηση? Έχουν ανθρώπινη διαδικασία ή κάνουν τα ίδια με τα skroutzoμαγαζα? Αν ξέρεις κάποιος ας απαντήσει παρακαλώ, ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιο πράγμα πρώτη φορά... και είμαι πελατης από το 2002. Ουδέποτε συνάντησα πρόβλημα με το σέρβις ή άλλες καθυστερήσεις. Όσες φορές ήταν ένα προϊόν κατόπιν παραγγελίας και όχι άμεσα διαθέσιμο ήξερα εις γνώσιν μου πως θα περιμένω αρκετό χρονικό διάστημα.

Άλλα τώρα έχουν ξεφύγει περιμένω παραγγελία από 1 - 4 σε άμεσα διαθέσιμα προϊόντα (Εκτός αν γράφουν ψέμματα η γενικά άλλα ντάλον διαθεσιμότητα γιατί τώρα πια μετά από τόσο καιρό γράφουν κατόπιν παραγγελίας σε ορισμένα)

Υποτίθεται ότι δεσμεύονται τα προϊόντα με σειρά προτεραιότητας.

Στις 10 - 4 είχαν γράψει στην εξέλιξη παραγγελίας πως είναι έτοιμη να σταλεί με οδηγό  τους. Και την επόμενη μέρα το έσβησαν και το γύρισαν στο αρχικό στάδιο  Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων" (Σκρεινσοτ δεν έβγαλα. που να ήξερα πως θα εξελιχτεί)

Μεγάλη Τετάρτη 9 το βράδυ με παίρνουν τηλ να μου πουν πως ένα προϊόν τελικά δεν το έχουν στην αποθήκη τους. Και μου κάνουν μια αντιπρόταση την οποία και δέχομαι. Επειδή από το τηλέφωνο είναι δύσκολο να θυμάσαι κωδικούς προϊόντων. Τους απαντώ στην αντιπρόταση με e-mail σε μισή ώρα. Φυσικά δεν εχω την απαίτηση να το δουν στις 9:30 το βράδυ. Προφανώς θα το είδαν την M. Πέμπτη. 

Έκτοτε καμία απάντηση, καμία ενημέρωση..... Στα e-mail δεν απαντάνε...(και είμαι και πολύ ευγενικός κατανοώντας τις συνθήκες των ημερών)

Είμαι πολύ περίεργος να δω αν φάμε και τον Μάιο περιμένοντας......

Άντε  με το καλό να μπούμε στην "Κανονικότητα"  με το άνοιγμα κι άλλων αλυσίδων να εξομαλυνθεί το εμπόριο....ώστε να σταματήσουν όσο γινεται τα παράπονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...