Επισκέπτης Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Γεια σας πρόσφατα έκανα μια παραγγελία από Αγγλία ένα εξάρτημα για την δουλειά μου και ένα άλλο από άλλον άτομα πάλι από Αγλλια .. Το ένα δέμα έχει φτάσει εδώ και το άλλο από την 2 του μήνα το traking numbers μου δείχνει ότι έχει κολλήσει στην Πολωνία.. Γράφει αυτό στο traking numbers In transit - Exception -belivery problems / delay caused by service provider KATOWICE HUB έχει κολλήσει εκεί 3 μέρες τώρα και της 2 παραγγελίες της έκανα την ίδια στιγμή το ένα έφτασε εδώ και το άλλο ακόμα κολλημένο.. Τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση αν ξέρει κάποιος να μου πει
YourTrueLegend Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Yπομονη απλα. 3 μερες δεν ειναι τιποτα. Στις 10 business ξεκινα να ανησυχεις...
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Απλά παραγγέλνω πολύ συχνά από εκεί κάθε μήνα σχεδόν και Πότε δεν είχα τέτοιο θέμα πήγε 6 μέρες εκεί και δεν ξέρω τι γίνετε σε αυτήν την περίπτωση 😕
talibanakos Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Μπορει απλα να μην ενημερωθηκε το tracking. Συμβαινει..
Mansora Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Επειδή έγινε η παραγγελία απ την ίδια χώρα δεν σημαίνει ούτε ότι οι πωλητές τα έστειλαν ή η μεταφορικη τα φόρτωσε ταυτόχρονα . Μετά τη διαλογή στη χώρα προωθούνται σε ένα κεντρικό σημείο στην Ευρώπη οπου φορτώνουν και δεματα από αλλες χωρες προς Ελλάδα και παίρνουν το δρόμο τους. Το πιθανότερο είναι ότι το δέμα που ήδη παρελαβες πήγε νωρίτερα στο σημείο διαλογης και πρόλαβε το δρομολόγιο για Ελλάδα ενώ το δεύτερο μπορει να έφτασε με μια μέρα καθυστέρηση και κόλλησε εκεί μέχρι το επόμενο δρομολόγιο για Ελλάδα που προφανώς δεν είναι καθημερινό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα