Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρετε,

Τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι με το κομμάτι των αγγελιών του site. Ωστόσο, ανακάλυψα πως έχω μια αρνητική αξιολόγηση από πριν 2+ χρόνια όταν το είχα χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά η οποία απ'ότι βλέπω μου προκαλεί προβλήματα. Ακόμα και στη μια συναλλαγή που έκανα πρόσφατα, ο άνθρωπος μου είπε πως το σκέφτηκε αρκετά αν όντως θα την κάναμε λόγω αυτής. 

The point is, πως 1ον δεν καταλαβαίνω πως το συγκεκριμένο άτομο μου άφησε αξιολόγηση σε αγγελία που τελικά δεν πραγματοποιήσαμε μαζί, άρα και δεν είδε ποτέ τα προϊόντα και 2ον αυτά που ισχυρίζεται, ναι μεν το περί σειρά προτεραιότητας είναι αληθές, ενώ περί αυτού της τιμής, απλά ο τελικός αγοραστής μου έκανε την εξυπηρέτηση να έρθει αυτός στο μέρος μου και του έκοψα κάτι ψιλά από την τελική τιμή για να τον ευχαριστήσω, δεν προκύπτει ωστόσο κάτι που αντιβαίνει στους κανόνες δε. Από που και ως που είμαι υποχρεωμένος να δώσω τα πράματα στο άτομο με το οποίο μίλησα πρώτος αν ειδικά δεν έχουμε "δώσει τα χέρια" και κανονίσει ραντεβού κιόλας για να πεις πως τον δέσμευσα...

Εν τέλει, πιστεύω πως πρόκειται για περίπτωση revenge feedback που λένε και στο ebay(όπου btw είμαι μέλος από το 2009 και έχω 300+ 100% feedback με σχεδόν το 1/3 από αυτά να είναι ως seller) και απλά το άτομο δεν ήταν χαρούμενο επειδή δεν πήρε αυτός τα προϊόντα. Βέβαια δεν θέλω να κρύβομαι πίσω από 500 λογαριασμούς εξ ου και αυτό το τοπικ...

Επεξ/σία από Adrastus
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, opera είπε

Συγνώμη ,αξιολόγηση δε γίνεται μόνο σε ολοκληρωμένες συναλλαγές;

Τώρα ναι, παλιά δεν ήταν έτσι

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...