Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Εξαιρετικη κινηση .

Οι τριτες  aftermarket λυσεις δεν ταιριαζουν σε καμμια σοβαρη εταιρεια ουτε προιον  ,ποσω μαλλον  στην Αpple .Οταν εχεις δαπανησει αρκετα λεφτα  για ενα  premium αμαξι  δεν τον πας στον Μπαμπη τον μαστορα για επισκευη αλλα στην επισημη αντιπροσωπεια ,το ιδιο ισχυει  και  για τα προιοντα της Αpple .

Τα σχολια απο ατομα  που απλα δεν εχουν καμμια επαφη με τετοια προιοντα απλα επιβεβαιωνει τον ισχυρισμο μου .

Υπάρχουν και συνεργεία/εταιρειες service τα οποία δεν είναι μαστρο Μπάμπης ούτε επίσημη αντιπροσωπεία και έχουν εξειδικευμένους τεχνικούς και τα κατάλληλα μηχανήματα για την επισκευή του premium αυτοκινητου ή του premium κινητού,Η/Υ,Tablet κλπ.

Επεξ/σία από makiskapa
  • Like 8
  • Απαντ. 276
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Fotis13 είπε

Εξαιρετικη κινηση .

Οι τριτες , aftermarket λυσεις δεν ταιριαζουν σε καμμια σοβαρη εταιρεια ουτε προιον  ,ποσω μαλλον  στην Αpple .Οταν εχεις δαπανησει αρκετα λεφτα  για ενα  premium αμαξι  δεν τον πας στον Μπαμπη τον μαστορα για επισκευη αλλα στην επισημη αντιπροσωπεια ,το ιδιο ισχυει  και  για τα προιοντα της Αpple .

Τα σχολια απο ατομα  που  δεν εχουν καμμια επαφη με τετοια προιοντα απλα επιβεβαιωνει τον ισχυρισμο μου .

Δεν έχεις πραγματικά ιδέα γι' αυτό τα λες. Υπάρχουν αξιολογοι επισκευαστές και Ελλάδα. 

Ο πιο 'γνωστός' (στο εξωτερικό) είναι ο Louis Rossman που έχει δικό του κανάλι Youtube.

Επεξ/σία από natural_sgf
  • Super Moderators
Δημοσ.
8 minutes ago, natural_sgf said:

Άλλο αυτό και άλλο να μη μπορείς να το κάνεις. Εγώ μπορεί να μη το κάνω αλλά θέλω να έχω το option αμα γουστάρω να το κάνω.

Ορίστε και ένα σχετικό λινκ όσον φορά το planned obsolence.

Αν θέλεις να κανείς κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και λόγος να πάρεις ένα μηχάνημα από την apple. Γι αυτό και στο λέει για να ξέρεις από πριν τι ισχύει. Όσοι θεωρούν σωστή μια τέτοια κίνηση θα συνεχίσουν να την επιλέγουν. 

Σας υπενθυμίζω όμως και πάλι σε ποια μοντέλα ακριβώς  απευθύνεται αυτή η είδηση. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, makiskapa είπε

Υπάρχουν και συνεργεία τα οποία δεν είναι μαστρο Μπάμπης ούτε επίσημη αντιπροσωπεία και έχουν εξειδικευμένους τεχνικούς και τα κατάλληλα μηχανήματα για την επισκευή του premium αυτοκινητου ή του premium κινητού,Η/Υ,Tablet κλπ.

Εσυ οταν θα τα παρεις πηγαινε εκει ,εγω το αμαξι μου και τon imac  δεν τα παω ,οπως δεν παω ουτε το  ψυγειο μου κ.ο.κ.

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, makiskapa said:

Υπάρχουν και συνεργεία/εταιρειες service τα οποία δεν είναι μαστρο Μπάμπης ούτε επίσημη αντιπροσωπεία και έχουν εξειδικευμένους τεχνικούς και τα κατάλληλα μηχανήματα για την επισκευή του premium αυτοκινητου ή του premium κινητού,Η/Υ,Tablet κλπ.

Και σε μένα ο κύριος Γιάννης με το συνεργείο στη γειτονιά είναι πολύ εξειδικευμένος και έχει όλα τα σύγχρονα μηχανήματα αλλά ΔΕΝ είναι εξουσιοδοτημένο σέρβις και ΔΕΝ θα του πάω το νέο μου αμάξι που χρυσοπληρωσα! 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, billdanos είπε

Αν θέλεις να κανείς κάτι τέτοιο δεν υπάρχει και λόγος να πάρεις ένα μηχάνημα από την apple. Γι αυτό και στο λέει για να ξέρεις από πριν τι ισχύει. Όσοι θεωρούν σωστή μια τέτοια κίνηση θα συνεχίσουν να την επιλέγουν. 

Σας υπενθυμίζω όμως και πάλι σε ποια μοντέλα ακριβώς  απευθύνεται αυτή η είδηση. 

Εσύ γιατί κόπτεσαι; Το τι μηχανήματα θα πάρουμε και τι δικαιώματα και απαιτήσεις έχουμε είναι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα...

Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να έχουμε το δικαιωμα της επισκευής.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, coffeex είπε

Όποιος παρακολουθεί το κανάλι του Louis Rossmann καταλαβαίνει τι λέω, δεν συμφωνώ με όσα λέει γενικά για την Apple αλλά για

Louis Rossmann + Linus :P

  • Super Moderators
Δημοσ.
Just now, natural_sgf said:

Εσύ γιατί κόπτεσαι; Το τι μηχανήματα θα πάρουμε και τι δικαιώματα και απαιτήσεις έχουμε είναι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα...

Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να έχουμε το δικαιωμα της επισκευής.

Και η apple σου εξηγεί πως δεν θα μπορείς να το κανείς αυτό για τα συγκεκριμένα hi end μοντέλα. Απλό δεν είναι; Με το ζόρι θα σε βάλει να τα αγοράσεις; 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε παίδες πήγα το μίνι για αντικατάσταση του σκληρού δίσκου με SSD και με ρώτησαν αν θέλω να βάλω τον δικό τους ή να αγοράσω απ' έξω. Φυσικά και προτίμησα να αγοράσω μόνος μου. Τα εργατικά δεν ξεπερνούσαν τα 15 ευρώ.....μην τρελαίνεστε ρε παιδιά. Τώρα αν έχεις αγοράσει μηχάνημα 2000 ευρώ πάθει κάτι  σοβαρό πρόβλημα και θελεις να το πας σε ένα άσχετο δικαίωμά σου και κρίμα.

Επεξ/σία από gregory22
Δημοσ.

Με το κάπνισμα ισχύει αυτό που είχαμε δει παλιά σε είδηση;

Δεν κάνουν επισκευές σε καπνιστές;

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, billdanos είπε

Και σε μένα ο κύριος Γιάννης με το συνεργείο στη γειτονιά είναι πολύ εξειδικευμένος και έχει όλα τα σύγχρονα μηχανήματα αλλά ΔΕΝ είναι εξουσιοδοτημένο σέρβις και ΔΕΝ θα του πάω το νέο μου αμάξι που χρυσοπληρωσα! 

Δεν μιλάω για συνεργεία της γειτονιάς αλλά μεγάλες εταιρείες 

 

1 λεπτό πριν, natural_sgf είπε

Εσύ γιατί κόπτεσαι; Το τι μηχανήματα θα πάρουμε και τι δικαιώματα και απαιτήσεις έχουμε είναι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα...

Εγώ θεωρώ ότι πρέπει να έχουμε το δικαιωμα της επισκευής.

Συμφωνώ απόλυτα. Αν θέλω να το πάω στον κάθε μαστροχαλαστή να το πάω. Αν μου το χαλάσει ας πρόσεχα και καλά να πάθω ας μου το επισκευάσει η εταιρεία μετά με διπλάσιο κόστος απο το κανονικό. Πρέπει να έχω το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ' ότι καταλαβαίνω το τεράστιο ζήτημα που θα έπρεπε να μας απασχολεί δεν είναι ο Μπάμπης ο επιστήμονας-μάστορας που θα επισκευάσει το MBP μας 6 μήνες μετά την αγορά του (ή 2,5 χρόνια αν αγοράσουμε την τριετή επέκταση εγγύησης) αλλά τι θα γίνει όταν το εργαλείο θεωρηθεί obsolete από την Apple και ενώ ακόμα βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. 

Κάτοχος MBP 2013 που πρακτικά σήμερα παίζει όπως την day 1 και έχει υποστεί μόνο επίσημο σέρβις. Τρέμω στην ιδέα ότι αν (χτύπα ξύλο) πάθει κάτι σε δύο χρόνια δεν θα μπορούσα να το επισκευάσω σε 3rd party αν ίσχυε το ίδιο σενάριο με αυτό του Τ2. 

Ελπίζω απλώς το obsolete plan για τα Mac του 2018 να έχει πολύ μεγαλύτερο βάθος χρόνου, διαφορετικά είναι λόγος να μην αναβαθμίσω ποτέ αν δεν αλλάξει κάτι και να προτιμήσω άλλη μάρκα. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Και σε μένα ο κύριος Γιάννης με το συνεργείο στη γειτονιά είναι πολύ εξειδικευμένος και έχει όλα τα σύγχρονα μηχανήματα αλλά ΔΕΝ είναι εξουσιοδοτημένο σέρβις και ΔΕΝ θα του πάω το νέο μου αμάξι που χρυσοπληρωσα! 

Καλά θα κάνεις να μην του το πάς είναι επιλογή σου όπως επιλογής σου είναι και αν θα το πας.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, billdanos είπε

Και η apple σου εξηγεί πως δεν θα μπορείς να το κανείς αυτό για τα συγκεκριμένα hi end μοντέλα. Απλό δεν είναι; Με το ζόρι θα σε βάλει να τα αγοράσεις; 

μάλλον πρέπει να διαβάσεις λίγο τι είναι το right to repair.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, billdanos είπε

Και η apple σου εξηγεί πως δεν θα μπορείς να το κανείς αυτό για τα συγκεκριμένα hi end μοντέλα. Απλό δεν είναι; Με το ζόρι θα σε βάλει να τα αγοράσεις; 

Που το εξήγησε η Apple αυτό; Το εξήγησε τη στιγμή που το πούλησε μήπως;

Αν τώρα είχα αγοράσει το μοντέλο του 2018 και το μάθαινα κατόπιν εορτής;

Σε θεωρώ πολύ απόλυτο πάντως. Δεν έχεις σκεφτεί αν όλοι οι κατασκευαστές έκαναν αυτό το πράγμα. Θα είχαμε επιλογή τότε;

Επεξ/σία από natural_sgf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...