Vaggelisioan Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπερα παιδια, προσπαθησα να κανω μια κρατηση σε ενα ξενοδοχειο της Ιταλιας για τον επομενο μηνα. Απο απροσεξια μου ομως επελεξα δωματιο χωρις δωρεαν ακυρωση και το ειδα στο τελος. Μου ζητησε στοιχεια της καρτας μου για την κρατηση αλλα χωρις να μου ζητησει τον 3ψηφιο κωδικο ασφαλειας της καρτας μου. Η καρτα μου ομως ηταν χρεωστικη, εβαλα τα στοιχεια της χωρις τον 3ψηφιο αριθμο ασφαλειας της καρτας μου αφου δεν μου το ζητησε και μου δεσμευσε το ποσο απο την καρτα. Σημερα μου σταλθηκε email με το παρακατω κειμενο Η κάρτα σας απορρίφθηκε Το Hotel Gabriella δεν κατάφερε να επεξεργαστεί τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας σας επειδή απορρίφθηκε. Παρακαλούμε δώστε εναλλακτικά στοιχεία πιστωτικής κάρτας. Για να είναι εγγυημένη η διαμονή σας, παρακαλούμε δώστε τα στοιχεία μέσα στις επόμενες 24 ώρες. Προφανως ζητουσε πιστωτικη καρτα ως εγγυηση αλλα εγω εβαλα χρεωστικη καρτα και το ποσο δεσμευτηκε. Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι, οτι τα χρηματα τα εχασα πλεον? μπορει να με χρεωσει το καταλυμα χωρις να μου ζητηθει ο 3ψηφιος αριθμος ασφαλειας της καρτας? ή επειδη δεν ηταν πιστωτικη η καρτα μου απορριφθηκε και δεν θα χρεωθω και η δεσμευση των χρηματων ηταν εικονικη? (να πω επισης οτι δεν θελω πλεον να κρατηθει το συγκεκριμενο δωματιο οποτε μηπως σταθηκα τυχερος και δεν χρεωθω?) Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από Vaggelisioan
mary Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Αφού απορρίφθηκε δεν μπορεί το κατάλυμα να σε χρεώσει αν δεν ανανεώσεις τα στοιχεία της κάρτας. Δεν ανανεώνεις και δεν σου γίνεται η κράτηση Το ποσό θα ξε-δεσμευτεί σε καμία 10ρια μέρες. Μην αγχώνεσαι.
Vaggelisioan Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 ετσι πληροφοριακα, μπορει να σου παρει χρηματα το καταλυμα απο τη στιγμη που δεν βαζεις τον 3ψηφιο αριθμο ασφαλειας της καρτας σου?
zebras84 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Νομίζω ότι δεν παίζει ρόλο το είδος της κάρτας (χρεωστική ή πιστωτική). Τους ενδιαφέρει αν είναι visa, mastercard κλπ. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως, πως λες ότι σου δέσμευσαν το ποσό ενώ απορρίφθηκε η κάρτα σου. Αν όντως σου το δέσμευσαν και η κράτηση είναι χωρίς επιστροφή θεωρητικά χάνεις τα λεφτά σου.
kon1to Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, Vaggelisioan είπε ετσι πληροφοριακα, μπορει να σου παρει χρηματα το καταλυμα απο τη στιγμη που δεν βαζεις τον 3ψηφιο αριθμο ασφαλειας της καρτας σου? ναι μπορει, δεν ειναι απαραιτητο το cvv. πως καταλαβες ομως οτι σου δέσμευσε το ποσο, το ειδες μεσω της τραπεζας σου; Αν δεσμευθηκε το ποσο, δεν εχει νοημα να σου απερριψαν την καρτα στην πορεια. 58 λεπτά πριν, Vaggelisioan είπε (να πω επισης οτι δεν θελω πλεον να κρατηθει το συγκεκριμενο δωματιο οποτε μηπως σταθηκα τυχερος και δεν χρεωθω?) αν δεν περναει η καρτα σου, απλα περιμενεις 24 ωρες μεχρι το Ξενοδοχειο να ακυρωσει τελικα την κράτηση. αν περναει και σε χρεωσουν, δεν χανεις κατι να τους στειλεις μηνυμα, οτι επελεξες τον συγκεκριμενο κατάλογο κατα λαθος και αν μπορουν να κανουν μια εξαιρεση και να σου επιστρεψουν τα χρήματα. Μερικές φορές το δέχονται, ειδικα αν αργει η κράτηση. 36 λεπτά πριν, zebras84 είπε Νομίζω ότι δεν παίζει ρόλο το είδος της κάρτας (χρεωστική ή πιστωτική). Τους ενδιαφέρει αν είναι visa, mastercard κλπ. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως, πως λες ότι σου δέσμευσαν το ποσό ενώ απορρίφθηκε η κάρτα σου. Αν όντως σου το δέσμευσαν και η κράτηση είναι χωρίς επιστροφή θεωρητικά χάνεις τα λεφτά σου. Παιζει ρολο και το ειδος. Πολλες χρεωστικες δεν επιτρεπουν χρεωση εξ αποστασεως. Τυπικα για να κανεις κρατηση, πρεπει να χρησιμοποιεις πιστωτικη καρτα, γιατι η χρεωστικη σημερα εχει αυριο δεν εχει, απλα πολλες φορες τα Ξενοδοχεια ειναι ελαστικά σε αυτό. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από kon1to
zebras84 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Εννοώ οτί όταν πας να κάνεις κράτηση δεν σε ρωτάνε αν η κάρτα είναι πιστωτική ή χρεωστική. Συνήθως όμως δεν δέχονται σαν κάρτα " εγγύησης κράτησης δωματίου " μια χρεωστική και είναι λογικό. Στην προκειμένη περίπτωση όμως έκανε κράτηση σε δωμάτιο χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, άρα μιλάμε για άμεση χρέωση και όχι για κάρτα που σου κρατάνε τα στοιχεία της ώστε να σου χρεώσουν ένα ποσό σε περίπτωση που δεν πας εκεί.
kon1to Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 ναι οταν πας να κανεις κρατηση δεν σε ρωτανε, αλλα σου λενε οτι πρεπει να ειναι πιστωτικη. Απο εκει και περα οτι κρατηση και να κανεις εσυ το Ξενοδοχειο βλεπει την καρτα με τον ιδιο τρόπο και δεν εχει τροπο να ξερει αν ειναι πιστωτικη ή χρεωστική. Φυσικα αν ο τιμοκαταλογος αφορα αμεση χρεωση αν το Ξενοδοχειο μπορεσει να την χρεωσει κανονικα, δεν το νοιαζει αν ηταν πιστωτικη ή χρεωστική.
EmpYristis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Το πιθανότερο είναι να μην μπορέσανε να σε χρεώσουν όλο το non refundable ποσό, ισως και λόγο οτι δεν καταχωρησες τον τριψήφιο. Επίσης με την χρέωση το υπόλοιπο σου να μην επαρκεί (πχ. μηνιαίο οριο). Για αυτό ζητάνε άλλη κάρτα. Διαφορετικά θα σε ειχαν χρεώσει ήδη. 1
Vaggelisioan Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 οταν ολοκληρωθηκε η κρατηση το ποσο δευμευτηκε αμεσα και το ειδα απο το ebanking μου οτι ειναι δεσμευμενο. Αυτο εγινε χθες, και σημερα ελαβα το email που σας εστειλα παραπανω και μαλιστα το θεμα του μηνυματος ειναι Προσοχή: Άκυρη πιστωτική κάρτα, ενημερώστε την άμεσα Μηπως επειδη το συγκεκριμενο θελει πιστωτικη καρτα για εγγυση και επειδη δεν ηταν πιστωτικη μου την απερριψε? Το ποσο δεσμευτηκε κανονικα ομως απο χθες ενω το email της απορριψης το ελαβα σημερα πριν λιγες ωρες. Και επισης η χρεωστικη που χρησιμοποιησα ειναι mastercard και καθε φορα που παω να κανω οποιαδηποτε συναλλαγη/αγορα μου στελνει κωδικο μιας χρησης στο κινητο μου για επιβεβαιωση. Κατι που στην συγκεκριμενη συναλλαγη δεν εγινε ποτε και απλα μου δεσμευσε το ποσο. Αρα μηπως γιαυτο τον λογο απορριφθηκε και μου λεει οτι το καταλυμα δεν καταφερε να μου επιβεβαιωσει την καρτα μου?
kon1to Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 7 ώρες πριν, Vaggelisioan είπε Μηπως επειδη το συγκεκριμενο θελει πιστωτικη καρτα για εγγυση και επειδη δεν ηταν πιστωτικη μου την απερριψε? Το ποσο δεσμευτηκε κανονικα ομως απο χθες ενω το email της απορριψης το ελαβα σημερα πριν λιγες ωρες. Δεν θέλει το συγκεκριμενο πιστωτικη, όλα θέλουν. For the record, το email που έλαβες είναι τυποποιημένο, δεν έκατσε να το γράψει το Ξενοδοχείο για σένα. Ειναι περίεργο που και δεσμεύθηκε το ποσό και σου έστειλαν οτι δεν περνάει η κάρτα. Μπορεις να στειλεις στο Ξενοδοχειο να ρωτησεις ή στην Εξυπηρετηση της Booking -βεβαια και αυτοι με το Ξενοδοχειο θα μιλησουν για να μαθουν- Πάντως αν σου εχουν κανει προ-εγκριση και οχι κανονικη χρεωση, το ποσο εχει απλα δεσμευθει, δεν το εχουν παρει αυτοι και μετα απο 5-10 εργάσιμες (αναλογα την τράπεζα τους) θα αποδεσμευθεί!
EmpYristis Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 59 λεπτά πριν, kon1to είπε Δεν θέλει το συγκεκριμενο πιστωτικη, όλα θέλουν. For the record, το email που έλαβες είναι τυποποιημένο, δεν έκατσε να το γράψει το Ξενοδοχείο για σένα. Ειναι περίεργο που και δεσμεύθηκε το ποσό και σου έστειλαν οτι δεν περνάει η κάρτα. Μπορεις να στειλεις στο Ξενοδοχειο να ρωτησεις ή στην Εξυπηρετηση της Booking -βεβαια και αυτοι με το Ξενοδοχειο θα μιλησουν για να μαθουν- Πάντως αν σου εχουν κανει προ-εγκριση και οχι κανονικη χρεωση, το ποσο εχει απλα δεσμευθει, δεν το εχουν παρει αυτοι και μετα απο 5-10 εργάσιμες (αναλογα την τράπεζα τους) θα αποδεσμευθεί! Η προέγκριση στις πιστωτικές συνήθως κρατάει 14 με 20 εργάσιμες. Στις χρεωστικές 20-30 μέρες. Ρόλο παίζει και ο συνδυασμός κάρτας/τερματικού. Δεν είναι στάνταρ οι μέρες. Τέλος, συμφέρει καποιες φορές τους ξενοδόχους να βρίσκουν προσκόμματα πως η κάρτα δεν έχει υπόλοιπο ή είναι λάθος τα στοιχεία. Έτσι αυξάνουν κατακόρυφα τις πιθανότητες ο πελάτης να καλέσει το κατάλυμα και ψαρεύοντας τον να του προτείνουν τιμή απευθείας, γλιτώνοντας τις προμήθειες της booking. Προφανώς κ δεν θα επιθυμούσαν να το κάνουν αυτό μέσα από τα μηνύματα της booking και να καρφώνονταν. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2018 από EmpYristis Ψάρεμα πελατών παρεμβάλλοντας τον μεσάζοντα
kon1to Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 21 λεπτά πριν, EmpYristis είπε Η προέγκριση στις πιστωτικές συνήθως κρατάει 14 με 20 εργάσιμες. Στις χρεωστικές 20-30 μέρες. Ρόλο παίζει και ο συνδυασμός κάρτας/τερματικού. Δεν είναι στάνταρ οι μέρες Για Ελλάδα αυτό που ξέρω είναι π.χ Eurobank 5 εργάσιμες, Alpha εως 14 εργάσιμες. Δεν ξερω αν στο εξωτερικό ισχύει κάτι διαφορετικό... Το 20-30 ειναι μεγάλο διάστημα πάντως. 21 λεπτά πριν, EmpYristis είπε Τέλος, συμφέρει καποιες φορές τους ξενοδόχους να βρίσκουν προσκόμματα πως η κάρτα δεν έχει υπόλοιπο ή είναι λάθος τα στοιχεία. Έτσι αυξάνουν κατακόρυφα τις πιθανότητες ο πελάτης να καλέσει το κατάλυμα και ψαρεύοντας τον να του προτείνουν τιμή απευθείας, γλιτώνοντας τις προμήθειες της booking. Προφανώς κ δεν θα επιθυμούσαν να το κάνουν αυτό μέσα από τα μηνύματα της booking και να καρφώνονταν. Αυτό μπορεί να ισχύει. Ή μπορεί όντως να υπάρχει πρόβλημα με την κάρτα και το κατάλυμα να εκμεταλλευτεί τη συγκυρία και να διαπραγματευτεί απευθειας κράτησης με αφορμή την αλλαγή κάρτας. Βέβαια το κατάλυμα δεν εχει στοιχεία επικοινωνίας του πελατη, η επικοινωνία γινεται μεσω της πλατφορμας της Booking και οι συνομιλίες παρακολουθουνται οποτε είναι κάπως δυσκολο να υπάρξει απευθείας επικοινωνία, εκτος αν γινει τηλεφωνικη συνεννόηση.
harris20 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2018 Kαλημερα ας πω και εγω την αποψη μου μιας και εργαζομαι σε ξενοδοχειο.. Στην πλατφορμα της Booking συνηθως υπαρχουν 2 τιμοκαταλογοι 1) Standard 2) non refundable Στον τιμοκαταλογο Standard ο πελατης μπορει να ακυρωσει την κρατηση μεχρι και 3 μερες πριν.. Στην περιπτωση αυτη το ξενοδοχειο κανει προεγκριση το συνολικο κοστος της 1ης νυχτας. Τα χρηματα αποδεσμευονται μετα απο 10-12 μερες. Στον τιμοκαταλογο Non refundable ο πελατης δεν εχει το δικαιωμα να ακυρωσει την κρατηση..Το ξενοδοχειο εχει το δικαιωμα να χρεωσει το συνολικο ποσο ( + φορο διαμονης). Σε περιπτωση ακυρωσης το ξενοδοχειο εχει το δικαιωμα να μην επιστρεψει τα χρηματα. Το ξενοδοχειο μπορει να χρεωσει ειτε πιστωτικη ειτε χρεωστικη και χωρις του CVV2. Στην περιπτωση σου το παραλογο ειναι οτι εκαναν προεγκριση σε non refundable reservation και μετα εκαναν αναφορα της καρτας... Καλο ειναι να επικοινωνησεις με το ξενοδοχειο. Αν οντως εχουν κανει προεγκριση εχουν το δικαιωμα να κανουν ολοκληρωση της προεγκρισης σε περιπτωση που δεν εμφανιστεις στο ξενοδοχειο! 1
Vaggelisioan Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Δεν εκανα απο χθες ενημερωση των στοιχειων της καρτας μου εντος 24 ωρων που με ενημερωσε το σχετικο email και τωρα που μπηκα στο e-banking μου δεν υπαρχει δεσμευση του ποσου 204 ευρω που υπηρχε δεσμευμενο μεχρι και χθες οποτε ολα καλα προφανως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα