Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις κρατησεις στο booking account μου, βγαζει αυτο εδω

Την βγαζει ενεργη λεει αλλα οτι η καρτα ειναι ακυρη και δεν μπορεσε να την επιβεβαιωσει, και ενω εχουν περασει 2 μερες απο οταν πηρα την ενημερωση οτι ειναι ακυρη η πιστωτικη μου (παρεπιπτοντως ειχα βαλει χρεωστικη καρτα οχι πιστωτικη). Ενω με ενημερωνει οτι αν θελω να κρατηθει η κρατηση πρεπει να ενημερωσω τα στοιχεια της καρτας εντος 24 ωρων αλλα εγω δεν το εχω κανει και παρολα αυτα μου την βγαζει ενεργη την κρατηση. Τι παιζει ρε παιδια?

krathsh.jpg

Δημοσ.

H Booking δινει ενα 24ωρο σαν ελαχιστο χρονο για να προλαβεις να αλλαξεις την καρτα ή να την ξεμπλοκάρεις κτλ, αλλα το κατάλυμα ειναι αυτο που εχει τον τελικο λογο.

Δηλαδη ναι μεν μεχρι να περασει το 24ωρο δεν μπορει να κανει τιποτα, αλλα απο το 24ωρο και για 3-4 μερες μπορει να ακυρώσει την κρατηση.

Βέβαια απο τη στιγμη που εστω και για λιγο ειδες οτι σου δεσμευσαν το ποσο μάλλον κατι παιζει. Ίσως να ισχυει αυτο που ειπωθηκε πιο πανω, οτι δηλαδη θελουν να σου προτεινουν να παρακαμψετε το Booking και να κλεισεις απευθειας.

Το περίεργο είναι οτι δεν εχετε επικοινωνήσει ακόμα μεταξύ σας.

Δημοσ.

Ναι δεν μου εχουν στειλει καποιο μηνυμα ακομα. Ενω εστειλα κιολας μηνυμα απο την επιλογη που μου εδινε το booking να ζητησω μειωμενα ακυρωτικα, και ζητησα εκει (2 λεπτα μετα την κρατηση απευθειας) να κανουν μια εξαιρεση και να μου ακυρωσουν δωρεαν την κρατηση διοτι εκανα την κρατηση καταλαθος εκ παραδρομης,μου εστειλε το booking επιβεβαιωτικο οτι και καλα θα ενημερωσει το καταλυμα για το αιτημα μου και θα μου απαντησει εντος 48 ωρων αλλα ακομα δεν πηρα κανενα νεο μηνυμα. Οποτε να περιμενω 4-5 μερες ακομα και απο βδομαδα να μπω παλι να δω αν ισχυει ακομα η κρατηση στην αντιστοιχη επιλογη μεσω του booking account μου. Πλεον το ποσο παντως δεν ειναι δεσμευμενο στην καρτα μου, δεν νομιζω μετα απο μερες παντως να με ξαναχρεωσει απο την αρχη χωρις καποια ενημερωση

Δημοσ.

Να πω επισης οτι δεν εχω πατησει εκει που λεει ακυρωση κρατησης μεσα απο το booking account μου γιατι φοβαμαι οτι αν το πατησω και κανω ακυρωση, μηπως με χρεωσει αμεσα τα χρηματα του δωματιου. Αυτο που εκανα ηταν απλα να ζητησω με την επιλογη "μειωμενα ακυρωτικα" και εκει να γραψω να μου κανουν μια εξαιρεση. Και απαντηση επισημη δεν εχω λαβει ακομα και ειναι η 3η μερα σημερα. Να πατησω στην επιλογη που μου λεει ακυρωση της κρατησης ή αν το πατησω υπαρχει περιπτωση να με χρεωσει κατευθειαν το ποσο του δωματιου? (να πω οτι δεν ειναι δεσμευμενο το ποσο στην καρτα μου ουτε εχω χρεωθει κατι μεχρι στιγμης και υπαρχει μηνυμα που το ελαβα για πρωτη φορα πριν 2 μερες, στο booking account μου που μου λεει οτι ειναι ακυρη η πιστωτικη καρτα, οτι δεν καταφερε το καταλυμα να επιβεβαιωση την πιστωτικη μου  και οτι θελει ενημερωση των στοιχειων της καρτας για να ισχυσει η κρατηση μου αλλα παρολα αυτα για 3η συνεχομενη μερα μου γραφει οτι η κρατηση ισχυει ακομα παρολο που δεν με εχει χρεωσει τιποτα και ουτε ειναι δεσμευμενο καποιο ποσο) τι παιζει ρε παιδια? τι εχει γινει? Να πατησω στην επιλογη ακυρωση της κρατησης?

Δημοσ.

Καλύτερα να μην κάνεις ακύρωση πριν συννενοηθείς με το Ξενοδοχείο.

Αν εξακολουθείς να μην έχεις νέα τους, μίλησε με το Βooking, για να επικοινωνήσουν αυτοί!

Βέβαια έχε υπόψιν σου ότι είτε ακυρώσεις είτε όχι, το κατάλυμα έχει δικαίωμα να σε χρεώσει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kon1to είπε

Καλύτερα να μην κάνεις ακύρωση πριν συννενοηθείς με το Ξενοδοχείο.

Αν εξακολουθείς να μην έχεις νέα τους, μίλησε με το Βooking, για να επικοινωνήσουν αυτοί!

Βέβαια έχε υπόψιν σου ότι είτε ακυρώσεις είτε όχι, το κατάλυμα έχει δικαίωμα να σε χρεώσει.

Αφου μου εγραψε οτι η πιστωτικη μου καρτα ειναι ακυρη και δεν μπορεσε να την επιβεβαιωσει το καταλυμα, πως μπορει να με χρεωσει? 

Δημοσ.

Εννοώ ότι νομικά είναι κατοχυρωμένο, αν μπορούν πρακτικά είναι άλλο θέμα.

Αλλά αφού μπόρεσαν να δεσμευσουν το ποσο αρχικά, ίσως μπορούν και να ολοκληρώσουν τη χρέωση...

Άρα το καλύτερο που έχεις να κάνεις: μιλά με το customer service της Booking 

Δημοσ.

δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνει χρέωση χωρίς το cvv. Χρησιμοποιώ πολύ συχνά την κάρτα για συναλλαγές μέσω του νετ και ποτέ δεν ολοκληρώθηκε συναλλαγή χωρίς να βάλω το cvv.

Απο εκεί και πέρα ρε φίλε μη το κουράζεις. Στείλε ένα mail στο booking και στο hotel να μάθεις και τι έγινε γιατί ο καθένας λέει ό,τι θέλει και σε μπερδεύει

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, torq είπε

δεν ήξερα ότι μπορεί να γίνει χρέωση χωρίς το cvv. Χρησιμοποιώ πολύ συχνά την κάρτα για συναλλαγές μέσω του νετ και ποτέ δεν ολοκληρώθηκε συναλλαγή χωρίς να βάλω το cvv.

Απο εκεί και πέρα ρε φίλε μη το κουράζεις. Στείλε ένα mail στο booking και στο hotel να μάθεις και τι έγινε γιατί ο καθένας λέει ό,τι θέλει και σε μπερδεύει

Εσύ πρέπει να βάλεις το CVV επειδή στο ζητάει το πεδίο. Ο έμπορος όμως μπορεί να σε χρεώσει και χωρίς αυτό.

Δημοσ.

Μιλησα με την booking η οποια τηλεφωνησε στο καταλυμα και δεν δεχτηκαν ακυρωση χωρις χρεωση ακυρωτικων. Προσπαθησαν 2 φορες να με χρεωσουν απο το καταλυμα αλλα δεν περασε η χρεωση της καρτας μου, μου ειπαν ομως οτι θα ξαναπροσπαθησουν μια τελευταια φορα και αν δεν περασει ουτε τωρα η χρεωση θα γινει ακυρωση του δωματιου. Μιλησα και με την τραπεζα μου και με ενημερωσαν οτι οντως εγιναν 2 προσπαθειες χρεωσης της καρτας απο το συγκεκριμενο καταλυμα χωρις επιτυχια (στις 7 και στις 8 του μηνα). Με συμβουλεψαν ομως οτι καλο θα ηταν να δηλωσω απωλεια της καρτας για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα γινει καμια χρεωση οπως και εκανα και αρα τωρα περιμενω μονο τυπικα ενημερωση απο το καταλυμα για την ακυρωση της κρατησης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...