Προς το περιεχόμενο

Νομιμότητα μονομερούς καταγραφής κλήσης


tarantules

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα μια κλήση στο κινητό μου από εταιρία που προσφέρει τηλεφωνικές υπηρεσίες και με ενημέρωσε οτι η κλήση μου καταγράφεται.

Με τη σειρά μου ενημέρωσα κι εγώ οτι κάνω καταγραφή της κλήσης και μου είπε οτι αυτό δεν επιτρέπεται.Ρώτησα με βάση πιο νόμο και μου απάντησε από το νόμο 3471 του 2006.

Εγώ δηλαδή δεν επιτρέπετε να κάνω καταγραφή αλλά ο υπάλληλος μπορεί.Φυσικά και δεν έδωσα συγκατάθεση και τερματίστηκε η κλήση.

Ερώτημα : Γράφει πουθενά στο νόμο οτι μπορεί να γίνει καταγραφή κλήσης μονομερώς ; Βρήκα το νόμο αλλά δεν γράφει κάτι σχετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ τα γράφει αναλυτικά. Βέβαια είναι λίγο ανάκατα η κατάσταση. Απ' όσο έχω καταλάβει επιτρέπεται να σε ηχογραφούν αν προηγουμένως σε ενημερώσουν και αν η συνομιλία έχει σκοπό την εμπορική συναλλαγή (αλλά όλες οι προωθητικές ενέργειες αυτό το σκοπό δεν έχουν; ). Γενικά μπορείς να αρνηθείς, αλλά μετά απορώ πως μπορείς να μάθεις αν τελικά όντως σε κατέγραψαν ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει καταγγελία σε ΕΕΕΤ και γραμματεία καταναλωτή για μια παράνομη χρέωση που μου έχουν βάλει στο λογαριασμό μου και με παίρνουν τηλέφωνο για να το διευθετήσουμε.Όμως εγω θέλω να έχω αποδεικτικά του οτιδήποτε ειπωθεί.Σε email εγγράφως που θα με βόλευε ως πειστήριο δεν απαντάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πρώην μου με καλούσε στο κινητό και άφηνε υβριστικά και απειλητικά μυνήματα στον τηλεφωνητή. Αυτά τα μυνήματα τα έχω σώσει με τη βοήθεια σχετικής εφαρμογής.

Εφόσον γνώριζε πως καταγράφεται, δικαιούμαι να κρατώ αυτά τα αρχεία στην κατοχή μου; Θα γίνουν δεκτά ως πειστήριο σε ενδεχόμενη δικαστική διαμάχη ή σε περίπτωση που η πρώην προβεί σε παράνομες ενέργειες κατά του προσώπου μου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tarantules είπε

Έχω κάνει καταγγελία σε ΕΕΕΤ και γραμματεία καταναλωτή για μια παράνομη χρέωση που μου έχουν βάλει στο λογαριασμό μου και με παίρνουν τηλέφωνο για να το διευθετήσουμε.Όμως εγω θέλω να έχω αποδεικτικά του οτιδήποτε ειπωθεί.Σε email εγγράφως που θα με βόλευε ως πειστήριο δεν απαντάνε.

Η δυνατότητα ηχογράφησης δίνεται μόνο σε αυτόν που κάνει την προώθηση εμπορικής δραστηριότητας ή εξυπηρέτησης συναλλακτικής σχέσης, και όχι στον συναλλασόμενο. Εμείς ως συναλλασόμμενοι έχουμε απλά το δικαίωμα να αρνηθούμε την συνέχιση οποισδήποτε συζήτησης δηλώνοντας οτι δεν συναινώ στην ηχογράφηση από μέρους σας.

εαν η καταγγελία σου περιλαμβάνει τις αρχές είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν γραπτώς έτσι και αλλιώς, συνεπώς προσπαθούν να βρουν τηλεφωνικό συμβιβασμό ώστε στη γραπτή απάντηση που θα κοινοποιήσουν στις αρχές να αναφέρουν απλά οτι το θέμα διευθετήθηκε κατόπιν επικοινωνίας. Εάν σε ξαναπάρουν θα αρνηθείς να συζητήσεις οτιδήποτε εαν δεν συναινουν στην ηχογράφηση απο μέρος σου (δεν πρόκειται ποτέ να συναινέσουν), οπότε θα τους πεις οτιδήποτε έχουν να σου πουν να σου το πουν στην γραπτή απάντηση που οφείλουν να στείλουν σε σένα και τις αρμόδιες αρχές.

Εδώ όμως πρέπει να έχει γίνει ένα προηγούμενο βήμα, να έχεις κάνει επίσημο παράπονο ή καταγγελία στην εταιρία και να έχεις πάρει σχετικό αριθμό αναφοράς - το διευκρινίζει και η φόρμα υποβολής καταγγελίας, φαντάζομαι το έχεις κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Η δυνατότητα ηχογράφησης δίνεται μόνο σε αυτόν που κάνει την προώθηση εμπορικής δραστηριότητας ή εξυπηρέτησης συναλλακτικής σχέσης, και όχι στον συναλλασόμενο. Εμείς ως συναλλασόμμενοι έχουμε απλά το δικαίωμα να αρνηθούμε την συνέχιση οποισδήποτε συζήτησης δηλώνοντας οτι δεν συναινώ στην ηχογράφηση από μέρους σας.

εαν η καταγγελία σου περιλαμβάνει τις αρχές είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν γραπτώς έτσι και αλλιώς, συνεπώς προσπαθούν να βρουν τηλεφωνικό συμβιβασμό ώστε στη γραπτή απάντηση που θα κοινοποιήσουν στις αρχές να αναφέρουν απλά οτι το θέμα διευθετήθηκε κατόπιν επικοινωνίας. Εάν σε ξαναπάρουν θα αρνηθείς να συζητήσεις οτιδήποτε εαν δεν συναινουν στην ηχογράφηση απο μέρος σου (δεν πρόκειται ποτέ να συναινέσουν), οπότε θα τους πεις οτιδήποτε έχουν να σου πουν να σου το πουν στην γραπτή απάντηση που οφείλουν να στείλουν σε σένα και τις αρμόδιες αρχές.

Εδώ όμως πρέπει να έχει γίνει ένα προηγούμενο βήμα, να έχεις κάνει επίσημο παράπονο ή καταγγελία στην εταιρία και να έχεις πάρει σχετικό αριθμό αναφοράς - το διευκρινίζει και η φόρμα υποβολής καταγγελίας, φαντάζομαι το έχεις κάνει.

Μπορείς να μου πεις ακριβώς σε ποιο άρθρο το διασαφηνίζει αυτό γιατί εγώ δεν μπορώ να το βρω; 

Έχω ήδη στείλει και σχετικό ερώτημα στην Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και αναμένω απάντηση.Εαν όντως ισχύει αυτό που λες , τότε βγάλανε νόμο κομμένο και ραμένο στα μέτρα των εταιριών και κάθε άλλο παρά δημοκρατικό είναι αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, tarantules είπε

Μπορείς να μου πεις ακριβώς σε ποιο άρθρο το διασαφηνίζει αυτό γιατί εγώ δεν μπορώ να το βρω; 

Έχω ήδη στείλει και σχετικό ερώτημα στην Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και αναμένω απάντηση.Εαν όντως ισχύει αυτό που λες , τότε βγάλανε νόμο κομμένο και ραμένο στα μέτρα των εταιριών και κάθε άλλο παρά δημοκρατικό είναι αυτό.

Δεν ειμαι δικηγορος φιλε μου αλλα συμφωνα με τον ν3471/2006, καθε ηχογραφηση ειναι παρανομη εκτος αυτων που διενεργουνται στο πλαισιο ασκησης εμπορικης δραστηριότητας, συνεπως αναγνωριζεται μονο στην εταιρεια το δικαίωμα, ο συνδρομητής δεν ασκει τετοια δραστηριοτητα, αρα εμπιτει στην απαγορευση. Δες και εδω

https://lawandtech.eu/2017/08/17/call-recording/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν με καλούν από τα λαμόγια την cosmote, μόλις μου λένε πως ηχογραφήται η κλήση μου, όταν τους λέω το ίδιο φωνάζουν και μου το κλείνουν. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω βάλει ηχογραφημένο μήνυμα στη δουλειά στο τηλεφωνικό κέντρο ότι όλες οι κλήσεις καταγράφονται και από τότε δεν έχω λάβει ούτε μια κλήση προώθησης υπηρεσιών. Καλούν, αλλά μόλις ακούσουν το μήνυμα το κλείνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Narayan είπε

Η πρώην μου με καλούσε στο κινητό και άφηνε υβριστικά και απειλητικά μυνήματα στον τηλεφωνητή. Αυτά τα μυνήματα τα έχω σώσει με τη βοήθεια σχετικής εφαρμογής.

Εφόσον γνώριζε πως καταγράφεται, δικαιούμαι να κρατώ αυτά τα αρχεία στην κατοχή μου; Θα γίνουν δεκτά ως πειστήριο σε ενδεχόμενη δικαστική διαμάχη ή σε περίπτωση που η πρώην προβεί σε παράνομες ενέργειες κατά του προσώπου μου;

ούτως η άλλως τα ξέρει ο πάροχος όλα, και τα εξετάζει εισαγγελέας, κράτα τα αρχεία αλλά μόνο για εσένα και κανέναν άλλο, δεν θα τα δείξεις πουθενά, μόνο ότι υπάρχει πρόσφατο στο κινητό σου που δεν αποθήκευσες επίτηδες (sms πχ). Το μόνο που θα πεις σε δικηγόρο είναι το ρεζουμέ και 2-3 παραδείγματα. Παίρνεις καλή αποζημίωση εφόσον σου έκανε τέτοια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

ούτως η άλλως τα ξέρει ο πάροχος όλα, και τα εξετάζει εισαγγελέας, κράτα τα αρχεία αλλά μόνο για εσένα και κανέναν άλλο, δεν θα τα δείξεις πουθενά, μόνο ότι υπάρχει πρόσφατο στο κινητό σου που δεν αποθήκευσες επίτηδες (sms πχ). Το μόνο που θα πεις σε δικηγόρο είναι το ρεζουμέ και 2-3 παραδείγματα. Παίρνεις καλή αποζημίωση εφόσον σου έκανε τέτοια.

Προφανώς αμα είναι sms καταγράφεται και δεν υπάρχει θέμα κρυφής ή οχι καταγραφής, το θέμα είναι τι γίνεται αν ο άλλος σε καλεί και σε βρίζει στο τηλέφωνο, εκεί ο μόνος τρόπος να αποδείξεις κάτι είναι είτε να τον καταγράψεις είτε να διατάξει ο εισαγγελέα την άρση του απορρήτου, αλλά το δεύτερο δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει επειδή σε βρίζει μια πρώην, μόνο σε σοβαρές περιπτώσεις κάνουν άρση του απορρήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την άρση του απορρήτου το μόνο που θα δει κάποιος είναι ότι όντως το τάδε νούμερο κάλεσε το δείνα μια συγκεκριμένη ώρα, όχι τι ειπώθηκε στην κλήση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...