Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αποφάσισα να επενδύσω σοβαρά με μια καλή καρέκλα.
Είμαι μεταξύ της ΙΚΕΑ Markus (199 euro)
https://www.ikea.gr/epipla-grafeiou/karekles-grafeioy/peristrefomenes-karekles/markus-peristrefomeni-karekla-21545/40103100/

και της Dromeas Reflex D (340 euro)
https://eshop.dromeas.gr/διευθυντικά-καθίσματα/138-reflex-d.html

Και οι 2 καρέκλες έχουν κάτι που μου αρέσει και δεν μου αρέσει. Η Μάρκους έχει μαξιλαράκι μέσης αλλά η Dromeas (φαίνεται) να μην έχει, ούτε καν πειράζοντας τις ρυθμίσεις του site. Βέβαια έχει αυτό το στράβωμα στην θέση εκεί που δεν έχει η Μάρκους και μάλλον το εξισσοροπεί. Και οι 2 έχουν καλό reflex, αλλά η Dromeas το πάει σε άλλο επίπεδο και η κίνηση της στο βιντεο που είδα μου γύρισε τα μυαλά. Τέλος, επιλέγω δερματίνη ή ύφασμα? κυρίως για καλοκαίρι ρωτάω...

Όμως η οικονομική διαφορά είναι αρκετά μεγάλη. Θέλω να επενδύσω σε μια καρέκλα και να μου μείνει για χρόνια. Είμαι προγραμματιστής και δεν σηκώνομαι από τους υπολογιστές κ μετά τα 8ωρα. Τι μου προτείνετε από τις επιλογές αυτές και σε αυτές τις τιμές πάντα? Ούτε συζήτηση για ergohuman και steel...
Όποιος τις έχει δοκιμάσει κιόλας, ακόμη καλύτερα.

Ευχαριστώ

• Moderators
Δημοσ.

Η Markus έχει τα μισά λεφτά και διπλάσια εγγύηση. Όταν την είχα πρωτοπάρει 5 χρόνια πριν, πρωτού καταλήξω σε αυτήν είχα δοκιμάσει πάρα πολλές καρέκλες ακόμα και μερικές ακριβότερες από την Dromeas που παραθέτεις. Δεν βρήκα σε καμία την άνεση και το vfm που προσφέρει η Markus. Από τότε έχω αγοράσει άλλες δύο Markus, δεν τις αλλάζω με οτιδήποτε άλλο και προσωπικά τις προτιμώ υφασμάτινες, γιατί η δερματίνη το καλοκαίρι δεν παλεύεται.

With this in mind, πριν αγοράσεις το οτιδήποτε, θα πας σε έκθεση και θα το δοκιμάσεις, θα κάτσεις επάνω και θα παίξεις με τις ρυθμίσεις. Μην περιμένεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα από βίντεο ή από την άποψη οποιουδήποτε άλλου. Δεν μοιραζόμαστε όλοι τον ίδιο κώλο.

• Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)