Προς το περιεχόμενο

Eurobank επιστροφή 20% ή μεγάλη απάτη;


dinko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

πριν 1 μήνα στις 14/09/2018 αγόρασα από το site της Media Markt έναν φόυρνο 630€ ο οποίος συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα επιστροφής 20%, δηλαδή θα μου επέστρεφε το 20% της αξίας πίσω. Μετά την αγορά, διαπίστωσα ότι δεν έλαβα αυτή την επιστροφή και με τις κλήσεις που έκανα στην Media Markt μου είπαν ότι θα πρέπει πρώτα να παραλάβω το φούρνο και μετά. Μετά από λίγες μέρες έλαβα τον φούρνο αλλά πάλι δεν έλαβα του πόντους. Με επικοινωνία πάλι με το Media Markt μου ζήτησαν να περιμένω μία βδομάδα. Η βδομάδα πέρασε και τα λεφτά δεν μπαίναν. Έτσι κάλεσα τη Eurobank η οποία μου ζήτησε να περιμένω τη τελική ημερομηνία σύμφωνα με το συμφωνητικό και τους όρους χρήσης η οποία είναι η 14/10/2018.

Είμαστε σήμερα 15/10/2018 και τα χρήματα δεν έχουν ακόμα μπει. Η Eurobank αναφέρει ότι πρόκειται για τυχαίο γεγονός/λάθος και ότι πρέπει να γίνει ειδικό αίτημα απόδοσης πόντων. Με λίγα λόγια μου λένε ότι τυχαία κάποιοι δεν παίρνουν τους πόντους τους και ότι πρέπει να τους αιτηθούν για να τους πάρουν. Οπότε εγώ αναρωτιέμαι, αν υπάρχει ένα τυχαίο 10% των αγορών που δεν αποδίδονται οι πόντοι και μόνο οι μισοί από αυτούς τους αναζητούν γιατί οι άλλοι μισοί το ξέχασαν ή δεν είχαν χρόνο να ασχοληθούν ή γιατί είχαν τυφλή εμπιστοσύνη στην τράπεζα, τι γίνεται; Είναι ένα εξτραδάκι για τη τράπεζα και τη Media Markt?

Θέλω όμως να τονίσω ότι σε αγορά που έκανα σε ταμείο καταστήματος τους πόντους τους έλαβα αυτόματα στο λεπτό πάνω. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε σε online αγορά στο mediamarkt.gr 

Έχει κάποιος κάποια παρόμοια αρνητική εμπειρία με το πρόγραμμα; Είναι τυχαίο που συμβαίνει τώρα μετά τις φήμες ότι η Media Markt πάει για κλείσιμο; Υποψιάζομαι ότι η τράπεζα ίσως κρατάει αυτή την επιστροφή από εμάς ως εγγύηση σε ενδεχόμενα χρέη της Media Markt. Αλλά πάλι δεν έχει λογική γιατί θα εκτεθεί η τράπεζα προς τους καταναλωτές.

Επεξ/σία από dinko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχουν σενάρια συνομωσίας περί εγγυησης κλπ οπως λες και εσύ.

Είχα αντιμετωπίσει και εγώ πρόβλημα από αγορά μέσω ίντερνετ με την επιστροφή όπως και σε κατάστημα (όχι Media) με POS που δεν μπήκε η επιστροφή. Στα 3-4 χρονια που χρησιμοποιώ τις κάρτες αυτές συνολικά οι περιπτώσεις ήταν 2-3 για τις οποίες εξυπηρετήθηκα για όλες.

Θεωρώ τυχαίο ή έστω άτυχο το γεγονός που σου συνέβει και να σου πω την αλήθεια προτιμώ όταν υπάρχουν τέτοιες προσφορές να κάνω τις αγορές όχι ηλεκτρονικά αλλά από το κατάστημα για αποφυγή τρεξίματος σε περίπτωση λάθους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα απλο μαρκετιγκ τρικ ηταν για να αγορασεις... θα στους δωσουν τους ποντους γιατι αλλιως μπορεις να τους κλεισεις το σπιτι αλλα κι εσυ ρε τυπε..το τυρι το ειδες την φακα δεν την ειδες?

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λογικά το πρόβλημα είναι οτι η αγορά έγινε ηλεκτρονικά και όχι σε φυσικό κατάστημα αρα πρέπει να περιμένεις ως και αύριο.Γενικά είναι τυπικοί στην πίστωση της επιστροφής. 

https://www.epistrofi-eurobank.gr/companyprofiles/media-markt_092018.aspx

 

Quote

Ισχύει για αγορές που θα πραγματοποιηθούν σε κατάστημα Μedia Markt.
Για αγορές από το eshop www.mediamarkt.gr θα κερδίζετε 1% €πιστροφή μετά από 3 εργάσιμες ημέρες που αντιστοιχεί στο μόνιμο ποσοστό €πιστροφή των καταστημάτων Media Markt και το υπόλοιπο ποσοστό έως του συνολικού 20% της προσφοράς, θα πιστωθεί σε ενεργή κάρτα που συμμετέχει στο Πρόγραμμα έως και τις 16/10/2018.

 

Επεξ/σία από marmagia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dinko είπε

Είναι τυχαίο που συμβαίνει τώρα μετά τις φήμες ότι η Media Markt πάει για κλείσιμο;

Ειναι εντελως τυχαιο και εχει να κανει με την τραπεζα 

Τους ποντους θα τους παρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, opcorsa είπε

ενα απλο μαρκετιγκ τρικ ηταν για να αγορασεις... θα στους δωσουν τους ποντους γιατι αλλιως μπορεις να τους κλεισεις το σπιτι αλλα κι εσυ ρε τυπε..το τυρι το ειδες την φακα δεν την ειδες?

Δε βρίσκεις ότι ήταν περιττό το σχόλιό σου ; 

Με αυτό το 20% υπάρχουν προϊόντα που τα αγοράζεις σε τιμές κάτω από σκρουτζ (και με άτοκες, αν και ξέρουμε την άποψή σου επί του θέματος) 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, plasTOST είπε

Δεν υπάρχουν σενάρια συνομωσίας περί εγγυησης κλπ οπως λες και εσύ.

Είχα αντιμετωπίσει και εγώ πρόβλημα από αγορά μέσω ίντερνετ με την επιστροφή όπως και σε κατάστημα (όχι Media) με POS που δεν μπήκε η επιστροφή. Στα 3-4 χρονια που χρησιμοποιώ τις κάρτες αυτές συνολικά οι περιπτώσεις ήταν 2-3 για τις οποίες εξυπηρετήθηκα για όλες.

Θεωρώ τυχαίο ή έστω άτυχο το γεγονός που σου συνέβει και να σου πω την αλήθεια προτιμώ όταν υπάρχουν τέτοιες προσφορές να κάνω τις αγορές όχι ηλεκτρονικά αλλά από το κατάστημα για αποφυγή τρεξίματος σε περίπτωση λάθους. 

Δεν υπήρχε στο κατάστημα το προϊον και μου ζητούσαν χρήματα για μεταφορά ενώ από το site είναι δωρεάν. Εσύ τι θα έκανες στη θέση μου;

Και με το 20% έβγαινε όσο ο φθηνότερος στο σκρουτζ αλλά όταν με τα ίδια λεφτά το παίρνω από Media markt το προτιμώ για ασφάλεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα μου έτυχε το ανάποδο ...

Πριν από ένα μήνα αγόρασα ηλεκτρονικά από το public ένα laptop   με 20% επιστροφή  Eurobank. Μόλις ολοκληρώθηκε η αγορά είχε μπει στην κάρτα το ποσό της επιστροφής. Μετα απο 3 ημέρες  αναμονή και επειδή δεν μου είχε έρθει ακόμη το laptop  και έχοντας ήδη καταναλώσει το μισό ποσό της επιστροφής  μπαίνω στο email μου και βλέπω οτι  μου είχαν στειλει mail απο το public που ζητούσε να κανω ταυτοποίηση για να προχωρήσουν την αποστολή. 

Με λίγα λόγια το ποσό της επιστροφής είχε μπει... με την παραγγελια σε εκρεμότητα

Επεξ/σία από teot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Γιατί αυτό ; 

Αφού πάνω από κάποια αξία έχουν δωρεάν μεταφορικά 

Δεν ισχύει αυτό που λες δεν υπάρχει δωρεάν μεταφορά στα καταστήματα Media Markt όταν το προϊόν δεν υπάρχει στο κατάστημα και έρχεται από Αθήνα (βρίσκομαι Θεσσαλονίκη). Η μοναδική δωρεάν μεταφορά είναι μέσω του site.

Επεξ/σία από dinko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
3 hours ago, dinko said:

Καλησπέρα,

πριν 1 μήνα στις 14/09/2018 αγόρασα από το site της Media Markt έναν φόυρνο 630€ ο οποίος συμμετείχε σε ένα πρόγραμμα επιστροφής 20%, δηλαδή θα μου επέστρεφε το 20% της αξίας πίσω. Μετά την αγορά, διαπίστωσα ότι δεν έλαβα αυτή την επιστροφή και με τις κλήσεις που έκανα στην Media Markt μου είπαν ότι θα πρέπει πρώτα να παραλάβω το φούρνο και μετά. Μετά από λίγες μέρες έλαβα τον φούρνο αλλά πάλι δεν έλαβα του πόντους. Με επικοινωνία πάλι με το Media Markt μου ζήτησαν να περιμένω μία βδομάδα. Η βδομάδα πέρασε και τα λεφτά δεν μπαίναν. Έτσι κάλεσα τη Eurobank η οποία μου ζήτησε να περιμένω τη τελική ημερομηνία σύμφωνα με το συμφωνητικό και τους όρους χρήσης η οποία είναι η 14/10/2018.

Είμαστε σήμερα 15/10/2018 και τα χρήματα δεν έχουν ακόμα μπει. Η Eurobank αναφέρει ότι πρόκειται για τυχαίο γεγονός/λάθος και ότι πρέπει να γίνει ειδικό αίτημα απόδοσης πόντων. Με λίγα λόγια μου λένε ότι τυχαία κάποιοι δεν παίρνουν τους πόντους τους και ότι πρέπει να τους αιτηθούν για να τους πάρουν. Οπότε εγώ αναρωτιέμαι, αν υπάρχει ένα τυχαίο 10% των αγορών που δεν αποδίδονται οι πόντοι και μόνο οι μισοί από αυτούς τους αναζητούν γιατί οι άλλοι μισοί το ξέχασαν ή δεν είχαν χρόνο να ασχοληθούν ή γιατί είχαν τυφλή εμπιστοσύνη στην τράπεζα, τι γίνεται; Είναι ένα εξτραδάκι για τη τράπεζα και τη Media Markt?

Θέλω όμως να τονίσω ότι σε αγορά που έκανα σε ταμείο καταστήματος τους πόντους τους έλαβα αυτόματα στο λεπτό πάνω. Το πρόβλημα δημιουργήθηκε σε online αγορά στο mediamarkt.gr 

Έχει κάποιος κάποια παρόμοια αρνητική εμπειρία με το πρόγραμμα; Είναι τυχαίο που συμβαίνει τώρα μετά τις φήμες ότι η Media Markt πάει για κλείσιμο; Υποψιάζομαι ότι η τράπεζα ίσως κρατάει αυτή την επιστροφή από εμάς ως εγγύηση σε ενδεχόμενα χρέη της Media Markt. Αλλά πάλι δεν έχει λογική γιατί θα εκτεθεί η τράπεζα προς τους καταναλωτές.

Έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα, από το ίδιο κατάστημα το Μάιο που μας πέρασε σε αγορά λευκής συσκευής. Δεν είναι λάθος της Eurobank, είναι λάθος του καταστήματος που δεν ξέρει να διαχειριστεί σωστά τις κάρτες με €πιστροφή.

Το καλό είναι ότι το helpdesk της Eurobank λύνει άμεσα το όποιο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Malthador είπε

Έπαθα ακριβώς το ίδιο πράγμα, από το ίδιο κατάστημα το Μάιο που μας πέρασε σε αγορά λευκής συσκευής. Δεν είναι λάθος της Eurobank, είναι λάθος του καταστήματος που δεν ξέρει να διαχειριστεί σωστά τις κάρτες με €πιστροφή.

Το καλό είναι ότι το helpdesk της Eurobank λύνει άμεσα το όποιο πρόβλημα.

Εμένα δυστυχώς με ταλαιπωρεί και η Eurobank και ακόμα δεν έχω απάντηση για το πως πότε κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα προβλήματα όλων μας, από 3% σε βενζινάδικο μέχρι 20% στις ειδικές καμπάνιες, είναι το αν το κατάστημα χρησιμοποιεί το τερματικό της eurobank/ συνεργαζόμενο ή μη συνερφαζόμενο. Υποθέτω στην πρώτη περίπτωση φαίνεται αυτόματα στη δεύτερη χρειάζεται να το ψάξουν.

Έχω μαλώσει με βενζινάδικο aegean που συμμετέχει στο 3% γιατί ενώ ζήτησα να περαστεί η κάρτα μου στο τερματικό eurobank, το πέρασε (ο ίδιος που του το είπα) σε αυτό της viva. Παραπονέθηκα στην eurobank και μου είπαν οτι έπρεπε να περαστεί στο pos eurobank, και να κάνω αίτηση απόδοσης πόντων - το οποίο για 3 ευρώ δεν θα ασχολιόμουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με πήραν μόλις από Eurobank να μου πουν ότι δεν βγάζουν άκρη και πρέπει να στείλω με email την απόδειξη ώστε να μπορέσουν να δουν τι έγινε και δεν μπήκαν οι πόντοι. Νταξ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...