Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

H Singapore Airlines επαναφέρει τη μεγαλύτερη πτήση


Rzarector

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 λεπτά πριν, overpower είπε

Αυτή η τροχιά που βλέπουμε μάλλον είναι η πτήση από NY προς Singapore...

Όχι είναι η σωστή, δείτε τα sources στο τέλος του άρθρου https://flightaware.com/live/flight/SIA22/history/20181011/1545Z/WSSS/KEWR

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 57
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Μπαίνεις ξυρισμένος και βγαίνεις με μουσια.

Αν έχεις γυρίσει απο Σαντορίνη στον Πειραιά με το Νταλιανα 21 ώρες όρθιος σαν να είσαι σε τρόλεϊ ( μηχανική βλάβη και όχι μόνο) αυτο σου φαίνεται παιχνιδακι. 

Πάντα ο πιο σύντομος δρόμος είναι μια ευθεία, αλλά ευθεία στο χώρο των δικού του συστήματος αναφοράς. Στην Γη είμαστε σε σφαιρικές συντεταγμένες, η ευθεία είναι ουσιαστικά βάδισμα πάνω σε ένα τόξο και

21 λεπτά πριν, stud1118 είπε

Κοίτα ... λάθος έχει ο φίλος που αναφέρει ότι ο πιο σύντομος δρόμος σε μια σφαίρα είναι η ευθεία, αλλά όταν πετάς σε υπερωκειάνια ταξίδια από δυτικά προς ανατολικά τότε πρέπει να πετάς πιο κοντά στον ισημερινό για να εκμεταλλευτείς τη φορά (διάνυσμα της ταχύτητας) της γης. Αντίθετα, όταν πετάς από ανατολικά προς δυτικά πρέπει να πετάς πιο βόρεια για να έχεις λιγότερη επιβράδυνση από την αντίθετη φορά που κινείται η γη.

Αυτή η τροχιά που βλέπουμε μάλλον είναι η πτήση από NY προς Singapore...

 

Πάντα ο πιο σύντομος δρόμος είναι μια ευθεία, αλλά ευθεία στο χώρο των δικού του συστήματος αναφοράς. Στην Γη είμαστε σε σφαιρικές συντεταγμένες, η ευθεία είναι ουσιαστικά βάδισμα πάνω σε ένα τόξο και όχι μια ευθεία δισδιάστατη γραμμή. Ο χάρτης έχει τελείως διαφορετικό γεωμετρικό χώρο καθώς είναι μια προβολή της σφαίρας σε ένα ορθογώνιο επίπεδο. Ουσιαστικά είναι μια στρέβλωση του χώρου. Δεν είναι καν καρτεσιανός για να έχει νόημα η ευθεία ενός χάρακα. Αν πάρεις μια κλωστή και ενώσεις τα δυο σημεία σε μια υδρόγειο και τραβήξεις μια γραμμή, και μετά σχεδιάσεις αυτή την γραμμή σε ένα χάρτη προβολής Mercator, τότε θα δεις ότι κάνει καμπύλη. Αν την ξανασχεδιάσεις σε χάρτη άλλης προβολής θα κάνει  τελείως διαφορετική καμπύλη. 

  • Like 13
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ διαφημιση και προμοταρισμα το Airbus αλλα με ψησατε, θα παρω ενα, αλλα ελπιζω να εχει και καμερα οπισθοπορειας αν και δεν το λετε στο αρθρο γιατι το γκαραζ μου ειναι λιγο στενο και θα με ζοριζει στο παρκαρισμα...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Όχι είναι η σωστή, δείτε τα sources στο τέλος του άρθρου https://flightaware.com/live/flight/SIA22/history/20181011/1545Z/WSSS/KEWR

ΔΕΝ το εγραψα εγω. Εξου και το quote που εκανα

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενα πολύ ενδιαφέρον βίντεο σχετικά με το θέμα, το ταξίδι και ολα τα προνόμια που είχαν ειδικά οι επιβάτες της πρώτης πτήσης...

Έχει και πλάνα απο Αλάσκα κλπ. και γενικά πολύ εντυπωσιακή και πολυτελής πτήση απο θέμα παροχών και τεχνολογίας.

Επίσης ενδιαφέρον και το σημείο που εξηγεί ο πιλότος οτι υπάρχουν 3 εντελώς διαφορετικές διαδρομές γι αυτη την πτήση και θα επιλέγεται η καταλληλότερη ανάλογα τις συνθήκες.

Επεξ/σία από bad_freddy
  • Like 3
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

 

Πάντα ο πιο σύντομος δρόμος είναι μια ευθεία, αλλά ευθεία στο χώρο των δικού του συστήματος αναφοράς. Στην Γη είμαστε σε σφαιρικές συντεταγμένες, η ευθεία είναι ουσιαστικά βάδισμα πάνω σε ένα τόξο και όχι μια ευθεία δισδιάστατη γραμμή. Ο χάρτης έχει τελείως διαφορετικό γεωμετρικό χώρο καθώς είναι μια προβολή της σφαίρας σε ένα ορθογώνιο επίπεδο. Ουσιαστικά είναι μια στρέβλωση του χώρου. Δεν είναι καν καρτεσιανός για να έχει νόημα η ευθεία ενός χάρακα. Αν πάρεις μια κλωστή και ενώσεις τα δυο σημεία σε μια υδρόγειο και τραβήξεις μια γραμμή, και μετά σχεδιάσεις αυτή την γραμμή σε ένα χάρτη προβολής Mercator, τότε θα δεις ότι κάνει καμπύλη. Αν την ξανασχεδιάσεις σε χάρτη άλλης προβολής θα κάνει  τελείως διαφορετική καμπύλη. 

τι εννοείς στο δικό του σύστημα αναφοράς ; Πάμε στο σύστημα αναφοράς στο διάστημα; Όσα διαστημόπλοια έχουν κάνει αποστολή στο φεγγάρι δεν πάνε ντουγκρού ευθεία, αλλά πάντα κάνουν πρώτα 2 και 3 κύκλους πάνω από τη γη για να αναπτύξουν μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω της φυγόκεντρου δυνάμεως. Επίσης αν ένα διαστημόπλοιο θέλει να πάει στον Δία και η ευθεία τροχιά περνάει κοντά από τον Αρη, τότε προτιμάει να έχει διαφορετική τροχιά για να αποφύγει το βαρυτικό πεδίο του Άρη...

Οπότε σε ένα επίπεδο το ευθύγραμμο τμήμα που ενώνει 2 σημεία είναι το πιο σύντομο διάστημα.

Σε οποιοδήποτε άλλη περίπτωση ...το εξετάζουμε

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, stud1118 είπε

τι εννοείς στο δικό του σύστημα αναφοράς ; Πάμε στο σύστημα αναφοράς στο διάστημα; Όσα διαστημόπλοια έχουν κάνει αποστολή στο φεγγάρι δεν πάνε ντουγκρού ευθεία, αλλά πάντα κάνουν πρώτα 2 και 3 κύκλους πάνω από τη γη για να αναπτύξουν μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω της φυγόκεντρου δυνάμεως. Επίσης αν ένα διαστημόπλοιο θέλει να πάει στον Δία και η ευθεία τροχιά περνάει κοντά από τον Αρη, τότε προτιμάει να έχει διαφορετική τροχιά για να αποφύγει το βαρυτικό πεδίο του Άρη...

Οπότε σε ένα επίπεδο το ευθύγραμμο τμήμα που ενώνει 2 σημεία είναι το πιο σύντομο διάστημα.

Σε οποιοδήποτε άλλη περίπτωση ...το εξετάζουμε

Το διαστημόπλοα κάνουν κύκλους για πολλούς λόγους. Αλλά ναι, και στο διάστημα μια ευθεία δεν είναι ευθεία καθώς έχουμε παραμορφώσεις του χωροχρόνου. + το σύμπαν παίζει να έχει άλλο σχήμα. Anw

Μια σφαίρα (πχ Γη) είναι σε σφαιρικές συντεταγμένες, ένα επίπεδο ( ορθοκανονικός κύβος) σε καρτεσιανές, ένας κύλινδρος σε κυλινδρικές και πάει λέγοντας. Ο χάρτης είναι μια προβολή mercator σφαιρικών σε επίπεδο. Δλδ ο επίπεδος χάρτης, παρότι είναι επίπεδο δεν είναι καρτεσιανό για να έχει νόημα η καρτεσιανή ευθεία του επιπέδου. 

Με απλά λόγια η ευθεία έχει διαφορετικές μορφές σε διαφορετικά συστήματα συντεταγμένων. Μια ευθεία δεν είναι πάντα ευθεία όταν την κοιτάς σαν εξωτερικός παρατηρητής, είναι όμως ευθεία όταν την παρατηρείς μέσα από το σύστημα της όμως και είναι πάντα ο πιο σύντομος δρόμος. 

 

Για να το κάνω πιο κατανοητό, πάρτε ένα μπαλόνι ξεφούσκωτο, και τραβήξτε μια ευθεία γραμμή με ένα μαρκαδόρο και χάρακα. Μετά φουσκώστε το και δείτε το σχήμα της ευθείας. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δεν μου αρέσει η ιδέα να είμαι σε αεροπλάνο που απογειώνεται και κουβσλάει 150 τόνους καύσιμα και να μου λένε ότι η χειραποσκευή μου είναι λίγο πάνω από το επιτρεπτό βάρος και επηρεάζει την ασφάλεια ... 

  • Like 2
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, geostratis είπε

Πάντως δεν μου αρέσει η ιδέα να είμαι σε αεροπλάνο που απογειώνεται και κουβσλάει 150 τόνους καύσιμα και να μου λένε ότι η χειραποσκευή μου είναι λίγο πάνω από το επιτρεπτό βάρος και επηρεάζει την ασφάλεια ... 

υπάρχει συγκεκριμένο όριο στο βάρος που μπορεί να κρατήσει (σε επιβάτες και αποσκευές), αν ξεπεραστεί θεωρείται υπέρβαρο και δύσκολο να κάνει ταξίδι. Αν ήταν έτσι απλά θα κρεμάγανε και κοντεϊνερ !

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

υπάρχει συγκεκριμένο όριο στο βάρος που μπορεί να κρατήσει (σε επιβάτες και αποσκευές), αν ξεπεραστεί θεωρείται υπέρβαρο και δύσκολο να κάνει ταξίδι. Αν ήταν έτσι απλά θα κρεμάγανε και κοντεϊνερ !

Συμφωνώ, αλλά φαντάσου εδώ, 150 επιβάτες αν έχουν από 1 κιλό παραπάνω ο καθένας, κανει 150 κιλά.  Από την άλλη το καύσιμο ζυγίζει 150 τόνους, δηλ. 1000 φορές πειρσσότερο!  Αν τώρα για μια απόκλιση 1 στα χίλια κινδυνεύει το αεροπλάνο από το επιολέον βάρος, ζήτω που καήκαμε ... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, geostratis είπε

Συμφωνώ, αλλά φαντάσου εδώ, 150 επιβάτες αν έχουν από 1 κιλό παραπάνω ο καθένας, κανει 150 κιλά.  Από την άλλη το καύσιμο ζυγίζει 150 τόνους, δηλ. 1000 φορές πειρσσότερο!  Αν τώρα για μια απόκλιση 1 στα χίλια κινδυνεύει το αεροπλάνο από το επιολέον βάρος, ζήτω που καήκαμε ... 

υπάρχει σοβαρός λόγος που κουβαλάει 150 τόνους, το λιγότερο οι 90-120 θα σπαταλιθούν σε μια τεράστια πτήση. Όσο προσθέτεις βάρος η σπατάλη καυσίμου ανεβαίνει εκθετικά. Ένας μηχανικός αεροσκαφών θα ξέρει ποιο αναλυτικά να απαντήσει 😉

Για μεγάλα βάρη αεροπορικώς υπάρχουν και τα σινούκ. 😛

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν οι οθόνες έχουν σύνδεση με Pornhub, βελτιώνεται η εμπειρία χρήσης και εξαφανίζεται το jet-lag...

Πας κι έρχεσαι και δεν το καταλαβαίνεις αν ξεχάσεις να κατεβείς σε πρώτη φάση...

Επεξ/σία από Eloy
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Pokemon640 είπε

υπάρχει σοβαρός λόγος που κουβαλάει 150 τόνους, το λιγότερο οι 90-120 θα σπαταλιθούν σε μια τεράστια πτήση. Όσο προσθέτεις βάρος η σπατάλη καυσίμου ανεβαίνει εκθετικά. Ένας μηχανικός αεροσκαφών θα ξέρει ποιο αναλυτικά να απαντήσει 😉

Για μεγάλα βάρη αεροπορικώς υπάρχουν και τα σινούκ. 😛

Προφανώς με μεγαλύτερο βάρος αυξάνεται και η κατανάλωση ανά ώρα πτήσης. 

 

 

Ταξίδι για λίγους και μία υπέροχη εμπειρία. Μάλλον δεν θα το ζήσω αλλά μου αρέσει να το διαβάζω.

 

Επεξ/σία από gianniskks
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, geostratis είπε

Πάντως δεν μου αρέσει η ιδέα να είμαι σε αεροπλάνο που απογειώνεται και κουβσλάει 150 τόνους καύσιμα και να μου λένε ότι η χειραποσκευή μου είναι λίγο πάνω από το επιτρεπτό βάρος και επηρεάζει την ασφάλεια ... 

Η πτηση ηταν με Σιγκαπουρη-Newark ολη premium economy και business. Οχι Μακεδονια-Τσιαμπινο με Ryan να σου βαζουν στη ζυγαρια τις χειραποσκευες. Δε νομιζω οτι οι επιβατες στη συγκεκριμενη πτηση ειχαν κανενα θεμα με το βαρος των χειραποσκευων τους....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.