Προς το περιεχόμενο

H Singapore Airlines επαναφέρει τη μεγαλύτερη πτήση


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε όλες τις πτήσεις τα βάρη των αποσκευών checked luggage, ζυγιζονται κ μαζι με το βάρος καυσίμων κ άλλων τυχών cargo δίνονται στον πιλότο όπου μετα υπολογίζει την Vr, ταχύτητα την οποία πρέπει να πιάσει ωστε να μπορει να κάνει rotate, να δώσει κλίση στο αεροπλάνο μέσω elevator για να απογειωθεί 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εμένα με εντυπωσιάζουν οι προοπτικές του να ταξιδεύει κάποιος με 100 άλλους ανθρώπους που έχουν τα λεφτά και ταξιδεύουν μεταξύ δύο παγκόσμιων οικονομικών πρωτευουσών. Οι γνωριμίες και οι επαφές που μπορεί να αποκομίσει κάποιος είναι απίστευτες. Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο ατού!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/10/2018 στις 10:38 ΜΜ, k_dinos είπε

Περίμενα ότι το ρεκόρ θα το είχε κάποια πτήση προς Αυστραλία 

Πράγματι - Μέχρι τώρα την κατείχε η πτήση Κατάρ - Νέα Ζηλανδία (16 ώρες).

Την έκανα τον Φεβρουάριο με AIRBUS  Α380 - Είναι εντυπωσιακό πόσο λίγη ταλαιπωρία έχει σε σχέση με κάποια επίγεια μέσα στην Ελλάδα (ειδικά τις προηγούμενες δεκαετίες......)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγάλη πτήση ήταν και το Ελλάδα Αυστραλία με διάρκεια 22-24 ώρες.

Όμως δεν ήταν συνεχόμενη η πτήση. Έκανε στάση το αεροπλάνο στην Σιγκαπούρη για ανεφοδιασμό.

Όπως και να έχει ένα 24ωρο μέσα σε αεροπλάνο ότι και ανέσεις να σου παρέχουν είναι ψυχοφθόρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αν κανείς πετάξει σε τέτοια πτήση 18 ώρες και αν ξαφνικά όταν ξυπνήσει έχει καμιά παράξενη ιδέα του τύπου να διαλύσει την εταιρία του πατέρα του, το νου σας.. μάλλον σας έκαναν inception στον ύπνο σας.. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τους αμαθείς , Boeing = βιοτεχνία , Αirbus = κατάστημα , καθιστε να βγαλει τα 777 next Generation Με τους καινουργιους κινητήρες rolls royce με εμβελεια ακομη μεγαλυτερη του A350 long range , και σε καταναλωση καυσίμου -30% και να βεβαιωθούν οτι οι Αμερικανοι στην αεροναυπηγικη δεν αστειευονται , απατεωνες της Airbus , να κλεισει μια και καλη !!

https://www.forbes.com/sites/tedreed/2017/02/11/boeing-777-flies-seven-of-the-worlds-ten-longest-routes-but-airlines-eye-new-787-and-a350-routes/#4d5c2bcd42eb

Για τους αμαθείς , Boeing = βιοτεχνία , Αirbus = κατάστημα , καθιστε να βγαλει τα 777 next Generation Με τους καινουργιους κινητήρες rolls royce με εμβελεια ακομη μεγαλυτερη του A350 long range , και σε καταναλωση καυσίμου -30% και να βεβαιωθούν οτι οι Αμερικανοι στην αεροναυπηγικη δεν αστειευονται , απατεωνες της Airbus , να κλεισει μια και καλη !!

Aπο Wikipedia

In August 1989, the first Qantas Boeing 747-400, the City of Canberra, set a non-stop distance record for a commercial aircraft by flying 17,016 kilometres (9,188 nmi; 10,573 mi) between London and Sydney in 20 hours, 9 minutes. The purpose was to publicize the airline's "Longreach" services with the 747-400. In addition to the five pilots, two cabin crew and sixteen passengers were aboard.[23]

 

Με ολο το σεβασμο προς τους αρθρογραφους αλιμονο , τη δουλεια σας κανετε , αλλα θελω να δω να ευλογειτε τα γένια της Boeing to '19 , θελω πραγματικά να το δω , τη καλησπέρα μου!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bokehking είπε

Για τους αμαθείς , Boeing = βιοτεχνία , Αirbus = κατάστημα , καθιστε να βγαλει τα 777 next Generation Με τους καινουργιους κινητήρες rolls royce με εμβελεια ακομη μεγαλυτερη του A350 long range , και σε καταναλωση καυσίμου -30% και να βεβαιωθούν οτι οι Αμερικανοι στην αεροναυπηγικη δεν αστειευονται , απατεωνες της Airbus , να κλεισει μια και καλη !!

https://www.forbes.com/sites/tedreed/2017/02/11/boeing-777-flies-seven-of-the-worlds-ten-longest-routes-but-airlines-eye-new-787-and-a350-routes/#4d5c2bcd42eb

Για τους αμαθείς , Boeing = βιοτεχνία , Αirbus = κατάστημα , καθιστε να βγαλει τα 777 next Generation Με τους καινουργιους κινητήρες rolls royce με εμβελεια ακομη μεγαλυτερη του A350 long range , και σε καταναλωση καυσίμου -30% και να βεβαιωθούν οτι οι Αμερικανοι στην αεροναυπηγικη δεν αστειευονται , απατεωνες της Airbus , να κλεισει μια και καλη !!

Aπο Wikipedia

In August 1989, the first Qantas Boeing 747-400, the City of Canberra, set a non-stop distance record for a commercial aircraft by flying 17,016 kilometres (9,188 nmi; 10,573 mi) between London and Sydney in 20 hours, 9 minutes. The purpose was to publicize the airline's "Longreach" services with the 747-400. In addition to the five pilots, two cabin crew and sixteen passengers were aboard.[23]

 

Με ολο το σεβασμο προς τους αρθρογραφους αλιμονο , τη δουλεια σας κανετε , αλλα θελω να δω να ευλογειτε τα γένια της Boeing to '19 , θελω πραγματικά να το δω , τη καλησπέρα μου!!

 

Boeing και Airbus διαφορετικές εταιρείες και εντελώς διαφορετική φιλοσοφία στο automation του αεροσκάφους. 

πχ. Boeing - προτεραιότητα ο πιλότος / Airbus - προτεραιότητα ο αυτοματισμός.

Για τον κόσμο που ταξιδεύει το να έχεις πολλές κατασκευάστριες εταιρείες σημαίνει υγιείς ανταγωνισμός που συνεπάγεται πιο φτηνά εισιτήρια και κυρίως ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

 

Τώρα αν το ένα εσύ το λες κατάστημα και το άλλο βιοτεχνία τι να πω....

Αεροναυπηγικές ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ είναι και οι δυο.

 

Όσο για το "κατάστημα" δεν υστερεί σε κάτι από την "βιοτεχνία". Ανήκει στην EADS αν την έχεις ακουστά.

 

Υ.Γ. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

 

Επεξ/σία από Todoras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Todoras είπε

Boeing και Airbus διαφορετικές εταιρείες και εντελώς διαφορετική φιλοσοφία στο automation του αεροσκάφους. 

πχ. Boeing - προτεραιότητα ο πιλότος / Airbus - προτεραιότητα ο αυτοματισμός.

Για τον κόσμο που ταξιδεύει το να έχεις πολλές κατασκευάστριες εταιρείες σημαίνει υγιείς ανταγωνισμός που συνεπάγεται πιο φτηνά εισιτήρια και κυρίως ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

Τώρα αν το ένα εσύ το λες κατάστημα και το άλλο βιοτεχνία τι να πω....

Αεροναυπηγικές ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ είναι και οι δυο.

Όσο για το "κατάστημα" δεν υστερεί σε κάτι από την "βιοτεχνία". Ανήκει στην EADS αν την έχεις ακουστά.

Υ.Γ. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

Κατι μας ειπες , αυτα που σου λεω μου τα εχουν πει καπετανιοι της Ολυμπιακης που ολοι τους ητανε πιλοτοι με μπαλες , οχι αστεια , δεν ειναι περιεργο που το Queen of the Skies ανηκει στο Jumbo , Και εξηγησε μου κατι γιατι η Airbus η βιοτεχνια που αποκαλεις δε βγαζει Freighters και ολες οι αεροπορικες παιρνουν Boeing se Cargo ?δε τους συμφερει? γιατι κατι ακουσα οτι ακυρωσανε ολες τις παραγγελειες τους.Τελοσπαντων , εγω ξερω οταν εβγαζε αεροσκαφη η Βoeing 707 η εταιρια που επικαλεισαι δεν υπήρχε. Κανε οτι καταλαβαινεις , απλα βλεπε την ιστορια να γραφεται ,με τα νεα ρεκορ αρχες του 19.Αυτα απο μένα ,σεβαστα τα πιστευω του καθενός , οπως και οι προτιμήσεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bokehking είπε

Κατι μας ειπες , αυτα που σου λεω μου τα εχουν πει καπετανιοι της Ολυμπιακης που ολοι τους ητανε πιλοτοι με μπαλες , οχι αστεια , δεν ειναι περιεργο που το Queen of the Skies ανηκει στο Jumbo , Και εξηγησε μου κατι γιατι η Airbus η βιοτεχνια που αποκαλεις δε βγαζει Freighters και ολες οι αεροπορικες παιρνουν Boeing se Cargo ?δε τους συμφερει? γιατι κατι ακουσα οτι ακυρωσανε ολες τις παραγγελειες τους.Τελοσπαντων , εγω ξερω οταν εβγαζε αεροσκαφη η Βoeing 707 η εταιρια που επικαλεισαι δεν υπήρχε. Κανε οτι καταλαβαινεις , απλα βλεπε την ιστορια να γραφεται ,με τα νεα ρεκορ αρχες του 19.Αυτα απο μένα ,σεβαστα τα πιστευω του καθενός , οπως και οι προτιμήσεις 

 

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ φίλε και οι 2 εξίσου καλές.

Βιοτεχνία είναι αυτή που έχει η κυρα Κώσταινα και φτιάχνει φορέματα.

Όσο για τα freighters μάλλον  δεν έχεις δει ta Belluga της Airbus ούτε καν γνωρίζεις το αξιόπιστο στο χώρο των freighter A300Β4.

 

Εσένα σου τα έχουν πει καπετάνιοι της ΟΑ με μπάλες που πετούσαν Boeing.

Αν μιλούσες και με καπετάνιους με μπάλες που πετούσαν Airbus ίσως είχες άλλη άποψη.

 

Η δική μου άποψη πάλι έχοντας δουλέψει στα "προϊόντα" και των 2 όπως και άλλων κατασκευαστών με κάνει να τις σέβομαι εξίσου και τις 2 χωρίς να τις διαχωρίζω σαν να είμαι 15 χρονών παίζοντας υπερατού... 

Αυτά..... και κάθε άποψη δεκτή....

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο μονος που μπορει να μιλαει για το ποιος εχει μπαλες και ποιος οχι στην Ολυμπιακη ,ηταν αυτος εδω ο ανθρωπος, και η Ολυμπιακη πλην των ATR , 777 και 747-200 που ειχε μετα ηρθε ενα α300-600 και τα a340-300 τα σιγκαπουριανα. και εχω πεταξει με ολα απο αυτα , τελοσπαντων , εγω ειμαι κλασσικος ανθρωπος θελω στο cockpit flight yoke , πολλες θεσεις για τα flaps , και το φινιρισμα το μπορτνώ τoυ cockpit , καλη συνέχεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Insomnia delivers.

Ότι θα φτάναμε σε συζήτηση οπαδικού επιπέδου για εταιρίες που φτιάχνουν αεροπλάνα, λες και είναι ομάδες, αυτοκίνητα, επεξεργαστές, 😎 δεν το περίμενα ποτέ είναι η αλήθεια.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NT1G είπε

Insomnia delivers.

Ότι θα φτάναμε σε συζήτηση οπαδικού επιπέδου για εταιρίες που φτιάχνουν αεροπλάνα, λες και είναι ομάδες, αυτοκίνητα, επεξεργαστές, 😎 δεν το περίμενα ποτέ είναι η αλήθεια.

Ειδες κατι πραματα που γινονται εδω μεσα....☺😅

Παντως θα ελεγα πως στην προκειμενη περιπτωση εχεις εναν οπαδο της boeing που ευχεται να βαλει λουκετο μια εταιρεια που ταιζει εκατονταδες χιλιαδες κοσμο στον πλανητη και εναν λατρη του aviation που προσπαθει να του ανοιξει τα ματια.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...