Προς το περιεχόμενο

Να προτείνουμε λύσεις για προβλήματα που εντοπίζει το shearch console της Google;


manoli123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή τα ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο λύσης των προβλημάτων που εντοπίζει η Google με το shearch console είναι πολλά, είπα να ξεκινήσω μια συζήτηση μήπως μπορέσουμε να μάθουμε τρόπους για λύσεις ορισμένων από αυτών των προβλημάτων. 

Κατ αρχήν, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω παρατηρώντας τα αποτελέσματα στο shearch console για το eshop μου είναι πως στα "σφάλματα ανίχνευσης", εντοπίζονται πολλά URL προβληματικά (σφάλμα 404). Πάνω από 1000, με τον αριθμό να αυξάνεται κάθε μέρα όλο και περισσότερο. Διαπίστωσα ότι πρόκειται κυρίως για URL προϊόντων που απενεργοποιώ προσωρινά καθώς το απόθεμά τους είνα 0. Ξερει κάποιος τι μπορούμε να κάνουμε για να μην υπάρχει αυτός ο μεγάλος αριθμός των 404 σελίδων; 

Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Predatorkill είπε

Να μην τα απενεργοποιεις και απλα να εμφανιζονται out of stock οπως κανουν ολα τα eshop στο κοσμο.

Ευχαριστώ πολύ που είπες κάτι το οποίο ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό όμως για την περίπτωση εκείνη στην οποία οι προμηθευτές μου θα έχουν και πάλι διαθεσημα ορισμένα προϊόντα τους έπειτα από 6 μήνες ή ένα χρόνο, είναι κουραστικό για τον πελάτη να βλέπει μια σελίδα γεμάτη με προϊόντα σε κατάσταση "out of stock". Έτσι λοιπόν πρέπει να "γίνουν αόρατα", δηλαδή μέχρι να ξανά υπάρξει ποσότητα στην αποθήκη των προμηθευτών, άρα και στη δική μου, να μείνουν απενεργοποιημενα. Αυτό όμως όπως προανέφερα, η Google το αντιλαμβάνεται ως broken link. Επάνω σε αυτό το πρόβλημα υπάρχει κάποια πρόταση για λύση; 

Επεξ/σία από manoli123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορεις να κανεις και το αλλο, αν καποιο προιον ειναι out of stock να δινεις τη δυνατοτητα στο πελατη να αποστελει εκδηλωση ενδιαφεροντος, φυσικα οχι οτι καλυτερο απο πλευρας UX, γι αυτο συνηθως βαζουν ενα “notify when product is in stock” by email.

Απο εκει και περα, το οτι τρως 404 στα προιοντα που κατεβαζεις σημαινει ενα μονο πραγμα: Δεν εχεις sitemap καταχωρημενο στη google ωστε να γνωριζει  πολυ πιο τακτικα απο ενα κλασικο spider crawl τι συμβαινει στο site σου καθε μερα περιπου. Μπορεις να βρεις καποιον sitemap generator ο οποιος θα τρεχει ανα τακτα χρονικα διαστηματα με καποιο cron job στον σερβερ ή αυτοματα αν εστω ενα προιον φτασει 0 στοκ.

Καποιος πιο ειδημων με τα spider crawl ισως σε/μας καθοδηγησει καλυτερα.

Επισης, μην σε τρομαζει το support της google, στειλε τους ενα email με τις αποριες σου, δεν δαγκωνουν.

Επεξ/σία από Predatorkill
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, manoli123 είπε

Ευχαριστώ πολύ που είπες κάτι το οποίο ούτε που μου είχε περάσει από το μυαλό όμως για την περίπτωση εκείνη στην οποία οι προμηθευτές μου θα έχουν και πάλι διαθεσημα ορισμένα προϊόντα τους έπειτα από 6 μήνες ή ένα χρόνο, είναι κουραστικό για τον πελάτη να βλέπει μια σελίδα γεμάτη με προϊόντα σε κατάσταση "out of stock". Έτσι λοιπόν πρέπει να "γίνουν αόρατα", δηλαδή μέχρι να ξανά υπάρξει ποσότητα στην αποθήκη των προμηθευτών, άρα και στη δική μου, να μείνουν απενεργοποιημενα. Αυτό όμως όπως προανέφερα, η Google το αντιλαμβάνεται ως broken link. Επάνω σε αυτό το πρόβλημα υπάρχει κάποια πρόταση για λύση; 

Μην τα εμφανίζεις στη λίστα προϊόντων. Αλλά πρέπει να υπάρχουν στο site γιατί το indexing της Google τα έχει στο αρχείο του μέχρι το επόμενο parsing του site σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, elorant είπε

Μην τα εμφανίζεις στη λίστα προϊόντων. Αλλά πρέπει να υπάρχουν στο site γιατί το indexing της Google τα έχει στο αρχείο του μέχρι το επόμενο parsing του site σου.

Ναι,  αυτό κάνω. Δεν τα εμφανίζω μέχρι την επόμενη εισαγωγή του/των προμηθευτη/ων. Που όπως προανέφερα μπορεί να γίνει μετά από μήνες και δεν είναι ότι καλύτερο να είναι γεμάτη η σελίδα με προϊόντα "out of stock". "Έως τότε λοιπόν τα απενεργοποιώ. Κι εδώ δημιουργείται το πρόβλημα. Τα βρίσκω στα "σφάλματα ανίχνευσης" του Google Tools. Αυτό είναι ένα από τα ζητήματα που εντόπισα σκαλιζοντας (για να μη πω βγάζοντας τα μάτια μου καθώς το παλεύω κάτι 16ωρα κάθε μέρα προσπαθώντας να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου και να βρω λυσεις). Πρόσφατα, μεταξύ άλλων, διαπίστωσα πως η Google αποκλείει και προϊόντα τα οποία υπάρχουν σε περισσότερες από μία κατηγορίες. Όποια βοήθεια, δεκτή. 

Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πάρουμε λίγο τα πράγματα με τη σειρά γιατί δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις πως δουλεύει το Google. Έρχεται το bot του Google και σαρώνει όλες τις σελίδες στο site σου. Για κάθε σελίδα τρέχει έναν αλγόριθμο και βγάζει το indexing του κειμένου, αφού πετάει έξω όλα τα html tags κλπ. Αν τώρα εσύ σβήσεις ένα προϊόν από το site τότε έχεις ένα ορφανό Link. Υπάρχει δηλαδή στην database του Google ένα link προς σελίδα προϊόντος το οποίο δεν οδηγεί πουθενά γιατί το έχεις σβήσει. Άρα εδώ η λύση είναι να μην το σβήσεις απλά να το αφαιρέσεις από την λίστα που εμφανίζεις τα προϊόντα. Με αυτό τον τρόπο και ο χρήστης δεν το βλέπει και το Google δεν σου χτυπάει alert γιατί υπάρχει η σελίδα του προϊόντος. Ο δε ισχυρισμός σου ότι δεν είναι κι ότι καλύτερο να είναι το site γεμάτο με προϊόντα out of stock δεν ευσταθεί γιατί ο επισκέπτης δεν θα τα βλέπει, αφού θα τα έχεις αφαιρέσει από τις λίστες της εκάστοτε κατηγορίας.

Το Google προφανώς και θα αποκλείσει προϊόντα που υπάρχουν σε περισσότερες από μια κατηγορίες καθώς ουσιαστικά η σελίδα είναι η ίδια. Εσύ βλέπεις προϊόντα, το Google βλέπει την html (και κάποια άλλα πράγματα). Ποιος ο λόγος να καταγράψει την ίδια σελίδα δύο και τρεις φορές; Επιπλέον, αν έχεις ένα προϊόν σε πολλές κατηγορίες κάτι κάνεις λάθος γιατί αργά ή γρήγορ θα έχεις πρόβλημα και στον κώδικα.

Όλα τα μεγάλα e-commerce sites έχουν σελίδες με out-of-stock ή κατηργημένα προϊόντα. Δεν τις διαγράφουν γιατί δεν ξέρουν από που μπορεί να έρθει ένας επισκέπτης. Εντωμεταξύ, μπορείς σε μια τέτοια σελίδα να δείχνεις παρόμοια προϊόντα, δεν είναι εντελώς χαμένη η όποια επίσκεψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/11/2018 στις 2:10 ΠΜ, elorant είπε

Να πάρουμε λίγο τα πράγματα με τη σειρά γιατί δεν φαίνεται να καταλαβαίνεις πως δουλεύει το Google. Έρχεται το bot του Google και σαρώνει όλες τις σελίδες στο site σου. Για κάθε σελίδα τρέχει έναν αλγόριθμο και βγάζει το indexing του κειμένου, αφού πετάει έξω όλα τα html tags κλπ. Αν τώρα εσύ σβήσεις ένα προϊόν από το site τότε έχεις ένα ορφανό Link. Υπάρχει δηλαδή στην database του Google ένα link προς σελίδα προϊόντος το οποίο δεν οδηγεί πουθενά γιατί το έχεις σβήσει. Άρα εδώ η λύση είναι να μην το σβήσεις απλά να το αφαιρέσεις από την λίστα που εμφανίζεις τα προϊόντα. Με αυτό τον τρόπο και ο χρήστης δεν το βλέπει και το Google δεν σου χτυπάει alert γιατί υπάρχει η σελίδα του προϊόντος. Ο δε ισχυρισμός σου ότι δεν είναι κι ότι καλύτερο να είναι το site γεμάτο με προϊόντα out of stock δεν ευσταθεί γιατί ο επισκέπτης δεν θα τα βλέπει, αφού θα τα έχεις αφαιρέσει από τις λίστες της εκάστοτε κατηγορίας.

Το Google προφανώς και θα αποκλείσει προϊόντα που υπάρχουν σε περισσότερες από μια κατηγορίες καθώς ουσιαστικά η σελίδα είναι η ίδια. Εσύ βλέπεις προϊόντα, το Google βλέπει την html (και κάποια άλλα πράγματα). Ποιος ο λόγος να καταγράψει την ίδια σελίδα δύο και τρεις φορές; Επιπλέον, αν έχεις ένα προϊόν σε πολλές κατηγορίες κάτι κάνεις λάθος γιατί αργά ή γρήγορ θα έχεις πρόβλημα και στον κώδικα.

Όλα τα μεγάλα e-commerce sites έχουν σελίδες με out-of-stock ή κατηργημένα προϊόντα. Δεν τις διαγράφουν γιατί δεν ξέρουν από που μπορεί να έρθει ένας επισκέπτης. Εντωμεταξύ, μπορείς σε μια τέτοια σελίδα να δείχνεις παρόμοια προϊόντα, δεν είναι εντελώς χαμένη η όποια επίσκεψη.

Καταρχήν ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες κι έγραψες όλα τα παραπάνω. Αυτό ήταν και η αφορμή να σκεφτώ κάτι που ίσως είναι η λύση στο πρόβλημα. Από σήμερα θα αρχίσω να το υλοποιώ και θα περιμένω την αντίδραση της Google. Λοιπόν, δημιουργώ σε κάθε κεντρική κατηγορία από μία νέα κατηγορία την οποία την ονομάζω "out-of-stock-onomakatigorias" όπου θα τοποθετώ τα προϊόντα που προαναφέραμε -της κάθε κατηγορίας. Θα ενεργοποιήσω κ όσα είναι ανενεργά ώστε να τα δει η Google. Τις κατηγορίες αυτές δεν θα τις εμφανίσω στο μενού. Στην ουσία θα υπάρχουν αλλά ο  χρήστης δε θα τις βλέπει πουθενά. Όταν η αποθήκη μου θα ενημερώνεται με ποσότητα, απλώς θα επαναφέρω το προϊόν, από την "out of stock" στην αρχική κατηγορία του. Και όλα γκουτ!

Όσο για τα προϊόντα σε περισσότερες από μία κατηγορίες, αυτός είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Το θέμα είναι το πώς θα προσδιορίσω στη Google ποια είναι η βασική κατηγορία τού προϊόντος γιατί αυτό είναι το πρόβλημά της. Ένα από τα προβλήματα της...
Ευχαριστώ κ πάλι 👍
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλο αυτό είναι μια βλακεία. Καταρχάς, πως θα εμφανίσεις κατηγορίες στο Google αλλά όχι στα μενού; Tο Google πάει και βλέπει τα μενού. Αλλά ακόμα κι αν το κάνεις μπορεί να φας πέναλτι γιατί εμφανίζεις άλλο περιεχόμενο σε χρήστες κι άλλο στο Google-λέγεται cloaking.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αφήσεις το site σου ως έχει και πολύ απλά να μην εμφανίζεις τα out of stock προϊόντα στις λίστες της εκάστοτε κατηγορίας. Χωρίς να τα διαγράφεις. Τόσο απλά. Μην προσπαθείς να εφεύρεις τον τροχό γιατί κατά 99% θα κάνεις κάποια μαλακία.

Το πρόβλημα με τα κοινά προϊόντα σε πολλαπλές κατηγορίες πρέπει να το λύσεις άμεσα. Έχεις κάνει λάθος ταξινόμηση προϊόντων αν δεν μπορείς να αποφασίσεις που θα ανήκει το εκάστοτε προϊόν. Και μεσοπρόθεσμα θα έχεις πρόβλημα με τα queries όταν θα προσπαθείς να βγάλεις μέσους όρους κατηγοριών κλπ. Το πρόβλημα δεν το έχει το Google, εσύ το έχεις. Και δεν ενδιαφέρεται το Google ποια είναι η βασική σου κατηγορία γιατί δεν είναι e-commerce directory ώστε να ταξινομεί προϊόντα. Indexing σελίδων κάνει. Τι σε νοιάζει από ποια κατηγορία θα το πάρει; Ας το πάρει από όπου το βρει πρώτο. Δεν έχει σημασία, δεν είναι πρόβλημα αυτό, γιατί δεν εμφανίζει την κατηγορία στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι πρόβλημα όσον αφορά τη λειτουργικότητα του site αλλά όχι σε επίπεδο SEO.

Φιλική συμβουλή. Πάντα σκεφτόμαστε την απλούστερη λύση. Όσο πιο σύνθετα κάνεις τα πράγματα τόσο πιο πιθανό είναι να την φάς στον κώλο στο μέλλον. Μιλάω ως παθών.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/11/2018 στις 7:55 ΜΜ, elorant είπε

Όλο αυτό είναι μια βλακεία. Καταρχάς, πως θα εμφανίσεις κατηγορίες στο Google αλλά όχι στα μενού; Tο Google πάει και βλέπει τα μενού. Αλλά ακόμα κι αν το κάνεις μπορεί να φας πέναλτι γιατί εμφανίζεις άλλο περιεχόμενο σε χρήστες κι άλλο στο Google-λέγεται cloaking.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να αφήσεις το site σου ως έχει και πολύ απλά να μην εμφανίζεις τα out of stock προϊόντα στις λίστες της εκάστοτε κατηγορίας. Χωρίς να τα διαγράφεις. Τόσο απλά. Μην προσπαθείς να εφεύρεις τον τροχό γιατί κατά 99% θα κάνεις κάποια μαλακία.

Το πρόβλημα με τα κοινά προϊόντα σε πολλαπλές κατηγορίες πρέπει να το λύσεις άμεσα. Έχεις κάνει λάθος ταξινόμηση προϊόντων αν δεν μπορείς να αποφασίσεις που θα ανήκει το εκάστοτε προϊόν. Και μεσοπρόθεσμα θα έχεις πρόβλημα με τα queries όταν θα προσπαθείς να βγάλεις μέσους όρους κατηγοριών κλπ. Το πρόβλημα δεν το έχει το Google, εσύ το έχεις. Και δεν ενδιαφέρεται το Google ποια είναι η βασική σου κατηγορία γιατί δεν είναι e-commerce directory ώστε να ταξινομεί προϊόντα. Indexing σελίδων κάνει. Τι σε νοιάζει από ποια κατηγορία θα το πάρει; Ας το πάρει από όπου το βρει πρώτο. Δεν έχει σημασία, δεν είναι πρόβλημα αυτό, γιατί δεν εμφανίζει την κατηγορία στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι πρόβλημα όσον αφορά τη λειτουργικότητα του site αλλά όχι σε επίπεδο SEO.

Φιλική συμβουλή. Πάντα σκεφτόμαστε την απλούστερη λύση. Όσο πιο σύνθετα κάνεις τα πράγματα τόσο πιο πιθανό είναι να την φάς στον κώλο στο μέλλον. Μιλάω ως παθών.

Ας αφήσουμε το πρώτο σκέλος για άλλη φορά, δε προχώρησα στην υλοποίηση του σκεπτικού γιατί εκτός από αυτά που επεσήμανες έχει και άλλα θέματα -σε μία επόμενη φορά αυτά. 

Να δούμε το θέμα με τα προϊόντα σε περισσότερες από μία κατηγορίες. Να πούμε ένα τυχαίο παράδειγμα πχ ένα γυναικείο σαμπουάν κατά της πιτυρίδας. Δε θα μπει σε μία κατηγορία πχ "προϊόντα για τη γυναικα", σε μία κατηγορία "περιποίηση μαλλιών" και επειδή θα είναι νέο προϊόν και στην κατηγορία "νέες παραλαβές"; Ακόμη και αν κρατούσαμε μόνο το "περιποίηση μαλλιών" και το "νέες παραλαβές" χρησιμοποιώντας τα φίλτρα για την εύρεση προϊόντων για τη γυναίκα, πάλι το έχουμε σε περισσότερες από μία. Εδώ έρχεται η Google και δε το περιλαμβάνει στον κατάλογό της γιατί το θεωρεί διπλοεγγραφή. Παλαιότερα με κάποιον τεχνικό που συνεργαζομουν είχε λύσει αυτό το πρόβλημα με τρόπο που η Google το δεχόταν κανονικότατα. Πέρασε καιρός, οκ ο νέος τεχνικός είναι δυσεύρετος και φωτιά στις χρεώσεις. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που προσπαθώ να ξεδιαλύνω από μόνος μου ορισμένα ζητήματα. Τέλος πάντων, θέλω να πω πως αυτό το ζήτημα όπως και τα περισσότερα, είναι αντιμετωπίσημο αρκεί να ξέρει κάποιος τον τρόπο. Μήπως γνωρίζεις κάτι ή όποιος άλλος το διαβάσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια βασικά πράγματα για να συνενοηθούμε:

Όσον αφορά τα out of stock:

Πατάς στην κατηγορία Βότσαλα και βλέπεις 30 προιόντα. Για να εμφανιστούν αυτά, το software είπε στη βάση δεδομένων:

-Φέρε μου ότι προιοντα βρεις που ανήκουν στην κατηγορία Βότσαλα

Εμείς σου λέμε, να αλλάξεις αυτό το κομμάτι και να πεις:

-Φέρε μου ότι προιοντα βρεις που ανήκουν στην κατηγορία Βότσαλα ΚΑΙ έχουν στοκ μεγαλύτρο από 0

Δεν θα απενεργοποιήσεις το προιον, απλά δεν θα το εμφανίζεις όταν πατάει ο άλλος να δει την κατηγορία (το ίδιο ή κάτι ανάλογο, πρέπει να γίνει για τον τρόπο που λειτουργούν τα φίλτρα που ανέφερες).

Όσον αφορά τις διπλοεγγραφές:

Αν υπάρχουν διπλοεγγραφές για το ίδιο προιον, είναι γιατί το url του προιοντος περιλαμβάνει και την κατηγορία, ένα προιον όμως μπορεί να ανήκει σε πολλές.

Πχ το aspro-votsalo είναι στις κοτρώνες και στις πέτρες:

  • whatever.gr/petres/aspro-votsalo
  • whatever.gr/kotrones/aspro-votsalo

Κατά τη γνώμη μου, η κατηγορία δεν θα πρέπει να υπάρχει στο url αλλά δέχομαι ότι μπορεί να συμφέρει για λόγους  σεο κλπ, οπότε η λύση σε αυτή την περίπτωση, είναι το canonical url που πρέπει να μπει με κάποιο τρόπο στα meta data των σελίδων σου. Ή να είναι τα link των προιοντων τύπου whatever.gr/product/aspro-votsalo χωρίς να αναφέρεται η κατηγορία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα κι από μένα, "manoli123"!
Τα περισσότερα comments έως τώρα είναι into the point και προς τη σωστή κατεύθυνση. 
Θα σου προτείνω κι εγώ μερικές ιδέες-σκέψεις, η μία μάλιστα εμπνευσμένη απ' το τι συμβαίνει σε ένα φυσικό κατάστημα:

  1. Δημιούργησε accounts και στα: Bing Webasters και Yandex Webmasters. Θα σε βοηθήσουν να διασταυρώσεις τα crawl errors (και όχι μόνο) με το Search Console της Google.
  2. Δημιούργησε (αν δεν το έχεις ήδη κάνει) XML Sitemap οπωσδήποτε, εκμεταλευόμενος και τα optional tags του εν λόγω πρωτοκόλλου (sitemaps.org), δηλαδή πέρα του υποχρεωτικού <url> και τα: <lastmod>, <changefreq>, <priority>. Όποιο προϊόν μπαίνει σε out of stock κατάσταση, απέδιδε του το χαμηλότερο priority, δηλαδή: 0.5. Google, Bing και Yandex θα το "εκτιμήσουν" πολύ!
    Και μιας και μιλάμε για XML Sitemap, προτείνω να δημιουργήσεις και XML sitemap για τις φωτογραφίες των προϊόντων του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, βλ.: https://support.google.com/webmasters/answer/178636. Θα σε βοηθήσουν, επίσης το blog post: "How to Drive More Traffic Using Google Image Search", αλλά και τo νέο για τη σχετική αλλαγή σε Google Analytics, βλ.: Google Images data in Google Analytics (21 Αυγούστου 2018)
  3. (Βάσει της εμπειρίας μου στα Toshiba Laptops παλιότερα) Καταλαβαίνω πως μια σελίδα προϊόντος τη διαγράφεις, όταν πλέον σταματάς να διαθέτεις το προϊόν αυτό, λόγω διακοπής συνεργασίας με τον προμηθευτή του προϊόντος.
    Φαντάσου το εξής σενάριο σε ένα φυσικό κατάστημα: Σήμερα, περνάω από Ερμού και βλέπω στη βιτρίνα του καταστήματος 'Χ' το προϊόν 'Α'. "Χμ..." σκέφτομαι, "ωραίο προϊόν". Την επόμενη μέρα, ξαναπερνάω και ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έχει βάλει ένα tag "Out of Stock. Νέα μοντέλα για το 'Α' από 20/12/2018". Δεν διέγραψε το προϊόν, και ταυτόχρονα ενημέρωσε το κοινό πότε να ξαναπεράσει. Τουλάχιστον, δεν απογοητεύομαι και ταυτόχρονα ξέρω πότε να ξαναπεράσω απ' το κατάστημα, αν θέλω το προϊόν 'Α'.
    Στο web, η καλύτερη λύση, πιστεύω, σε επίπεδο User Experience (UX) είναι: α) "να μαγειρεύεις πριν πεινάσεις" σε επίπεδο αποθέματος (αλλά, αυτό το καταλαβαίνεις καλύτερα από μένα), β) να έχεις ανάλογη σήμανση τόσο στη σελίδα προϊόντος όσο και στα υπόλοιπα σχετικά touchpoints (σελίδα αποτελεσμάτων με ένα αντίστοιχο badge, filtering area κ.λπ.). Αν τη σήμανση, τη συνδυάσεις και με ένα alert τύπου: "Ενημερώστε με μόλις υπάρχει απόθεμα" θα καταφέρεις: α) να δυσαρεστήσεις το λιγότερο δυνατό τον δυνητικό σου πελάτη, β) να κερδίσεις ένα lead, αφού προφανώς θα συμπληρώσει σε ένα πεδίο είτε ένα email είτε ένα SMS, γ) κ.α. πιθανά αρκετά side-effects.
  4. Θα τολμήσω να στο προτείνω (επειδή, βλέπω πως παλεύεις και το πονάς) Δεν αγοράζεις το "Ecommerce User Experience"; Κοστίζει 496 δολλάρια. Εκεί, θα βρεις UX guidelines και για την out-of-stock κατάσταση, αλλά και συνολικά για το e-commerce site σου. Και λέγοντας UX, δεν αναφέρομαι μόνο στο visual design...
  5. Μεγάλη προσοχή σε duplicate content. Έχε υπ' όψη, πως η Google δεν σε τιμωρεί γι' αυτό, αλλά ενεργοποιεί αντίστοιχο φίλτρο στη SERP της, προσπαθώντας ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ (αυτό τους νοιάζει πρωτίστως, trust me!). Ξεκίνα το διάβασμα από το "Duplicate content (Google Search Console Help)". H λύση του "alou" για ορισμό του canonical είναι πολύ καλή! Περισσότερα στο ομώνυμο "Consolidate duplicate URLs (Google Search Console Help)".
    Επίσης, δεν ξέρω πόσο καιρό λειτουργεί το website σου, αλλά το θέμα του URL structure ή restructure είναι issue, που ίσως χρειαστεί να σκεφτείς καλά. Είναι high priority. Μια ματιά στο αντίστοιχο section "Organize your site hierarchy" (Google Search Console Help: Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide) θα σε πείσει.
  6. Τέλος, θα προτείνω (και σε παρακαλώ, μην το παρεξηγήσεις) αν συναντήσεις δυσκολία με τη διαχείριση του website σου, οι συνάδελφοι μου στο Τμήμα Κατασκευής Ιστοσελίδων της Χρυσός Οδηγός Α.Ε. (εγώ εργάζομαι για το xo.gr) είναι στη διάθεση σου.

Just for fun: Γιατί το "Search Console" το έγραψες και στον τίτλο και στο κείμενο σου ως "shearch console"; Χοχοχοχο!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...