Προς το περιεχόμενο

Στρώσιμο αυτοκινήτου


Kostasdriver

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το στρώσιμο του κινητήρα είναι τόσο απλό όσο ορίζεται στο βιβλίο σε συνδιασμό με τη κοινή λογική, όπως για παράδειγμα ότι κρύο δεν το ζορίζουμε κ.λ.π. . Τώρα το να το πηγαίνεις και σαν νυφούλα και το πας υπερβολικά χαμηλά τζάμπα ζεις με το άγχος και αν έχεις και diesel, απλά μπουκώνεις και το dpf πολύ πιο γρήγορα. Θεωρώ πως κατά μέσο όρο, η οδήγηση που κάνουμε καθημερινά είναι πολύ κοντά στη διαδικασία του στρωσίματος. Πολύ φασαρία για το τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πάντως σε καινούριο μηχανάκι του 2018 μοντέλο έκανα ακόμα και θερμικούς κύκλους για 2 μέρες.Τα πρώτα 1000χλμ χωρίς να έχεις το αμάξι φορτωμένο τα πας εντός πόλης και να μην μπεις ποτέ στα κόκκινα.Μην ζορισεις το μοτέρ.Στο πρώτο σερβις να κοιτάξεις να στα κάνουν όλα προβλεπόμενα και από κει και πέρα η γνώμη μου είναι να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία για τα περαιτέρω.Καλοταξιδο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης καλό είναι το πρώτο σέρβις λαδιού να γίνει αρκετά νωρίτερα. Κάποιες εταιρείες λένε 3000 χλμ προσωπικά όταν πήρα καινουργιο το είχα κάνει στα 1200 χλμ και έπειτα στις 6000 χλμ και μετά ανα 8-9 χιλιάδες. Δόξα το θεό δεν καίει 10 χρόνια μετά σταγόνα λάδι 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, paylidis είπε

Επίσης καλό είναι το πρώτο σέρβις λαδιού να γίνει αρκετά νωρίτερα. Κάποιες εταιρείες λένε 3000 χλμ προσωπικά όταν πήρα καινουργιο το είχα κάνει στα 1200 χλμ και έπειτα στις 6000 χλμ και μετά ανα 8-9 χιλιάδες. Δόξα το θεό δεν καίει 10 χρόνια μετά σταγόνα λάδι 

Kαλα εκανες την νωριτερη αλαγη και γενικα τις λογικες αλαγες στα λαδια αλλα μην νομιζεις οτι αυτος ειναι ο λογος που δεν καει λαδι το μοτερ.

Τα μοτερ παλιοτερα θελανε στρωσιμο γιατι δεν τεσταρονταν ολες οι μοναδες στο εργοστασιο και επρεπε εσυ να κανεις το σρωσιμο τους οπως θα εκανες και σημερα σε ενα νεο μοτερ απο ανακατασκευη. Πλεον ο μονος λογος που λενε για συγκεκριμενες χαλαρες καταστασεις οι αντιοπρωσοποι και τα manual ειναι για να ειναι σιγουροι οτι κυριως τα φρενα (τακακια-δισκοι) εχουν πατησει σωστα αλλα και οτι ο οδηγος (ειτε αυτοκινητου ειτε μηχανης) εχει μπει στο "κλιμα" του νεου οχηματος και το πως συμπεριφερετε αυτο στο δρομο.

Αν ειχες ανακατασκευασμενο μοτερ θα σου προτεινα πρωτη αλλαγη λαδιων στα 150-200 χιλιομετρα (το πρωτο χοντρο λαδι που θα ειχες βαλει πχ. 20-50 ορυκτελαιο) με το λαδι που θα χρησιμοποιησεις και μετα ξανα στα 1000 παλι με το λαδι που θα χρησιμοποιεις. Αρχικα για αυτα τα πρωτα 1000 χιλιομετρα θα εκανες θερμικους κυκλους με λογικες χρησεις (ανεβαζουμε στροφες και ταχυτητα οσο γινεται χωρις φορτιο σταδιακα μεχρι και τα κοκκινα και το αφηνουμε να κρυωσει παλι χαλαρα και τουμπαλιν) ως τα κοκκινα και τελος μετα τα 1000 θα το σκιζεις οσο περισσοτερο στο επιτρεπουν οι συνθηκες για κανα 250 χιλιομετρα να πατησουν τελεια τα ελατηρια συμπιεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα απο τα πρώτα πράγματα που είχα κάνει στο τελευταίο αυτοκίνητο ήταν να απενεργοποιήσω το start/stop. Μία ειλικρινής ερώτηση... Όσοι το χρησιμοποιείτε μέσα σε πόλη, δεν πονοκεφαλιάζετε?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Stamer είπε

Ένα απο τα πρώτα πράγματα που είχα κάνει στο τελευταίο αυτοκίνητο ήταν να απενεργοποιήσω το start/stop. Μία ειλικρινής ερώτηση... Όσοι το χρησιμοποιείτε μέσα σε πόλη, δεν πονοκεφαλιάζετε?

Για πιο λόγο να πονοκεφαλιάζεις? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Για πιο λόγο να πονοκεφαλιάζεις? 

Με τον ήχο της μίζας. Εγώ πονοκεφαλιάζω αμα το ακούω και από άλλον καμιά φορά (μπροστινό ή πισινό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Εγώ πάντως σε καινούριο μηχανάκι του 2018 μοντέλο έκανα ακόμα και θερμικούς κύκλους για 2 μέρες.Τα πρώτα 1000χλμ χωρίς να έχεις το αμάξι φορτωμένο τα πας εντός πόλης και να μην μπεις ποτέ στα κόκκινα.Μην ζορισεις το μοτέρ.Στο πρώτο σερβις να κοιτάξεις να στα κάνουν όλα προβλεπόμενα και από κει και πέρα η γνώμη μου είναι να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία για τα περαιτέρω.Καλοταξιδο

Εγω για 800χλμ  το πήγαινα ως 6000 rpm. Τωρα που έχω 900χλμ το παω 9000.οτι είναι να το βγάλει τώρα κοντά στο πρώτο σερβις. Όταν κάνω το σερβις των 1000 μετά θα του πιω το αίμα. Εγγυηση έχει. Στα πέντε καινούργια αυτοκινητα που έχω αλλάξει το ιδιο έκανα. Ως τα 800χλμ σιγά υω 4000rpm.μετα όσο πάει. 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mp123 είπε

Εγω για 800χλμ  το πήγαινα ως 6000 rpm. Τωρα που έχω 900χλμ το παω 9000.οτι είναι να το βγάλει τώρα κοντά στο πρώτο σερβις. Όταν κάνω το σερβις των 1000 μετά θα του πιω το αίμα. Εγγυηση έχει. 

Το έχω φτάσει 6000 χλμ σε 4 μήνες.Δεν του πίνω το αίμα αλλά πάλι όσο να ναι δεν είναι όπως τα παλιά μοτέρ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/11/2018 στις 12:58 ΜΜ, Kostasdriver είπε

Καλησπέρα,θα χρειάστη να στρωθεί το καινούργιο αμάξι Ford focus 2018 και εάν ναι μπορείτε να μου πείτε την διαδικασία γιατη έχω ακούσει αρκετά πολλά και θέλω να γηνει σωστή δουλειά και επηδει είμαι σχολαστικά συντηριτικος με το αμάξι μ θέλω να είναι στην πένα όλα για να μην το πάρω στα χέρια μετα από κάποια χλμ. Μιλάμε για 1,500 κυβικά 150 άλογα τρικυλινδρος με τούρμπο πάνω 6αρι σασμάν 

Πρώτα 1500km δεν ανεβάζεις πάνω από 3000 στροφές και δεν ζορίζεις τα φρένα 

καλοριζικο 

πηρα πρώην 45 μέρες το astra 1600 diesel με τα 136 άλογα . Έτσι το έστρωσα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά αρχήν ο άνθρωπος μιλάει για 1500αρι 150 άλογα και η βασική ''οδηγία'' είναι μην το κοφτιάζεις,τελικιάζεις κλπ. Δε μιλάμε για κανένα type R με 300 άλογα που και να θες δε μπορείς να κρατηθείς, μιλάμε για ένα mainstream αυτοκίνητο με specs 2018.

Κατά δεύτερον κανένας δε τον ρώτησε πιο είναι το οδηγικό του στυλ και για ποιο λόγο πήρε το αυτοκίνητο ώστε να του πούμε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει. Πχ αν μας έλεγε ότι με το παλιό του αυτοκίνητο άφηνε το μισό λάστιχο κάτω σε κάθε φανάρι η απάντηση θα ήταν πιο στοχευμένη στο να μην το κάνει, το οποίο βέβαια μικρή σημασία θα είχε.

Γενικά όπως πολύ σωστά ειπώθηκε το πρώτο στρώσιμο μπορεί να έγινε αλλού...... Αλλά ας μη το δέσουμε και κόμπο. Αυτό που χρειάζεται είναι νορμάλ χρήση,  και η νορμάλ χρήση είναι αυτό που εννοούμε όλοι, δε χρειάζεται περισσότερη εξήγηση. Δε νομίζω κάποιος να θεωρεί νορμάλ την αλλαγή στις 5-6000σαλ και φρενάρισμα πάντα με ενεργοποίηση του ABS οπότε....

Βέβαια αν θες να κάνεις κάποιο προσπέρασμα και χρειαστεί γκάζι εννοείται ότι θα το κάνεις, δε θα πάθει τίποτα. Το αυτό αν χρειαστεί να πατήσεις απότομα φρένο. Ουσιαστικά το οδηγάς όπως οδηγάς συνήθως. Αν το δικό σου συνήθως είναι κοφτιάσματα και τελικές το να μην τα κάνεις αυτά μόνο για στρώσιμο 1000-2000χλμ φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι  δε θα αλλάξει κάτι.

Από κει και πέρα τα λάστιχα σίγουρα θέλουν καμιά 500αρια χιλιόμετρα για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά οπότε καλό θα είναι να μην τα πιέζεις. Τα τακάκια το ίδιο.

Αλλαγή λαδιών όποτε λέει ο κατασκευαστής, μην ακούσω την παπάτζα ''αλλαγή μέχρι τα 2000χλμ για να φύγουν τα γρέζια''.......

Το νου σου λίγο στο τούρμπο, στα πολλά κρύα άσε το κανένα λεπτό και μετά φύγε χωρίς υπερβολές. Μετά από πολύωρη χρήση στην επιστροφή πήγαινε λίγο πιο χαλαρά κανένα 2-3λεπτο πριν φτάσεις στον προορισμό σου και άσε το για κανένα λεπτό ακόμα αναμμένο. Μπορεί να μην έχει καν ουσία αλλά κακό σίγουρα δε θα κάνεις. Κακό θα κάνεις αν το αφήνεις 5-10 σε ακινησία να ζεσταίνεται.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Stamer είπε

Με τον ήχο της μίζας. Εγώ πονοκεφαλιάζω αμα το ακούω και από άλλον καμιά φορά (μπροστινό ή πισινό)

Νομίζω γίνεσαι λίγο υπερβολικός. Δεν μανηβελιάζουν μέχρι να πάρει το αμάξι. Σε ένα κλικ ξεκινάνε. Κάποια δεν ξεκινάνε καν με την μίζα κιόλας.Για να σε πιάνει πονοκέφαλος πρέπει να σου σβήνει κάθε 4 δευτερόλεπτα, Δλδ το ξεκινάς για να μετακινηθεί το αμάξι στο μποτιλιάρισμα κατά 40 εκατοστά. 

32 λεπτά πριν, phanispal είπε

Εγώ αναρωτιέμαι πόσο καύσιμο καίγεται κάθε φορά που εκκινεί το μοτέρ.

Σε ένα τυπικό τετρακύλινδρο 1.5L, καταναλώνονται ~1.2cc. όσο καταναλώνει στο idle σε ~7 δευτερόλεπτα. Για περισσότερα δες το βιντεάκι που ποσταρα στην προηγούμενη σελίδα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Δλδ το ξεκινάς για να μετακινηθεί το αμάξι στο μποτιλιάρισμα κατά 40 εκατοστά

Ακριβώς αυτό εννοώ! Στα μποτιλιαρίσματα στην Αθήνα είναι απλά τραγικά! Στο ξαναλέω, έχω και εγώ επίσης και ξέρω και απο άλλους. Προσωπικά δεν το αντέχω και το βρίσκω παντελώς άχρηστο και άνευ πραγματικής ουσίας.

Περί ορέξεως όμως...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...